Omdat je een ontzettende debiel bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef tong80 het volgende:
Trusten. En waarom sta ik niet in de OP?
Naast die Zwarte Piet knakker is nog een plaatsje vrij.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat je een ontzettende debiel bent.
Uit jouw mond klinkt het als een compliment. Voel me vereerd. Ga met een glimlach slapen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat je een ontzettende debiel bent.
Wat deed jij zoal na 21 uur dan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Die avondklok gaat dus weer verlengd worden.
Ik ben woedend
Ik had net afgesproken Ajax - PSV ergens te gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat deed jij zoal na 21 uur dan, als ik vragen mag?
Je aan de avondklok houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Die avondklok gaat dus weer verlengd worden.
Ik ben woedend
ONS VATTE ZE NIE maatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je aan de avondklok houden
@:caland check deze gast
Oh wat zijn jij en caland stoer zeg!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je aan de avondklok houden
@:caland check deze gast
Kan je niet gewoon bij je ‘vrienden’ blijven slapen dan of heeft je moeder geen logeerbed meer over.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat zijn jij en caland stoer zeg!!
Nee ze is blij dat ik eindelijk uit huis benquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon bij je ‘vrienden’ blijven slapen dan of heeft je moeder geen logeerbed meer over.
Oh leuk, wist niet dat je een vriendinnetje hadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had net afgesproken Ajax - PSV ergens te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Oh leuk, wist niet dat je een vriendinnetje had
Wow wat privé zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat deed jij zoal na 21 uur dan, als ik vragen mag?
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Twitter is nu PIKZWART.
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:Caland
Nog beter.
https://twitter.com/searc(...)c=typed_query&f=live
Een gifje hiervan zou erg welkom zijn. @Zipportalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Die Russen slaan wel wat harder.
[ twitter ]
Toch niet zo spannend?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een gifje hiervan zou erg welkom zijn. @:zipportal
Stukje dark mode. Nu FOK! nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Twitter is nu PIKZWART.
[ afbeelding ]
@:onlogisch @:Caland
Nog beter.
https://twitter.com/searc(...)c=typed_query&f=live
Enkel de echt grote ontbreken in een OP.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:39 schreef tong80 het volgende:
Trusten. En waarom sta ik niet in de OP?
stukje nonquote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Net terug uit het Op1 topic. @:coco
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:37 schreef GGMM het volgende:
VBL / Ben ik de enige die dit heel raar vindt (VAR)?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 23:41 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
De enige die iets vindt
Iemand die iets vindt
Of wou je beweren dat die 2e zin ook "vind" moet zijn?
quote:
RIP Kapiteintjequote:
Dan zet ik er ook eentje! Met een banaantje erbij, overigens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
RIP Kapiteintje
Tijd voor een ondeugend bakje koffie makker.
Uiers.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw? @:rambodirk
User @Caland voegt deze straks toe in zijn archief.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind jij een leuk gifje hè.
Niet toegevoegd. Dit even ter info.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:caland voegt deze straks toe in zijn archief.
Naar de kroeg geweest?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden!
Geen oog dicht gedaan vannacht
Ik ook niet, verslapen. En dan om 9 uur gelijk in een 'interactieve' teams sessie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden!
Nee, kon gewoon niet slapen op de een of andere manier. Letterlijk niet geslapenquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
Weer eens een luidruchtige otter, @:coco @:zipportal
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat weer eens om eten.
@:zipportal
Tegen wie moet Feyenoord dan ?quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden!
Laat staan Wolfsburg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Maakt hoe dan ook niet uit. Elke tegenstander is een opgave voor Feyenoord (zelfs Wolfsberg)
voortaan nog effe een gezond rondje lopen voordat je gaat liggen johquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden!
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voortaan nog effe een gezond rondje lopen voordat je gaat liggen joh
oh wacht
Van Arkquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:49 schreef Wereldgozer het volgende:
We vragen het de mensen op straat @:lenny_leonard
https://nos.nl/artikel/23(...)ging-in-de-zorg.html
gewoon bitcoin kopen voordat je gaat slapenquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voortaan nog effe een gezond rondje lopen voordat je gaat liggen joh
oh wacht
quote:Op woensdag 3 februari 2021 11:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat weer eens om eten.
@:zipportal
quote:Op woensdag 3 februari 2021 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.wantedinrome.(...)azio-youth-team.html
Een rechtsbenig achterkleinkind van Mussolini. Kan dit?
zit wel bij de juiste clubquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.wantedinrome.(...)azio-youth-team.html
Een rechtsbenig achterkleinkind van Mussolini. Kan dit?
Schmidtquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie gun jij een eeuwig krijsende otter die hem tot in den treure achtervolgt?
o'n slechte bondskanselier was-ie iet.quote:
Je bent een goed mens maxi-musquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Even een bijdrage gedaan aan @:ggmm zijn topic.
Ik hou ervan als mensen topics openen.
Net geluisterd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 luncht met verse broodjes, krabsalade en zwarte koffie.
Daar heb ik de pesthekel aan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Even een bijdrage gedaan aan @:ggmm zijn topic.
Ik hou ervan als mensen topics openen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net geluisterd.
Heb tijden geen muziek kunnen verdragen en geluisterd. Als je donw en out bent rest zelfs stilte.
Rare naam voor een Pool, Sam de Grootquote:Op woensdag 3 februari 2021 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
Graag een stukje duiding van @:KingRoland over deze nieuwe marketingcampagne van werkspot.
Staan daar ook kappers op?quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
Graag een stukje duiding van @:KingRoland over deze nieuwe marketingcampagne van werkspot.
Een kopje zwarte ondeugd voor m’n makker. Dat het je mag smaken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 luncht met verse broodjes, krabsalade en zwarte koffie.
Hij wel duidelijk op de foto, de rest niet. #saynotoracismquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:08 schreef 3rr0r het volgende:
Ik schat de kans dat die linksonder voor het einde van de dag nog niet is aangehouden op zo'n 0,40-0,45% (Rellen Museumplein)
[ afbeelding ]
geen slecht levensmottoquote:Op woensdag 3 februari 2021 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gewoon bitcoin kopen voordat je gaat slapen
en als je wakker wordt
Oeiquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/FesBreda/status/1356973811057459200
@:ggmm Fes heeft een minder momentje vandaag.
degradatie komt zo wel dichterbijquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kutzooi, de lord rest van seizoen niet meer in actie.
Het is hier net maaskantjequote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kun jij je paardenstaart al vlechten?
Zal wel niet lang duren voordat ze hem daar weer zat zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Namens de gehele VBL SC:
Erg mooi.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe JessicaGodin docu is uit. @:maxi-mus![]()
![]()
![]()
Dan zal Vroomshoop er ook wel in voorkomen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Videoland net opgezegd @Calandquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
Zit iedereen daar aan de Crystal Meth?quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal Vroomshoop er ook wel in voorkomen.
Niet dat ik weet in ieder geval, maar:quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit iedereen daar aan de Crystal Meth?
https://www.tubantia.nl/t(...)meth-bende~a43d1fb3/quote:Het ontmantelde drugslab in Vroomshoop blijkt steeds meer een onderdeel te zijn van een omvangrijk netwerk in de crystal meth-productie. Een Chileen (60) en een Mexicaan (40) trekken in die bende aan de touwtjes, aldus justitie.
Wow, jullie zijn allemaal drugsbaronnen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet in ieder geval, maar:
[..]
https://www.tubantia.nl/t(...)meth-bende~a43d1fb3/
Ik houd niet van (pogingen tot) inhoudelijke podcastsquote:
BIDEN RULES, TRUMP SUCKS.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wil zomaar even zeggen dat jullie allemaal schatten zijn en dat ik vrijdag fijn mee kom posten als VI er weer is.
Dat was het xxx
Wil zomaar even zeggen dat jullie allemaal schatten zijn en dat ik vrijdag fijn mee kom posten als VI er weer is.
Dat was het xxx
Dat was het xxx
Dat was het xxx
Vriendin van de show is er. @Wereldgozerquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Erg mooi. Kijk nu al uit naar vrijdag.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
jaaa lavenderrGODINquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Gaaf, zal ik jou als beloning een dick pic sturen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Hartstikke lief aanbod maar ik heb al gegeten. Toch bedankt. Het is de gedachte die telt ;Pquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gaaf, zal ik jou als beloning een dick pic sturen?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Kijk nu al uit naar vrijdag.
[ afbeelding ]
Zo zeg, heeft dit nog een speciale reden?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was het xxx
Ja, dan lopen onze abo's af.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo zeg, heeft dit nog een speciale reden?
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:thebradgetv
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:32 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje @:yvonne @:thebradgetv
Maar je hebt nu wel de Siciliaanse opening onder de knie?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was weer even geleden ja.
[ afbeelding ]
Ja want de winterzon is niet fel, ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel een pittige mening over mensen die in januari (in NL) een zonnebril ophebben.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel de Siciliaanse opening onder de knie?
@:Caland
@:fetX
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:muskusboktor57
Check deze grap.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want de winterzon is niet fel, ofzo
Serieus?quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland dacht ook dat Brobbey naar Feyenoord ging. (lol)
Toch schattig.
Likequote:Op woensdag 3 februari 2021 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel de Siciliaanse opening onder de knie?
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:muskusboktor57
Check deze grap.
Ja Arnesen zit bij Raiola ofzo dus daar gaan nu alle spelers van Raiola heen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom zou die een stap (or 3) terug doen
GROOTquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland dacht ook dat Brobbey naar Feyenoord ging. (lol)
Toch schattig.
Oh ja logischquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja Arnesen zit bij Raiola ofzo dus daar gaan nu alle spelers van Raiola heen.
Zo nu en dan blijf ik even hangen als ik er langs zap.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken users @:fetx en @:maxi-mus nog naar Big Brother?
IK MOET DIT WETEN. BELGED.
Wat je zegt, maat.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk. Spekjes erbij. Beetje saus. Uitjes. Niets mis mee.
De mening is pittig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo nu en dan blijf ik even hangen als ik er langs zap.
Erg jammer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo nu en dan blijf ik even hangen als ik er langs zap.
niet gelezenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks brothers. Afkicken is niet leuk Zal ik het daar maar bij houden. Het is echt moeilijk en een ziekte. De negatieve reacties ben ik al 20 jaar gewend De ene keer volgens sommigen te kort of lang van stof.. Ook als ik weer een geweldig topic had geopend De haat tegen mij in Hools heb ik nooit begrepen. Wat ik wel weet en lees en zie dat de ie hards er nog steeds zijn. Het zijn altijd de negatievelingen met de grootste mond die FOK! naar de klote helpen (Het is al mooi als je je aangesproken voelt) Zie je op heel FOK! Er zijn er al veel afgehaakt. Ik had na 2 jaar ban ook kunnen zeggen: 'Stik maar gauw de moord" Ik ben een sportman en ga door. Degene die zich aangesproken voelen en nog steeds willekeurige slachtoffers zoeken. Ga lekker door. Jullie negatievisme zal nooit winnen. Ik weet nu al de reacties voor diegenen die zich voelen aangesproken. Het is maar FOK! maar toch een gedeelte van je leven. Vrienden voor het leven aan over gehouden zelfs een relatie. Ik stel me nu weer kwetsbaar op. Het deert me niet.
Herman. tong80.
Sterkte Tong, succes met afkickend houd vol!!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten voor straks brothers. Afkicken is niet leuk Zal ik het daar maar bij houden. Het is echt moeilijk en een ziekte. De negatieve reacties ben ik al 20 jaar gewend De ene keer volgens sommigen te kort of lang van stof.. Ook als ik weer een geweldig topic had geopend De haat tegen mij in Hools heb ik nooit begrepen. Wat ik wel weet en lees en zie dat de ie hards er nog steeds zijn. Het zijn altijd de negatievelingen met de grootste mond die FOK! naar de klote helpen (Het is al mooi als je je aangesproken voelt) Zie je op heel FOK! Er zijn er al veel afgehaakt. Ik had na 2 jaar ban ook kunnen zeggen: 'Stik maar gauw de moord" Ik ben een sportman en ga door. Degene die zich aangesproken voelen en nog steeds willekeurige slachtoffers zoeken. Ga lekker door. Jullie negatievisme zal nooit winnen. Ik weet nu al de reacties voor diegenen die zich voelen aangesproken. Het is maar FOK! maar toch een gedeelte van je leven. Vrienden voor het leven aan over gehouden zelfs een relatie. Ik stel me nu weer kwetsbaar op. Het deert me niet.
Herman. tong80.
Dit dus. Jammer dat dit soort losers mod worden. Trusten.quote:
Steun roddelproat maarquote:Op woensdag 3 februari 2021 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dan lopen onze abo's af.
Steuntje in de rug.
Wie heb jij geneukt van fok dan? @Charrellquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Herman. tong80.
Komt wel goed, Hermquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Herman. tong80.
Wat stond hier?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
-Doe normaal achterlijke mongool-
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
addblockerquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaan jullie er straks mee om als jullie abonnement afloopt @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Coco ? Gewoon weer het addblockertje aan?
Ik ga gewoon net zo lang schooien bij @Scrummie totdat hij de knip trekt makker.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Hoe gaan jullie er straks mee om als jullie abonnement afloopt @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Coco ? Gewoon weer het addblockertje aan?
Ik heb ad's nu ook aan staan eigenlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond dit wel een leuke post eigenlijkquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat in Hools gaande is weet ik niet, kom ik niet. Maar heb dan lekker schijt aan die gasten?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Herman. tong80.
Ik vond hem op het randje!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een leuke post eigenlijk
Stond zelfs op het randje om een ferme like uit te delen
Inderdaad. Als hij dat niet doet is het mijn vriend niet meer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
Verder ga ik er gewoon vanuit dat @:scrummie m'n abonnement verlengt.
Ja, daarom gaf ik ook uiteindelijk geen like.quote:
Dat leek me vanzelfsprekend inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Als hij dat niet doet is het mijn vriend niet meer.
Ik weet niet hoe jij daarover denkt, maar daar ben ik behoorlijk hard in.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga gewoon net zo lang schooien bij @:scrummie totdat hij de knip trekt makker.
Gelezen, waardeer je wel.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:01 schreef tong80 het volgende:
Herman. tong80.
Heb je ook zo'n indrukwekkende baard?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik kijk Moonshiners op diskuverry. Misschien wel iets voor mij om ook te gaan doen.
Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modderquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen.
Wel zo’n pens voor in de tuinbroek zonder shirt.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n indrukwekkende baard?
Komt er ooit een keer dat ik hier niet om moet lachenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit zou @:scrummie erg waarderen.
Volgens @Elan moet je je laten testen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
Ik ben al de hele avond een beetje misselijk, merkte het al tijdens het sporten
Erg vervelend
Zoiets heet ongesteldheid. Je vrouwelijke hormonenkuur slaat aan, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
Erg vervelend
Extra half litertje water, zet een serie op en morgen weer het mannetje maatquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens @:elan moet je je laten testen.
Mietjequote:Op woensdag 3 februari 2021 22:22 schreef Caland het volgende:
Erg vervelend
Ga gewoon even een blokje om, een frisse neus halen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Extra half litertje water, zet een serie op en morgen weer het mannetje maat
MEN VATTE ZE NIE
Een natje en een droogje dus.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Extra half litertje water, zet een serie op en morgen weer het mannetje maat
MEN VATTE ZE NIE
Durft hij nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon even een blokje om, een frisse neus halen.
Af en toe. Maar sinds Theo weg is, is het leuke er wel vanaf vind ik.quote:Op woensdag 3 februari 2021 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken users @:fetx en @:maxi-mus nog naar Big Brother?
IK MOET DIT WETEN. BELGED.
Nee ik ga nu naar bed, nog even aftrekken op de kinderfoto’s van je moeder en dan vind ik het wel weer welletjes.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga gewoon even een blokje om, een frisse neus halen.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik ga nu naar bed, nog even aftrekken op de kinderfoto’s van je moeder en dan vind ik het wel weer welletjes.
Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb mij abo een tijdje terug verlengd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Lekker bezig maat. Die typo vergeef ik je.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb mij abo een tijdje terug verlengd.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar ik heb mij abo een tijdje terug verlengd.
Kan ik dat abotje nou al met vtho betalenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Mij aboquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Een rondje bitterballen na het 'sporten' minder en je hebt het eruit maatquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan ik dat abotje nou al met vtho betalen
Erg jammer.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Af en toe. Maar sinds Theo weg is, is het leuke er wel vanaf vind ik.
Is vtho crypto want dan is er een bepaald iemand binnen 5 minuten kankervermoeiend aanwezig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan ik dat abotje nou al met vtho betalen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat. Die typo vergeef ik je.
@:danny
Wereldgozer is MEEDOGENLOOS.quote:
We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is vtho crypto want dan is er een bepaald iemand binnen 5 minuten kankervermoeiend aanwezig.
en een tuinbroek.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n indrukwekkende baard?
Ik heb user @fetX een like gegeven ter compensatiequote:Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Wereldgozer is MEEDOGENLOOS.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is vtho crypto want dan is er een bepaald iemand binnen 5 minuten kankervermoeiend aanwezig.
100% ik zoek nu contact met Fons Spooren voor tips om de best beschutte plekjes in het Anne Frankplantsoen te vinden om de stokerij te starten.quote:
waar stop jij je spaarcentjes in?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer aan de Dexamfetamine tenzij ik weer een abo cadeau krijg.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:11 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit zou @:scrummie erg waarderen.
Ik ook ouwe reus.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien maakte @:buitendam een homograpje.
Ik ben tegen homofobie.
Ik ben ook tegen homofobie.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien maakte @:buitendam een homograpje.
Ik ben tegen homofobie.
Ja hoor, was primaquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Scrummie
Heb je een leuke dag gehad?
Oh ja, daar was je weer aan begonnen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor, was prima. Jij?
Ik heb vanavond 2 afleveringen van Mr Robot seizoen 3 gekeken. Leuk. 9/10
SPOILER: seizoen 1 en 2 shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht echt elke keer van wow
Seizoen 4 is écht goed!![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, daar was je weer aan begonnen.
Ik ben erg benieuwd wat je van de volgende twists vindt:SPOILER: seizoen 1 en 2 shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht echt elke keer van wow
Seizoen 4 is écht goed!SPOILER: seizoen 1 en 2 shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat dus ook elke keer van wow.
Ik moest er bij aflevering 1 van seizoen 3 even weer inkomen, was echt lang geleden dat ik het had gekeken (4 jaar zag ik). Nu gaat het weer vlot dus seizoen 4 komt er snel aan.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]Ja ik moet zeggen dat ik die 'vorige keer gebeurde dit'-intro wel lekker vond elke keer.SPOILER: seizoen 1 en 2 shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat dus ook elke keer van wow.
Ik moest er bij aflevering 1 van seizoen 3 even weer inkomen, was echt lang geleden dat ik het had gekeken (4 jaar zag ik). Nu gaat het weer vlot dus seizoen 4 komt er snel aan.
Bij The Expanse is dat niet.
En dat vind ik kut.
Eens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik die 'vorige keer gebeurde dit'-intro wel lekker vond elke keer.
En dat vind ik kut.
8/10 (op één na alle afleveringen van seizoen 1 gezien)quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Wat is je tussentijdse review van The Expanse?
Nee, ik heb een heel hoog iq maar had hetzelfde.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
8/10 (op één na alle afleveringen van seizoen 1 gezien)
Ik heb wel echt supervaak van 'oh wie is dat ook alweer dan'
Maar dat kan ook met mn iq te maken hebben
Ja en dan nog namen van planeten, schepen en codenamen van mensen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een heel hoog iq maar had hetzelfde.
Zijn gewoon veel personages en verhaallijntjes.
? Dan blijft het juist hangen. Ik ben dehalve juist na 1 aflevering in seizoen 2 afgehaakt omdat ik alles na ruim een jaar was vergeten.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dan nog namen van planeten, schepen en codenamen van mensen.
Maar goed, dat is ook het nadeel als je alles achter elkaar kijkt denk ik.
Als ik een aflevering per week kijk, zoals met GOT destijds, dan ga ik daarna ook lezen wat anderen vonden en zoek ik dingetjes op op youtube die dan de boel bespreken (ja zo'n nerd ben ik)quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
? Dan blijft het juist hangen. Ik ben behalve juist na 1 aflevering in seizoen 2 afgehaakt omdat ik alles na ruim een jaar was vergeten.
Al kan dat ook zijn omdat wij een opleidingsniveau delen.
Boh wat heb jij toch een hoop vrije tijd maar dan snap ik je opmerkingquote:Op woensdag 3 februari 2021 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik een aflevering per week kijk, zoals met GOT destijds, dan ga ik daarna ook lezen wat anderen vonden en zoek ik dingetjes op op youtube die dan de boel bespreken (ja zo'n nerd ben ik)
Dus dan blijft het wat meer hangen dan wanneer je 5 afleveringen achter elkaar ziet.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, daar was je weer aan begonnen.
Ik ben erg benieuwd wat je van de volgende twists vindt:Die middelste twee had ik al verwacht, de andere niet.SPOILER: seizoen 1 en 2 shitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht echt elke keer van wow
Seizoen 4 is écht goed!
Maar nu heb ik wel zoiets van dat echt ALLES kan gebeuren.
Ben nu bij de laatste paar afleveringen van seizoen 2.
Maar bij The Expanse is toch wel steeds een intro met "previously" ? althans in seizoen 5.What can change the nature of a man?
Nee dat probleem had ik ook, komt vanzelf goed na een paar seizoenen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
8/10 (op één na alle afleveringen van seizoen 1 gezien)
Ik heb wel echt supervaak van 'oh wie is dat ook alweer dan'
Maar dat kan ook met mn iq te maken hebben
Dat is toch vreselijk irritant als je alles achter elkaar kijkt?quote:Op woensdag 3 februari 2021 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen dat ik die 'vorige keer gebeurde dit'-intro wel lekker vond elke keer.
En dat vind ik kut.
Nee. Dat is maar een minuutje ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch vreselijk irritant als je alles achter elkaar kijkt?
@fetXquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
Vannacht geen oog dicht gedaan.
Dradonderdag.
Sterf.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer, maar ik heb goed nieuws!
Om 15:30 weekend.
Misschien moet je wat minder drugs gebruiken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
Dradonderdag.
Ik slaap ook zo beroerd de laatste weken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
Dradonderdag.
Was dat het maar, voelde me al een beetje beroerd. Nu was/is dat opzich wel over alleen leek inderdaad net alsof ik een goede lijn naar binnen had gewerkt voordat ik naar bed ging.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder drugs gebruiken.
Tijd voor een testje ouwe reus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat het maar, voelde me al een beetje beroerd. Nu was/is dat opzich wel over alleen leek inderdaad net alsof ik een goede lijn naar binnen had gewerkt voordat ik naar bed ging.
Types als @Scrummie en @Elan zouden nu per direct naar de teststraat rijden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat het maar, voelde me al een beetje beroerd. Nu was/is dat opzich wel over alleen leek inderdaad net alsof ik een goede lijn naar binnen had gewerkt voordat ik naar bed ging.
Als we dat allemaal zouden doen kunnen de kroegen eerder open.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Types als @:scrummie en @:elan zouden nu per direct naar de teststraat rijden.
pussyquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:33 schreef Caland het volgende:
Dradonderdag.
Laat Stinho en Callie met rust idiootquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)barcelona~aa736ca8d/
Benieuwd wanneer @:El-Stinho de Nederlandse media weer afkraakt want OnZe FrEnKiE!!1!!!!!!
Terwijl ze beter over de Real Sociedads () van deze wereld zouden kunnen spreken. Want ja, Alguacil doet het daar zo FaNtAsTiScH1!!!
@Scrummie je hebt nog maar 3 dagen maat. Zou je dat graag even in orde willen maken?quote:04-02-2021 @ 10:18:01
Je premium account (abo) verloopt op 07-02-2021 10:11. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Kan pas als het verlopen is ouwe reus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
@:scrummie je hebt nog maar 3 dagen maat. Zou je dat graag even in orde willen maken?
Dus je hebt ze echt allemaal een abo gegeven destijds?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 iemand nog een abo kado krijgt
Alleen Caland en GGMM volgens mij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus je hebt ze echt allemaal een abo gegeven destijds?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:25 schreef GGMM het volgende:
Doe normaal tegen scrummie
Als ik nu geen abo krijg omdat jullie hem als zielig wegzetten word ik echt woedend
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 iemand nog een abo kado krijgt
Yep. Met als resultaat dat we geen vrienden meer zijn begreep ik gisteravond!quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef Caland het volgende:
Dus nu moet ik hem zelf verlengen, wil je dat zeggen?
Haha, check deze skere boiquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik snapte die haat niet zo. Als je toch wil doneren aan FOK kan je dat beter doen door een abo te schenken, dan doe je zowel FOK als die persoon een plezier.
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik snapte die haat niet zo. Als je toch wil doneren aan FOK kan je dat beter doen door een abo te schenken, dan doe je zowel FOK als die persoon een plezier.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Welke haat heb je het over?
Dit soort flauwe opmerkingen!quote:
NIEMAND ZIT IN ZIJN HOOFDquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, het is @:onlogisch
Momenteel in @:onlogisch zijn hoofd:INGDINGDINGDING*
Hou je tyfusbek dicht joh bloedhond.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)barcelona~aa736ca8d/
Benieuwd wanneer @:El-Stinho de Nederlandse media weer afkraakt want OnZe FrEnKiE!!1!!!!!!
Terwijl ze beter over de Real Sociedads () van deze wereld zouden kunnen spreken. Want ja, Alguacil doet het daar zo FaNtAsTiScH1!!!
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou je tyfusbek dicht joh bloedhond.
Een zogenaamde rage-like voor mijn goede vriend Stijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens, zo had ik iemand die van otters houdt een plezier gedaan en FOK ondersteund!quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef GGMM het volgende:
wtf
WOWOWOWquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |