abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199790287
Nog steeds clean
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200444017
Ik heb inmiddels een afkeer tegen de geur terwijl ik dat in het begin niet had.
pi_200625435
Al 272 dagen volgens mijn app. Denk er nooit meer aan, wordt al hondsberoerd als ik een vleugje ruik.
pi_200638667
Toen ik laatst probeerde te stoppen met roken, werd ik echt extreem kwaad op alles en aggressief. Heb daar ook topics over geopend. Dus nu durf ik niet meer en sterker nog ik ben van de angst daarvoor meer gaan roken.

Ik weet niet of ik er ooit vanaf ga komen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200638883
Nog steeds rookvrij
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200661227
Al 7,5 jaar rookvrij, 2,5 jaar nicotinevrij en 1,5 jaar dampvrij.
Mis het geen dag meer.

quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:32 schreef Nober het volgende:
Ja, dat kan ik ook echt niet meer hebben :r
Maar ik verdom het om er over te klagen.
Ik heb zelf 26 jaar zo'n zelfde stank veroorzaakt.
pi_200669559
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:32 schreef Nober het volgende:
Klinkt bekend. Ik vind het zo ontzettend goor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_200826180
Ergens half juni begonnen met champix, eerste 2 weken nog even doorroken en dan stoppen wanneer het middel is opgebouwd, klinkt ideaal en had ook echt het gevoel dat het zijn werk begon te doen.

Na de startdosis vol goede moed wachten op mijn onderhoudsdosering, ik kneep hem al een beetje, want had nog maar voor 3 dagen aan champix, daarna gaat de dosis omhoog. Dus ik de apotheek bellen, schijnt het uit de handel te zijn genomen omdat er een kankerverwekkende stof in is gevonden :') (alsof dat in sigaretten niet zit) Maar ze verwachtte dat het half juli weer beschikbaar was. Ik moest dus stoppen met stoppen of het op eigen houtje proberen (maar met nicotinepleisters heb ik al vaker gefaald, en ik zag dat niet zitten) Dus ben weer gaan roken

Inmiddels bijna half augustus en het is nog steeds niet leverbaar. Morgen weer een afspraak bij de huisarts, want wil echt stoppen, maar heb wel een stok achter de deur nodig...

Iemand ervaring met bupropion? Want dat schijnt een soortgelijk middel te zijn.

https://www.cbg-meb.nl/on(...)1/07/16/dhpc-champix

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 10:59:38 ]
pi_200826255
Dag 2 cold turkey stoppen. Ik ben het gewoon zo zat om steeds een kriebel in mijn keel te hebben, door dat gerook.

En ik wil weer alles kapotslaan, dus ik heb mijn vrienden al aangegeven dat ik de komende tijd het liefst lekker thuis blijf. Als ik hier over straat ga lopen ga ik de eerste de beste knacker in mekaar slaan en draai ik de bak in, dat moeten we niet hebben.

Ben ik de enige die aggressief wordt van stoppen met roken?

Ik denk dat ik inmiddels bijna 10 jaar af en aan rook. Mijn recordstoppoging was één maand :') Langer houd ik gewoonweg niet vol. Het is één groot drama en lijdensweg.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200832258
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:05 schreef sirdanilot het volgende:
Dag 2 cold turkey stoppen. Ik ben het gewoon zo zat om steeds een kriebel in mijn keel te hebben, door dat gerook.

En ik wil weer alles kapotslaan, dus ik heb mijn vrienden al aangegeven dat ik de komende tijd het liefst lekker thuis blijf. Als ik hier over straat ga lopen ga ik de eerste de beste knacker in mekaar slaan en draai ik de bak in, dat moeten we niet hebben.

Ik denk dat ik inmiddels bijna 10 jaar af en aan rook. Mijn recordstoppoging was één maand :') Langer houd ik gewoonweg niet vol. Het is één groot drama en lijdensweg.
Stel je niet zo aan man. Ook ik zit nu op dag 2 terwijl ik al 38 jaar zware Van Nelle heb gerookt en nog veel ook.
Het feit dat je wil stoppen is natuurlijk prima maar om nou te zeggen dat je daardoor, terwijl je jezelf dus eigenlijk een gunst bewijst door te stoppen, iemand in elkaar willen slaan en je vrienden waarschuwen is echt compleet belachelijk. Kan het niet anders zeggen.
Man up! Wees trots op deze poging ipv in een slachtofferrol te kruipen.
Want je bént geen slachtoffer namelijk, doe niet zo zielig of heb je persé medelijden nodig?
Of is de drang om te overdrijven constant bij jou aanwezig want dat kan natuurlijk ook.
pi_200832301
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man. Ook ik zit nu op dag 2 terwijl ik al 38 jaar zware Van Nelle heb gerookt en nog veel ook.
Het feit dat je wil stoppen is natuurlijk prima maar om nou te zeggen dat je daardoor, terwijl je jezelf dus eigenlijk een gunst bewijst door te stoppen, iemand in elkaar willen slaan en je vrienden waarschuwen is echt compleet belachelijk. Kan het niet anders zeggen.
Man up! Wees trots op deze poging ipv in een slachtofferrol te kruipen.
Want je bént geen slachtoffer namelijk, doe niet zo zielig of heb je persé medelijden nodig?
Of is de drang om te overdrijven constant bij jou aanwezig want dat kan natuurlijk ook.
Nou zullen we kijken wie het langer volhoudt ?

Goddome wat is dat lekker trouwens, een sjekkie zware vannelle. Maar ik ga nóóit meer roken ik ben er zó klaar mee.
pi_200832493
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:35 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Goddome wat is dat lekker trouwens, een sjekkie zware vannelle. Maar ik ga nóóit meer roken ik ben er zó klaar mee.
Succes.
pi_200832675
quote:

[..]

Ja, is goed! I'm in! ^O^
Lekker sjekkie zware vannelle was altijd al lekker. En ik weet ook wel dat je nu aan mindgames doet maar daar trap ik lekker niet in. ;)
Maar serieus, ik wil dat wedstrijdje wel. En ik hoop niet dat ik win maar dat we over 10 jaar nog steeds geen winnaar hebben. :)
Hou vol!
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:11:57 #39
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_200851810
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:05 schreef sirdanilot het volgende:

Niet echt. Kort lontje en pure agressie hier. Paniekaanvallen. Alsof je in een bad trip zit. Ik heb het echt bijzonder zwaar gehad.

Nu bijna 3 weken zonder nicotine.
pi_200854407
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:11 schreef Scooteraar het volgende:

[..]

Niet echt. Kort lontje en pure agressie hier. Paniekaanvallen. Alsof je in een bad trip zit. Ik heb het echt bijzonder zwaar gehad.

Nu bijna 3 weken zonder nicotine.
En hoe lang hield dit aan na het stoppen? Jeetje wat kut zeg :(
  woensdag 11 augustus 2021 @ 07:14:07 #41
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_200856201
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 23:15 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

En hoe lang hield dit aan na het stoppen? Jeetje wat kut zeg :(
van echte sigaretten was ik overgestapt naar de zwaarste e-liquid, 18mg. Toen naar 12mg; dit begon ik te voelen. Toen in één keer naar 3mg: na een paar dagen werd ik psycho. Toen het flesje leeg was besloot ik definitief te kappen met die onzin. Ik heb in totaal een maand lang slapeloze nachten gehad.

En nog steeds soms grote trek of een kort lontje. Maar ook dit begint wat minder te worden.

Zelfs het allerkleinste vleugje geur (voorbijrijdende auto met een open raam waarvan de bestuurder aan het roken is) kan zorgen voor een grote craving. :D
pi_201055922
quote:

[..]

Hoe gaat het met jouw stoppoging?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een paar dagen geleden heb "gezondigd" en heb gerookt. Inmiddels niet meer en dat wil en hoop ik echt zo te houden.
Hopelijk is het jou beter vergaan. :)
pi_201055946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:46 schreef vannelle het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jouw stoppoging?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een paar dagen geleden heb "gezondigd" en heb gerookt. Inmiddels niet meer en dat wil en hoop ik echt zo te houden.
Hopelijk is het jou beter vergaan. :)
Alleen dronken gerookt. En dat omdat de wiet op was.

Overdag lukt het me om gewoon niet te roken gelukkig.

Mijn huisgenoot heeft geen cent te makken en rookt altijd mijn peuken en mijn wiet en doet nu helemaal huiliehuilie en zielig :')

Denk dat ik nog wat langer ook met de wiet stop zodat die het afleert.
pi_201056058
Al ruim 500 dagen gestopt inmiddels.

De bulten/puisten op mijn bovenrug zijn zo goed als verdwenen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:07:42 #45
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_201056151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 18:00 schreef Nober het volgende:
Al ruim 500 dagen gestopt inmiddels.
_O_ grote klasse.
pi_201065598
294 dagen!
pi_201070428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 17:49 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Alleen dronken gerookt. En dat omdat de wiet op was.

Overdag lukt het me om gewoon niet te roken gelukkig.

Mijn huisgenoot heeft geen cent te makken en rookt altijd mijn peuken en mijn wiet en doet nu helemaal huiliehuilie en zielig :')

Denk dat ik nog wat langer ook met de wiet stop zodat die het afleert.
Rook jij je wiet zonder shag?
En wat een leuke huisgenoot zeg, doet of geeft hij echt nooit iets terug?
pi_201070569
328 dagen. Zo blij mee
pi_201071787
Nog steeds. Ben de tel kwijt
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201593031
Anderhalf jaar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: