Ik heb vrienden zat, maar dat maakt mij echt geen hetero.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Als iemand zegt een vriend, hoeft dat toch niet meteen te beteken dat degene homo is
Precies, dus als jij zegt ik ga met een vriend naar de bios ben je idd niet meteen weer heteroquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb vrienden zat, maar dat maakt mij echt geen hetero.
Juiste woordkeuze.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:59 schreef aswesleep het volgende:
Wij mogen straks een nieuwe kiezen (van de overschot).
Vernederen? Of verhinderen. ..quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:01 schreef MissyZ het volgende:
Ze denken dat Michel als geheime opdracht de Nalu's moest verstoppen.
Dat gaan ze vernederen.
Vernederen zei Nick.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vernederen? Of verhinderen. ..
Als het verhinderen moet zijn.. dan is het niet slim van hen om dat te doen.
Vaak verdienen ze wat met een opdracht .. waarom zou je dat willen verhinderen
Toen hij vanochtend naar de WC ging, deed hij de koelkast open en volgens mij verstopte hij toen een blikje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:03 schreef MissyZ het volgende:
Michel ontkent de Nalu'te hebben verstopt. Hij was alleen maar wezen pissen.
Niet aan mijn Nalus komen zegt Naomi.
Omdat ze niet allemaal slim. Hetzelfde met die kist van Ziko.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slecht spul. Energydrankjes vind ik een no go.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze niet allemaal slim. Hetzelfde met die kist van Ziko.
Het zijn energydrankjes...geen knikkers
Maar ze zijn allemaal weg begrijp ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toen hij vanochtend naar de WC ging, deed hij de koelkast open en volgens mij verstopte hij toen een blikje.
Ze doen wel vaker dingen zonder er over na te denken..quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze niet allemaal slim. Hetzelfde met die kist van Ziko.
Het zijn energydrankjes...geen knikkers
Toen ik 'm aanzette was Michel al wel een 20 minuten wakker. Dus zou kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:06 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze zijn allemaal weg begrijp ikhele huis wordt uitgekamd nu
Ja eens hoor. Als roken niet mag, dan die onzin ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:05 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Slecht spul. Energydrankjes vind ik een no go.
Maar ze vinden ze echt overal. In plantenbakken, onder stoelen.
Maar hierboven lees ik dat het Michel was.
Omdat het merendeel van de bewoners het IQ van een poffertje heeft misschien?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ik gisteren ook al, lijkt me ook logisch, er gaan er 3 inkomen 2 door bewoners en 1 door ons.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:59 schreef aswesleep het volgende:
Wij mogen straks een nieuwe kiezen (van de overschot).
En degene die wel een beetje verstand hebben vaak op de achtergrond zijn als er iets besloten moet worden. En zo beslissen de poffertjes alles.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat het merendeel van de bewoners het IQ van een poffertje heeft misschien?
nee die benoemt ales wat ze ziet, het enige dat ze zei was, michel en liese samen naar de wcquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij heeft Mario vannacht zitten streamen.. die zou dan wat hebben kunnen zien..
dat dussssquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Het klinkt alleen meer als iets wat Thomas zou doen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat het merendeel van de bewoners het IQ van een poffertje heeft misschien?
geen idee wie dat wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Had Michel ook niet een keer alle wc papier verstopt? Of was dat iemand anders?
Yupquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef MissyZ het volgende:
Nick komt erachter dat Danielle destijds alle wc papier had verstopt. Volgens mij deed ze dat toen met iemand samen? Naomi?
Overduidelijk!quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef engine het volgende:
Michel moet hier ook even benadrukken dat hij met Jowi gestoeid heeft en niet geneukt.
Ook homo!
ja die heb Daan samen met naomi verstopt heb ik gezienquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:12 schreef Flow3r het volgende:
Wc rollen worden teruggevonden in de kast van Daan
Michel was er toen toch nog niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Had Michel ook niet een keer alle wc papier verstopt? Of was dat iemand anders?
dit gaat over de blikjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Michel was er toen toch nog niet?
nur gezien dat ze bij de wc port ingangen,binnen niksquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:04 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij heeft Mario vannacht zitten streamen.. die zou dan wat hebben kunnen zien..
Nu zegt ze "Ik ben gewoon gaan pissen"quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef MissyZ het volgende:
Thomas krijgt de schuld.
Het was Michel.
En Liese zegt, ik had wel een pipi gedaan.......
een pipi.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |