Yep. Met als resultaat dat we geen vrienden meer zijn begreep ik gisteravond!quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef Caland het volgende:
Dus nu moet ik hem zelf verlengen, wil je dat zeggen?
Haha, check deze skere boiquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik snapte die haat niet zo. Als je toch wil doneren aan FOK kan je dat beter doen door een abo te schenken, dan doe je zowel FOK als die persoon een plezier.
Eens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik snapte die haat niet zo. Als je toch wil doneren aan FOK kan je dat beter doen door een abo te schenken, dan doe je zowel FOK als die persoon een plezier.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Welke haat heb je het over?
Dit soort flauwe opmerkingen!quote:
NIEMAND ZIT IN ZIJN HOOFDquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, het is @:onlogisch
Momenteel in @:onlogisch zijn hoofd:INGDINGDINGDING*
Hou je tyfusbek dicht joh bloedhond.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:16 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)barcelona~aa736ca8d/
Benieuwd wanneer @:El-Stinho de Nederlandse media weer afkraakt want OnZe FrEnKiE!!1!!!!!!
Terwijl ze beter over de Real Sociedads () van deze wereld zouden kunnen spreken. Want ja, Alguacil doet het daar zo FaNtAsTiScH1!!!
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hou je tyfusbek dicht joh bloedhond.
Een zogenaamde rage-like voor mijn goede vriend Stijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens, zo had ik iemand die van otters houdt een plezier gedaan en FOK ondersteund!quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:28 schreef GGMM het volgende:
wtf
WOWOWOWquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |