Wel goeie vraag. "Als ze maar capaciteit hebben om 0,3% van de datalekken te onderzoeken, bent u het dan met me eens dat ze een personeelstekort hebben?"quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die tekst van deze cda'er kan je op welk willekeurig probleem en debat plakken.
Wat een algemeenheden en platitudes. Om te verbloemen dat ze geen enkel gevoel bij de materie heeft.
Walgelijke vrouw, echt totaal van de wereldquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die tekst van deze cda'er kan je op welk willekeurig probleem en debat plakken.
Wat een algemeenheden en platitudes. Om te verbloemen dat ze geen enkel gevoel bij de materie heeft.
Het was een vergelijking die ging om populariteit, niet om daden.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen hier (terechte) kritiek hebben op Hugo, maar vergelijkingen met een seriemoordenaar en andere rare verwensingen hoeft toch ook niet mensen?
Dus na een eerste vaccin is de besmettelijkheid met 66% verminderd maar na de tweede keer zelfs met 50% t.o.v. iemand zonder vaccin!quote:Als iemand een eerste dosis van het AstraZeneca-vaccin heeft gekregen, wordt de transmissie van het virus met liefst tweederde verminderd, zou blijken uit een onderzoek onder vrijwilligers van de vaccinstudies in het Verenigd Koninkrijk. Na een tweede dosis is de besmettelijkheid vijftig procent lager dan zonder vaccin. Het is voor het eerst dat een studie aantoont dat een gevaccineerd iemand een ander minder snel besmet met corona.
Beter geen tweede prik halen dus!quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:44 schreef Zorro het volgende:
Die journalisten hebben ook geen idee wat ze schrijven he?
Uit het AD:
[..]
Dus na een eerste vaccin is de besmettelijkheid met 66% verminderd maar na de tweede keer zelfs met 50% t.o.v. iemand zonder vaccin!
Het OMT is op termijn net zo hoopvol. Het gaat niet over de komende 3 weken de basisscholen open/dicht, het gaat over de wat langere termijn. Ook op eigen titel zijn die net zo optimistisch hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
users als @:eragon2890 geloven dan ook weer het OMT (die overigens helemaal niet zo hoopvol is als het kabinet volgens mij) met de nieuwe wortel die je wordt voorgehouden
genot
Dat klopt volgens dit artikel ook niet. Die 65 %quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:44 schreef Zorro het volgende:
Uit het AD:
[..]
Dus na een eerste vaccin is de besmettelijkheid met 66% verminderd maar na de tweede keer zelfs met 50% t.o.v. iemand zonder vaccin!
*zucht*quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:44 schreef Zorro het volgende:
Uit het AD:
[..]
Vertel dat tegen die journalistquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat klopt volgens dit artikel ook niet.
https://www.gva.be/cnt/dm(...)etter&utm_source=gva
Oh, christus op een paard.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:41 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen hier (terechte) kritiek hebben op Hugo, maar vergelijkingen met een seriemoordenaar en andere rare verwensingen hoeft toch ook niet mensen?
Dan had je een keuze gehad uit een hele bult andere mensen. Misschien zelfs Trump als je dat had gewild, ook een verwerpelijk persoon, maar dat had nog een raakvlak gehad met de actualiteit.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het was een vergelijking die ging om populariteit, niet om daden.
Probeer ook niet overal alléén het negatieve in te vinden
Je woorden hebben waarde beste Noek. Wees er bewust vanquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, christus op een paard.![]()
Hugo is een liefjen, goede man, goede vader. Echt toptop!
Lekker zo? Mooi!
Vergelijk je nou Erdogan met Rutte?! Nouja, dat kan niet hoorquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:48 schreef Noek het volgende:
Ja, jank allemaal nog even door.
Ik ga fanmail schrijven naar Erdogan. Tjuss!
Ja, ik bedoel volgens dat artikel zijn 41 van de 98 bewoners besmet, na die eerste enting.quote:
Nee, je weet ook wel dat ik dat niet bedoel. Er is al genoeg te bashen op de inhoud.quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, christus op een paard.![]()
Hugo is een liefjen, goede man, goede vader. Echt toptop!
Lekker zo? Mooi!
Makkelijk zo hè. Gewoon wat neerplempen en dan later zeggen: Wat boeit het!?quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:48 schreef Noek het volgende:
Ja, jank allemaal nog even door.
Ik ga fanmail schrijven naar Erdogan. Tjuss!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |