Goed plan! De mijne ook maar een afstoffenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh maar ik woon bij het bos, dus lekker atb-ritje maken!![]()
Kunnen 'de nieuwen' ook meedoenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
Er is nog niet gestreden om het aankomende huismeesterschap... Morgen?
Ja en tijdens het sneeuwen door de krakende verse sneeuw heen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Goed plan! De mijne ook maar een afstoffen
Ja inderdaad, ze zullen wel met de sneeuw aan de gang gaan, sneeuwpop weer, sneeuwballen gooien, gewoon leuke sfeer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Wel leuk met een pak sneeuw daar.
Leuke beelden
Vooral het noorden lees ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
-20C:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-maastricht-twente
Nou ... bij windkracht 7 en gevoelstemp van -15 - -20 is dat minder leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze zullen wel met de sneeuw aan de gang gaan, sneeuwpop weer, sneeuwballen gooien, gewoon leuke sfeer.
Hottubben buiten met dampende lichamen van Lieske en Noom , en misschien wel een Geile Nieuwe erbij ... mooie winter beeldenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... bij windkracht 7 en gevoelstemp van -15 - -20 is dat minder leuk
ze staat nu tofoe klaar te makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi tegen Michel : Theo wist dat er een vegan in het huis zou zijn, en had van te voren allemaal recepten opgezocht. Dat was superlief.
Ja maar ik laat me daar niet door stoppen; warm aankleden. Hoe vaak gebeurt dit nog, dat moet je meemaken, opsnuiven, inademen, intens van genieten!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... bij windkracht 7 en gevoelstemp van -15 - -20 is dat minder leuk
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hottubben buiten met dampende lichamen van Lieske en Noom , en misschien wel een Geile Nieuwe erbij ... mooie winter beelden
Knoopt zich op?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
wtf is Pat nu weer aan het doen?
[ afbeelding ]
Voor hij het huis in kwam. Naomi vertelde aan Michel dat Theo altijd heel lekker voor haar kookte.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze staat nu tofoe klaar te maken
en waar heeft hij dat opgezocht dan
Van te voren!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze staat nu tofoe klaar te maken
en waar heeft hij dat opgezocht dan
Ik neem aan allen vanavond, als er al gestemd isquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
We nemen aan vanavond en 1 morgen!
In het nieuws was een bericht dat wij als kijker er ook 1 mogen kiezen en die komt morgen het huis in.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan allen vanavond, als er al gestemd is
Ja, maar dat kiezen is gedaan (tot vanmorgen 8:00u las ik)quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
In het nieuws was een bericht dat wij als kijker er ook 1 mogen kiezen en die komt morgen het huis in.
Nee, dat was de favoriete huidige bewonerquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dat kiezen is gedaan (tot vanmorgen 8:00u las ik)
Huh?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat was de favoriete huidige bewoner
Dat was wat anders.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ok, als het er stond, zal dat wel
Die andere hebben ze ook een naam gegeven. Rudi dus stond hieronder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:43 schreef Benny het volgende:
De camera/Minion in de keuken wordt Freddy genoemd?
Ik las Rudi, geloof ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:43 schreef Benny het volgende:
De camera/Minion in de keuken wordt Freddy genoemd?
klopt staat hierin https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210203_97060846quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Heb in Delfzijl gewoond en genoeg meegemaakt daar pfff.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
-20C:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-maastricht-twente
Duidelijk, ik ben weer up-to-datequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt staat hierin https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210203_97060846
Het was mij eerst ook niet duidelijk, ik snap ook niet dat ze dat er nog even tussendoor doen, maar misschien ruilen ze de minst populaire uit het huis wel met een nieuwe die het meest populair is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt nu, verwarring alom, vooral bij mij
Ik stem voor!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het was mij eerst ook niet duidelijk, ik snap ook niet dat ze dat er nog even tussendoor doen, maar misschien ruilen ze de minst populaire uit het huis wel met een nieuwe die het meest populair is.
Ja dat wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
Ik moet trouwens zeggen... Het is wel een leuk Big Brother dagje zo
ik woon in Ten Boer tussen groningen en Delfzijl inquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb in Delfzijl gewoond en genoeg meegemaakt daar pfff.
Het is ook wel de richting die ze willen en aanhouden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik hoop echt op een nieuw pittig persoon hoor.
Dit is wel heel zoetsappig allemaal.
Reken er maar niet op, maar op een Pubertje, een iets te dikke Meiske & die verplichte Sportschool typquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar ik hoop echt op een nieuw pittig persoon hoor.
Dit is wel heel zoetsappig allemaal.
Was dat die van de sportschool?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is ook wel de richting die ze willen en aanhouden.
Maar goed... Ik vind ze allemaal ook niet echt veelbelovend. Het maakt me bar weinig uit wie er in komt. Als het maar niet Jeroen is.
Dat was toch voor je favoriete bewoner.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:56 schreef suzi1 het volgende:
kan michel niet ingewisseld worden voor jerrel
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:56 schreef suzi1 het volgende:
BB dagje of Forum dagje ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:47 schreef Benny het volgende:
Ik moet trouwens zeggen... Het is wel een leuk Big Brother dagje zo
ah oké ehhhh winter 78 of 79 die was bar, woonde toen in Winschotenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik woon in Ten Boer tussen groningen en Delfzijl in
Michel blijft!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:56 schreef suzi1 het volgende:
Er komt nóg een "Michelletje" bij... Gebrek aan Stoere Manne is wel duidelijk dacht ik...quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:56 schreef suzi1 het volgende:
mike of matt? zijn homi's zover ik zie. net als jerrel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt nóg een "Michelletje" bij... Gebrek aan Stoere Manne is wel duidelijk dacht ik...
quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:02 schreef suzi1 het volgende:
is dat echt normaal om pissen pipi te noemen in belgie?
Echt zo debiel vind ik dat. Poepen noemen ze kaka geloof ik. Echt kleutertaal;(quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:02 schreef suzi1 het volgende:
is dat echt normaal om pissen pipi te noemen in belgie?
Dat dus, ik wilde het niet neerzetten maar idd kindertaaltje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Echt zo debiel vind ik dat. Poepen noemen ze kaka geloof ik. Echt kleutertaal;(
Ik hoor dat Michel dat heeft gedaan . Wc papier was geen optie zegt hij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet iemand inmiddels wie die blikjes heeft verstopt vannacht?
Inderdaad, hoorde het ook. Gewoon voor de fun dus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik hoor dat Michel dat heeft gedaan . Wc papier was geen optie zegt hij.
Nee, rijst met shaslick... lekker spaghettie!quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:23 schreef mario390 het volgende:
hebben ze nodeln gegeten??
ik middag spaghetti
Ja inderdaad, ze weten alle ins en outs, hebben een enorm voordeel, te veel vind ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:26 schreef Jockari het volgende:
Als die nieuwe er in komen, hebben die wel een berg voor-informatie. Wie verzet elke dag de ovenklok ? Den Thomas natuurlijk, dat weten zij. Thomas gaat op zijn gezicht gaan. Enz...
misschien gaan ze jill ook wel vertellen van het K4 groepje die zo gemeen over hun srakquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:26 schreef Jockari het volgende:
Als die nieuwe er in komen, hebben die wel een berg voor-informatie. Wie verzet elke dag de ovenklok ? Den Thomas natuurlijk, dat weten zij. Thomas gaat op zijn gezicht gaan. Enz...
rijst,shaslick?quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee, rijst met shaslick. lekker spaghettie!
vlees ui paprika op een stokje voor de bbq heet shaslickquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijst,shaslick?
en schas is oostenrijks = scheet
ja stokje = spieß op duitsquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
vlees ui paprika op een stokje voor de bbq heet shaslick
dan kan je een uurtje iets voor jezelf gaan doen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:40 schreef Jockari het volgende:
Als ze maar niet gaan weerwolven. Ik wordt daar zo moe van.
Dat zei de stem idd toen ze als opdracht kregen om een lied te maken of het stond in de briefquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nick zegt dat het 100% zeker is dat vandaag de nieuwe komen
Ik zou echt moeten nadenken wat er allemaal gebeurd is. Zou leuk zijn als er één hier flink actief is geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat 1 van de nieuwe vertelt dat Thomas elke avond die klok verzet.
Doet ie dat nog steeds?quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat 1 van de nieuwe vertelt dat Thomas elke avond die klok verzet.
ja dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:47 schreef Blackprinces het volgende:
Valt op.
Liveshow is straks.
De dames hebben het over klaarkomen.
Het is de afgelopen week vaak zat over sex en relaties gegaan. Daaraan geen gebrek.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:47 schreef Blackprinces het volgende:
Valt op.
Liveshow is straks.
Anders heeft die seksuologe zeker niks te
doen vanavond.
Ja precies.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dus
subiet gaan we dat weer horen he
nee morgen
Ligt er wel te dik op. Zij hopen dat sexuologe Lotte Vanwezemael dit weer aanhaalt in de Liveshow.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:47 schreef Blackprinces het volgende:
Valt op.
Liveshow is straks.
Anders heeft die seksuologe zeker niks te doen vanavond.
Ja preciesquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ligt er wel te dik op. Zij hopen dat sexuologe Lotte Vanwezemael dit weer aanhaalt in de Liveshow.
Die zit er met rode oortjes bij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
Grappig wel dat Jill er wel bij zit maar niks zegt.
jah .tokken dr over geen gebrekquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:50 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Het is de afgelopen week vaak zat over sex en relaties gegaan. Daaraan geen gebrek.
daar was al teveel informatie in de uitzending 29.1 over orgasmequote:Op donderdag 4 februari 2021 18:47 schreef Blackprinces het volgende:
Valt op.
Liveshow is straks.
Anders heeft die seksuologe zeker niks te doen vanavond.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:56 schreef odie22 het volgende:
Naomi vraagt aan Liesehoe groot ie is van Soef
![]()
[ afbeelding ]
Vleespiezen = shaslick.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijst,shaslick?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou wel vreselijk enig zijn als zondag a.s. de verwarming kapoet gaat
Nu zoef weten wij dat ook weer over jouw jonge heerquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:56 schreef odie22 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Grootte...quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:56 schreef odie22 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dan is ze gelijk omgeturnd en weg Zoef!quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grootte...Soef....
![]()
Een keertje met mij en ze zal zeggen: "Hé, kan het zo ook!"
Die komt vanzelf, na de shaslick.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijst,shaslick?
favoriete bewonerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:00 schreef odie22 het volgende:
maaruh, ik lees over dat we konden stemmen ? waarop ?
Wie is je meest favoriete bewoner.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:00 schreef odie22 het volgende:
maaruh, ik lees over dat we konden stemmen ? waarop ?
Liever Sjuhoowhiequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
zei lief,of will je nattemutz zien?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die komt vanzelf, na de shaslick.
Geen Nattemutz meer!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
zei lief,of will je nattemutz zien?
Da's nog eens een mooi script!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:00 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dan is ze gelijk omgeturnd en weg Zoef!
Jij hebt een plasseksfetisj?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja anders ga ik echt alleen nog maar piese zeggen
Vanmorgen kon je toch kiezen wie je de de leukste bewoner vind?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Blijf je er een beetje in hangen Mario?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:04 schreef mario390 het volgende:
daar was ochtend jill met haar kontschaamhaar hangen gebleven
[ afbeelding ]
Geen kontschaamhaar meer!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:04 schreef mario390 het volgende:
daar was ochtend jill met haar kontschaamhaar hangen gebleven
[ afbeelding ]
Het leven draait niet alleen om geile wijven en neuken, Mario....quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
Turbo B? dann mak je ook met bij LONG COCK GANGBANG?
Hmmm hebt het idee bij Mario welquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het leven draait niet alleen om geile wijven en neuken, Mario....
ja maar ook niet van Long Cock Gangbangquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het leven draait niet alleen om geile wijven en neuken, Mario....
Ga tour of duty kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ook niet van Long Cock Gangbang
Ik ben niet van de turbo. Meer van GT3.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
Turbo B? dann mak je ook met bij LONG COCK GANGBANG?
BLACKEDquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ook niet van Long Cock Gangbang
We hebben natuurlijk al kunnen zien dat hij niet echt kan dansen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Had wel wat meer van action man verwacht.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat het dak van het BB huis stevig genoeg ismet die 30cm sneeuw dat ze voorspellen
sstquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat het dak van het BB huis stevig genoeg ismet die[b] 30cm sneeuw [/b]dat ze voorspellen
Zie het zo voor me! Dak ingestort, heel de tent onder de sneeuwquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat het dak van het BB huis stevig genoeg ismet die 30cm sneeuw dat ze voorspellen
Nou inderdaad en dat de leidingen tegen de vorst kunnen, kan een leuk weekje worden!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het kan ook stormen met plaatselijk sneeuwduinen van halve meter...quote:
Jippieee!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:14 schreef DKUp het volgende:
Daar is Sjuheewl weer JAAAAA
[ afbeelding ]
Stream 2 is ruk dus?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:17 schreef DKUp het volgende:
Zo een streamwissel gedaan naar flink wat ballen
ls ik begreep had Thomas gewonnen nu gaat hervorm plaats 2 en 3??quote:
Maar er komen nieuwe in, dus dat zullen ze dan wel snel te weten komenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die bewoners in het BB huis weten niet wat te wachten staat nu zaterdag en zondag(op gebied van weer)
ja heerlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het kan ook stormen met plaatselijk sneeuwduinen van halve meter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Party poopersquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar er komen nieuwe in, dus dat zullen ze dan wel snel te weten komen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja heerlijk![]()
Kzou zeggen, ik ga je helpen vriend, maar mag de grens niet overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
[..]
ja heerlijk![]()
Wil je wel helpen hoor.. heerlijk paarden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Oh ja inderdaad, ff vergeten...quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja vanavondquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
ja heerlijk![]()
Zeker heerlijk! Echt zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Sjuheel is er nu gelukkigquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het zo zegt.. ga ik ff kijke
Vanavond 2, morgen 1 zoals ik het heb begrepen.quote:
nou je het zegt!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoop het niet , dan wordt het pas na 23 uur
Denk het wel.. anderhalf uur de psycholoog laten praten in de live show is ook niet echt watquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoop het niet , dan wordt het pas na 23 uur
Ja maar het moet ook geen jippie de pippie halleluja worden!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
Hoop wel dat de sfeer blijft zoals nu .. niet weer dat achterbakse gelul
dat zal die ene zijn die Naomi mocht kiezen in de DBKquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Vanavond 2, morgen 1 zoals ik het heb begrepen.![]()
![]()
Als ze er goed wat challenges in gooien maakt me dat ook niet uitquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook geen jippie de pippie halleluja worden!
Nee het schijnt dat wij, de kijkers, die mogen kiezen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
dat zal die ene zijn die Naomi mocht kiezen in de DBK
Als die nummer 1, die strandjanet, er maar niet bij is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet ? Er zijn nog 5 lege bedden
Dacht toch zoiets te hebben begrepen in de tv-uitzending.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee het schijnt dat wij, de kijkers, die mogen kiezen.
Ja zo ja, ik vind een beetje verhitte discussies en gedoe ook wel leuk, beetje reuring enzo. Maar inderdaad niet alleen maar geroddel, dat ergert alleen maar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze er goed wat challenges in gooien maakt me dat ook niet uit
Strandjanet?? Was da.. kun je dat etenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als die nummer 1, die strandjanet, er maar niet bij is.
Niemand zo te lezenquote:
Ik vind het echt goed dat hij goed vol houd .quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
Thomas valt echt af! Jeezzz dat dansen heeft echt goed gedaan
Ken geen bal meer zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef odie22 het volgende:
de hele dag de stream op sjeu de boelen word ik ook wel een beetje zat
Ja het blijft een beetje onduidelijk ja, hopelijk weten we straks meer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht toch zoiets te hebben begrepen in de tv-uitzending.
Jawel 3 vandaag 2 morgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Moete Aantwaarps voor begraapen !quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Strandjanet?? Was da.. kun je dat eten
Dacht dat Thomas al had gewonnen en dat ze nu om 2 en 3 spelen.. maar dat klinkt enorm onlogisch dus durfde het niet weer te plaatsenquote:
Nee ik denk ik reageer even want je werd keihard genegerd!quote:
het is teveel wanneer 5 komenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Okayquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dacht dat Thomas al had gewonnen en dat ze nu om 2 en 3 spelen.. maar dat klinkt enorm onlogisch dus durfde het niet weer te plaatsen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee ik denk ik reageer even want je werd keihard genegerd!
en maandag nog 4quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jawel 3 vandaag 2 morgen
en dat staat niet op de bingokaartquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zie het zo voor me! Dak ingestort, heel de tent onder de sneeuw
We kunnen een nieuwe bingokaart makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:38 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
en dat staat niet op de bingokaart
kan het huis de 30 cm sneeuw dragenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen een nieuwe bingokaart maken
Vast niet.. meeste platte daken zijn daar niet opgebouwd in Nlquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
kan het huis de 30 cm sneeuw dragen
Gelukkig zie je hier op Fok enorm leuke lieve intelligente spontane enthousiaste eerlijke nederlandersquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest de sfeer nu verpest worden door de nieuwe bewoners... Sorry maar als Belg zou ik denken "Het ligt aan de nationaliteit"
Met alle respect voor jullie land, en als ik 50 ben zal ik er zeker eens ooit willen wonen![]()
Dit is de kans van Nederland dat het effectief Daan en Nathalie was.
Ik had Els wel in dat huis willen zien zonder Daan en Nathalie. Ik weet zeker dat Els een heel ander mens ging zijn. En gewoon gezellig meedoen met de groep.
Ik snap wat je zegt maar ik denk dat Els ook zonder Daan en Nathalie zo zijn geweest. Nathalie denk ik zou zonder Els aardiger zijn geweest. Maar da's mijn mening.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest de sfeer nu verpest worden door de nieuwe bewoners... Sorry maar als Belg zou ik denken "Het ligt aan de nationaliteit"
Met alle respect voor jullie land, en als ik 50 ben zal ik er zeker eens ooit willen wonen![]()
Ik had Els wel in dat huis willen zien zonder Daan en Nathalie. Ik weet zeker dat Els een heel ander mens ging zijn. En gewoon gezellig meedoen met de groep.
dan heb je haar inteview met rumag nog niet gezienquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
we hebben al bejaarden genoeg hier die miljarden kosten, dus blijf maar lekker daarquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er was al duidelijk dat er 3 nieuwe bewoners komenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk ik heb gelijk het komen niet 5
Oh dat zou wel gaaf zijn, ik zie het wel gebeuren ja!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef spapaars het volgende:
Verwacht ook enkele ex-collega's van Michel die daar via een touw vanuit een legerhelikopter zullen landen.
Gratis promotie voor het leger, dus ze zullen meewerken.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef spapaars het volgende:
Verwacht ook enkele ex-collega's van Michel die daar via een touw vanuit een legerhelikopter zullen landen.
Gratis promotie voor het leger, dus ze zullen meewerken.
toch maar 1 nieuwe, de bewoners hebben er 2 aangeduid en daar moeten wij er 1 uit kiezen dat zou echt jammer zijnquote:
Zoey gaat die nieuwe eruit rossenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:46 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
welkom bij wrestle mania WWWWWWF
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey gaat bijklussen als alarmlicht vanavond?
Nee ik denk dat de bewoners er twee uit de vijf kiezen en wij 1 van de overgebleven 3.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:47 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
toch maar 1 nieuwe, de bewoners hebben er 2 aangeduid en daar moeten wij er 1 uit kiezen dat zou echt jammer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |