Ja, maar als dát kan, dan kan .... ook.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het word nu toch wel eens tijd voor wat maatwerk idd
er is +/- 30% minder getest....you do the mathquote:Op woensdag 3 februari 2021 16:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Afnemen dan. Je begrijpt wat ik bedoel. Zijn de cijfers laag omdat er ook daadwerkelijk minder mensen besmet raken of omdat er minder besmette mensen zich laten testen (t.o.v. vorige week).
En uiteraard weer fysiek aanwezig. Heeft ie geen werk te doen verder?quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hij is er weer. Wat een bijzonder figuur is die vent toch.
En je kunt nu al uittekenen dat die galbak een plek krijgt in Rutte-IV. Laten we maar hopen dat het niet op onderwijs is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bent bepaald niet de enige. @:janneke141
Dit is simpelweg niet waar. Voor scholen is nu maatwerk mogelijk en hetzelfde geldt voor bepaalde winkels. Klagen prima maar feitenvrij gezeik heeft niemand wat aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maatwerk wat betreft maatregelen is ze nog steeds wereldvreemd
Grote kans, helaas. Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En je kunt nu al uittekenen dat die galbak een plek krijgt in Rutte-IV. Laten we maar hopen dat het niet op onderwijs is.
Dan moeten de kinderen standaard maar een zwemvest aantrekken bij het buitenspelen. Corona is prio 1.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt wel schijtlollig doen maar voor veel ouders is dit bittere ernst.
ik denk dat iedereen ( zelfs ik ! ) wel inziet dat zwemles voor kinderen tot 10/12 jaar noodzakelijk is.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, maar als dát kan, dan kan .... ook.
is nog niet mogelijk, volgende week pas.....quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is simpelweg niet waar. Voor scholen is nu maatwerk mogelijk en hetzelfde geldt voor bepaalde winkels. Klagen prima maar feitenvrij gezeik heeft niemand wat aan.
Ka-ching.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pfizer verwacht eindig aantal mutaties
[ twitter ]
Zij naar zwemles, ik naar de kroeg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen ( zelfs ik ! ) wel inziet dat zwemles voor kinderen tot 10/12 jaar noodzakelijk is.
ik denk niet dat er iets is wat dan ook maar kan
Dit wordt een moeizaam een-tweetje zo.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er is +/- 30% minder getest....you do the math
percentage positief volgens mij van 11.7% naar 11.4%
dus ja het is gedaald maar echt minimaal.
Nou, ik hoop dat ze het met die leeftijd allang hebben, maar we zijn het eens. Is belangrijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen ( zelfs ik ! ) wel inziet dat zwemles voor kinderen tot 10/12 jaar noodzakelijk is.
ik denk niet dat er iets is wat dan ook maar kan
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:54 schreef galantis het volgende:
[..]
Zij naar zwemles, ik naar de kroeg.
pffff je kan beter kippen houden ...quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze het met die leeftijd allang hebben, maar we zijn het eens. Is belangrijk.
Maar dat het gezeur van vergelijken komt, daar kan je op wachten.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:57 schreef Predator40 het volgende:
[..]
pffff je kan beter kippen houden ...
Hear hear!quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt wel schijtlollig doen maar voor veel ouders is dit bittere ernst.
Belachelijk eigenlijk, en het loopt alleen maar op want voorlopig zijn de zwembaden echt nog niet open.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Hear hear!
Start zwemles al 3x uit moeten stellen hier.
Wachtlijsten in Den Haag zijn al bizar hoog, vandeweek nog een bericht over in het nieuws. Bijna eindelijk aan de beurt tot 3x toe en dan weer uitstel. Ook om moedeloos van te worden.
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1403 Datalekjesquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:01 schreef Predator40 het volgende:
In online call met board member Pfizer. Insights:
- Pfizer verwacht dat er eindig aantal mutaties zullen zijn. Je kunt dus al boosters ontwikkelen voor vaccins omdat je theoretisch aantal mutaties al kunt uittekenen (nog niet eerder gehoord)
- Vanaf mei/juni oversupply vaccins
dat is wel lekker maar dat betekent dus dat er nog besteld kan wordenquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:01 schreef Predator40 het volgende:
In online call met board member Pfizer. Insights:
- Pfizer verwacht dat er eindig aantal mutaties zullen zijn. Je kunt dus al boosters ontwikkelen voor vaccins omdat je theoretisch aantal mutaties al kunt uittekenen (nog niet eerder gehoord)
- Vanaf mei/juni oversupply vaccins
1 jaar tot 1.5 jaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, en het loopt alleen maar op want voorlopig zijn de zwembaden echt nog niet open.
Hoelang duurt het dan zo'n beetje voor ze A heeft als ze mag beginnen?
Deel 2 moet de mensen ook niet onthouden worden:quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pfizer verwacht eindig aantal mutaties
[ twitter ]
Nee. Er is wel een burgerinitiatief voor uitgebreidere voorstellen waarvoor dat geldt, maar alleen als het een onderwerp is dat de laatste jaren niet besproken is in de Kamer. Over de coronamaatregelen wordt echter zowat continu gedebatteerd, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:46 schreef Chia het volgende:
Er was wel een petitie zie ik nu: https://petities.nl/petit(...)l-doorgaan?locale=nl
(gisteren gesloten) Maar met 50.000 ondertekeningen moet de kamer het bespreken toch?
doen we voor de griep toch ook nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Deel 2 moet de mensen ook niet onthouden worden:
[ twitter ]
[ twitter ]
Social distancing zien als 'typisch iets winters'. Kijk al uit naar de jaarlijkse kerstreclames van de supermarkten. Alleen samen! Van 1,5m-samenleving naar Zoom-samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |