Thermoshirt en een wat dikker hardloopshirt met lange mouwen. Twee lagen dus. Afgelopen zondag had ik daar ivm de wind nog een jack overheen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:46 schreef Spanky78 het volgende:
Vraagje: wat dragen jullie met deze temperaturen in de ochtend? Is een dik thernoshirt en een loop jasje van Gore voldoende of moet ik er nog een shirt bij doen?
Draag zeker muts en handschoenen en heb ook een buff bij.
Ok, ik heb een warm lang thermoshirt en een jasje, komt wel goed dan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:38 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Thermoshirt en een wat dikker hardloopschoenen met lange mouwen. Twee lagen dus. Afgelopen zondag had ik daar ivm de wind nog een jack overheen.
Geen idee, ik werk 40 uur per week thuis en heb het nog niet aangedurfd deze week om in de pauze te gaan lopen. In mijn wijk wordt in de straten niet gestrooid, dus zou ik toch eerst door de sneeuw en aangevroren sneeuw moeten banjeren om naar de vrije fietspaden te moeten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is heel goed te doen hoor. Meerdere routes waar je zonder last van sneeuw lekker door kan lopen. Zelfs interval training gedaan. Heb je dat bij jou niet?
Als de prut weg is... lekker kort kort stoempen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:07 schreef YUR het volgende:
Iedereen zijn zomerkloffie alweer uit de kast getrokken?
Ik heb het allemaal in 1 grote curverbak zitten, dus hoef nooit lang te zoeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:07 schreef YUR het volgende:
Alsof ik die al opgeruimd had. In november nog gebruikt!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:07 schreef YUR het volgende:
De lente is wel heel vroeg dit jaar. Krankzinnig. Ik denk dat het lopen gezien de grote overgang ineens een stuk zwaarder gaat. Ineens zal blijken dat de goede vorm van de afgelopen maanden puur terug te voeren viel op niet te hoge temperaturen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:07 schreef YUR het volgende:
Hmm hangt er een beetje vanaf toch, lopen bij -5 is ook weer een stuk zwaarder voor je lijf dan bij +10. Even een weekje of misschien 2 wennen aan de temperatuur en dan past je lichaam zich gewoon weer aan. Trainingseffect ben je niet kwijt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De lente is wel heel vroeg dit jaar. Krankzinnig. Ik denk dat het lopen gezien de grote overgang ineens een stuk zwaarder gaat. Ineens zal blijken dat de goede vorm van de afgelopen maanden puur terug te voeren viel op niet te hoge temperaturen.
Zeker wel, dat wordt een shirt en korte broek dit weekend.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:07 schreef YUR het volgende:
Hier ook. Wel altijd een zooitje in die bak.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal in 1 grote curverbak zitten, dus hoef nooit lang te zoeken.
Warmte en zon zijn veel hinderlijker om lekker te kunnen hardlopen dan kou. De lente is echter wel het fijnste loopseizoen. Het is nog niet te warm en de dauwpunten zijn nog beneden de 15 graden.quote:Op woensdag 17 februari 2021 06:45 schreef minilot het volgende:
Helemaal zin erin: ben begonnen met hardlopen aan het begin van afgelopen oktober met het idee dat het vanaf dat moment steeds kouder en belabberder weer ging worden en als ik er nu aan denk dat het in plaats daarvan LENTE gaat worden: mjam!![]()
Het komt nooit meer goed, het mooie is er al vanaf als dat er überhaupt er ooit geweest is.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb net een rondje gelopen en ik vond het zwaar. Ik vond het warm. Er was te veel wind. Ik ben na 5 km maar gestopt.
Het zou kunnen dat er nu zo'n positivo gaat antwoorden die ooit een overdosis tegeltjeswijsheden genomen heeft. Dat ik niet mag klagen. Dat ik niet in problemen moet denken maar in oplossingen. Dat het eindelijk eens een keertje mooi weer wordt in dit land na 8 maanden lang grijs en kil weer. Ik hoop dat zo iemand niet van mij verwacht dat ik van hem/haar/het hou, want dat is echt te veel gevraagd.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 19:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed, het mooie is er al vanaf als dat er überhaupt er ooit geweest is.
De winter heeft me niet eens de kans gegeven om die smerige hitte van afgelopen jaar uit de botten te krijgen, bah. Je kunt één keer je adem zien en dan is het vriezen alweer klaar.quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb net een rondje gelopen en ik vond het zwaar. Ik vond het warm. Er was te veel wind. Ik ben na 5 km maar gestopt.
Het zou kunnen dat er nu zo'n positivo gaat antwoorden die ooit een overdosis tegeltjeswijsheden genomen heeft. Dat ik niet mag klagen. Dat ik niet in problemen moet denken maar in oplossingen. Dat het eindelijk eens een keertje mooi weer wordt in dit land na 8 maanden lang grijs en kil weer. Ik hoop dat zo iemand niet van mij verwacht dat ik van hem/haar/het hou, want dat is echt te veel gevraagd.
Ga zo door! Ik voel me ineens heel begrepen op deze wereld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De winter heeft me niet eens de kans gegeven om die smerige hitte van afgelopen jaar uit de botten te krijgen, bah. Je kunt één keer je adem zien en dan is het vriezen alweer klaar.
Ik heb ook 5km gelopen vandaag. Ik vond het ook veel te warm, zweet liep in straaltjes langs m'n hoofd en ik liep in een t-shirt. En de benen voelden ook veel te zwaar en ongemakkelijk. Matig, slecht.
Tuurlijk, komend weekend weer in korte broek shirtquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jezus wat een frustraties hier...
Genieten we ook nog een beetje van onze hobby?
Als de benen weer eens als benen voelen in plaats van een soort loden balken, dan welquote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Niet zo haten jij. Jij moet ons juist troosten.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eroutes!quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet zo haten jij. Jij moet ons juist troosten.
Algemene vraag: hoe heet ook al weer die site die rondjes van een opgegeven afstand kan maken vanaf een vooraf bepaald punt? Misschien zijn er inmiddels weer meer soortgelijke sites. Volgens mij kan garminconnect het tegenwoordig ook, zal ik even checken.
Zeker wel al hoop ik echt dat de avondklok snel voorbij is zodat ik weet 's avonds kan trainen. Nu is het schema woensdagmiddag, zaterdag en zondag. Vooral die twee trainingen in het weekend zijn niet lekker achter elkaar als ik eigenlijk elke week, tempo, interval, long en easy wil lopen. Nu komt het niet uit met de rust en het herstel en train ik een beetje doelloos en niet productief voor mijn gevoel. Maar goed, het is beter dan niks en kan nog wel mijn rondjes lopen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Garmin connect heeft inderdaad die optie ingebouwd. Via Meer -> Training -> Koersen kan je het instellen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet zo haten jij. Jij moet ons juist troosten.
Algemene vraag: hoe heet ook al weer die site die rondjes van een opgegeven afstand kan maken vanaf een vooraf bepaald punt? Misschien zijn er inmiddels weer meer soortgelijke sites. Volgens mij kan garminconnect het tegenwoordig ook, zal ik even checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |