abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197819333
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:27 schreef Noordzijde het volgende:
Joh, we worden al wekenlang bang gemaakt voor die Britse variant.

Volgens Van Dissel zouden we vandaag op 117.000 besmettingen zitten en volop code zwart.

Kansloze modellen echt waar, zeggen echt geen ruk. Telkens 2 weken verschuiven met die getallen.
Eindstand daalt het nu nog steeds.
Ja maar over 2 weken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197819338
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Introverte OMT'ers houden zich bescheiden op de achtergrond en schuiven niet iedere avond aan bij Jinek. Dat siert ze.
Zelfs de mensen die aan schuiven bij dat soort programma’s zullen dat echt niet allemaal doen omdat ze een ego hebben en die aandacht niet willen kwijt raken. Sommigen zullen het doen om awareness te vergroten, of omdat ze gevraagd worden. Jij gaat er vanuit dat alles maar een complot is en dat alle experts, alle regeringen het slechtste met ons voor hebben. Je gaat er automatisch vanuit dat mensen handelen uit negatieve motieven. Ik kan daar niks mee.
pi_197819356
Met zijn sigarensnor.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_197819368
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Heb je wel eens opgelet hoe nieuwe mods zich gedragen?
Ja, hoor, die vragen geregeld advies bijvoorbeeld.
pi_197819379
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar kan ook idealisme zijn en het idee dat je op die manier mensen bereikt en kunt vertellen waarvan jij denkt dat ze het moeten weten.

Stel dat het wel is omdat men de spotlights zo geweldig vindt, dan nog betreft dat maar een klein aantal mensen dat zo vaak aanschuift. Een enkele experts schuift wel eens aan op specifieke momenten om over een specifiek onderwerp te praten. En een flink aantal is er zelden tot nooit.
Je vergeet wel even dat 1 prominent OMT-lid eigenhandig de vaccinatie strategie omdraaide.
pi_197819382
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:

(wat een achterlijke flauwekul _O-)
Waarom? Oprecht benieuwd, want voor mij klinkt het behoorlijk logisch allemaal.
pi_197819407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Heb je Kuipers in actie gezien?
Kuipers zit niet in het OMT en is voorzitter van de raad van bestuur van het Erasmus, bepaald geen grijze muis dus.
pi_197819417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kuipers zit niet in het OMT en is voorzitter van de raad van bestuur van het Erasmus, bepaald geen grijze muis dus.
Irrelevant. Heb je hem in actie gezien in de media?
pi_197819452
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Diep tragisch dat jij zo weinig, volgens eigen zeggen, integriteit hebt maar mischien kun je overwegen dat andere mensen die al jaren aan de top van hun vakgebied staan wel integriteit hebben.
Zelfs de mensen die ons land in de hoogste lagen besturen en massaal verdedigd worden hier kennen geen integriteit. Een loos begrip, mensen kunnen slecht met macht omgaan, jij ook. Wellicht omdat jij ook door de virologische bril gaat kijken, waar perfectionisme niet bestaat, het is nooit genoeg. Je gaat zelf geloven dat je goed bezig bent, en iedereen beschermd, terwijl je alleen maar meer schade aanricht aan de samenleving door door de virologische bril te kijken.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197819531
Pfizer: niet langer dan 3 weken tussen de prikken!

Gezondheidsraad NL: nee joh kan wel 6 weken!

AstraZeneca: onduidelijk of het middel effectief is boven 55, dus geef het aan mensen die jonger zijn.

Gezondheidsraad NL: nee joh kan ook wel naar 55 - 65

Echt wat is het met die mensen dat ze hun eigen zin zo door moeten drammen?
pi_197819587
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef Nielsch het volgende:

AstraZeneca: onduidelijk of het middel effectief is boven 55, dus geef het aan mensen die jonger zijn.

Zie het gesprek hierboven _O-
pi_197819590
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Zelfs de mensen die ons land in de hoogste lagen besturen en massaal verdedigd worden hier kennen geen integriteit. Een loos begrip, mensen kunnen slecht met macht omgaan, jij ook. Wellicht omdat jij ook door de virologische bril gaat kijken, waar perfectionisme niet bestaat, het is nooit genoeg. Je gaat zelf geloven dat je goed bezig bent, en iedereen beschermd, terwijl je alleen maar meer schade aanricht aan de samenleving door door de virologische bril te kijken.
Pssst? Hey? Weet je wat de kerntaak is van het OMT? Advies geven op basis van hun medische en virologische/immunologische kennis.
Het argument dat ze te veel kijken met een virologische bril als dat hun expliciete taak is en niets anders kan ik niet anders kwalificeren als compleet van het padje af.

De REGERING is verantwoordelijk voor alle andere aspecten, niet het OMT.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 19:39:52 ]
pi_197819606
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het is vrij naïef te denken dat mensen - zoals Kuipers - in zulke posities geen gebruik maken ván hun positie.
En al helemaal als ze merken dat alles wat ze roepen op voorpagina's verschijnt en daardoor mede het beleid menen te kunnen bepalen.
Zelfs al zouden ze geen kwaad in de zin hebben, dan alsnog dienen door hun bias, statements buiten hun vakgebied met een korrel zout te worden genomen.
I'll give you something to do
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:40:37 #89
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_197819621
Zijn jullie ook coronamoe?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_197819639
https://unherd.com/2021/02/inside-the-zero-covid-campaign/?=frlh

Dit is een goed artikel over wat ZeroCovid inhoudt. Niet meer reizen van lockdown naar lockdown gaan zelfs bij 2 gevallen en geen privacy meer omdat je overal je gegevens moet achter laten en constant getest moet worden zelfs na vaccinatie. Maar het wordt vooral verkocht als je kan weer naar een festival gaan zie de beelden in Australië of Nieuw-Zeeland.

[ Bericht 0% gewijzigd door ipa84 op 04-02-2021 19:47:01 ]
pi_197819641
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:40 schreef jcdragon het volgende:
Nee, totaal niet. Doe nog maar een jaartje zo.
pi_197819646
quote:
:Z :Z :Z :Z :Z
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197819651
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Pssst? Hey? Weet je wat de kerntaak is van het OMT? Advies geven op basis van hun medische en virologische/immunologische kennis.
Het argument dat ze te veel kijken met een virologische bril als dat hun expliciete taak is en niets anders kan ik niet anders kwalificeren als compleet van het padje af.

De REGERING is verantwoordelijk voor alle andere aspecten, niet het OMT.
Nogaamls, Gommers draait eigenhandig de vaccinatie strategie om. Gommers zit in het OMT en niet in de regering.
pi_197819671
quote:
Al maanden.

Maar het virus is nog niet klaar met ons!
pi_197819677
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nogaamls, Gommers draait eigenhandig de vaccinatie strategie om. Gommers zit in het OMT en niet in de regering.
En Gommers had door De Jonge ook gewoon nul op het rekest gegeven kunnen worden. Of niet? Volgens mij toch echt wel.

Overigens was die strategie ook, je raad het al, een advies. Maar dat terzijde.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 19:44:14 ]
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:42:28 #96
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197819680
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef Nielsch het volgende:

Resultaat gestuurd "onderzoek".
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_197819693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef ipa84 het volgende:

Dit is een goed artikel over wat ZeroCovid inhoudt. Niet meer reizen van lockdown naar lockdown gaan zelfs bij 2 gevallen en geen privacy meer omdat je overal je gegevens moet echter laten en constant getest moet worden zelfs na vaccinatie. Maar het wordt vooral verkocht als je kan weer naar een festival gaan zie de beelden in Australië of Nieuw-Zeeland.
BNW is een gang verder.
pi_197819720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En Gommers had door De Jonge ook gewoon nul op het rekest gegeven kunnen worden. Of niet? Volgens mij toch echt wel.

Overigens wat die strategie ook, je raad het al, een advies. Maar dat terzijde.
Als je het niet wilt zien dan is dat ook prima hoor.
pi_197819743
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef ipa84 het volgende:

Dit is een goed artikel over wat ZeroCovid inhoudt. Niet meer reizen van lockdown naar lockdown gaan zelfs bij 2 gevallen en geen privacy meer omdat je overal je gegevens moet echter laten en constant getest moet worden zelfs na vaccinatie. Maar het wordt vooral verkocht als je kan weer naar een festival gaan zie de beelden in Australië of Nieuw-Zeeland.
Kunnen we die groep niet als terroristisch aanmerken?
pi_197819751
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Waarom? Oprecht benieuwd, want voor mij klinkt het behoorlijk logisch allemaal.
Ik ga niet op het hele artikel in, maar bijvoorbeeld deze quote;

quote:
Zeshonderd patiënten op de ic en 1600 in de rest van het ziekenhuis ontwrichten op dit moment een hele bevolking, een heel land.
Wat hij zegt klopt, maar wat is het punt precies? Hij zegt ook niet dat hij wil dat alle COVID zorg gestaakt moet worden, dus stel nou dat je reguliere zorg gewoon laat doorlopen, ook alle niet acute non covid zorg, dat zorgt dus niet voor minder druk op de zorg en dus ontwricht het nog steeds de hele samenleving.

Het ontwrichten slaat volgens mij op alle lockdowns en dergelijke; oke, dus geen lcokdwons meer? En dus nog meer COVID patiënten waardoor je nog meer druk op ziekenhuizen krijgt? Of dan toch alle COVID zorg staken en vrije plekken houden op IC omdat je de zorg niet wilt belasten?

Uiteindelijk gaat het hem er volgens mij om dat hij niet wil dat reguliere zorg afgeschaald word. Prima, daar kan ik het niet eens mee oneens zijn omdat dat ook slachtoffers eist. Maar wat als we de reguliere zorg niet afschalen? Dan lijkt het mij logisch dat er meer COVID doden komen.

Hij zegt dan dit:
quote:
Over twee of drie jaar gaan we evalueren, dan komen er commissies. Die kijken onder de boom en zeggen verschrikt: ‘Jeetje, wat liggen hier veel vogellijkjes!’ Die gaan de conclusies trekken die ik al sinds vorig jaar maart trek. Dat kan ik je nu al zeggen.
Ja, dat kan ik je nu ook al zeggen. Maar stel, laten we doen wat hij wil; geen reguliere zorg afschalen. Dan gaan die lijkjes onderaan de boom niet verdwijnen, ik denk dat er alleen heel wat meer liggen (of laat het hetzelfde aantal zijn) maar dan met als doodsoorzaak COVID ipv kanker (bijv). Is de ene dode minder erg dan de ander? Nee, dat lijkt me niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 19:46:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')