TV is voor boomers en boomers snappen crypto niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Ethereum all time high maar bij Op1 hoor je er niets over.
We zitten bij omroep Maxquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Ethereum all time high maar bij Op1 hoor je er niets over.
Boomers zouden er toch slim aan doen hun zuurverdiende pensioentje in coins om te zetten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
TV is voor boomers en boomers snappen crypto niet.
Access database als backbone.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:50 schreef Gehrman het volgende:
Er zat een export functie in die software
Het is mijn partij ook niet, en Ouwehand is nog irritanter dan Thieme maar qua intensieve veehouderij en de enorme afname in biodiversiteit is wel echt een probleem.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef Drekkoning het volgende:
PvdD heeft het misbruiken van crisissen etc voor hun eigen agenda echt tot kunst verheven.
En dat ook nog zo een irritant schijtwijf als lijsttrekker
Dat zou ik toch iets anders formuleren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef Drekkoning het volgende:
PvdD heeft het misbruiken van crisissen etc voor hun eigen agenda echt tot kunst verheven.
Dat lijkt me wel heel generaliserend.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
De vleesconsumptie blijft stijgen. De consument wil dus nog steeds iedere dag een lap(je) vlees op bord.
Ik bedoel de gemiddelde consument; anders valt de verhoogde vleesconsumptie niet te verklaren.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel generaliserend.
Wat is boomersquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
TV is voor boomers en boomers snappen crypto niet.
Jortquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk morgen meer vuurwerk met Jort en Welmoed.
Tot morgen
Sneeuw, vuillak!quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
hier is een prntscrn van gemaakt
Begeef jij je nog op de A7?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Gelukkig heb ik nieuwe winterbanden.
Ik moet volgende week gewoon weer de A7 trotseren als een echte loonslaaf, al heb ik op het werk niets te doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Begeef jij je nog op de A7?
Gewoon een weekje thuis blijven
Te weinig, 95% van mijn afspraken zijn digitaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Begeef jij je nog op de A7?
Gewoon een weekje thuis blijven
Volgende maand 0,93% loonsverhoging en 306 euro eenmalige uitkering (CAO Klein Metaal)quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Krijgen jullie ook slechts 8% loonsverhoging en 2 bonussen?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet volgende week gewoon weer de A7 trotseren als een echte loonslaaf, al heb ik op het werk niets te doen
Die zware V60 kost dus klauwen met geldquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Te weinig, 95% van mijn afspraken zijn digitaal.Vroeger was ik gewoon 2/3x in de week een dag van huis weg.
Straten, snoeien, bomen zagen, beplanten enz.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Wat moet je als hovenier doen in februari?
Durftevragen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Straten, snoeien, bomen zagen, beplanten enz.
En nu dus waarschijnlijk een weekje sneeuw schuiven, zout strooien enzoquote:
Ik heb een vlinderstruik die helemaal is overwoekerd (slecht onderhouden)quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En nu dus waarschijnlijk een weekje sneeuw schuiven, zout strooien enzo![]()
Zou in het vroege voorjaar doen, halverwege maartquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb een vlinderstruik die helemaal is overwoekerd (slecht onderhouden)
Wanneer kan ik die tot de enkels snoeien?
Thx m8quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou in het vroege voorjaar doen, halverwege maart
Sowiesoquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Dus eind tweede kwartaal weer (redelijk) normaal?
Dit dus. De linkse media (VARA) laten dit geluid niet horen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Eindelijk een keer realistisch geluid bij #op1
Ja hoor de VARA is de schuld van alles.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. De linkse media (VARA) laten dit geluid niet horen.
Heel veel geld, een lelijk groot wit huis en een platinablonde volledig geplamuurde vrouw.quote:
Alleen werkenden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef matthijst het volgende:
Rutte geef iedereen eens 1000 euro om uit te geven.
Iedere werkende heeft sinds 2015 al duizenden euro minder belasting betaald.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef matthijst het volgende:
Rutte geef iedereen eens 1000 euro om uit te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |