Dan is dat al minstens de derde keer dat hij dat zegt!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel versprak zich straks bij Naomi. Hij heeft inderdaad voor de Fam. Heineken gewerkt.
Tegenwoordig heeft iedereen een hond met die avondklokquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:31 schreef Ireth het volgende:
Het "grote instorten der vermoeide bewoners" ga ik helaas ff missen, hond moet nog naar buiten![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Emotioneel nadat ze hoorden dat veel nummers waren aangevraagd door familie en vrienden
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sommige nummers waren door vrienden aangevraagd.
Ja, kom ik nu ook achterquote:
Ik doe een touwtje aan mij kakarikiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft iedereen een hond met die avondklok
Dat mag ook wel, na 3x uitlegquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, kom ik nu ook achter
Is dat een soort valksparkiet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe een touwtje aan mij kakariki
Geen idee, ik heb hem uit de opvang gered, daar werd hij kaalgepiktquote:
quote:De kakariki is een parkiet uit Nieuw-Zeeland. Het is eigenlijk een verzamelnaam voor drie soorten parkieten uit het geslacht Cyanoramphus, die voorkomen op Nieuw-Zeeland. De naam komt uit het Maori en betekent kleine groene papegaai.
Goeie, hadden ze moeten doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze hadden activity trackers om de enkels moeten doen en kijken wie t meest gedanst had...
En morgen een uitdaging dat ze moeten hardlopen voor vrijstelling whahaha
Ja die ja, hebben we vroeger ook gehad, hadden een opvang voor dieren, naam kwam me ineens bekend voor. Tof dat je hem opvangt!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem uit de opvang gered, daar werd hij kaalgepikt![]()
Wiki zegt dit:
[..]
Het zit haar echt dwarsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:39 schreef Angel79 het volgende:
T piept weerik heb geen nummers voor mij gehoord..Had je meer aanwezig moeten zijn misschien
Wie?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:39 schreef Angel79 het volgende:
T piept weerik heb geen nummers voor mij gehoord..Had je meer aanwezig moeten zijn misschien
Vind ik ook een beetje hoor, het is fijn te weten dat iemand een nummer voor je aanvraagt maar om nou gelijk te gaan janken...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:41 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is Naomi aan drammen zeg met wie wat heeft aangevraagd, ze kan het ook overdrijven hoor met dat gejank overal om
Niet eens Joe Cocker?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:43 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens mij heeft patje ook geen nummer voor hem gehoord.
Bij Annabel leefde hij wel opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:43 schreef Blackprinces het volgende:
Volgens mij heeft patje ook geen nummer voor hem gehoord.
excuses je had gelijk kwa tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:42 schreef Tourniquet het volgende:
Bon Iver heb ik niet gehoord. Sorry, Liese.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |