Ze zijn allemaal niets, zelden zo'n beroerde casting meegemaakt in BB historiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze is drie keer niets
meer dan genoeg.. je hebt werkelijk geen ideequote:
Nee kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer dan genoeg.. je hebt werkelijk geen idee
22uhr!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere , wanneer is die klote opdracht klaar?
22u, je kan ook naar Rutte en De Jong kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik lees me rot Lieverd ...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
22uhr!!!
man man man 5 lees gewoon ff
Daar wordt je helemaal stront chagrijnig vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
22u, je kan ook naar Rutte en De Jong kijken
Bedoel je 5The Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Blackprinces het volgende:
Pot azijn is ook weer open getrokken merk ik.
Extra opdracht
Laat hem lekker enthousiast mee doen 😄quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Bevingen gesignaleerd in en rond Amsterdam
Doe jij ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Blackprinces het volgende:
Als ze nou eens hun smoel houden als die stem lult
Tot Nader Order .. Aldus De Stem .... het nut ontgaat mij ook al een tijdjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
hoelang moeten ze de ballon overgeven?
Verstandig .. ik heb niet eens een flauw idee wat ik van die BS in de Film Topic moet zetten ... de zinloosheidquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga wat anders doen, hier staan de fragmenten van gisteren: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ik heb respect voor mensen die dit kijkenquote:
Mij bestquote:
Jij bent niet 5thquote:
Dus?quote:
Neen, hij was eerstequote:
Haha dat is toevallig, we dachten allebei tegelijk aan Elsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit had een ideaal opdracht geweest voor Ziko
En aan de andere kant ik had graag Theo, de kin, Els en Daan willen zien dansen
Denk dat Natte hier echt geeen zin in hadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha dat is toevallig, we dachten allebei tegelijk aan Els
Die is wel aantrekkelijkquote:
Nog 8 urenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
quote:
Hmmm ik kan t niet vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
Shit, zie nu pas dan wij ook verzoekjes kunnen doen op Instagram:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
summer of 69 van Bryan adams mogen ze van mij erin gooien
verhaal van big brother op insta.. kom je hem vanzelf tegenquote:
Nice en waarom ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb iron maiden en slipknot aangevraagd.
4′33″ van John Cage is ook wel een leuke.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef Yolk het volgende:
Ik ga Con te partirò aanvragen, dans daar maar eens op.
Ik haat dat nummerquote:
Omdat ik dat wil horen...quote:
hoe will je daar dansen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb iron maiden en slipknot aangevraagd.
Ja leukquote:
vind Jeanny van Falco wel bij jou passen Marioquote:
Je haat best wel veel he. Zie je jezelf wel graag?quote:
Moet je maar eens in de lokale metalkroeg gaan kijken. Staan er niet veel stil hoor.quote:
Ja best welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je haat best wel veel he. Zie je jezelf wel graag?
Luguberquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Jeanny van Falco wel bij jou passen Mario
Kijk dat is leukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef MissyZ het volgende:
Even tussendoor.....kan Kind vd duivel aangevraagd.
Thomas weet er vast wel raad meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Moet je maar eens in de lokale metalkroeg gaan kijken. Staan er niet veel stil hoor.
Maar lijkt me wel hilarisch te zien wat ze er hier mee gaan doen op de dansvloer
Thnx.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
verhaal van big brother op insta.. kom je hem vanzelf tegen
Ik hoop het.. Maar betwijfel het.quote:
Deeper Underground van Jamiroquai aangevraagd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
Shit, zie nu pas dan wij ook verzoekjes kunnen doen op Instagram:
[ afbeelding ]
Die slapen als een roos vannacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zijn ze allemaal bek af
zodra dit is afgelopen duiken ze allemaal het bed inquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die slapen als een roos vannacht.
Reparatie van wasbakjes en kookplaat schijnbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
zouden ze misschien de nieuwe bewoners het huis in laten nu...
ja hoorde het,.. maar kan ook en en..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Reparatie van wasbakjes en kookplaat schijnbaar
Zou wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
zouden ze misschien de nieuwe bewoners het huis in laten nu...
Dat ze de deur geblokkeerd hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn.
Komen hun uit de game room, die nieuwe al helemaal het huis overgenomen.
En rond half tien komen de nieuwe bewoners meedansen, als verrassingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja hoorde het,.. maar kan ook en en..
daar kann je nur lamourhatscher dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Jeanny van Falco wel bij jou passen Mario
Die had wat meer moeten doseren ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
vraag me af hoelang Thomas het nog volhoudt.. die is echt op
schuifelen bedoel jequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar kann je nur lamourhatscher dansen
Het is ook gewoon ruk muziek ditquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die had wat meer moeten doseren ja.
staan in ieder geval niet in mijn spotify listquote:
Deze dan weer welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
staan in ieder geval niet in mijn spotify list
Dat je dit vraagt is eigenlijk een schande.quote:
helene fischer,sandraquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zou jij aanvragen dan Mario?
Heerlijk...quote:
eng in het nederlands is wat anders.. dat betekent griezeligquote:
Oehh helene....ga ik aanvragenquote:
We zijn laat ingeschakeld met aanvragen hé...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd ...
Welk FokVerzoekNummer is ook gespeeld in BB?
maakt me niet uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heerlijk...
Fix you... Hoe dansen ze dan
Mij ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
eng in het nederlands is wat anders.. dat betekent griezelig
in het duits is eng dicht bij elkaar
Instagram moet je via de app doen.quote:
Ja ben aan het zoeken. Weet zelf eigenlijk niet waar ik kan aanvragen.quote:
Ik ben 29quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat je dit vraagt is eigenlijk een schande.
Aanvragen dan,quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zou ze wel eens los willen zien gaan op Rammstein.
Het komt ook bij niemand op dat die BB playlist gescreend en rechten betaald totaal niet op verzoeknummertjes werkt ...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We zijn laat ingeschakeld met aanvragen hé...
Ik 33.quote:
Heb ik aangevraagd. Maar doen ze niet draaien hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik zou ze wel eens los willen zien gaan op Rammstein.
Waar kan dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Aanvragen dan,
Ik heb Mutter aangevraagd
echt niet??quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het komt ook bij niemand op dat die BB playlist gescreend en rechten betaald totaal niet op verzoeknummertjes werkt ...
Jij snapt echt niks van buma stemra lijsten hè???quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het komt ook bij niemand op dat die BB playlist gescreend en rechten betaald totaal niet op verzoeknummertjes werkt ...
Ik du hast.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Aanvragen dan,
Ik heb Mutter aangevraagd
https://www.instagram.com(...)2500049770066592107/ op spelen klikken dan komt ie voorbijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben aan het zoeken. Weet zelf eigenlijk niet waar ik kan aanvragen.
werd wel op de pc ook gaaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Instagram moet je via de app doen.
BigbrotherNLBE
Instagram!quote:
Hahahaquote:
Jawel... JIJ kan geen zak aanvragenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van buma stemra lijsten hè???
Ik weet er ook een paar Vooral "I want to break free" ken ik en bohemian rhapsody ofcoursequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik 33.
Mijn nichtje is 21 en kent alle queen nummers
Wat fijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik weet er ook een paar Vooral "I want to break free" ken ik en bohemian rhapsody ofcourse
Is goed, wat jij wil.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel... JIJ kan geen zak aanvragen
quote:
https://www.instagram.com(...)2500049770066592107/ op spelen klikken komt ie vanzelf voorbijquote:
daar komt de rotmuziek van alle tokkies die BB kijkenquote:
Zou wel mooi zijn als BB straks zegt en deze is aangevraagd door enginequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als BB straks zegt en deze is aangevraagd door engine
En ze springen allemaal het raam uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Facebook tokkies hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar komt de rotmuziek van alle tokkies die BB kijken
Pas 1e nummertje he, wie weet wat er nog gaat komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
En daar is het
BB draait zijn favoriete nummers ..
En? Wiens aangevraagde nummer was te horen? ... Van geen hónd.. maar leuke marketing was het wel weer
en waar gev ik de lied ein?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)2500049770066592107/ op spelen klikken dan komt ie voorbij
Je reageert wel erg graag op mequote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze springen allemaal het raam uit
Ja en net of wij de enige zijn die verzoekjes insturen whahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pas 1e nummertje he, wie weet wat er nog gaat komen.
Daarquote:
hahahaha ik heet hier heel anders dan in echt, dus bij mij werkt dat nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelfquote:
De laatste "story"quote:
Ik heb geen idee verder qua verzoekjes maar die negativiteit van hem vind ik hilarisch.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en net of wij de enige zijn die verzoekjes insturen whahaha
Mijn naam is ook geen engine hoor hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahahaha ik heet hier heel anders dan in echt, dus bij mij werkt dat niet
Je bent erg vaag vandaag. Ben je stoned?quote:
dat wisten we natuurlijk al langer..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Het mag duidelijk zijn .... BB heeft geen smaak
te langquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:08 schreef Ireth het volgende:
Hoelang zijn ze al met die klote ballon bezig?
te lang en irritantquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:08 schreef Ireth het volgende:
Hoelang zijn ze al met die klote ballon bezig?
Nog net niet duurt evenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn naam is ook geen engine hoor haha
[..]
Je bent erg vaag vandaag. Ben je stoned?
Ziet volgens mij zwaar af.quote:
Samen dansen wil ze nog niet echt lukkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Zullen ze het ook kunnen met hun handjes, YMCA maken.
heeft lang niet zoveel gedanst als Jill Naomi Thomas en Michelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ziet volgens mij zwaar af.
Nope en inmiddels zijn ze ook erg moe.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Samen dansen wil ze nog niet echt lukken
Neejjj ze moeten elke 10 sec een ballonnetje movenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Zullen ze het ook kunnen met hun handjes, YMCA maken.
Michel met zijn nep lachquote:
Tsss amateurs.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neejjj ze moeten elke 10 sec een ballonnetje moven
Dat gun ik ze dan wel weer. Ik had na 1 uur al K.O. Gelegen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is nog 2 uur
Morgen allemaal op de bank hangen
whaatttttquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Febo wint
Nooit meer zeiken over muziek....Ik hâw er fan
Is dit nu iets positiefs voor je eindelijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Febo wint
Nooit meer zeiken over muziek....Ik hâw er fan
is een favo van Jillquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
verzoeknummers van de kijkers
"snollebollekes"
En links ......... En rechts.............quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
"snollebollekes"
jij loopt wel weer erg voorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
"snollebollekes"
Jij loopt voor met de streams.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
"snollebollekes"
Die zijn leukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
De altijd mensonterende Snollebollekes .
Wie heeft dit aangevraagd?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Ikquote:
quote:
Ik kijk via een kanaalzender 247 voor Belgische telenet klantenquote:
Mensen onterenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Knap ik wel een beetje op afquote:
Bofferd, wel handig voor mij soms dan weet ik of er iets boeiends komt. Net als het verschil tussen stream 1 en 2quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk via een kanaalzender 247 voor Belgische telent klanten
Loopt volle 2 minuten voor op videoland
Je kijkt zelf ook neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
En daar ... de verzoeknummers van de kijkers
SnolleDebielen
Het Kijkersniveau ... wat zal ik nog zeggen...
Beterquote:
Kan je geen oordopjes indoenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb ff geen geluid omdat meneer Mickytjuh aan het bellen en werken js.
Dus hou me op de hoogte
Hij was wel de slimste mens....van dit jaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij was wel de slimste mens dus laat dat debiel er maar af.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
En daar ... de verzoeknummers van de kijkers
SnolleDebielen
Het Kijkersniveau ... wat zal ik nog zeggen...
Doe dat lekker zelf jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus hou me op de hoogte
Ze zijn nog steeds aan het dansen met een ballon.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus hou me op de hoogte
Komt wel weer goedquote:
Nee het is overquote:
Is al voorbij geweestquote:
Tegelijk....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij was wel de slimste mens dus laat dat debiel er maar af.
Ambulance weet ze al te vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop voor hun toch niet dat ze dit met zijn allen tot 22.30 moeten volhouden met die ballon!![]()
Dan gaan er een paar tegen de vlakte
Nee helaasquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan je geen oordopjes indoen
Nou pech dan even bijlezen, net als iedereenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee helaas
De Computer staat in het server hok en de schermen staan beneden.
Ik denk het wel, ff testen of ze inderdaad stemmen van kijkers aannemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
5th heb je nu stiekem een nummer aangevraagd?
Ja doe ik ook, daarom de vraag. Maar jullie zijn lief.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou pech dan even bijlezen, net als iedereen
Hinten naar de K3 in het bb huis ( Naomi, Liese en Julie)quote:
Deze vermoed ik....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ff testen of ze inderdaad stemmen van kijkers aannemen.
Ik vond een nummer heel leukquote:
Ik kijk wel uit.. ik leer net dat SnollebolleVolk hoog intelligente zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
5th is een vriendin van Jillquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen toch verdenk ik 5th eerder.
Nou dat was grappigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef danilel het volgende:
ik ziet hier hardop mee te zingen met mijn oortjes in, pakt mijn jongste me keihard om me te laten schrikken, lag bijna naast mijn stoel
Ja zou kunnen maar had nog liever lief klein konijntje gehoord.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hinten naar de K3 in het bb huis ( Naomi, Liese en Julie)
Jill naomi en Thomas hebben veel staan dansen ja die zullen wel moe zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Volgens mij ging 19.15 die opdracht aan.. En die is nog steeds van toepassing? Arme arme Patrick! En Jill en Thomas! Die hebben al behoorlijk wat danspasjes erop zitten zeg.
De extra opdracht met de ballon is geslaagd. Ze moeten nog door dansen tot 22 uur.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Regie denkt na...
De opdracht is geslaagd
Ohhw er moeten nog twéé sukkels doordansen
Raarrrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |