Ik was zo iemand die zich altijd tegen dat beeld heeft verzet en die nu merkt hoeveel er stiekem toch mogelijk is op afstand. En mijn kinderen valt op hoeveel verspilling van tijd er normaliter op school is. Zij kunnen nu in hun eigen tempo werken en instructie en feedback op maat krijgen. Maar ja, de meeste kinderen hebben geen voormalig docent als ouder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef Tijger_m het volgende:
Af en toe denk ik wel eens, er was ooit een tijd waarin iedereen riep dat de toekomst van educatie in het online leren lag...waar zijn al die mensen ineens gebleven?
Precies. En zoals ik al zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Uiteindelijk zal het vallen of staan met:
- De hoeveelheid vaccins die geleverd worden
- De mate waarin de vaccins beschermen tegen de huidige en toekomstige mutaties
Ik snap ook niet waarom mensen nog serieus denken dat als we allemaal ons aan de regels houden dat we weer sneller perspectief krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag zouden we perspectief horen.... .... Niks gehoord, alles is te onzeker.
Isle of Man, klinkt opeens toch interessant
Die creëren een lichtpuntje. Je moet wat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Hoor opeens massale sirenes, staat blijkbaar een kroeg om de hoek in de fik.
Die zien het niet meer zitten en proberen er maar verzekeringsgeld uit te halen
In de brand, uit de brand.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Eigenaar staat buiten zeker? Om 2115? Meteen bekeuren!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
en terechtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
een land die dingen anders aanpaktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:15 schreef zalkc het volgende:
Is er in België geen Britse variant? Daar is nog best veel open en minder maatregelen als hier, hun avondklok is een lachertje in vergelijking met hier. Dat kan toch eigenlijk niet?
En wat als dat niet gaat gebeuren, ga je dan hetzelfde zeggen ovee 2023?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Precies. En zoals ik al zeg.
Anders wordt het volgend jaar nog extra veel leuker als het weer kan allemaal. Dus stel je daar op in, kan het alleen meevlallen en als het niet meevalt is het dan extra leuk, win win!
Ja zelfs als er bijna geen besmettingen zijn moeten die om 00:00 dichtquote:
De cope is voelbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom Marc Bonten, marc van ranst, diederik gommers, etc, enz., niet gewoon gelijk zouden kúnnen hebben.
Maar zoals ik al eerder zei: ik heb me al ingesteld mentaal op 2022 voordat ik weer gewoon als vanouds zonder beperkingen of 1,5m van een leuke conventie in een conventiecentrum ergens kan genieten 3 dagen lang. Als bv. Abunai wel gewoon door kan gaan laatste weekend van augustus ipv pas volgend jaar is het mooi meegenomen.
Maar het zou kunnen.
Overigens plannen ze nogmaals de verbouwing van het binnenhofd ook rondom dat de 1,5m tot 1 juli geld, dat werd letterlijk gezegd.
We zullen zien. Ik kan er ook wel mee leven als het tot najaar of einde jaar duurt voordat alle beperkingen eraf kunnen, lig er verder dus niet zo wakker van. Is het volgend jaar nog extra veel leuker allemaal weer ;3
@DeVerzamelaar Lets go? Vakantie deze zomer?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ook. Geen mondkapjes meer, heerlijk! Gewoon weer gezichten zien en nonverbale communicatie
*snif* we zien hier een echte bromance opbouwen. Dat dit subforum nog mensen bij elkaar kon brengen!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
@:deverzamelaar Lets go? Vakantie deze zomer?
waarom denk jij dat de beperkingen dan ineens weg zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom Marc Bonten, marc van ranst, diederik gommers, etc, enz., niet gewoon gelijk zouden kúnnen hebben.
Maar zoals ik al eerder zei: ik heb me al ingesteld mentaal op 2022 voordat ik weer gewoon als vanouds zonder beperkingen of 1,5m van een leuke conventie in een conventiecentrum ergens kan genieten 3 dagen lang. Als bv. Abunai wel gewoon door kan gaan laatste weekend van augustus ipv pas volgend jaar is het mooi meegenomen.
Maar het zou kunnen.
Overigens plannen ze nogmaals de verbouwing van het binnenhofd ook rondom dat de 1,5m tot 1 juli geld, dat werd letterlijk gezegd.
We zullen zien. Ik kan er ook wel mee leven als het tot najaar of einde jaar duurt voordat alle beperkingen eraf kunnen, lig er verder dus niet zo wakker van. Is het volgend jaar nog extra veel leuker allemaal weer ;3
De hele dag knuffelen en voor ¤50,- mag hij alles doenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
*snif* we zien hier een echte bromance opbouwen. Dat dit subforum nog mensen bij elkaar kon brengen!
We willen wel foto's zien natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
*snif* we zien hier een echte bromance opbouwen. Dat dit subforum nog mensen bij elkaar kon brengen!
Je bent lekker aan het zuigen, kun je goed geld mee verdienenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een land die dingen anders aanpakt
DaT kAn ToCh EiGeNlIjK nIeT?
Die gast knuffelt toch alleen maar gratis?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
De hele dag knuffelen en voor ¤50,- mag hij alles doen
mag niet meer hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het zuigen, kun je goed geld mee verdienen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom denk jij dat de beperkingen dan ineens weg zijn?
Omdat dan alles en iedereen al lang gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom denk jij dat de beperkingen dan ineens weg zijn?
Ja, zo krijg je dus Covid-22 he. Dat moet je niet willenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef Molo het volgende:
De eerste keer dat het weer kan sta ik iig tussen de zwetende mensen die op elkaar gepakt staan te dansen in een kroeg of bij concert
Vrienden omhelzen, zoenen, dansen, alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |