Begeef jij je nog op de A7?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig heb ik nieuwe winterbanden.
Ik moet volgende week gewoon weer de A7 trotseren als een echte loonslaaf, al heb ik op het werk niets te doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Begeef jij je nog op de A7?
Gewoon een weekje thuis blijven
Te weinig, 95% van mijn afspraken zijn digitaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Begeef jij je nog op de A7?
Gewoon een weekje thuis blijven
Volgende maand 0,93% loonsverhoging en 306 euro eenmalige uitkering (CAO Klein Metaal)quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Krijgen jullie ook slechts 8% loonsverhoging en 2 bonussen?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week gewoon weer de A7 trotseren als een echte loonslaaf, al heb ik op het werk niets te doen
Die zware V60 kost dus klauwen met geldquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Te weinig, 95% van mijn afspraken zijn digitaal.Vroeger was ik gewoon 2/3x in de week een dag van huis weg.
Straten, snoeien, bomen zagen, beplanten enz.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Wat moet je als hovenier doen in februari?
Durftevragen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Straten, snoeien, bomen zagen, beplanten enz.
En nu dus waarschijnlijk een weekje sneeuw schuiven, zout strooien enzoquote:
Ik heb een vlinderstruik die helemaal is overwoekerd (slecht onderhouden)quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En nu dus waarschijnlijk een weekje sneeuw schuiven, zout strooien enzo![]()
Zou in het vroege voorjaar doen, halverwege maartquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een vlinderstruik die helemaal is overwoekerd (slecht onderhouden)
Wanneer kan ik die tot de enkels snoeien?
Thx m8quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou in het vroege voorjaar doen, halverwege maart
Sowiesoquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Dus eind tweede kwartaal weer (redelijk) normaal?
Dit dus. De linkse media (VARA) laten dit geluid niet horen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Eindelijk een keer realistisch geluid bij #op1
Ja hoor de VARA is de schuld van alles.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. De linkse media (VARA) laten dit geluid niet horen.
Heel veel geld, een lelijk groot wit huis en een platinablonde volledig geplamuurde vrouw.quote:
Alleen werkenden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef matthijst het volgende:
Rutte geef iedereen eens 1000 euro om uit te geven.
Iedere werkende heeft sinds 2015 al duizenden euro minder belasting betaald.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef matthijst het volgende:
Rutte geef iedereen eens 1000 euro om uit te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |