Anticlimax weer hoor..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef byah het volgende:
Die kleine vlek paars in ZH in de laatste EC run is waar ik woon
[ afbeelding ]
Sneeuwval wordt ook langzaamaan afgebouwd ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:36 schreef warhamstr het volgende:
Die nieuwe kaartjes vallen beetje tegen?
Als het ijs maar goed is...heerlijk schaatsen einde weekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:36 schreef warhamstr het volgende:
Die nieuwe kaartjes vallen beetje tegen?
Met windkracht weetikhet, 6-7? is dat dus gevoelstemperatuur -35ºCquote:
Dit is voor volgende week vrijdagochtend. Dan is er niet zoveel wind.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met windkracht weetikhet, 6-7? is dat dus gevoelstemperatuur -35ºC
Ze moeten goed hun best gaan doen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
Noorden moet oppassen dat ze niet naast de pot pissen.
Oh okee. Nou, het zal mij benieuwen. Maar we gaan hier op allerlei manieren last van krijgen, zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:50 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dit is voor volgende week vrijdagochtend. Dan is er niet zoveel wind.
Heyquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:58 schreef Spockjuh_ het volgende:
is er al enig zicht op wanneer morgen de eerste regen/ijzel zich gaat laten zien. Ja, prognose etc etc, ik pin jullie er niet op vast
Mijn twee en een halve week vakantie is net begonnen...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval zondagochtend op tijd uit bed en even naar buiten voor het hele dorp buiten loopt
Helaas niet te ver weg, want bereikbaarheidsdienst
Code oranje maarquote:
Ook goed toch? Sneeuw is sneeuwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aan de run hierboven te zien is daar nog maar 10cm van over, nog voor het gevallen is.
Zag het ja. Ben ook nog benieuwd naar Braboland en regio Nijmegen. Morgen maar eens checkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey![]()
Morgenavond hier in de buurt zag ik. Vanaf 20:00 en gelijk sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |