abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 12:01:14 #151
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197795211
quote:
Sensoren meten wat er in je adem zit en op basis daarvan wordt een profiel opgesteld. Dat wordt vergeleken met een enorm aantal andere profielen, van mensen met én zonder corona.
"Sensoren" welke sensoren meten "wat"... Ja wat meten ze!!? :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_197795219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik kuch het hele jaar door zo'n beetje. ;(
Ik ook, nu rook ik 2 pakjes per dag dus dat zit wel snor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197795227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:51 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Tja, de meeste mensen kiezen liever een opleiding bedrijfskunde of psychologie.

Maar jij zit een beetje in dit wereldje. Dit gaat in andere landen toch net zoals in Nederland, lijkt me?
Ja klopt, ik ben bij dit soort dingen betrokken bij een bedrijf in de vitale infrastructuur. Dan heb je in veel gevallen minder met de AP te maken, maar meer met NCTV. NCTV zit er wel strak op wat dat betreft. Daarbij heeft NCTV het beleid: "Implementeer of leg uit". Oftewel, je moet een bepaalde wijziging doen, of je moet uitleggen waarom je de wijziging niet kunt doen en dat in voldoende mate overtuigen.

In andere landen verschilt het vaak per sector. In de VS zijn bedrijven die samenwerken met de defensie/treasury (dat zijn er heel veel) een hele set aan eisen die ze krijgen waar ze aan moeten voldoen. Voldoen ze niet aan die eisen kunnen ze hun contract kwijt raken.

Wat ik vooral zie gebeuren in NL is dat iedereen zich aan al het beleid moet houden, maar het voor een overheidsinstantie erg makkelijk is om het beleid 'even' opzij te schuiven. Eigenlijk is dat hier ook een beetje zo gedaan, want deze systemen voldoen niet aan de (overkoepelende) architectuurontwerpen van de ministeries.
pi_197795236
quote:
Het apparaat krijgt daarna wel een nieuw mondstuk en moet goed schoongemaakt worden. Per persoon duurt een test zo'n 3 tot 4 minuten", zegt De Vries.
Dit kan veel efficiënter natuurlijk.

Stel dat je 10 apparaten hebt, en 10 tests tegelijk uitvoert voor 10 mensen (bijv. bij een evenement). Zorg er dan voor dat je nog eens 10 apparaten hebt, en als je 10 apparaten schoongemaakt moeten worden, gebruik je die andere 10.

Weg met die wachttijd van 3-4 minuten.
pi_197795247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef chratnox het volgende:
In andere landen verschilt het vaak per sector. In de VS zijn bedrijven die samenwerken met de defensie/treasury (dat zijn er heel veel) een hele set aan eisen die ze krijgen waar ze aan moeten voldoen. Voldoen ze niet aan die eisen kunnen ze hun contract kwijt raken.

Wat ik vooral zie gebeuren in NL is dat iedereen zich aan al het beleid moet houden, maar het voor een overheidsinstantie erg makkelijk is om het beleid 'even' opzij te schuiven. Eigenlijk is dat hier ook een beetje zo gedaan, want deze systemen voldoen niet aan de (overkoepelende) architectuurontwerpen van de ministeries.
Maar andere landen kampen toch net zo hard met datalekken, brakke IT-structuur etc.? Kan me niet voorstellen dat dit een typisch Nederlands probleem is.
pi_197795259
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:46 schreef chratnox het volgende:

[..]

Wat ik me alleen wel afvraag: wat gaan we doen als de Jonge eruit getrapt wordt? Het lijkt me niet een baantje dat veel mensen willen doen, en vind ook nog maar ‘s de juiste.

Kunnen we het niet beter een paar maanden volhouden? Als ze zien dat de Jonge hulp nodig heeft, bied die dan. Laat de verkiezingsretoriek achterwege en bied hulp aan om het op te lossen ipv ‘m bij de schenen af te zagen.
Dat zou ook mijn voorkeur hebben. Maar ik denk dat dat ook de reden is waarom ze hem nog niet uit z’n functie hebben gezet. Ze willen met een consistent kabinet de crisis door. Maar de hulp kan hij wel gebruiken.
pi_197795271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:02 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ja klopt, ik ben bij dit soort dingen betrokken bij een bedrijf in de vitale infrastructuur. Dan heb je in veel gevallen minder met de AP te maken, maar meer met NCTV. NCTV zit er wel strak op wat dat betreft. Daarbij heeft NCTV het beleid: "Implementeer of leg uit". Oftewel, je moet een bepaalde wijziging doen, of je moet uitleggen waarom je de wijziging niet kunt doen en dat in voldoende mate overtuigen.

Was het niet bij Rijkswaterstaat zo dat die al hun SCADA systemen op het internet aansloten, omdat het toch wel erg lastig was als daar elke keer ieman heen moest rijden om een patch te doen ;)
pi_197795309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ook, nu rook ik 2 pakjes per dag dus dat zit wel snor.
Zolang je maar blijft kuchen is het allemaal wel oke. Het is pas een probleem als je ineens ophoud met kuchen.
pi_197795385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Zolang je maar blijft kuchen is het allemaal wel oke. Het is pas een probleem als je ineens ophoud met kuchen.
Vorige week was het minder, snel de filters er af gebroken, je wilt echt geen risico lopen met dit soort dingen.
Zeg eens eerlijk, hoe vaak zie je hem onwel op het sportveld worden, en hoevaak zie je dat bij iemand die rookt of een glas bier vast houd?
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 12:14:10 #160
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197795448
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:06 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Of als er bloed omhoog komt bij het kuchen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:17:14 #161
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197795496
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:30 schreef trein2000 het volgende:
Wat mij ergert is zijn houding.
Wat mij ergert is z'n taalgebruik. Veel overbodige woorden en bijzinnen, vaak modewoorden (zoals "eigenstandig" ipv "zelfstandig") en uitdrukkingen die ik nog nooit in een boek of artikel ben tegengekomen.
are we infinite or am I alone
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:18:48 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197795524
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat mij ergert is z'n taalgebruik. Veel overbodige woorden en bijzinnen, vaak modewoorden (zoals "eigenstandig" ipv "zelfstandig") en uitdrukkingen die ik nog nooit in een boek of artikel ben tegengekomen.
Typisch zo'n hippe middlemanager.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:19:26 #163
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197795531
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:44 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er iets verzonnen is.
Hier nog 1:

quote:
Minister De Jonge van Volksgezondheid
sluit niet uit dat dubbeltellingen zijn
gedaan bij het aantal vaccinaties dat
tot nu toe is geregistreerd.Hij wil met
het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ)
uitzoeken hoe het precies zit.

Het ministerie van Volksgezondheid kwam
gisteren ineens met een veel hogere
schatting van het aantal vaccinaties op
het coronadashboard.In één dag kwamen
er 120.000 gezette prikken bij.

Volgens het ministerie waren de cijfers
niet compleet,onder meer doordat
huisartsen en ziekenhuizen de cijfers
pas later doorgeven.Maar het LNAZ
noemde die lezing "apert onjuist".
https://forum-fok.digidip(...)kt.html%23p197795036
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_197795617
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Maar andere landen kampen toch net zo hard met datalekken, brakke IT-structuur etc.? Kan me niet voorstellen dat dit een typisch Nederlands probleem is.
Ja uiteraard, het is een wereldwijd probleem, wat nog veel pijn op zal gaan leveren. GDPR/AVG heeft er een grote slag in gemaakt om het mogelijk te maken bedrijven te dwingen dingen aan te pakken. Het nadeel is hier hetzelfde als met andere issues bij overheden, het is vaak goedkoper om de boete te betalen dan het is om het op te lossen.

Los van datalekken, een aantal departementen in de VS zijn de afgelopen jaren een paar keer aanvallers binnen geweest, wat veel pijn heeft gedaan. De IT in Nederland is over het algemeen van hoge kwaliteit, de legacy meuk komen we maar lastig van af. Wat dat betreft zal het eerder zijn dat we er beter dan slechter voor staan.

Ongerelateerd, maar zeer interessant leesvoer: Hoe hackers een stroomstoring veroorzaakten in Oekraïne . Of de bekendste, waar zelfs een film over is: StuxNet (leestip: Countdown to Zero day, van Kim Zetter)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2021 12:28:22 ]
pi_197795622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:56 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wat er ook gebeurd, sommigen adoreren Hugo :D
misschien om zijn schoenen, ik weet het niet
Nee hoor, sommigen hebben genoeg hersens niet alles zwart/wit te zien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197795687
https://www.nytimes.com/2(...)navirus-vaccine.html

quote:
The vaccine developed by the University of Oxford and AstraZeneca not only protects people from serious illness and death but also substantially slows the transmission of the virus, according to a new study — a finding that underscores the importance of mass vaccination as a path out of the pandemic.
:).
In Southern Sun
pi_197795708
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dus wat je eigenlijk zegt is dat hij hetzelfde taalgebruik heeft als de rest van de mensen in de politiek?
Had ik nooit verwacht.
pi_197795712
quote:
Interessant. Weten we ondertussen zeker of Pfizer/Moderna dat ook doen?

Zou Sputnik dat misschien ook doen, is effectief een vergelijkbaar vaccin als AZ.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:30:09 #169
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197795727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:58 schreef Noek het volgende:

[..]

Namen en rugnummers want ik heb nog niemand hem zien of horen adoreren.
Ted Bundy kreeg ook fanmail dus ben me ervan bewust dat enkelen een ietwat verknipte smaak hebben..
Dit laat mij zien dat sommigen (misschien door de thuisisolatie) de greep op de werkelijkheid hebben verloren. Hoe kun je Hugo de Jonge nou vergelijken met een seriemoordenaar? Een minister die zijn uiterste best doet om juist zo min mogelijk mensen dood te laten gaan. Hij doet niet alles perfect en hij is ineens een psychopaat. Echt...mind is blown.
Weisst
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:32:03 #170
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197795770
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef erkel het volgende:

[..]

Hoe kun je Hugo de Jonge nou vergelijken met een seriemoordenaar?
Nou, Ted Bundy stond ook bekend om z'n vlotte babbel B-)
pi_197795801
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:30 schreef erkel het volgende:

[..]

Dit laat mij zien dat sommigen (misschien door de thuisisolatie) de greep op de werkelijkheid hebben verloren. Hoe kun je Hugo de Jonge nou vergelijken met een seriemoordenaar? Een minister die zijn uiterste best doet om juist zo min mogelijk mensen dood te laten gaan. Hij doet niet alles perfect en hij is ineens een psychopaat. Echt...mind is blown.
Ik maak het vergelijk dan ook niet zo hard. Het gaat erom dat mensen geadoreerd worden al doen ze de meest gekke dingen. Daarmee zeg ik niet dat ik vind dat Hugo dat doet. Die doet vast dingen met goede intenties, weet ik veel. Dus calm your titties.
Go hard or go home
pi_197795806
Ah, er staat Ted Bundy.
Begreep al niet waarom Al Bundy fanmail zou ontvangen.
In Southern Sun
pi_197795814
Daarmee zie je wel dat thuisisolatie mensen gelijk over de jank helpt als ze bepaalde dingen lezen. Mind is not so blown.
Go hard or go home
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:35:24 #174
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197795818
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, er staat Ted Bundy.
Waarom niet? De voorzitter van No Ma'am _O_
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_197795822
quote:
Ah, er staat Ted Bundy.
:D Schoenen! Zie hier de algemene deler.
Go hard or go home
pi_197795842
quote:
Ah, er staat Ted Bundy.
Ik ben meer fan van Al Bundy dan van Ted Bundy hoor :P
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:36:24 #177
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197795846
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik maak het vergelijk dan ook niet zo hard. Het gaat erom dat mensen geadoreerd worden al doen ze de meest gekke dingen. Daarmee zeg ik niet dat ik vind dat Hugo dat doet. Die doet vast dingen met goede intenties, weet ik veel. Dus calm your titties.
Je plaatst heel bewust Ted Bundy in een zin met Hugo. Kun je wel gaan bagatelliseren (wat ik wel had verwacht), maar het geeft gewoon geen pas.
Weisst
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:37:33 #178
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197795863
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:34 schreef Noek het volgende:
Daarmee zie je wel dat thuisisolatie mensen gelijk over de jank helpt als ze bepaalde dingen lezen. Mind is not so blown.
Je intenties waren duidelijk. En nu alles afdoen als een grapje. Jammer
Weisst
pi_197795868
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:35 schreef Noek het volgende:

[..]

:D Schoenen! Zie hier de algemene deler.
Haha, ik denk niet dat Al ze zou verkopen :7.
In Southern Sun
pi_197795887
Die tekst van deze cda'er kan je op welk willekeurig probleem en debat plakken.

Wat een algemeenheden en platitudes. Om te verbloemen dat ze geen enkel gevoel bij de materie heeft.
pi_197795920
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

Wat een algemeenheden en platitudes. Om te verbloemen dat ze geen enkel gevoel bij de materie heeft.
Wel goeie vraag. "Als ze maar capaciteit hebben om 0,3% van de datalekken te onderzoeken, bent u het dan met me eens dat ze een personeelstekort hebben?"
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:41:22 #182
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_197795925
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

Walgelijke vrouw, echt totaal van de wereld :X

Nu Thierry :')
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:41:58 #183
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197795934
Ik denk dat heel veel mensen hier (terechte) kritiek hebben op Hugo, maar vergelijkingen met een seriemoordenaar en andere rare verwensingen hoeft toch ook niet mensen?
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:43:04 #184
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197795953
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen hier (terechte) kritiek hebben op Hugo, maar vergelijkingen met een seriemoordenaar en andere rare verwensingen hoeft toch ook niet mensen?
Het was een vergelijking die ging om populariteit, niet om daden.

Probeer ook niet overal alléén het negatieve in te vinden :s)
  FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2021 @ 12:44:42 #185
842 Zorro
Z
pi_197795975
Die journalisten hebben ook geen idee wat ze schrijven he?

Uit het AD:

quote:
Als iemand een eerste dosis van het AstraZeneca-vaccin heeft gekregen, wordt de transmissie van het virus met liefst tweederde verminderd, zou blijken uit een onderzoek onder vrijwilligers van de vaccinstudies in het Verenigd Koninkrijk. Na een tweede dosis is de besmettelijkheid vijftig procent lager dan zonder vaccin. Het is voor het eerst dat een studie aantoont dat een gevaccineerd iemand een ander minder snel besmet met corona.
Dus na een eerste vaccin is de besmettelijkheid met 66% verminderd maar na de tweede keer zelfs met 50% t.o.v. iemand zonder vaccin!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:45:29 #186
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197795988
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:44 schreef Zorro het volgende:

Uit het AD:
[..]

Dus na een eerste vaccin is de besmettelijkheid met 66% verminderd maar na de tweede keer zelfs met 50% t.o.v. iemand zonder vaccin!
Beter geen tweede prik halen dus!
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:46:08 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_197795997
Khadija Arib is assertief en rebels! :o
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_197796002
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 21:28 schreef aTypisch het volgende:

[..]

users als @:eragon2890 geloven dan ook weer het OMT (die overigens helemaal niet zo hoopvol is als het kabinet volgens mij :+) met de nieuwe wortel die je wordt voorgehouden

genot
Het OMT is op termijn net zo hoopvol. Het gaat niet over de komende 3 weken de basisscholen open/dicht, het gaat over de wat langere termijn. Ook op eigen titel zijn die net zo optimistisch hoor.

Als in, oordeel zelf: https://www.at5.nl/artike(...)aar-van-de-oplossing

"Wat gaat u als eerst doen wanneer de maatregelen verleden tijd zijn?
Ik ga ongebreideld feesten en kroegen bezoeken. Mensen zien, omhelzen. Ik ben best wel een beetje van het menselijke en fysieke contact. Ik sla graag een arm om mensen heen en knuffel mijn vrienden. Eigenlijk ben ik best klef en dat mis ik nu.

Wanneer kan dit allemaal weer?
Om dan toch het woord hoop te gebruiken: ik hoop na de zomer. "

En een ander prominent lid (marc bonten): https://festileaks.com/20(...)n-optimistisch-zijn/ (Ik heb het interview gezien, was interessant, maar wat lang). Zelfs áls het in augustus dus nog niet lukt, is hij er ongeveer zeker van dat het volgend jaar gewoon weer kan.

An Vossen, een van de kernleden, zat letterlijk de dag nadat Rutte voor het eerst het nieuwe normaal noemde, vorige april, al in een talkshow uit te leggen dat dat natuurlijk niet voor eeuwig was en dat bij bedoelde "voor 1 - 2 jaar" en dat daarna het oude normaal ongetwijfeld weer terug zou komen.

Oh ja, een laatste nog: https://www.eventinspirat(...)r-infectiepreventie/

Dus ja, al die OMT leden zijn ook gewoon optimistisch op de wat langere termijn. Langere termijn bedoel ik dan mee "vanaf begin 2022".
#WeesGeenWhales
pi_197796004
quote:

Uit het AD:
[..]

Dat klopt volgens dit artikel ook niet. Die 65 %

https://www.gva.be/cnt/dm(...)etter&utm_source=gva
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_197796008
quote:

Uit het AD:
[..]

*zucht*
#WeesGeenWhales
pi_197796011
Aribgodin. Moest om haar lachen zojuist.
  FOK!Fotograaf woensdag 3 februari 2021 @ 12:47:48 #192
842 Zorro
Z
pi_197796018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat klopt volgens dit artikel ook niet.

https://www.gva.be/cnt/dm(...)etter&utm_source=gva
Vertel dat tegen die journalist
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197796019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
Oh, christus op een paard. :')
Hugo is een liefjen, goede man, goede vader. Echt toptop!
Lekker zo? Mooi!
Go hard or go home
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:47:54 #194
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197796021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:43 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het was een vergelijking die ging om populariteit, niet om daden.

Probeer ook niet overal alléén het negatieve in te vinden :s)
Dan had je een keuze gehad uit een hele bult andere mensen. Misschien zelfs Trump als je dat had gewild, ook een verwerpelijk persoon, maar dat had nog een raakvlak gehad met de actualiteit.

Een seriemoordenaar als vergelijkingsmateriaal gebruiken (op welk gebied dan ook) geeft blijk van op welk niveau je de andere plaatst.
Weisst
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:48:37 #195
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197796030
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:47 schreef Noek het volgende:

[..]

Lekker zo? Mooi!
Je woorden hebben waarde beste Noek. Wees er bewust van ;)
Weisst
pi_197796033
Ja, jank allemaal nog even door.
Ik ga fanmail schrijven naar Erdogan. Tjuss!
Go hard or go home
pi_197796043
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:48 schreef Noek het volgende:
Vergelijk je nou Erdogan met Rutte?! Nouja, dat kan niet hoor :P
pi_197796056
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:47 schreef Zorro het volgende:

[..]

Vertel dat tegen die journalist
Ja, ik bedoel volgens dat artikel zijn 41 van de 98 bewoners besmet, na die eerste enting.

Dan klopt die 65% ook niet.

Het klopt dan gewoon allebei niet.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:52:19 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197796071
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:47 schreef Noek het volgende:

[..]

Lekker zo? Mooi!
Nee, je weet ook wel dat ik dat niet bedoel. Er is al genoeg te bashen op de inhoud.
  woensdag 3 februari 2021 @ 12:52:24 #200
75556 erkel
back from Dagestan
pi_197796072
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 12:48 schreef Noek het volgende:
Makkelijk zo hè. Gewoon wat neerplempen en dan later zeggen: Wat boeit het!?

Ok ik stop. Is wel mooi geweest zo inderdaad.
Weisst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')