Maar daar woon jij niet, alvast gecondoleerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Niet als ze op isle of man wonen!
(of china, taiwan, nieuw zeeland, vietnam, ijsland, inmiddels stukken australië, ...)
Jij wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je het überhaupt zelf wel gelezen?
[..]
die 66% is gewoon niet waar. Of althans niet geheel.
Klein praktisch probleem is dat er vrijwel niemand meer het eiland op komt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
* Houtenbeen pakt zijn spullen en gaat verhuizen naar Isle of Man
Dat dachten we ook van 2021.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eind van het jaar zullen we er al heel anders voor staan qua vaccinaties. Zo niet dan hebben ze het vaccinatie proces dus nog meer verneukt en dan verliezen ze het draagvlak vanzelf.
Geen enkele reden om ervan uit te gaan dat 2022 nog een jaar word met strenge maatregelen. Kan hoor, maar ik denk het niet. Of dat nou komt door vaccinaties of door gebrek aan draagvlak/mensen die het zat zijn.
users als @eragon2890 geloven dan ook weer het OMT (die overigens helemaal niet zo hoopvol is als het kabinet volgens mijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:24 schreef Grems het volgende:
[..]
De teleurstelling gaat zo pijnlijk worden voor velen.
Ja, dat is dus hier om de hoek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef halfway het volgende:
4 brandmeldingen bij 1 cafe in Nijmegen, tja dat krijg je na zo'n persconferentie
Uitzichtloos.
Ho ho ho. Gidsland Australië dissen krijg je boze reacties op hč. Ik haal vast popcorn, momentje.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Klein praktisch probleem is dat er vrijwel niemand meer het eiland op komt.
Overigens wel grappig als je ziet hoe zwaar het misging in Engeland en Ierland op een steenworp afstand. En dat zo'n eiland dan de maatregelen kan opheffen door in principe gewoon de grenzen dicht te gooien en te blijven testen tot er geen 'mysterieuze' besmettingen meer zijn.
Maar dat Australië, Nieuw-Zeeland en Taiwan het zo goed hebben gedaan komt puur door goed beleid, daar mag je absoluut geen geografische redenen bij halen.
lekker kotsen erna, dikke katerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat gaat wel een legendarische avond worden. Denk dat iedereen dan de hele nacht en ochtend door gaat halen.
Tap continu open
Ik ben steeds een groot voorstander geweest van stevig ingrijpen. Ik houd me keurig aan de regels, werk al bijna een jaar thuis. Maar ook ik besef dat er een einddatum nodig is om dit vol te houden. De maatregelen gaan hoe dan ook afgebouwd worden, ook als de situatie in de ziekenhuizen dan niet zo is als men nu hoopt. We gaan steeds meer de zieken en doden voor lief nemen naarmate de maanden vorderen. Het lijkt cru, maar vrijwel niemand kan of wil vele jaren zo leven. Dat is wat mij nu houvast biedt, samen met de lente die straks komt en die maakt dat we meer buiten zijn en ons lichter voelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat perspectief voel ik helaas nu echt niet
Bijwerking van het vaccinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lekker kotsen erna, dikke kater
Als ik nu iedere dag 2 euro spaar kan ik tegen de tijd dat dat in een café kan klaar om 4 weken non-stop dronken te zijn. Of we moeten Scandinavische prijzen krijgen, dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat gaat wel een legendarische avond worden. Denk dat iedereen dan de hele nacht en ochtend door gaat halen.
Tap continu open
wat ik al zei....wat er ook gebeurd, ze hebben credits tot deze zomer en dan is iedereen er klaar meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben steeds een groot voorstander geweest van stevig ingrijpen. Ik houd me keurig aan de regels, werk al bijna een jaar thuis. Maar ook ik besef dat er een einddatum nodig is om dit vol te houden. De maatregelen gaan hoe dan ook afgebouwd worden, ook als de situatie in de ziekenhuizen dan niet zo is als men nu hoopt. We gaan steeds meer de zieken en doden voor lief nemen naarmate de maanden vorderen. Het lijkt cru, maar vrijwel niemand kan of wil vele jaren zo leven. Dat is wat mij nu houvast biedt, samen met de lente die straks komt en die maakt dat we meer buiten zijn en ons lichter voelen.
Ik omarm zelfs de smerige rooklucht de volgende ochtendquote:
Niets persoonlijks, maar ik ben bang dat er dan geknuffeld gaat worden, en dit stel ik niet op prijs.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
@:deverzamelaar Lets go? Vakantie deze zomer?
In de brand uit de brand. Life goes onquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef halfway het volgende:
4 brandmeldingen bij 1 cafe in Nijmegen, tja dat krijg je na zo'n persconferentie
Uitzichtloos.
Een van de weinige buurtkroegjes in het centrum nog. Veelal oude alcoholisten en wat fout volk wat daar komt, dus ik kom er zeldenquote:
totdat je bij de kroeg 12 euro voor een biertje af kan tikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ik nu iedere dag 2 euro spaar kan ik tegen de tijd dat dat in een café kan klaar om 4 weken non-stop dronken te zijn. Of we moeten Scandinavische prijzen krijgen, dat kan ook.
Dat zeg je nu. Leg 's uit dan waarom je naam op de laatste intekenlijst van mei staat, en je coronamelder app je daar gepingt heeft?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Een van de weinige buurtkroegjes in het centrum nog. Veelal oude alcoholisten en wat fout volk wat daar komt, dus ik kom er zelden
Mag niet meer binnen, is per 1 april 2020 verboden. Niet dat je het door had die paar dagen dat de kroeg open was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik omarm zelfs de smerige rooklucht de volgende ochtend
Ja true. De donkere dagen werken ook echt niet mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben steeds een groot voorstander geweest van stevig ingrijpen. Ik houd me keurig aan de regels, werk al bijna een jaar thuis. Maar ook ik besef dat er een einddatum nodig is om dit vol te houden. De maatregelen gaan hoe dan ook afgebouwd worden, ook als de situatie in de ziekenhuizen dan niet zo is als men nu hoopt. We gaan steeds meer de zieken en doden voor lief nemen naarmate de maanden vorderen. Het lijkt cru, maar vrijwel niemand kan of wil vele jaren zo leven. Dat is wat mij nu houvast biedt, samen met de lente die straks komt en die maakt dat we meer buiten zijn en ons lichter voelen.
Oh ik weet tegen vieren altijd wel een obscuur kroegje te vinden waar het nog kanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mag niet meer binnen, is per 1 april 2020 verboden. Niet dat je het door had die paar dagen dat de kroeg open was.
Caribische prijzen nooit zo'n moeite mee gehad. Op 't strand Amstel Bright wegtikken voor omgerekend 2 euro vond ik helemaal niet slecht. Ter vergelijking, een avondje stappen in Kopenhagen was heel wat duurder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totdat je bij de kroeg 12 euro voor een biertje af kan tikken
Scandinavische prijzen vallen nog mee, Caribische prijzen zijn nog veel hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |