Minderwaardig mens.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:11 schreef Monolith het volgende:
Meneer van Dam gaat door de gehaktmolen.
Dat is allang voorbij lieverd, ik schakel in.quote:
Dat mag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Populisme puur sang. Dat kun je ook wel overlaten aan de opportunisten van het CDA.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:15 schreef Confetti het volgende:
Dom CDA gelul. Keihard straffen klinkt leuk maar je maakt gezinnen kapot en creëert nieuwe criminelen.
Het zijn inderdaad (zoals Saskia zeg) vaak geen lichten, die kunnen wel wat opvoeding gebruiken, anders komen ze echt buiten de maatschappij te staan.quote:
Uiteindelijk krijgt ook vooral de maatschappij de kosten van zo'n aanpak gepresenteerd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad (zoals Saskia zeg) vaak geen lichten, die kunnen wel wat opvoeding gebruiken, anders komen ze echt buiten de maatschappij te staan.
Ik heb trouwens gehoord dat in principe via een omweg je dat taakstrafverbod nog redelijk kunt omzeilen en het ergens ook symboolpolitiek is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgt ook vooral de maatschappij de kosten van zo'n aanpak gepresenteerd.
Ja, dat hoorde ik toevallig ook net ergens.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gehoord dat in principe via een omweg je dat taakstrafverbod nog redelijk kunt omzeilen en het ergens ook symboolpolitiek is.
Verder vond ik het eerst ook leuk klinken, dat taakstrafverbod maar ik ben al met harde hand op de juiste kant gewezen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik toevallig ook net ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |