SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je in het lijstje wil, zet dan even je stopdatum in de wiki. (zie boven)
Wie volhoudt, komt steeds hoger op de ladder. Wees zo sportief het ook even te melden als je weer bent begonnen.
Succes iedereen!![]()
Begin deze week facking slecht geslapen. In de nacht hyperactief wakker worden, overspannen.quote:
Ja is kut allemaal. Goed dat het regent, kan je ook niet gaan halenquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:03 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Begin deze week facking slecht geslapen. In de nacht hyperactief wakker worden, overspannen.
Overdag kort lontje en soms zelfs agressief. Afgelopen maandag zelfs iemand als een soort psychisch patiënt de huid volgescholden.
Ben nu een paar dagen verder en begin me steeds beter te voelen. Ik had nooit verwacht dat het zo heftig zou zijn.
Heb wel de hele dag door trek in nicotine. Afleiding of kauwgom helpt. Ik heb mijn vaporizer weggegooid en sigaretten de prullenbak ingegooid, dus ik kan niet in de verleiding komen.
Ik was het ineens gewoon zat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja is kut allemaal. Goed dat het regent, kan je ook niet gaan halen
Ook dat stemmetje in je hoofd die blijft volhouden dat je heus wel één sigaretje mag hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:44 schreef phoenyx het volgende:
Ik iets van 5 jaar niet gerookt. Rookte een periode gigantisch veel sigaren. Brandalarm in de studentenflat af vanwege de rookontwikkeling etc. Paar jaar veel/aardig veel gerookt. Maar weet niet, de lol was er op den duur ook wat vanaf. Deed het vooral met bier drinken en gamen, was een heel mooi sfeertje in mijn studententijd maar sindsdien nog maar af en toe wat gerookt op feestjes. Nu helemaal geen drang meer ook (al jaren niet meer). Terwijl ik het typ zou ik wel weer eentje willen roken omdat ik weer terugdenk aan die mooie tijd maar ja
Nou ja sigaren in mijn geval maar dat heb ik eigenlijk nooit zo gehad. Althans, ik rookte het heel graag maar ik kan me voorstellen dat sigaren minder verslavend zijn dan sigaretten. Voor mij was het vooral de hele sfeer, gewoonte. Maar ja ik weet niet, heb hetzelfde met alcohol, dronk gigantisch veel, nu sinds een x aantal weken vrijwel alleen nog vrijdag en zaterdag, mis het niet zoveel als dat ik dacht dat ik het zou missen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:19 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Ook dat stemmetje in je hoofd die blijft volhouden dat je heus wel één sigaretje mag hebben.![]()
![]()
Wat is er in de la te doen? Voor later?quote:Op maandag 29 maart 2021 16:47 schreef Scooteraar het volgende:
Godverdomme. Eergisteren weer voor de bijl gegaan.
Pakje sigaretten gaat morgenavond de la in.
Misschien dat ik in de val aan het lopen ben, maar ik dacht: ééns per weekquote:Op maandag 29 maart 2021 16:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat is er in de la te doen? Voor later?
Ha, slecht ideequote:Op dinsdag 30 maart 2021 05:08 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Misschien dat ik in de val aan het lopen ben, maar ik dacht: ééns per week
Gaafquote:Op zondag 6 juni 2021 01:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Even een kickje..... vandaag precies 4 jaar niet meer gerookt ! En bevalt nog steeds prima !
Heel af en toe heb ik nog weleens dat "een sigaretje" wel lekker zou zijn, maar heb absoluut geen zin meer in de rook en de stank .....quote:Op zondag 6 juni 2021 02:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf
Sinds 15 maart 2020 niet meer. Gisteren zat ik op het terras en realiseerde ik me ineens dat ik niet gedurende de avond zin had.
Vandaag wel.![]()
Maar goed, dat hoort erbij.
Ja, dat kan ik ook echt niet meer hebbenquote:Op maandag 19 juli 2021 18:32 schreef Nober het volgende:
Ik heb inmiddels een afkeer tegen de geur terwijl ik dat in het begin niet had.
Klinkt bekend. Ik vind het zo ontzettend goor.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:32 schreef Nober het volgende:
Ik heb inmiddels een afkeer tegen de geur terwijl ik dat in het begin niet had.
Stel je niet zo aan man. Ook ik zit nu op dag 2 terwijl ik al 38 jaar zware Van Nelle heb gerookt en nog veel ook.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:05 schreef sirdanilot het volgende:
Dag 2 cold turkey stoppen. Ik ben het gewoon zo zat om steeds een kriebel in mijn keel te hebben, door dat gerook.
En ik wil weer alles kapotslaan, dus ik heb mijn vrienden al aangegeven dat ik de komende tijd het liefst lekker thuis blijf. Als ik hier over straat ga lopen ga ik de eerste de beste knacker in mekaar slaan en draai ik de bak in, dat moeten we niet hebben.
Ben ik de enige die aggressief wordt van stoppen met roken?
Ik denk dat ik inmiddels bijna 10 jaar af en aan rook. Mijn recordstoppoging was één maandLanger houd ik gewoonweg niet vol. Het is één groot drama en lijdensweg.
Nou zullen we kijken wie het langer volhoudt ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Ook ik zit nu op dag 2 terwijl ik al 38 jaar zware Van Nelle heb gerookt en nog veel ook.
Het feit dat je wil stoppen is natuurlijk prima maar om nou te zeggen dat je daardoor, terwijl je jezelf dus eigenlijk een gunst bewijst door te stoppen, iemand in elkaar willen slaan en je vrienden waarschuwen is echt compleet belachelijk. Kan het niet anders zeggen.
Man up! Wees trots op deze poging ipv in een slachtofferrol te kruipen.
Want je bént geen slachtoffer namelijk, doe niet zo zielig of heb je persé medelijden nodig?
Of is de drang om te overdrijven constant bij jou aanwezig want dat kan natuurlijk ook.
Succes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nou zullen we kijken wie het langer volhoudt ?
Goddome wat is dat lekker trouwens, een sjekkie zware vannelle. Maar ik ga nóóit meer roken ik ben er zó klaar mee.
Ja, is goed! I'm in!quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Goddome wat is dat lekker trouwens, een sjekkie zware vannelle. Maar ik ga nóóit meer roken ik ben er zó klaar mee.
Niet echt. Kort lontje en pure agressie hier. Paniekaanvallen. Alsof je in een bad trip zit. Ik heb het echt bijzonder zwaar gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:05 schreef sirdanilot het volgende:
Dag 2 cold turkey stoppen. Ik ben het gewoon zo zat om steeds een kriebel in mijn keel te hebben, door dat gerook.
En ik wil weer alles kapotslaan, dus ik heb mijn vrienden al aangegeven dat ik de komende tijd het liefst lekker thuis blijf. Als ik hier over straat ga lopen ga ik de eerste de beste knacker in mekaar slaan en draai ik de bak in, dat moeten we niet hebben.
Ben ik de enige die aggressief wordt van stoppen met roken?
Ik denk dat ik inmiddels bijna 10 jaar af en aan rook. Mijn recordstoppoging was één maandLanger houd ik gewoonweg niet vol. Het is één groot drama en lijdensweg.
En hoe lang hield dit aan na het stoppen? Jeetje wat kut zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:11 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Niet echt. Kort lontje en pure agressie hier. Paniekaanvallen. Alsof je in een bad trip zit. Ik heb het echt bijzonder zwaar gehad.
Nu bijna 3 weken zonder nicotine.
van echte sigaretten was ik overgestapt naar de zwaarste e-liquid, 18mg. Toen naar 12mg; dit begon ik te voelen. Toen in één keer naar 3mg: na een paar dagen werd ik psycho. Toen het flesje leeg was besloot ik definitief te kappen met die onzin. Ik heb in totaal een maand lang slapeloze nachten gehad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
En hoe lang hield dit aan na het stoppen? Jeetje wat kut zeg
Hoe gaat het met jouw stoppoging?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Alleen dronken gerookt. En dat omdat de wiet op was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw stoppoging?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een paar dagen geleden heb "gezondigd" en heb gerookt. Inmiddels niet meer en dat wil en hoop ik echt zo te houden.
Hopelijk is het jou beter vergaan.
Rook jij je wiet zonder shag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Alleen dronken gerookt. En dat omdat de wiet op was.
Overdag lukt het me om gewoon niet te roken gelukkig.
Mijn huisgenoot heeft geen cent te makken en rookt altijd mijn peuken en mijn wiet en doet nu helemaal huiliehuilie en zielig
Denk dat ik nog wat langer ook met de wiet stop zodat die het afleert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |