Op zich wel grappig dat wij, ondanks naar dezelfde beelden te kijken, een verschillende analyse over de bewoners kunnen geven.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:43 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem, een beetje klikken met iedereen lijkt me normaal. En hij wil dat het gedoe stopt over verliefdheid. Niets mis mee, goede vent. Hij had René en Jill niet moeten nomineren, dat was dom, verder weinig verwijtbaar gedrag. Soms wat te negatief. Zet zich in (meer dan sommige anderen..), is enthousiast.
..We gaan er vast niet uitkomen
En ik denk dat ze beide baat hebben aan elkaar en een beetje gebruiken. Jill net zo goed, Ze weet dat ze niet bij de andere te vaak moet aankomen met was ik goed?? Heb je gehoord wat BB over me zei....En Thomas gaat daar gretig op in.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat wij, ondanks naar dezelfde beelden te kijken, een verschillende analyse over de bewoners kunnen geven.
Maar dat is in het echte leven ook vaak zo.
Jij ziet goede wil in Thomas zijn gedrag, maar ik zie manipulatie
![]()
Ik ben het eens met yolkquote:Op woensdag 3 februari 2021 00:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Op zich wel grappig dat wij, ondanks naar dezelfde beelden te kijken, een verschillende analyse over de bewoners kunnen geven.
Maar dat is in het echte leven ook vaak zo.
Jij ziet goede wil in Thomas zijn gedrag, maar ik zie manipulatie
![]()
Dat was zijn strategie. Hij is niet overstuur omdat Daan en Naat weg zijn. Jowi misschien, maar omdat zijn hele gameplay nu aan duigen ligt. Hij is nu goodwill aan het kweken met behulp van Jill, om terug in het spel te komen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas is al vanaf dag 1 gaan samen heulen met de Nederlanders om de Belgen naar huis te stemmen en zo de finale te halen.
Maar nee hoor, ie is totaal niet manipulatief of sneaky of slangerig![]()
Slaap allemaal maar rustig verder
Die bal gaat niet op. Ik denk dat ze misschien het anders gaan doen. De ene week mogen de Belgen onderling stemmen, de andere week de Nederlanders. Anders wordt het te voorspelbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
Gooi morgen die nieuwen er maar in des te langer ze de tijd hebben om zich te acclimatiseren... anders zijn gelijk de lul maandag bij de nominaties..
Er gaat deze week niemand uit toch?quote:Op woensdag 3 februari 2021 01:24 schreef chufi het volgende:
Gooi morgen die nieuwen er maar in des te langer ze de tijd hebben om zich te acclimatiseren... anders zijn gelijk de lul maandag bij de nominaties..
Sorry maar hebben de Belgen dat niet gedaan We hebben dat niet gezien maar die afspraken waren er ook. Daarom geef ik John de Mol gelijk Je kunt geen 2 landen in 1 huis zetten Tuurlijk trekt dat naar elkaar toe. Als er geen nieuwe bewoners zouden komen wie denk je dat er dan nu aan de beurt zouden zijn? Jill als allereerstequote:Op woensdag 3 februari 2021 01:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas is al vanaf dag 1 gaan samen heulen met de Nederlanders om de Belgen naar huis te stemmen en zo de finale te halen.
Maar nee hoor, ie is totaal niet manipulatief of sneaky of slangerig![]()
Slaap allemaal maar rustig verder
De Belgen hebben in het begin genomineerd als een kip zonder kop, daar waar de 'Ollanders er al direct met gestrekt been ingingen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 06:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry maar hebben de Belgen dat niet gedaan We hebben dat niet gezien maar die afspraken waren er ook. Daarom geef ik John de Mol gelijk Je kunt geen 2 landen in 1 huis zetten Tuurlijk trekt dat naar elkaar toe. Als er geen nieuwe bewoners zouden komen wie denk je dat er dan nu aan de beurt zouden zijn? Jill als allereerste
Hier wel. Ze slapen nog op 2 streams.quote:
@DGK_Tegengas kan dit wellicht voor je verzorgen, weet je ook een tijdstip? Dat maakt het voor hem wat makkelijker zoeken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:05 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft er iemand een opname van. Het gesprek tussen Thomas en Michel van op de bank van gisterenavond. Niet de speeddate
quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:11 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen,
Pat en michel zijn wakker,ontdekken dat de klok verzet is ( dit deed thomas vanacht)
Michel doet wat daan altijd avonds deed, kleedjes opvouwen en netjes neerleggen op de bank, handdoeken van de vloer oppakken en wegbrengen naar de was.
Pat zn been voelt beter niet slechter en gaat zich wassen en tandenpoetsen.
Nick komt er ook uit en ontdekt dat er boodschappen staan in de voorraadkamer die open is .
bij ons betekend ''vergeven'' als een ander een fout heeft gemaakt , zeg jij het is je vergeven.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man wat julie vor namen vergeven
mies bedoelt op duits =schlecht, op engl.= bad
Zo is het sprekend Billy,helemaal als ze door dat haar loopt te harken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:20 schreef mario390 het volgende:
wat lief nog in diepe rust![]()
[ afbeelding ]
ja bedoelt bij ons ook en fout vergeben,quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij ons betekend ''vergeven'' als een ander een fout heeft gemaakt , zeg jij het is je vergeven.
en wij zeggen niet op Duits, maar in het Duits en in het Engels
mak geen vergleich alsjeblieft met billy de nederlandse spermacontainerquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:23 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Zo is het sprekend Billy,helemaal als ze door dat haar loopt te harken.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
mak geen vergleich alsjeblieft met billy de nederlandse spermacontainer
Ja, dat was OCDaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:29 schreef rinardo het volgende:
Je merkt nu al wel aan veel dingen dat Danielle er niet meer is, de mannen halen nu zelf hun sokken en ondergoed van de was rekjes in plaats van dat het uitgezocht en opgevouwen voor hun kastdeurtjes lag.
En Danielle maakte elke avond de woonkamer netjes , zodat ze s'morgens in een nette woonkamer kwamen, nu doet de gene dat die het eerst wakker is, of degene die er zich het meest aan ergert s'morgens.
Er staan overal in het huis verspreid schoenen, die zette Danielle altijd netjes op het rekje bij de deur.
Liese is een schatjequote:Op woensdag 3 februari 2021 08:23 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Zo is het sprekend Billy,helemaal als ze door dat haar loopt te harken.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese is een schatje
Billy is een libidoremmer. Zelfs de verzekering wil haar niet dekken.![]()
![]()
ik eet nu himbeerjogurtquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Er zijn blijkbaar weer geen of weinig boodschappen:
Naomi en Pat : 'Geef ons heden ons dagelijk brood!!!!!'
Ze hebben wel 20 pakken yoghurt die niemand eet.
Ze krijgen 'basis' boodschappen. Daar zorgt Big Brother voor. Geen idee hoe vaak ze die krijgen, blijkbaar nu al een paar dagen niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:42 schreef mario390 het volgende:
kunnen ze daar boodschappen nur 1 keer
in de week bestellen??
Himbeereis zum Frühstückquote:
achzoquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze krijgen 'basis' boodschappen. Daar zorgt Big Brother voor. Geen idee hoe vaak ze die krijgen, blijkbaar nu al een paar dagen niet.
En ze hebben 'luxe' boodschappen. Daar moeten ze geld voor verdienen en via de tablet bestellen 1x per week
Ja echt zielig, waar bemoeide ze zich mee ? Lekker thuis gaan moederenquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:29 schreef rinardo het volgende:
Je merkt nu al wel aan veel dingen dat Danielle er niet meer is, de mannen halen nu zelf hun sokken en ondergoed van de was rekjes in plaats van dat het uitgezocht en opgevouwen voor hun kastdeurtjes lag.
En Danielle maakte elke avond de woonkamer netjes , zodat ze s'morgens in een nette woonkamer kwamen, nu doet de gene dat die het eerst wakker is, of degene die er zich het meest aan ergert s'morgens.
Er staan overal in het huis verspreid schoenen, die zette Danielle altijd netjes op het rekje bij de deur.
Echt, let it goquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja echt zielig, waar bemoeide ze zich mee ? Lekker thuis gaan moederen
En haar thuisfront maar hopen dat ze erin bleef, vermoed ik zomaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja echt zielig, waar bemoeide ze zich mee ? Lekker thuis gaan moederen
Tot pijnlijke knietjes toequote:Op woensdag 3 februari 2021 08:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En haar thuisfront maar hopen dat ze erin bleef, vermoed ik zomaar.
Die hebben leren bidden, de afgelopen weken.
Soms .. er waren taken. Daan ging dan eerst mopperen dat iemand een taak niet had gedaan, het daarna zelf doen, en daarna pas vragen wie het eigenlijk had moeten doen, en diegene zeggen dat het al gedaan was. Dan zag je wel eens geirriteerde blikken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Vonden de bewoners het ook vervelend wat die Danielle deed?
Denk dat het ze geen moer kon schelen, het draait prima door zonder haar dus ze heeft zich niet onmisbaar gemaakt, de sfeer is er alleen maar op vooruit gegaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh dat is wel irritant indd, dat iemand er op aanspreekt is niet erg.. maar het dan zelf maar die taak doen en dan iemand erop aanspreken is wel raarquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Soms .. er waren taken. Daan ging dan eerst mopperen dat iemand een taak niet had gedaan, het daarna zelf doen, en daarna pas vragen wie het eigenlijk had moeten doen, en diegene zeggen dat het al gedaan was. Dan zag je wel eens geirriteerde blikken.
Ja ik zie dat het wel netjes is in huis, heb wel eens andere beelden gezien bij een rlsquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het ze geen moer kon schelen, het draait prima door zonder haar dus ze heeft zich niet onmisbaar gemaakt, de sfeer is er alleen maar op vooruit gegaan
Ik denk dat de bewoners alles bij elkaar afgewogen prima kunnen leven met het feit dat ze nu hun eigen schoenen in de kast moeten zetten en dat ze er ook niet van wakker zullen liggen als ze er een nachtje naast blijven staan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Mwa het zijn immers geen kleine kinderen en of pubersquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de bewoners alles bij elkaar afgewogen prima kunnen leven met het feit dat ze nu hun eigen schoenen in de kast moeten zetten en dat ze er ook niet van wakker zullen liggen als ze er een nachtje naast blijven staan.
Af ten toe moet je even terugblikken om weer te kunnen waarderen wat we nu hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, toch wel
Ik vroeg het omdat de azijnfles van januari weer opgemaakt werd
Jawel hoor.quote:
Jawel, maar voor sommige is het obsessief, da’s ook niet gezondquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Af ten toe moet je even terugblikken om weer te kunnen waarderen wat we nu hebben
Cap die danquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Heel mooie zelfs..
[ afbeelding ]
De grote vraag; waarom?quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
En in het kader van de TMI-berichten:
Patje wil zijn benen scheren, maar weet niet zo gauw waar hij met de haren naartoe moet.
Gelukkig dat Daniëlle er niet meer is, dat kunnen ze best zelf. Ik vind dat ze het prima doen. Het is een samenleving,. Ik wed dat er bij heel veel mensen thuis her en der wel eens een paar schoenen staan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:29 schreef rinardo het volgende:
Ik dacht dat ie een wielerkoers hadquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... reden van scheren is, is omdat de zalf er niet intrekt.
Dafuqquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
Er kleven aan dit 'winterscheren' ook nadelen: door het scheren kan er een darmdraaiing of een draaiing van de baarmoeder ontstaan. Het scheren in de winter is, vanwege het stugge wolvet, bovendien niet eenvoudig. En de geschoren ooien kunnen niet goed tegen tocht, nat en koud weer, waardoor ze langer binnen moeten blijven.
Als Patje last krijgt van zijn baarmoeder weten waar het aan kan liggenquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
Er kleven aan dit 'winterscheren' ook nadelen: door het scheren kan er een darmdraaiing of een draaiing van de baarmoeder ontstaan. Het scheren in de winter is, vanwege het stugge wolvet, bovendien niet eenvoudig. En de geschoren ooien kunnen niet goed tegen tocht, nat en koud weer, waardoor ze langer binnen moeten blijven.
Kan hoogstens zijn baarvader zijnquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
Als Patje last krijgt van zijn baarmoeder weten waar het aan kan liggen
ja hoor dit werkt primaquote:Op woensdag 3 februari 2021 08:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat het ze geen moer kon schelen, het draait prima door zonder haar dus ze heeft zich niet onmisbaar gemaakt, de sfeer is er alleen maar op vooruit gegaan
Dan zullen ze allemaal voor straf een gedicht van minstens 10 regels moeten schrijven. Niet ?quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi : BB heeft mijn regel gepakt, en gewoon kapot gedaan. Niemand wil nog dansen
op mijn stream staat hij melk te drinken bij de koelkastquote:
Denk het welquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:28 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor wenkbrauwen Jill heeft? Ze blijven zo donker. Is dit PMU?
Die staat graag in de picture. Blijft hard ontkennen dat ze het spel niet heeft gespeeld en dat ze niet roddelde..quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:24 schreef cvketeltje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat vragen![]()
Ik heb nog spierpijn van gisterenquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Doen jullie ook mee met het dansen?
achzoquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
De ochtenddans .. Vandaag met choreografie van Zoey
Met zoey niet. Met de anderen welquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Doen jullie ook mee met het dansen?
Ojee, je deed lekker mee met de dans opdracht gisterenquote:
Ja lekker door het huis meegillen en jumpenquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, je deed lekker mee met de dans opdracht gisteren
Leukquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker door het huis meegillen en jumpen
Behoorlijk jaquote:
Yep, vond het ook iets té ordinairquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Had je haar jurkje gisteren gezien?
Het is hier geen temptationquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:48 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh cossers![]()
Heb ik nou het ochtend dansje gemist?
Kom maar op gooi ze er wel in..quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:24 schreef cvketeltje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat vragen![]()
Pepijn hoe kom je er opquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
ze hebben namen bij de profielen bedacht, van l naar rechts:
Ramon - Marco - Denise - Pepijn - Noah
Even gegoogled. Nr 4 is brabantse gezelligheid. Jill zei, misschien is dat wel de zoon van Guus Meeuwis. En raadt eens hoe de oudste zoon van Guus heet die 19 jaar is?:)quote:
En dat weten de bewoners?quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Even gegoogled. Nr 4 is brabantse gezelligheid. Jill zei, misschien is dat wel de zoon van Guus Meeuwis. En raadt eens hoe de oudste zoon van Guus heet die 19 jaar is?:)
Inderdaad.
Wansmaak woensdag!quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jill is geloof ik nogal fan van Guus.
Keek er ook al naar, vreemde tekst welquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:59 schreef Blackprinces het volgende:
Dat shirt van michel. Rammen met je kadaver?
daar stelde ik me ook al vragen bij.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:59 schreef Blackprinces het volgende:
dat was een lang topje met een gat in het middenquote:Op woensdag 3 februari 2021 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Had je haar jurkje gisteren gezien?
En aan de voorkant scherpschutters.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:59 schreef Blackprinces het volgende:
Dat is een Podcast.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En aan de voorkant scherpschutters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |