Doe mij ICON maarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste modellen een beetje, intressant wat de modellen in de komende uren gaan. Er ook fijnere korte termijns modellen die we kunnen gaan bekijken.
Ik ga het risico niet lopenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een extreme gekte bij de supermarkt. Iedereen bang dat we vanavond voor een week ingesneeuwd zitten?
Dan hoop ik lekker te slapen in een warm bedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Verwachte gevoelstemperatuur voor zondag ochtend om 08:00 uur.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt lachen als ik de hond (dwergteckel) mag uitlaten die met een beetje mazzel niets eens boven de sneeuw uitkomtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Thuis of elders. Maar ik mag 4:30 pas naar huis van de overheid, dus denk elders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan hoop ik lekker te slapen in een warm bed
Ik heb het niet over hier in dit topicquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nou nou ik heb 2 posts erover getypt .....
Ik denk dat de kachel 's nachts ook maar een beetje aan moet blijven...quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Elfstedentocht
JAAAAAAAAAAAAAA
Graag gedaan.
FOK Influencer hier. @:lenny_leonard
Mooi. Mijn elektrische deken is zojuist bezorgdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Genot. Lekker bezig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:25 schreef Zipportal het volgende:
Elfstedentocht
JAAAAAAAAAAAAAA
Graag gedaan.
FOK Influencer hier. @:lenny_leonard
Jup.. aan het eind van de rit weer doodgegooid met een blije mus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef byah het volgende:
een oud-hollandsche anticlimax voel ik aankomen
erger nog. WEL kou en gladdigheid en ongelukken, geen sneeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:33 schreef byah het volgende:
een oud-hollandsche anticlimax voel ik aankomen
SCHAATSENquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
erger nog. WEL kou en gladdigheid en ongelukken, geen sneeuw
Serious breakingquote:
Nice, ziet er beter uit voor het noorden (als sneeuwliefhebber)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste modellen een beetje, intressant wat de modellen in de komende uren gaan. Er zijn ook fijnere korte termijns modellen die we kunnen gaan bekijken.
Hier een boerenfoxje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:20 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Wordt lachen als ik de hond (dwergteckel) mag uitlaten die met een beetje mazzel niets eens boven de sneeuw uitkomt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |