abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197789455
Ben ik de enige die het zo vaag vindt dat, vooral in Engeland, de VAR tot op de millimeter lijnen gaat trekken om buitenspel te constateren, maar dat het moment dat het beeld waarbij de bal van de voet gaat wel zonder enige discusssie neergezet wordt? Als dat beeld ook maar 0,1 seconde later of eerder wordt stilgezet heb je al 50 millimeter verschil in de lijnen.....waarom op het ene wel mierenneuken en het ander maar als zoete koek slikken?

Er moet ook software komen om het moment dat de bal van de voet gaat preciezer vast te kunnen stellen.
pi_197789555
Daarom hebben we in Nederland ook een onzekerheidsmarge waarbinnen de beslissing van de assistent blijft gelden.
zie email 27 oktober
  dinsdag 2 februari 2021 @ 22:49:06 #3
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197789845
Je kunt ook een sensor in de bal doen. Van het moment van de pass kan een exacte foto gemaakt worden en je ziet precies waar ze spelers staan op het moment dat een pass gegeven wordt.
pi_197790776
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:49 schreef Ixnay het volgende:
Je kunt ook een sensor in de bal doen. Van het moment van de pass kan een exacte foto gemaakt worden en je ziet precies waar ze spelers staan op het moment dat een pass gegeven wordt.
Dat zou een oplossing zijn om het eerlijker te maken ja. Maar vooralsnog is dat nog niet het geval voor zover ik weet
pi_197790782
Wat ik ook zo leuk vindt(!) is dat als ze in een praatprogramma eens in de zoveel tijd opeens het moment dat de bal van de voet vertrekt gaan analyseren, dat ze dan steevast na uitgebreid wikken en wegen zeggen dat het met het blote oog niet te zien is en niemand doet daar wat mee
-nee-
pi_197792093
Topic opgeschoond om het topic toch nog een eerlijke kans te geven.

On topic: eens met TS. Maar sowieso vind ik dat de VAR waardeloos werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')