Dank u.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
TT lijkt wel een titel van een boek.
Korea.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:38 schreef Juan_Roman het volgende:
Met die streamlocks altijd. Zijn we Rusland of China?
Ik ben een enorme dierenliefhebber, vind het allemaal prachtig... maar Staffords mogen ze wat mij betreft allemaal met een katapult naar de maan schieten. Agressieve kutbeesten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
american stafford is ginne dikke, tenzij je hem vet voert
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben een enorme dierenliefhebber, vind het allemaal prachtig... maar Staffords mogen ze wat mij betreft allemaal met een katapult naar de maan schieten. Agressieve kutbeesten.
En tuuuuurlijk "het is hoe je ze opvoedt!". Dat is met krokodillen en tijgers ook zo. Maar de kans dat ze plotseling flippen is een stuk groter dan bij labradors en kanaries.
Sni, sna, snapjuh, de brave kinnodilquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
Er zijn ook heus brave krokodillen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sni, sna, snapjuh, de brave kinnodil
En het klonk alsof de make-up artist zoiezo komt....quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
Naomi heeft dus de twee nieuwe bewoners mogen kiezen?
Nee 1 gisteren in de DBK. Maar is geheim.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
Naomi heeft dus de twee nieuwe bewoners mogen kiezen?
Ik vind het ook wel een mooie TTquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
TT lijkt wel een titel van een boek.
Ah, dit is het dus zeker nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee 1 gisteren in de DBK. Maar is geheim.
Ze moesten vanmiddag stemmen,was duidelijk te zien op de stream.quote:
Op wie ze stemmen? Dat zou iets nieuws zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moesten vanmiddag stemmen,was duidelijk te zien op de stream.
Nieuwe inwoners.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Op wie ze stemmen? Dat zou iets nieuws zijn.
Ah zoquote:
Slapenquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
wel droevig dat ze al weer naar bed gaan, wat moeten de streamers nou ?
Ik zit nog even in de hottub. Lachen hoor die Babylonische spraakverwarringen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
wel droevig dat ze al weer naar bed gaan, wat moeten de streamers nou ?
Vindt dat onzin....valse labradors zijn er ook en daar ben je niet op verdacht terwijl je met een boog om een Stafford loopt die als het goed is een van de trouwste honden zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben een enorme dierenliefhebber, vind het allemaal prachtig... maar Staffords mogen ze wat mij betreft allemaal met een katapult naar de maan schieten. Agressieve kutbeesten.
En tuuuuurlijk "het is hoe je ze opvoedt!". Dat is met krokodillen en tijgers ook zo. Maar de kans dat ze plotseling flippen is een stuk groter dan bij labradors en kanaries.
Misschien hebben ze er 2 moeten nomineren om niet het huis in te gaan. Morgen deze tijd zullen we het wel weten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:24 schreef freaky40 het volgende:
Maar denk niet dat het bij 2 bewoners blijft, dat zou wel erg karig zijn, op zijn minst nog 1 of 2 en misschien gewoon wel 5.
Ik denk dat die 5 er allemaal in komen. Misschien niet meteen morgen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:24 schreef freaky40 het volgende:
Maar denk niet dat het bij 2 bewoners blijft, dat zou wel erg karig zijn, op zijn minst nog 1 of 2 en misschien gewoon wel 5.
Oh dat zou wel gaaf zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
3 en 5 zien er uit als ontsnapte serie moordenaars ?![]()
Patrick had ook zo'n beredenering vanavond in de TV uitzending. Hij had de kluis gekraakt. Ze komen in delen binnen, morgenavond en volgende week.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat die 5 er allemaal in komen. Misschien niet meteen morgen.
Wappie genot.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:25 schreef odie22 het volgende:
Mortuarium is ook weer open
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jill vertelde haar verhal van de ziekenhuisquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:33 schreef Kefke04 het volgende:
Liese, Julie, Thomas en Jill hebben zowaar een normaal gesprek
Patje heb ik gisteravond op de stream gehoord. Die is zo vaag...die kraakt vrij weinig denk ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Patrick had ook zo'n beredenering vanavond in de TV uitzending. Hij had de kluis gekraakt. Ze komen in delen binnen, morgenavond en volgende week.
Hij had het over een code toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Patje heb ik gisteravond op de stream gehoord. Die is zo vaag...die kraakt vrij weinig denk ik.
quote:
Liese nummer 1quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:30 schreef Denemarken het volgende:
Liese blijft wel het meest spontaan
Ja...welke code?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had het over een code toch?
jill vertelde haar verhal van de ziekenhuisquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:33 schreef Kefke04 het volgende:
Liese, Julie, Thomas en Jill hebben zowaar een normaal gesprek
hoezo mag dat niet dat we het metkregen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef Kefke04 het volgende:
en streamlock, vond dat het nog lang duurde, met dat gesprek over jill haar trip naar het ziekenhuis
Ik heb haar erna 3 nachten helemaal uit elkaar getrokken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill vertelde haar verhal van de ziekenhuis
openhoud
[..]
hoezo mag dat niet dat we het metkregen?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb haar erna 3 nachten helemaal uit elkaar getrokken.
Heerlijk chaotisch. Eerst een stukje wie op wie stemt, dan over het afscheren van Patje z'n wenkbrauwen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Onnavolgbare gametalk met Patje en Nick. Wie het kan volgen mag het zeggen.
Na mij.quote:
Was een leuke avond vriendquote:
Vreselijk enig.quote:
@MissyZquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:42 schreef aswesleep het volgende:
Patje heeft ervaring met mensen die denken dat hij homo is. Ging hier ook een tijdje rond.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb haar erna 3 nachten helemaal uit elkaar getrokken.
gelukkig niet weer in lieses bedquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:36 schreef engine het volgende:
Het stinkt. Zoey zal wel weer aan het schijten zijn.
Da merk ze niks van van met neus omhoag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
gelukkig niet weer in lieses bed
laatstenss moest liese in dr vollgestinkene
bed slapen
volgens zoey laat julie veel protjes maar durft ze dat niet toe te gevenquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
bed slapen
Hopelijk die nieuwe der snel uit, die horen niet bij de groep!quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:51 schreef zodeju het volgende:
Het begint echt een hechte groep te worden en wie er volgende keer ook uitgaat het verdriet zal vele malen groter zijn.
Ja dat is toch niet normaal. Raar mens die Zoey.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
bed slapen
Wat een onzin.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hopelijk die nieuwe der snel uit, die horen niet bij de groep!
wat is en protje?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:51 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
volgens zoey laat julie veel protjes maar durft ze dat niet toe te geven
Ik zeg gewoon alle 5 er in gooien. Mochten er dan nog meer mensen vrijwillig willen vertrekken over een tijdje heb je dat alvast gedekt. En dan bijna aan het eind desnoods 2 eruit per week ipv 1.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:24 schreef freaky40 het volgende:
Wat hij zei over 3 blauw, 1 roze en 1 in het paars was mij ook al opgevallen en ik vroeg me ook af of er iets achter zat...quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had het over een code toch?
Yep, eens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:52 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon alle 5 er in gooien. Mochten er dan nog meer mensen vrijwillig willen vertrekken over een tijdje heb je dat alvast gedekt. En dan bijna aan het eind desnoods 2 eruit per week ipv 1.
Leuke UI.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Hopelijk die nieuwe der snel uit, die horen niet bij de groep!
ja maar selfs ziet zij in wc overall kaka ik gaa stukquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet normaal. Raar mens die Zoey.
Is van Liesa,die is te lui.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar selfs ziet zij in wc overall kaka ik gaa stuk
met dat meid,selfs op de papierhalter ziet zij
kaka
5 nieuwe erin en je krijgt een andere groep. Een of twee nieuwe heeft nu geen echt geen zin.quote:
Met 5 gooi je de de hele dynamiek om.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
5 nieuwe erin en je krijgt een andere groep. Een of twee nieuwe heeft nu geen echt geen zin.
Daarom ook 5.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
5 nieuwe erin en je krijgt een andere groep. Een of twee nieuwe heeft nu geen echt geen zin.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met 5 gooi je de de hele dynamiek om.
quote:
Je mag toch niet zeggen dat je naar binnengaat?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel had tegen z'n vrienden gezegd dat hij 2 dingen niet ging doen:
- later het huis in
- en dansjes doen
Hij zegt, nou, da's goed gelukt he
Als je blauw met roze mengt krijg je paars.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat hij zei over 3 blauw, 1 roze en 1 in het paars was mij ook al opgevallen en ik vroeg me ook af of er iets achter zat...
Kweenie, is wat hij zeiquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag toch niet zeggen dat je naar binnengaat?
Lekker slipe.quote:
Ik kakte die hele DBK onder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:07 schreef mario390 het volgende:
julie moest toch niet wegen
brodje laten naar de DBK?
Weltrusten ookquote:
quote:
Thanx voor je verslagen, slaap je wel ookquote:
Boes was ook een stier.quote:
Staat ook ;was.quote:
Al zo veel fake news horen langskomen de afgelopen tijd.quote:
Poppenkast?quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:24 schreef zodeju het volgende:
Zijn de Belgen onder ons nog op, je had ook een kinderprogramma met poppen en die hadden echte handen met handschoenen aan. Die handen zaten heel dicht bij die hoofden ....kan niet op de naam komen.
Ze weet dat je kijkt .quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:33 schreef mario390 het volgende:
Jill:en brodje poekje of poepje
komische worden
quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:38 schreef zodeju het volgende:
Michel en Nick zitten altijd met plassen. Naomi vraagt of hij dan niet tegen de rand komt. En Jill maakt het nog mooier hangt hij dan niet in het water.
Ga het opzoeken....heb al gekeken bij poppen met echte handen. En niet gevonden. Weet wel dat ze met een zachte g praten net zoals Thomas.quote:
De Poppenkraam?quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga het opzoeken....heb al gekeken bij poppen met echte handen. En niet gevonden. Weet wel dat ze met een zachte g praten net zoals Thomas.
Edit; Nee dit is het niet...was ook altijd leuk met Jaap Stobbe.
Doet hij vrijwel elke nacht!quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Gaat Thomas nou die klok verzetten?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:50 schreef chufi het volgende:
Stonden deze bankjes er altijd al?
waarom zwarte gyazo,,,![]()
Ja,staan er al vanaf het begin.quote:
OK. niemand zit er dus opquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,staan er al vanaf het begin.
Zijn meerdere plekken waar je ze bijna nooit ziet zitten.quote:
ja blijkbaarquote:Op donderdag 4 februari 2021 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn meerdere plekken waar je ze bijna nooit ziet zitten.
Zal ik komen buurten? of redt je het wel?quote:Op donderdag 4 februari 2021 00:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
als zoey daar gaat is toch de dameswc of niet?
wat reddden?quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik komen buurten? of redt je het wel?
Laat maar,Je gaat mooi.quote:
zal ik komen helpen zodat je niet alleen bent?quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:20 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik echt geluk dat niemand is
Je gaat super.quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:24 schreef mario390 het volgende:
is egal straks komt jemand
vannacht komt nog dr party nacht
Na de DT komt Dott en dan is het over ...quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:24 schreef mario390 het volgende:
is egal straks komt jemand
vannacht komt nog dr party nacht
Je bent ook veel te druk .. met al dat live materiaalquote:Op donderdag 4 februari 2021 01:29 schreef mario390 het volgende:
ik werd straks dr uitzending van vrijdag kijken
ben er 3 achter
Pak dan die van Maandag maar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:29 schreef mario390 het volgende:
ik werd straks dr uitzending van vrijdag kijken
ben er 3 achter
dr exit is toch vrijdag of niet? wat was vrijdag in de uitzendiing?quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pak dan die van Maandag maar.
Daarom,de liveuitzending is het soort van hoogtepunt.quote:
Kun je nagaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom,de liveuitzending is het soort van hoogtepunt.
maar nu om dat de idioten kerline weggestuurdquote:
Dat weet ik zo niet eens,ik volg het ook niet zoals Utopia.quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
dr exit is toch vrijdag of niet? wat was vrijdag in de uitzendiing?
Loop je zover achter?quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:41 schreef mario390 het volgende:
mam man ik moet naar donderdag
daar was dat met jill is back
Mario ... Je hoeft echt niet alles te zien .. Iedereen was blij toch FF dat ze terug wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 01:41 schreef mario390 het volgende:
mam man ik moet naar donderdag
daar was dat met jill is back
En op FB bijv, staan de higlights wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario ... Je hoeft echt niet alles te zien .. Iedereen was blij toch FF dat ze terug was
Man3,dat ga ik echt niet allemaal terugkijken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario ... Je hoeft echt niet alles te zien .. Iedereen was blij toch FF dat ze terug was
He fucked the stove.quote:
Was in de uitzending een dag .....quote:Op donderdag 4 februari 2021 02:18 schreef mario390 het volgende:
dat heb ik niet gezien
tepeltest bij julie en liese
jowi kijkte in liese
Dat was zijn reactie.quote:
Die sloper is toch al weg.zie er geen reden toe.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 02:38 schreef chufi het volgende:
Ik post in de verkeerde streams ... kut![]()
Je bent nu echt vrij achter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 02:47 schreef mario390 het volgende:
thomas bij lopen gevallen
maar zo kann je bijna noiet vallen
Ja, t leest ook vrij kut terug. Waren hier ook users die in een multiquote gingen reageren op een hele dag streams. Meh.quote:
Heer Straat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 02:54 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, t leest ook vrij kut terug. Waren hier ook users die in een multiquote gingen reageren op een hele dag streams. Meh.
Hey FF.quote:
Hij IS homo.......of geloof je dat die echt verkering heeft met Miss Beluga?quote:
Patje homo? Daar geloof ik nou geen flikker van.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hij IS homo.......of geloof je dat die echt verkering heeft met Miss Beluga?
Hij kwam het huis binnen en zei;'Ja, awel...ik was in het Hotel met een vriend....niet DE vriend...maar een vriend?".
Ook niet samen in de wc .. apart op ongeveer hetzelfde tijdstip naar de wc, en apart weer terug.quote:
en mann?quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Vrij suggestieve geluiden bij dit beeld.![]()
[ afbeelding ]
2 min toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook niet samen in de wc .. apart op ongeveer hetzelfde tijdstip naar de wc, en apart weer terug.
maar dat kann niet videoland stream 2 zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Vrij suggestieve geluiden bij dit beeld.![]()
[ afbeelding ]
Ik ga niet beweren dat Michel geen strategie heeft, maar een paar dagen geleden zei hij dat hij niet 1 type heeft, maar dat hij valt op uitstraling. En volgens mij is Michel wel iemand die moeiteloos van de 1 naar een ander gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:52 schreef MissyZ het volgende:
Michel zijn verhaal dat die Zoe wel leuk vind, vond ik bullshit. Meneer valt op blond was zijn eerste intro. Nu zie ik hem vaak naar Julie kijken. Ook met dat dansen.
Een trilapparaat.quote:
Kan. Kan ook na de live.quote:
OMG iemand heeft zijn/haar kruis gewassen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Naomi: "Ik pak hier een washandje en er zit schaamhaar aan."
hij zei in de 1 op 1 gesprekken de speeddate dat hij thuis een vriendin hadquote:Op donderdag 4 februari 2021 08:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Patje homo? Daar geloof ik nou geen flikker van.
Bij zijn eerste nominatieronde ging het al mis, toen hij Naomi nomineerde i.p.v. Nathalie. Maar ach, what's in a name.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas vraagt aan Pat : Had je de namen onthouden toen je moest zeggen op welke 2 je ging stemmen??
Hij had expres op Naomi gestemd toch? Was geen vergissing volgens mij....quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij zijn eerste nominatieronde ging het al mis, toen hij Naomi nomineerde i.p.v. Nathalie. Maar ach, what's in a name.![]()
Daarom Patje voor huismeester, voor heerlijke Studio Vlemmix-taferelen.
Ja.........quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij zei in de 1 op 1 gesprekken de speeddate dat hij thuis een vriendin had
waarom zou hij liegen tegen alle bewoners? hij had zelfs heel specifieke dingen gezegd over zn vriendin in de speeddatequote:Op donderdag 4 februari 2021 08:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja.........
hij speelt een spel.
Pat is weduwnaar jong geworden.
Maar hij heeft een vriend ook.
ik heb tevens de info dat ik met de productie een geintje maakte toen pat en Michel binnen kwamen......ik zei; wat nou gooien jullie er 2 homo's bij......ik kreeg als antwoord; nee, Michel is geen homo.
Dan had die ook kunnen zeggen, ZE zijn geen homo.
Maar ik bemoei niet.
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:50 schreef lonneberga het volgende:
Maakt toch verder geen reet uit of Patrick wel of niet homo is,ik vind hem wel gezellig daar,ouwe brombeer.
Ik vind het vergezocht, maar een beetje paranoia hoort wel bij een reallifesoap.quote:Op donderdag 4 februari 2021 08:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja.........
hij speelt een spel.
Pat is weduwnaar jong geworden.
Maar hij heeft een vriend ook.
ik heb tevens de info dat ik met de productie een geintje maakte toen pat en Michel binnen kwamen......ik zei; wat nou gooien jullie er 2 homo's bij......ik kreeg als antwoord; nee, Michel is geen homo.
Dan had die ook kunnen zeggen, ZE zijn geen homo.
Maar ik bemoei niet.
Ik heb werkelijk geen idee meerquote:Op donderdag 4 februari 2021 07:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hij IS homo.......of geloof je dat die echt verkering heeft met Miss Beluga?
Hij kwam het huis binnen en zei;'Ja, awel...ik was in het Hotel met een vriend....niet DE vriend...maar een vriend?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |