Dank u.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
TT lijkt wel een titel van een boek.
Korea.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:38 schreef Juan_Roman het volgende:
Met die streamlocks altijd. Zijn we Rusland of China?
Ik ben een enorme dierenliefhebber, vind het allemaal prachtig... maar Staffords mogen ze wat mij betreft allemaal met een katapult naar de maan schieten. Agressieve kutbeesten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
american stafford is ginne dikke, tenzij je hem vet voert
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben een enorme dierenliefhebber, vind het allemaal prachtig... maar Staffords mogen ze wat mij betreft allemaal met een katapult naar de maan schieten. Agressieve kutbeesten.
En tuuuuurlijk "het is hoe je ze opvoedt!". Dat is met krokodillen en tijgers ook zo. Maar de kans dat ze plotseling flippen is een stuk groter dan bij labradors en kanaries.
Sni, sna, snapjuh, de brave kinnodilquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
Er zijn ook heus brave krokodillen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sni, sna, snapjuh, de brave kinnodil
En het klonk alsof de make-up artist zoiezo komt....quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
Naomi heeft dus de twee nieuwe bewoners mogen kiezen?
Nee 1 gisteren in de DBK. Maar is geheim.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
Naomi heeft dus de twee nieuwe bewoners mogen kiezen?
Ik vind het ook wel een mooie TTquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
TT lijkt wel een titel van een boek.
Ah, dit is het dus zeker nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee 1 gisteren in de DBK. Maar is geheim.
Ze moesten vanmiddag stemmen,was duidelijk te zien op de stream.quote:
Op wie ze stemmen? Dat zou iets nieuws zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moesten vanmiddag stemmen,was duidelijk te zien op de stream.
Nieuwe inwoners.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Op wie ze stemmen? Dat zou iets nieuws zijn.
Ah zoquote:
Slapenquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
wel droevig dat ze al weer naar bed gaan, wat moeten de streamers nou ?
Ik zit nog even in de hottub. Lachen hoor die Babylonische spraakverwarringen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef odie22 het volgende:
wel droevig dat ze al weer naar bed gaan, wat moeten de streamers nou ?
Vindt dat onzin....valse labradors zijn er ook en daar ben je niet op verdacht terwijl je met een boog om een Stafford loopt die als het goed is een van de trouwste honden zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben een enorme dierenliefhebber, vind het allemaal prachtig... maar Staffords mogen ze wat mij betreft allemaal met een katapult naar de maan schieten. Agressieve kutbeesten.
En tuuuuurlijk "het is hoe je ze opvoedt!". Dat is met krokodillen en tijgers ook zo. Maar de kans dat ze plotseling flippen is een stuk groter dan bij labradors en kanaries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |