quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur. En zondag 22:00. Gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten, en Talitha Muusse & Sven Kockelmann.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
• Zondag: Talitha Muusse en Sven Kockelmann (KRO-NCRV)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Schmidtedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik kan niet serieus luisteren naar Duitsers die Nederlands spreken.
Werkt onbedoeld op m'n lachspieren
Met duiding van Charlotte?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:48 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Had deze uitleg graag op SBS gezien.
Nou ja hopen op een promenade item.
Ik kreeg mijn eerste calculuscolleges van een Duitser, kon er toch niet echt om lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:49 schreef DonDruiper het volgende:
Ik kan niet serieus luisteren naar Duitsers die Nederlands spreken.
Werkt onbedoeld op m'n lachspieren
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zelfs dit lees ik in m'n hoofd als een boze spugende Duitser
Calculus is dan ook nooit leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste calculuscolleges van een Duitser, kon er toch niet echt om lachen.
Zou Hugo ook doorgaan als hij niet zo ijdel was?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:51 schreef svann het volgende:
Xander heeft gelijk.
Alle gefrustreerden willen opeens bloed zien.
Te onredelijk inderdaad.
Leuk is het niet bepaald om Ruttes bliksemafleider te zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:52 schreef BlackNero het volgende:
Zou Hugo ook doorgaan als hij niet zo ijdel was?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Er is nog nooit een politicus zo slecht behandeld door de media als Hugo de Jonge.
En de telegraaf steek ik de pizza oven mee aan.
De Telegraaf had geen problemen met ovens 80 jaar geleden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Er is nog nooit een politicus zo slecht behandeld door de media als Hugo de Jonge.
En de telegraaf steek ik de pizza oven mee aan.
De Telegraaf bestaat dankzij hun foute oorlog gedrag. Anders waren ze failliet. Eigenlijk zou de laatste pagina van iedere oplage moeten bestaan uit aanbidding van Der Führer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
De Telegraaf had geen problemen met ovens 80 jaar geleden.
Maandag 40 cm sneeuw.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Komt Piet Paulusma ook nog met het Routekaart Weerbericht?
Die misstap is ondertussrn wel al twee generaties geleden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:56 schreef monkyyy het volgende:
De Telegraaf bestaat dankzij hun foute oorlog gedrag. Anders waren ze failliet. Eigenlijk zou de laatste pagina van iedere oplage moeten bestaan uit aanbidding van Der Führer.
Ik kom wel een poging wagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:02 schreef svann het volgende:
Ik begin mijn kapper wel erg te missen nu.
Nu het nog langer duurt, laat ik misschien iemand anders een poging wagen.
Ik ben al gevraagd.
Minderwaardig mens.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:11 schreef Monolith het volgende:
Meneer van Dam gaat door de gehaktmolen.
Dat is allang voorbij lieverd, ik schakel in.quote:
Dat mag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Populisme puur sang. Dat kun je ook wel overlaten aan de opportunisten van het CDA.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:15 schreef Confetti het volgende:
Dom CDA gelul. Keihard straffen klinkt leuk maar je maakt gezinnen kapot en creëert nieuwe criminelen.
Het zijn inderdaad (zoals Saskia zeg) vaak geen lichten, die kunnen wel wat opvoeding gebruiken, anders komen ze echt buiten de maatschappij te staan.quote:
Uiteindelijk krijgt ook vooral de maatschappij de kosten van zo'n aanpak gepresenteerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad (zoals Saskia zeg) vaak geen lichten, die kunnen wel wat opvoeding gebruiken, anders komen ze echt buiten de maatschappij te staan.
Ik heb trouwens gehoord dat in principe via een omweg je dat taakstrafverbod nog redelijk kunt omzeilen en het ergens ook symboolpolitiek is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgt ook vooral de maatschappij de kosten van zo'n aanpak gepresenteerd.
Ja, dat hoorde ik toevallig ook net ergens.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gehoord dat in principe via een omweg je dat taakstrafverbod nog redelijk kunt omzeilen en het ergens ook symboolpolitiek is.
Verder vond ik het eerst ook leuk klinken, dat taakstrafverbod maar ik ben al met harde hand op de juiste kant gewezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik toevallig ook net ergens.
Kim Holland was Jehova's getuige.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik lees nu dat Evert ten Napel de vader is van Carrie
TV is voor boomers en boomers snappen crypto niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Ethereum all time high maar bij Op1 hoor je er niets over.
We zitten bij omroep Maxquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Ethereum all time high maar bij Op1 hoor je er niets over.
Boomers zouden er toch slim aan doen hun zuurverdiende pensioentje in coins om te zetten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
TV is voor boomers en boomers snappen crypto niet.
Access database als backbone.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:50 schreef Gehrman het volgende:
Er zat een export functie in die software
Het is mijn partij ook niet, en Ouwehand is nog irritanter dan Thieme maar qua intensieve veehouderij en de enorme afname in biodiversiteit is wel echt een probleem.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef Drekkoning het volgende:
PvdD heeft het misbruiken van crisissen etc voor hun eigen agenda echt tot kunst verheven.
En dat ook nog zo een irritant schijtwijf als lijsttrekker
Dat zou ik toch iets anders formuleren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef Drekkoning het volgende:
PvdD heeft het misbruiken van crisissen etc voor hun eigen agenda echt tot kunst verheven.
Dat lijkt me wel heel generaliserend.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
De vleesconsumptie blijft stijgen. De consument wil dus nog steeds iedere dag een lap(je) vlees op bord.
Ik bedoel de gemiddelde consument; anders valt de verhoogde vleesconsumptie niet te verklaren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel generaliserend.
Wat is boomersquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
TV is voor boomers en boomers snappen crypto niet.
Jortquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk morgen meer vuurwerk met Jort en Welmoed.
Tot morgen
Sneeuw, vuillak!quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
hier is een prntscrn van gemaakt
Begeef jij je nog op de A7?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig heb ik nieuwe winterbanden.
Ik moet volgende week gewoon weer de A7 trotseren als een echte loonslaaf, al heb ik op het werk niets te doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Begeef jij je nog op de A7?
Gewoon een weekje thuis blijven
Te weinig, 95% van mijn afspraken zijn digitaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Begeef jij je nog op de A7?
Gewoon een weekje thuis blijven
Volgende maand 0,93% loonsverhoging en 306 euro eenmalige uitkering (CAO Klein Metaal)quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Krijgen jullie ook slechts 8% loonsverhoging en 2 bonussen?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week gewoon weer de A7 trotseren als een echte loonslaaf, al heb ik op het werk niets te doen
Die zware V60 kost dus klauwen met geldquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Te weinig, 95% van mijn afspraken zijn digitaal.Vroeger was ik gewoon 2/3x in de week een dag van huis weg.
Straten, snoeien, bomen zagen, beplanten enz.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Wat moet je als hovenier doen in februari?
Durftevragen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Straten, snoeien, bomen zagen, beplanten enz.
En nu dus waarschijnlijk een weekje sneeuw schuiven, zout strooien enzoquote:
Ik heb een vlinderstruik die helemaal is overwoekerd (slecht onderhouden)quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En nu dus waarschijnlijk een weekje sneeuw schuiven, zout strooien enzo![]()
Zou in het vroege voorjaar doen, halverwege maartquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een vlinderstruik die helemaal is overwoekerd (slecht onderhouden)
Wanneer kan ik die tot de enkels snoeien?
Thx m8quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou in het vroege voorjaar doen, halverwege maart
Sowiesoquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Dus eind tweede kwartaal weer (redelijk) normaal?
Dit dus. De linkse media (VARA) laten dit geluid niet horen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Eindelijk een keer realistisch geluid bij #op1
Ja hoor de VARA is de schuld van alles.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. De linkse media (VARA) laten dit geluid niet horen.
Heel veel geld, een lelijk groot wit huis en een platinablonde volledig geplamuurde vrouw.quote:
Alleen werkenden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef matthijst het volgende:
Rutte geef iedereen eens 1000 euro om uit te geven.
Iedere werkende heeft sinds 2015 al duizenden euro minder belasting betaald.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef matthijst het volgende:
Rutte geef iedereen eens 1000 euro om uit te geven.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Helemaal eens met Perridon...desondanks zal links nu wel weer schuimbekken.
Schimmelgod hoeft alleen maar te zeggen dat Nederland al honderd jaar koploper is in parttime werkende vrouwen en de discussie is gewonnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:56 schreef Gehrman het volgende:
Ploumen gaat Schimmel helemaal kapot slopen.
Werken moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Schimmelgod hoeft alleen maar te zeggen dat Nederland al honderd jaar koploper is in parttime werkende vrouwen en de discussie is gewonnen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Fulltime Werken moet in je aard liggen.
Dit dus. Ben helemaal klaar met De Leeuw.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:02 schreef Monolith het volgende:
Zet daar een normale presentator neer.
Exhibit A.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
In het interview met deze man in het AD vanochtend stonden echt de meest bizarre beeldspraken.
Ja idd, laat die man op NPO 3 om 23.30 een schijtlollige show doen ofzo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Ben helemaal klaar met De Leeuw.
Dingdingdingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Schimmelgod hoeft alleen maar te zeggen dat Nederland al honderd jaar koploper is in parttime werkende vrouwen en de discussie is gewonnen.
Astrid kan er totaal niet tegen dat Schimmelgod met feiten strooit. Sander kan geen zin afmaken.quote:
Eens, als je kinderen hebt en kiest om gedurende een bepaalde tijd parttime te werken prima, mooi dat je die keuze kunt maken. Maar ik heb echt veel jonge meiden gezien die nog voor ze kinderen kregen al parttime werkten...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je je hele leven parttime hebt gewerkt dan is het logisch dat je minder verdient dan collega's die fulltime werken.
Ik niet helaas, maar wel stevige zeeklei.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig heb ik betonnen heipalen onder mijn woning.
onder nul is ijs ... zwemt wat lastigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:26 schreef monkyyy het volgende:
Kouder dan 0 is te koud, daarboven is prima?
841 reacties genot.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:23 schreef RipCity het volgende:
Talitha is er klaar mee
https://www.mediacourant.(...)tregelen-slaat-door/
Ik hoop dat de Elfstedentocht georganiseerd kan worden, maar dat de regering geen uitzondering maakt en mensen als Urben de hele maand in alle talkshows en radioprogramma’s komen jankenquote:Op zondag 7 februari 2021 17:41 schreef Zipportal het volgende:
Erben Wennemars, Mark Tuitert, Wopke Hoekstra en Lenie van der Hoorn over de oplopende Elfstedenkoorts
Met het koude winterweer is de schaatskoorts toegeslagen.
Elfstedenkoortsquote:Op zondag 7 februari 2021 17:41 schreef Zipportal het volgende:
Erben Wennemars, Mark Tuitert, Wopke Hoekstra en Lenie van der Hoorn over de oplopende Elfstedenkoorts
Met het koude winterweer is de schaatskoorts toegeslagen.
Ik hoop dat iedereen lekker gaat genieten van de sloten, vaarten en vijvers in de buurt.quote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat de Elfstedentocht georganiseerd kan worden, maar dat de regering geen uitzondering maakt en mensen als Urben de hele maand in alle talkshows en radioprogramma’s komen janken
Niet zo gepast voor een talkshow-presentator.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:23 schreef RipCity het volgende:
Talitha is er klaar mee
https://www.mediacourant.(...)tregelen-slaat-door/
Wat je genot noemt.quote:
Er is toch geen talkshow die zich echt richt op diepgravende inhoudelijke interviews met deskundigen? Daar is het format helemaal niet naar.quote:
Kalm aan Satan!quote:Op zondag 7 februari 2021 17:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Elfstedentocht georganiseerd kan worden, maar dat de regering geen uitzondering maakt en mensen als Urben de hele maand in alle talkshows en radioprogramma’s komen janken
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe K-Pod is uit!!
[ twitter ]
zeker checkenquote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nieuwe K-Pod is uit!!
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |