abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197799513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:35 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Mijn zoontje had nu zijn A diploma kunnen hebben, is ook echt treurig dat zoiets belangrijks als zwemles geen doorgang kan vinden.
Idd moet eigenlijk gewoon op essentieel gegooid worden, want die wachtlijsten van minimaal een jaar en oplopend wil je ook niet hebben.
blablablabla
pi_197799514
quote:
9s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:15 schreef Tijn het volgende:
Op de manier waarop Hugo de Jonge de kamer "informeert" is ook wel wat af te dingen :')
[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)ember-al-bekend.html
Ik snap dat het managen van een pandemie niet zonder fouten gaat, maar onder zijn leiding gaat er wel echt héél veel mis en vooral zijn communicatieskills zijn onder de maat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197799548
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:56 schreef Predator40 het volgende:

[..]

er word ook flink minder getest op het moment.
Dat klopt. Dat maakt het lastiger om er al te veel gewicht aan te hangen. Maar dalen is beter dan stijgen ;)
Is het afnemende testbereidheid? Of dooft het idd uit zoals vorig jaar mei/juni.
pi_197799573
quote:

[..]

Mijn zoontje had nu zijn A diploma kunnen hebben, is ook echt treurig dat zoiets belangrijks als zwemles geen doorgang kan vinden.
Wanneer zijn er afgelopen jaar zwemlessen geweest? Liep dat gewoon gelijk met het open zijn van de basisscholen?
pi_197799574
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Idd moet eigenlijk gewoon op essentieel gegooid worden, want die wachtlijsten van minimaal een jaar en oplopend wil je ook niet hebben.
Inderdaad, en de suggestie dat ik "maar beter op moet letten", straks gaat hij weer buiten spelen als het voorjaar wordt en het barst hier van de slootjes en watertjes. Vorig jaar zomer was hij 4.5 en bleef netjes op het pleintje hiervoor. Nu is hij dus al ruim 5, heeft fietsen ontdekt en rijdt lekker rond... wel iets waar ik mij zorgen om maak voor straks.
pi_197799578
quote:

[..]

maatwerk wat betreft maatregelen is ze nog steeds wereldvreemd
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197799592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:40 schreef Chia het volgende:

[..]

Wanneer zijn er afgelopen jaar zwemlessen geweest? Liep dat gewoon gelijk met het open zijn van de basisscholen?
Ja klopt, in de vakanties was er geen reguliere zwemles. Je kon volgens mij wel weer de portemonnee trekken voor lessen in groepjes van 3-4 in de vakantie als je dat wilde / nodig vond.
pi_197799594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:40 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Toen de sportscholen weer open gingen in juni(?) waren er in ieder geval ook weer zwemlessen (is hier in hetzelfde gebouw).
pi_197799598
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:41 schreef Predator40 het volgende:

[..]

maatwerk wat betreft maatregelen is ze nog steeds wereldvreemd
helemaal mee eens.
Als je kinderen die voor A diploma aan het zwemmen zijn, 2-3 weken geen les geeft, kan je bijna weer opnieuw beginnen, zeker als je in de beginfase zit.

Zwemles voor kinderen had wat mij betreft ook gewoon door kunnen gaan, vooral omdat het heel belangrijk is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197799615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat klopt. Dat maakt het lastiger om er al te veel gewicht aan te hangen. Maar dalen is beter dan stijgen ;)
Is het afnemende testbereidheid? Of dooft het idd uit zoals vorig jaar mei/juni.
er is nog lang geen sprake van uitdoven met 11.4% positief.
in mei/juni vorig jaar lag dat percentage rond de 1%, in augustus zelfs 0.5%
pi_197799635
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:24 schreef Elan het volgende:
Uit het AD.vlog:
[..]

Kan je op wachten dat kleintjes verdrinken de komende 2 jaar, helemaal met zulke wachtlijsten.
Misschien ook maar een lockdown instellen tot voldoende kinderen hun diploma gehaald hebben en de achterstanden ingehaald zijn, dit risico kunnen we natuurlijk niet nemen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:45:57 #37
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197799636
quote:

[..]

Onbegrijpelijk dat hier nog steeds met geen woord over wordt gerept. Net zoals buiten(sport)activiteiten stimuleren of daar de richtlijnen verruimen.
pi_197799641
Er was wel een petitie zie ik nu: https://petities.nl/petit(...)l-doorgaan?locale=nl
(gisteren gesloten) Maar met 50.000 ondertekeningen moet de kamer het bespreken toch?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2021 16:46:57 ]
pi_197799643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:

[..]

helemaal mee eens.
Als je kinderen die voor A diploma aan het zwemmen zijn, 2-3 weken geen les geeft, kan je bijna weer opnieuw beginnen, zeker als je in de beginfase zit.

Zwemles voor kinderen had wat mij betreft ook gewoon door kunnen gaan, vooral omdat het heel belangrijk is.
Eens.
Wel even de kanttekening dat in een eerder geval toen alleen de zwemlessen door mochten gaan, veel zwembaden daar niet voor kozen omdat het te duur was om alleen daar voor open te blijven.
pi_197799647
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:40 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Inderdaad, en de suggestie dat ik "maar beter op moet letten", straks gaat hij weer buiten spelen als het voorjaar wordt en het barst hier van de slootjes en watertjes. Vorig jaar zomer was hij 4.5 en bleef netjes op het pleintje hiervoor. Nu is hij dus al ruim 5, heeft fietsen ontdekt en rijdt lekker rond... wel iets waar ik mij zorgen om maak voor straks.
Eens zie ik al bij m'n neefje die gasten ben je zo kwijt ze staan naast je en ze zijn letterlijk weg in een oogwenk.

Ondernemend kind dat wat ouder is met water zonder diploma is eigenlijk permanent stress en veel nee verkopen want constant toezicht is vereist voor naar buiten gaan. Dat is niet alleen niet leuk maar staat ook hun ontwikkeling in de weg.
blablablabla
pi_197799649
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:44 schreef Predator40 het volgende:

[..]

er is nog lang geen sprake van uitdoven met 11.4% positief.
in mei/juni vorig jaar lag dat percentage rond de 1%, in augustus zelfs 0.5%

Afnemen dan. Je begrijpt wat ik bedoel. Zijn de cijfers laag omdat er ook daadwerkelijk minder mensen besmet raken of omdat er minder besmette mensen zich laten testen (t.o.v. vorige week).
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:47:17 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197799653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:46 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Eens.
Wel even de kanttekening dat in een eerder geval toen alleen de zwemlessen door mochten gaan, veel zwembaden daar niet voor kozen omdat het te duur was om alleen daar voor open te blijven.
Dan geef je ze maar wat extra geld, we hebben kennelijk toch genoeg zo is afgelopen jaar wel gebleken.
pi_197799656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat hier nog steeds met geen woord over wordt gerept. Net zoals buiten(sport)activiteiten stimuleren of daar de richtlijnen verruimen.
het word nu toch wel eens tijd voor wat maatwerk idd
pi_197799657
Pfizer verwacht eindig aantal mutaties *O*
twitter
pi_197799668
twitter

Hij is er weer. Wat een bijzonder figuur is die vent toch.
zie email 27 oktober
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:48:19 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197799670
Men is bang voor de britse variant en daardoor is van alles in lockdown, en veel mensen snappen dat ook wel, want als.. En dat ze de basisscholen nu willen heropenen, dat als tegenstrijdig zien en dat misschien wel heel gevaarlijk kan zijn.

Maar vervolgens lees je hier wel uitzondering op uitzondering die er zou moeten komen (zwemles / sporten / etc)

Ik weet niet welke user precies wat zegt, dus misschien dat het daardoor wat tegenstrijdig voor mij klinkt.
pi_197799675
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Misschien ook maar een lockdown instellen tot voldoende kinderen hun diploma gehaald hebben en de achterstanden ingehaald zijn, dit risico kunnen we natuurlijk niet nemen.
Je kunt wel schijtlollig doen maar voor veel ouders is dit bittere ernst.
blablablabla
pi_197799676
quote:

[..]

Niet relevant. Als je geen corona oploopt dan is de missie behaald.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:48:38 #49
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197799677
quote:

[..]

Als zo'n kind oma besmet met corona dan is dat kennelijk vervelender dan als het zelf verzuipt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197799683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik krijg spontaan een hele erge hekel aan Sander Dekker.
Je bent bepaald niet de enige. @Janneke141
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')