Goed plan! De mijne ook maar een afstoffenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh maar ik woon bij het bos, dus lekker atb-ritje maken!![]()
Kunnen 'de nieuwen' ook meedoenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
Er is nog niet gestreden om het aankomende huismeesterschap... Morgen?
Ja en tijdens het sneeuwen door de krakende verse sneeuw heen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Goed plan! De mijne ook maar een afstoffen
Ja inderdaad, ze zullen wel met de sneeuw aan de gang gaan, sneeuwpop weer, sneeuwballen gooien, gewoon leuke sfeer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Wel leuk met een pak sneeuw daar.
Leuke beelden
Vooral het noorden lees ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
-20C:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-maastricht-twente
Nou ... bij windkracht 7 en gevoelstemp van -15 - -20 is dat minder leukquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ze zullen wel met de sneeuw aan de gang gaan, sneeuwpop weer, sneeuwballen gooien, gewoon leuke sfeer.
Hottubben buiten met dampende lichamen van Lieske en Noom , en misschien wel een Geile Nieuwe erbij ... mooie winter beeldenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... bij windkracht 7 en gevoelstemp van -15 - -20 is dat minder leuk
ze staat nu tofoe klaar te makenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi tegen Michel : Theo wist dat er een vegan in het huis zou zijn, en had van te voren allemaal recepten opgezocht. Dat was superlief.
Ja maar ik laat me daar niet door stoppen; warm aankleden. Hoe vaak gebeurt dit nog, dat moet je meemaken, opsnuiven, inademen, intens van genieten!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... bij windkracht 7 en gevoelstemp van -15 - -20 is dat minder leuk
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hottubben buiten met dampende lichamen van Lieske en Noom , en misschien wel een Geile Nieuwe erbij ... mooie winter beelden
Knoopt zich op?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
wtf is Pat nu weer aan het doen?
[ afbeelding ]
Voor hij het huis in kwam. Naomi vertelde aan Michel dat Theo altijd heel lekker voor haar kookte.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze staat nu tofoe klaar te maken
en waar heeft hij dat opgezocht dan
Van te voren!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze staat nu tofoe klaar te maken
en waar heeft hij dat opgezocht dan
Ik neem aan allen vanavond, als er al gestemd isquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:38 schreef Sangha het volgende:
[..]
We nemen aan vanavond en 1 morgen!
In het nieuws was een bericht dat wij als kijker er ook 1 mogen kiezen en die komt morgen het huis in.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan allen vanavond, als er al gestemd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |