Het nieuwe normaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:54 schreef Predator40 het volgende:
Zelfs bij waakzaam nog:
Buitenlandse
reizen
• Volg de reisadviezen van Buitenlandse
Zaken.
• Bij terugkomst uit een hoog-risico
gebied i.v.m. coronabesmettingen is het
verplicht:
- Een negatieve PCR testuitslag aan te
tonen bij vertrek per vliegtuig, boot,
trein en bus en die maximaal 72 uur
vóór aankomst in Nederland moet zijn
afgenomen.
- Een negatieve sneltest testuitslag aan
te tonen bij vertrek per vliegtuig of
schip die maximaal 4 uur oud is bij het
aan boord gaan.
Denk ook wel dat beide kanten beter geoefend zijn inmiddels in dat overbrengen en aanvoelen via beeldschermquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, da's ook wel behoorlijk uniek volgens mij. Het verbaast me best hoe goed de indruk is die we van scholen kunnen krijgen, zelfs van zoiets ogenschijnlijk ongrijpbaars als de sfeer.
Tuurlijk wel, joh.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Er komt gewoon nooit een einde aan deze ellende.
In principe is thuisonderwijs in Nederland verboden. Het is in de wet opgenomen dat alle kinderen die leerplichtig zijn -dus vanaf 5 jaar- naar school.quote:
Wel als die variant werkelijk 1.5 keer zo besmettelijk is. Het is niet eindig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Zelfs de pestepidemiën zijn op een gegeven moment overgegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Eén school had daar een prima oplossing voor. Die gebruikte een tool waarin je een figuurtje in een ruimte bent waardoor je navigeert en tegen mensen op kunt lopen die je vervolgens in beeld krijgt om te spreken. En er ontstaan ook kringen, bijvoorbeeld bij vaste informatiepunten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk ook wel dat beide kanten beter geoefend zijn inmiddels in dat overbrengen en aanvoelen via beeldscherm
Ik mis op werk wel enorm de wandelganggesprekken (inhoudelijk én op relatiegebied) en de start/afsluitende chit chat gesprekjes rondom vergaderingen met externen waar ik veel waarde uit haal.
Kan me voorstellen dat ik dat ook bij zoiets als school kiezen zou missen
Die zijn in de afgelopen maanden een stuk wijzer geworden, en zijn nu zo verstandig om zich stil te houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef Tijger_m het volgende:
Af en toe denk ik wel eens, er was ooit een tijd waarin iedereen riep dat de toekomst van educatie in het online leren lag...waar zijn al die mensen ineens gebleven?
Er is nog helemaal geen reden om zo pessimistisch te zijn. Het kan best nog even duren, maar er is nog alle reden om positief te blijvenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Kickinalfa het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen reden om zo pessimistisch te zijn. Het kan best nog even duren, maar er is nog alle reden om positief te blijven
Hetzelfde als die mensen die zeiden dat we even een korte strenge lockdown van 2 weken moesten doenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zijn in de afgelopen maanden een stuk wijzer geworden, en zijn nu zo verstandig om zich stil te houden.
Ik ken wat mensen die het toepassen, dat is niet moeilijk te regelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
In principe is thuisonderwijs in Nederland verboden. Het is in de wet opgenomen dat alle kinderen die leerplichtig zijn -dus vanaf 5 jaar- naar school.
er zijn hoge uitzonderingen maar het mag niet zomaar.
Ik ook. Geen mondkapjes meer, heerlijk! Gewoon weer gezichten zien en nonverbale communicatiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
* Houtenbeen pakt zijn spullen en gaat verhuizen naar Isle of Man
Begin een dagboek als Anne Frank. Misschien hou je dan iig nog wat over aan deze 5 jaar corona oorlog. Noem het 20-25 oid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat zijn bewuste acties. Ik ervaar juist de meeste opbouw van relaties enzo in de niet bewuste ontmoetingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eén school had daar een prima oplossing voor. Die gebruikte een tool waarin je een figuurtje in een ruimte bent waardoor je navigeert en tegen mensen op kunt lopen die je vervolgens in beeld krijgt om te spreken. En er ontstaan ook kringen, bijvoorbeeld bij vaste informatiepunten.
Babbelen met mijn collega's mis ik niet: doen we nog steeds.
Zeg dat maar tegen je testwattenstaafjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen reden om zo pessimistisch te zijn. Het kan best nog even duren, maar er is nog alle reden om positief te blijven
Vandaag stond ik op, at ik en ging ik weer naar bed.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Begin een dagboek als Anne Frank. Misschien hou je dan iig nog wat over aan deze 5 jaar corona oorlog. Noem het 20-25 oid.
Hou eens op met die oorlogsvergelijkingenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Begin een dagboek als Anne Frank. Misschien hou je dan iig nog wat over aan deze 5 jaar corona oorlog. Noem het 20-25 oid.
Ik keek naar buiten op bevrijdingsdag en zag nog wat Duiters de avondklok ingesteld door de Nederlandse regering ontlopen. Ze werden snel ingerekend door BOA'S en op de trein naar duitsland gezet waar ze weer aan het werk moesten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Vandaag stond ik op, at ik en ging ik weer naar bed.
Vandaag stond ik weer op, at ik, en ging ik slapen.
...
Dat verklaart nog steeds niet waarom Marc Bonten, marc van ranst, diederik gommers, etc, enz., niet gewoon gelijk zouden kúnnen hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laat het garantiefonds los, dat is wisselgeld voor ‘t kabinet. Denk aan hoe de zomer van 2020 was. Tegen die tijd zal best een aardig deel van de bevolking gevaccineerd zijn, ik heb er wel goede hoop in.
Maar fluctueert meer dan het kabinetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Rendeert beter als een gemiddelde bank
Ik was zo iemand die zich altijd tegen dat beeld heeft verzet en die nu merkt hoeveel er stiekem toch mogelijk is op afstand. En mijn kinderen valt op hoeveel verspilling van tijd er normaliter op school is. Zij kunnen nu in hun eigen tempo werken en instructie en feedback op maat krijgen. Maar ja, de meeste kinderen hebben geen voormalig docent als ouder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:56 schreef Tijger_m het volgende:
Af en toe denk ik wel eens, er was ooit een tijd waarin iedereen riep dat de toekomst van educatie in het online leren lag...waar zijn al die mensen ineens gebleven?
Precies. En zoals ik al zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Uiteindelijk zal het vallen of staan met:
- De hoeveelheid vaccins die geleverd worden
- De mate waarin de vaccins beschermen tegen de huidige en toekomstige mutaties
Ik snap ook niet waarom mensen nog serieus denken dat als we allemaal ons aan de regels houden dat we weer sneller perspectief krijgenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag zouden we perspectief horen.... .... Niks gehoord, alles is te onzeker.
Isle of Man, klinkt opeens toch interessant
Die creëren een lichtpuntje. Je moet wat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Hoor opeens massale sirenes, staat blijkbaar een kroeg om de hoek in de fik.
Die zien het niet meer zitten en proberen er maar verzekeringsgeld uit te halen
In de brand, uit de brand.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
Eigenaar staat buiten zeker? Om 2115? Meteen bekeuren!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
en terechtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:14 schreef Caland het volgende:
een land die dingen anders aanpaktquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:15 schreef zalkc het volgende:
Is er in België geen Britse variant? Daar is nog best veel open en minder maatregelen als hier, hun avondklok is een lachertje in vergelijking met hier. Dat kan toch eigenlijk niet?
En wat als dat niet gaat gebeuren, ga je dan hetzelfde zeggen ovee 2023?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:15 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Precies. En zoals ik al zeg.
Anders wordt het volgend jaar nog extra veel leuker als het weer kan allemaal. Dus stel je daar op in, kan het alleen meevlallen en als het niet meevalt is het dan extra leuk, win win!
Ja zelfs als er bijna geen besmettingen zijn moeten die om 00:00 dichtquote:
De cope is voelbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom Marc Bonten, marc van ranst, diederik gommers, etc, enz., niet gewoon gelijk zouden kúnnen hebben.
Maar zoals ik al eerder zei: ik heb me al ingesteld mentaal op 2022 voordat ik weer gewoon als vanouds zonder beperkingen of 1,5m van een leuke conventie in een conventiecentrum ergens kan genieten 3 dagen lang. Als bv. Abunai wel gewoon door kan gaan laatste weekend van augustus ipv pas volgend jaar is het mooi meegenomen.
Maar het zou kunnen.
Overigens plannen ze nogmaals de verbouwing van het binnenhofd ook rondom dat de 1,5m tot 1 juli geld, dat werd letterlijk gezegd.
We zullen zien. Ik kan er ook wel mee leven als het tot najaar of einde jaar duurt voordat alle beperkingen eraf kunnen, lig er verder dus niet zo wakker van. Is het volgend jaar nog extra veel leuker allemaal weer ;3
@DeVerzamelaar Lets go? Vakantie deze zomer?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ook. Geen mondkapjes meer, heerlijk! Gewoon weer gezichten zien en nonverbale communicatie
*snif* we zien hier een echte bromance opbouwen. Dat dit subforum nog mensen bij elkaar kon brengen!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
@:deverzamelaar Lets go? Vakantie deze zomer?
waarom denk jij dat de beperkingen dan ineens weg zijn?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:13 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom Marc Bonten, marc van ranst, diederik gommers, etc, enz., niet gewoon gelijk zouden kúnnen hebben.
Maar zoals ik al eerder zei: ik heb me al ingesteld mentaal op 2022 voordat ik weer gewoon als vanouds zonder beperkingen of 1,5m van een leuke conventie in een conventiecentrum ergens kan genieten 3 dagen lang. Als bv. Abunai wel gewoon door kan gaan laatste weekend van augustus ipv pas volgend jaar is het mooi meegenomen.
Maar het zou kunnen.
Overigens plannen ze nogmaals de verbouwing van het binnenhofd ook rondom dat de 1,5m tot 1 juli geld, dat werd letterlijk gezegd.
We zullen zien. Ik kan er ook wel mee leven als het tot najaar of einde jaar duurt voordat alle beperkingen eraf kunnen, lig er verder dus niet zo wakker van. Is het volgend jaar nog extra veel leuker allemaal weer ;3
De hele dag knuffelen en voor ¤50,- mag hij alles doenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
*snif* we zien hier een echte bromance opbouwen. Dat dit subforum nog mensen bij elkaar kon brengen!
We willen wel foto's zien natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
*snif* we zien hier een echte bromance opbouwen. Dat dit subforum nog mensen bij elkaar kon brengen!
Je bent lekker aan het zuigen, kun je goed geld mee verdienenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een land die dingen anders aanpakt
DaT kAn ToCh EiGeNlIjK nIeT?
Die gast knuffelt toch alleen maar gratis?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
De hele dag knuffelen en voor ¤50,- mag hij alles doen
mag niet meer hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het zuigen, kun je goed geld mee verdienen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom denk jij dat de beperkingen dan ineens weg zijn?
Omdat dan alles en iedereen al lang gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom denk jij dat de beperkingen dan ineens weg zijn?
Ja, zo krijg je dus Covid-22 he. Dat moet je niet willenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef Molo het volgende:
De eerste keer dat het weer kan sta ik iig tussen de zwetende mensen die op elkaar gepakt staan te dansen in een kroeg of bij concert
Vrienden omhelzen, zoenen, dansen, alles
Verzamelaar moet betalenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gast knuffelt toch alleen maar gratis?
Sorry als ik de marktwaarde naar beneden trek met maar 50 vragenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je bent lekker aan het zuigen, kun je goed geld mee verdienen
Heb het even snel doorgenomen maar ook het FD pakt die 66% op die direct al werd afgeserveerd. Jammer dat die daar zelfs in trappen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En om het allemaal nog zwartgalliger in te zien vanavond.
veel plezier, hopelijk raak je in die game nog wat want je slaat hier de plank flink misquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
[..]
Omdat dan alles en iedereen al lang gevaccineerd is.
En omdat letterlijk álle experts in nl dat ook verwachten.
En nee, complot bullshit geloof ik niet in, sorry. (zie ook dat stuk UK wat nu al weer ALLE beperkingen en regels heeft opgheven. Dus nee, het is geen complot ofzo, en ze willen het niet voor eeuwig houden. Duidelijker bewijs kan gewoon niet.)
Zucht, dit is vermoeiend, ik ga verder met m'n game XD
't Is best sneu, dat geruzie tussen landen onderling. Dat de EU zich als een grootmacht probeert op te stellen helpt mijns inziens niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
En om het allemaal nog zwartgalliger in te zien vanavond.
Idd en ik beloof god nooooooit meer te klagen als ik moet knokken voor een plek aan de bar. Of als ik bier over me heen krijg. Of m'n jas nergens kwijt kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef Molo het volgende:
De eerste keer dat het weer kan sta ik iig tussen de zwetende mensen die op elkaar gepakt staan te dansen in een kroeg of bij concert
Duidelijk, veel argumentatie ook, ik geloof je accuut over het OMT, experts, RIVM, kabinet, én het nieuws dat in dat stuk uk het nu dus al zover is...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
veel plezier, hopelijk raak je in die game nog wat want je slaat hier de plank flink mis
Beter Covid-22 dan Catch-22quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, zo krijg je dus Covid-22 he. Dat moet je niet willen
Alleen knuffels voor een vakantie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik laat hem gewoon de vakantie betalen. De knuffels zijn gratis.![]()
Eind van het jaar zullen we er al heel anders voor staan qua vaccinaties. Zo niet dan hebben ze het vaccinatie proces dus nog meer verneukt en dan verliezen ze het draagvlak vanzelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En wat als dat niet gaat gebeuren, ga je dan hetzelfde zeggen ovee 2023?
Dat hoef je niet te beloven. Je weet dat het oude normaal is teruggekeerd als je daar wél weer over klaagt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Idd en ik beloof god nooooooit meer te klagen als ik moet knokken voor een plek aan de bar. Of als ik bier over me heen krijg. Of m'n jas nergens kwijt kan.
Daar gaat het stuk niet over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb het even snel doorgenomen maar ook het FD pakt die 66% op die direct al werd afgeserveerd. Jammer dat die daar zelfs in trappen.
(het is hoger en in bepaalde gevallen 66% maar dat verkoopt natuurlijk niet zo goed)
De teleurstelling gaat zo pijnlijk worden voor velen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
[..]
Omdat dan alles en iedereen al lang gevaccineerd is.
En omdat letterlijk álle experts in nl dat ook verwachten.
En nee, complot bullshit geloof ik niet in, sorry. (zie ook dat stuk UK wat nu al weer ALLE beperkingen en regels heeft opgheven. Dus nee, het is geen complot ofzo, en ze willen het niet voor eeuwig houden. Duidelijker bewijs kan gewoon niet.)
Zucht, dit is vermoeiend, ik ga verder met m'n game XD
Dat is marketing man. De knuffels deed ik altijd al, dat zeggen we er niet bij!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Alleen knuffels voor een vakantie?
Mag hij dan alles alles?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik laat hem gewoon de vakantie betalen. De knuffels zijn gratis.![]()
en daarom mag het voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:20 schreef Molo het volgende:
Schraal bier in je haarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Idd en ik beloof god nooooooit meer te klagen als ik moet knokken voor een plek aan de bar. Of als ik bier over me heen krijg. Of m'n jas nergens kwijt kan.
Dat gaat wel een legendarische avond worden. Denk dat iedereen dan de hele nacht en ochtend door gaat halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat perspectief voel ik helaas nu echt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te beloven. Je weet dat het oude normaal is teruggekeerd als je daar wél weer over klaagt.
Heb je het überhaupt zelf wel gelezen?quote:
die 66% is gewoon niet waar. Of althans niet geheel.quote:Vorige week werd bekend dat het Janssen-vaccin een bescherming biedt van 66%.
quote:Johnson & Johnson's phase 3 trial results found that in the U.S., the vaccine was 72 percent effective in preventing moderate to severe disease. Moderate illness included symptoms such as low oxygen levels, shortness of breath or deep vein thrombosis, while more severe outcomes include hospitalization and death.
When researchers looked just at the shot's effect on severe disease, it was shown to be 85 percent effective.
LOL. Dat was normaal ook al gratis. Die 50 euro ging ik vragen niet voor het geld maar om fakers weg te houden, dat is een plaag op grindr, en als ze moeten betalen komen er alleen serieuze reacties.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag hij dan alles alles?
Die jongen heeft contact nodig lieve Eragon, écht contact, als je begrijpt wat ik bedoel. Wink wink nudge nudge
Niet als ze op isle of man wonen!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:24 schreef Grems het volgende:
[..]
De teleurstelling gaat zo pijnlijk worden voor velen.
Als ze er geen grote hobbels komen in de levering, dan is eind Q2 er al een groot verschil merkbaar. Q3 om het af te maken moet lukken. We hebben simpelweg niet genoeg opslaglocaties om al die vaccines op voorraad te houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eind van het jaar zullen we er al heel anders voor staan qua vaccinaties. Zo niet dan hebben ze het vaccinatie proces dus nog meer verneukt en dan verliezen ze het draagvlak vanzelf.
Geen enkele reden om ervan uit te gaan dat 2022 nog een jaar word met strenge maatregelen. Kan hoor, maar ik denk het niet. Of dat nou komt door vaccinaties of door gebrek aan draagvlak/mensen die het zat zijn.
ik ben hier niet om je te overtuigenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Duidelijk, veel argumentatie ook, ik geloof je accuut over het OMT, experts, RIVM, kabinet, én het nieuws dat in dat stuk uk het nu dus al zover is...
Anyway, ik ga. Bye :3
Maar daar woon jij niet, alvast gecondoleerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Niet als ze op isle of man wonen!
(of china, taiwan, nieuw zeeland, vietnam, ijsland, inmiddels stukken australië, ...)
Jij wel?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je het überhaupt zelf wel gelezen?
[..]
die 66% is gewoon niet waar. Of althans niet geheel.
Klein praktisch probleem is dat er vrijwel niemand meer het eiland op komt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
* Houtenbeen pakt zijn spullen en gaat verhuizen naar Isle of Man
Dat dachten we ook van 2021.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eind van het jaar zullen we er al heel anders voor staan qua vaccinaties. Zo niet dan hebben ze het vaccinatie proces dus nog meer verneukt en dan verliezen ze het draagvlak vanzelf.
Geen enkele reden om ervan uit te gaan dat 2022 nog een jaar word met strenge maatregelen. Kan hoor, maar ik denk het niet. Of dat nou komt door vaccinaties of door gebrek aan draagvlak/mensen die het zat zijn.
users als @eragon2890 geloven dan ook weer het OMT (die overigens helemaal niet zo hoopvol is als het kabinet volgens mijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:24 schreef Grems het volgende:
[..]
De teleurstelling gaat zo pijnlijk worden voor velen.
Ja, dat is dus hier om de hoek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef halfway het volgende:
4 brandmeldingen bij 1 cafe in Nijmegen, tja dat krijg je na zo'n persconferentie
Uitzichtloos.
Ho ho ho. Gidsland Australië dissen krijg je boze reacties op hè. Ik haal vast popcorn, momentje.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Klein praktisch probleem is dat er vrijwel niemand meer het eiland op komt.
Overigens wel grappig als je ziet hoe zwaar het misging in Engeland en Ierland op een steenworp afstand. En dat zo'n eiland dan de maatregelen kan opheffen door in principe gewoon de grenzen dicht te gooien en te blijven testen tot er geen 'mysterieuze' besmettingen meer zijn.
Maar dat Australië, Nieuw-Zeeland en Taiwan het zo goed hebben gedaan komt puur door goed beleid, daar mag je absoluut geen geografische redenen bij halen.
lekker kotsen erna, dikke katerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat gaat wel een legendarische avond worden. Denk dat iedereen dan de hele nacht en ochtend door gaat halen.
Tap continu open
Ik ben steeds een groot voorstander geweest van stevig ingrijpen. Ik houd me keurig aan de regels, werk al bijna een jaar thuis. Maar ook ik besef dat er een einddatum nodig is om dit vol te houden. De maatregelen gaan hoe dan ook afgebouwd worden, ook als de situatie in de ziekenhuizen dan niet zo is als men nu hoopt. We gaan steeds meer de zieken en doden voor lief nemen naarmate de maanden vorderen. Het lijkt cru, maar vrijwel niemand kan of wil vele jaren zo leven. Dat is wat mij nu houvast biedt, samen met de lente die straks komt en die maakt dat we meer buiten zijn en ons lichter voelen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat perspectief voel ik helaas nu echt niet
Bijwerking van het vaccinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
lekker kotsen erna, dikke kater
Als ik nu iedere dag 2 euro spaar kan ik tegen de tijd dat dat in een café kan klaar om 4 weken non-stop dronken te zijn. Of we moeten Scandinavische prijzen krijgen, dat kan ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat gaat wel een legendarische avond worden. Denk dat iedereen dan de hele nacht en ochtend door gaat halen.
Tap continu open
wat ik al zei....wat er ook gebeurd, ze hebben credits tot deze zomer en dan is iedereen er klaar meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben steeds een groot voorstander geweest van stevig ingrijpen. Ik houd me keurig aan de regels, werk al bijna een jaar thuis. Maar ook ik besef dat er een einddatum nodig is om dit vol te houden. De maatregelen gaan hoe dan ook afgebouwd worden, ook als de situatie in de ziekenhuizen dan niet zo is als men nu hoopt. We gaan steeds meer de zieken en doden voor lief nemen naarmate de maanden vorderen. Het lijkt cru, maar vrijwel niemand kan of wil vele jaren zo leven. Dat is wat mij nu houvast biedt, samen met de lente die straks komt en die maakt dat we meer buiten zijn en ons lichter voelen.
Ik omarm zelfs de smerige rooklucht de volgende ochtendquote:
Niets persoonlijks, maar ik ben bang dat er dan geknuffeld gaat worden, en dit stel ik niet op prijs.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
@:deverzamelaar Lets go? Vakantie deze zomer?
In de brand uit de brand. Life goes onquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef halfway het volgende:
4 brandmeldingen bij 1 cafe in Nijmegen, tja dat krijg je na zo'n persconferentie
Uitzichtloos.
Een van de weinige buurtkroegjes in het centrum nog. Veelal oude alcoholisten en wat fout volk wat daar komt, dus ik kom er zeldenquote:
totdat je bij de kroeg 12 euro voor een biertje af kan tikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ik nu iedere dag 2 euro spaar kan ik tegen de tijd dat dat in een café kan klaar om 4 weken non-stop dronken te zijn. Of we moeten Scandinavische prijzen krijgen, dat kan ook.
Dat zeg je nu. Leg 's uit dan waarom je naam op de laatste intekenlijst van mei staat, en je coronamelder app je daar gepingt heeft?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Een van de weinige buurtkroegjes in het centrum nog. Veelal oude alcoholisten en wat fout volk wat daar komt, dus ik kom er zelden
Mag niet meer binnen, is per 1 april 2020 verboden. Niet dat je het door had die paar dagen dat de kroeg open was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik omarm zelfs de smerige rooklucht de volgende ochtend
Ja true. De donkere dagen werken ook echt niet mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben steeds een groot voorstander geweest van stevig ingrijpen. Ik houd me keurig aan de regels, werk al bijna een jaar thuis. Maar ook ik besef dat er een einddatum nodig is om dit vol te houden. De maatregelen gaan hoe dan ook afgebouwd worden, ook als de situatie in de ziekenhuizen dan niet zo is als men nu hoopt. We gaan steeds meer de zieken en doden voor lief nemen naarmate de maanden vorderen. Het lijkt cru, maar vrijwel niemand kan of wil vele jaren zo leven. Dat is wat mij nu houvast biedt, samen met de lente die straks komt en die maakt dat we meer buiten zijn en ons lichter voelen.
Oh ik weet tegen vieren altijd wel een obscuur kroegje te vinden waar het nog kanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mag niet meer binnen, is per 1 april 2020 verboden. Niet dat je het door had die paar dagen dat de kroeg open was.
Caribische prijzen nooit zo'n moeite mee gehad. Op 't strand Amstel Bright wegtikken voor omgerekend 2 euro vond ik helemaal niet slecht. Ter vergelijking, een avondje stappen in Kopenhagen was heel wat duurder.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totdat je bij de kroeg 12 euro voor een biertje af kan tikken
Scandinavische prijzen vallen nog mee, Caribische prijzen zijn nog veel hoger.
Dan moeten de vaccins wel (blijven) werken tegen de vele mutaties die ongetwijfeld gaan komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |