Ze zijn allemaal niets, zelden zo'n beroerde casting meegemaakt in BB historiequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze is drie keer niets
meer dan genoeg.. je hebt werkelijk geen ideequote:
Nee kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer dan genoeg.. je hebt werkelijk geen idee
22uhr!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere , wanneer is die klote opdracht klaar?
22u, je kan ook naar Rutte en De Jong kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik lees me rot Lieverd ...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
22uhr!!!
man man man 5 lees gewoon ff
Daar wordt je helemaal stront chagrijnig vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
22u, je kan ook naar Rutte en De Jong kijken
Bedoel je 5The Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Blackprinces het volgende:
Pot azijn is ook weer open getrokken merk ik.
Extra opdracht
Laat hem lekker enthousiast mee doen 😄quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Bevingen gesignaleerd in en rond Amsterdam
Doe jij ook nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Blackprinces het volgende:
Als ze nou eens hun smoel houden als die stem lult
Tot Nader Order .. Aldus De Stem .... het nut ontgaat mij ook al een tijdjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
hoelang moeten ze de ballon overgeven?
Verstandig .. ik heb niet eens een flauw idee wat ik van die BS in de Film Topic moet zetten ... de zinloosheidquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga wat anders doen, hier staan de fragmenten van gisteren: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ik heb respect voor mensen die dit kijkenquote:
Mij bestquote:
Jij bent niet 5thquote:
Dus?quote:
Neen, hij was eerstequote:
Haha dat is toevallig, we dachten allebei tegelijk aan Elsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit had een ideaal opdracht geweest voor Ziko
En aan de andere kant ik had graag Theo, de kin, Els en Daan willen zien dansen
Denk dat Natte hier echt geeen zin in hadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha dat is toevallig, we dachten allebei tegelijk aan Els
Die is wel aantrekkelijkquote:
Nog 8 urenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
quote:
Hmmm ik kan t niet vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
Shit, zie nu pas dan wij ook verzoekjes kunnen doen op Instagram:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
summer of 69 van Bryan adams mogen ze van mij erin gooien
verhaal van big brother op insta.. kom je hem vanzelf tegenquote:
Nice en waarom ?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb iron maiden en slipknot aangevraagd.
4′33″ van John Cage is ook wel een leuke.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef Yolk het volgende:
Ik ga Con te partirò aanvragen, dans daar maar eens op.
Ik haat dat nummerquote:
Omdat ik dat wil horen...quote:
hoe will je daar dansen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb iron maiden en slipknot aangevraagd.
Ja leukquote:
vind Jeanny van Falco wel bij jou passen Marioquote:
Je haat best wel veel he. Zie je jezelf wel graag?quote:
Moet je maar eens in de lokale metalkroeg gaan kijken. Staan er niet veel stil hoor.quote:
Ja best welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je haat best wel veel he. Zie je jezelf wel graag?
Luguberquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Jeanny van Falco wel bij jou passen Mario
Kijk dat is leukquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:42 schreef MissyZ het volgende:
Even tussendoor.....kan Kind vd duivel aangevraagd.
Thomas weet er vast wel raad meequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Moet je maar eens in de lokale metalkroeg gaan kijken. Staan er niet veel stil hoor.
Maar lijkt me wel hilarisch te zien wat ze er hier mee gaan doen op de dansvloer
Thnx.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
verhaal van big brother op insta.. kom je hem vanzelf tegen
Ik hoop het.. Maar betwijfel het.quote:
Deeper Underground van Jamiroquai aangevraagd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
Shit, zie nu pas dan wij ook verzoekjes kunnen doen op Instagram:
[ afbeelding ]
Die slapen als een roos vannacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
volgens mij zijn ze allemaal bek af
zodra dit is afgelopen duiken ze allemaal het bed inquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die slapen als een roos vannacht.
Reparatie van wasbakjes en kookplaat schijnbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
zouden ze misschien de nieuwe bewoners het huis in laten nu...
ja hoorde het,.. maar kan ook en en..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Reparatie van wasbakjes en kookplaat schijnbaar
Zou wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
zouden ze misschien de nieuwe bewoners het huis in laten nu...
Dat ze de deur geblokkeerd hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn.
Komen hun uit de game room, die nieuwe al helemaal het huis overgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |