neem aan zijn muziek hahaquote:
Ze hebben hem hier gisteren mee gelijk gezet, maar ik dacht dat Thomas hem alweer heeft verzet ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:29 schreef D. het volgende:
Ik vind het geen geslaagde zet, maar geloof dat veel mensen hier zich wel vermaken nu, dus da’s wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dansje van Nick van vanmorgen, dans van NickInclusief de ontploffing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is toch leuk dat er nou eens iets anders isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:39 schreef glasshole het volgende:
Wat een kutsfeer zeg, komt er nog een kutspelletje?
Hotelschool gevolgd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Is Nick kok geweest? Hij kookt veel verschillende recepten.
1 stream op de gameroom en 1 op de rest in het huis is natuurlijk veel te moeilijk voor de regie....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe kan stream 2 nou een lege huiskamer wezen ?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze hebben hem hier gisteren mee gelijk gezet, maar ik dacht dat Thomas hem alweer heeft verzet ....
De eerste maandag van de maand.Het grappige was dat Thomas 'm de afgelopen dagen steeds verzet heeft, maar vannacht juist niet. De klok stond dus vanmorgen goed, maar ze dachten dat hij weer verzet was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik las dat je dan addblock uit moet zetten, als je die aan hebt that isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik wil een gifje maken met gyazo maar heb zwart beeld
nah zo hard stond de muziek niet en net hoorde je het wel maar nu staan de mic op nick en Patjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:50 schreef Kefke04 het volgende:
dat je die muziek niet hoort tot in de keuken is ook vreemd.
Helpt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik las dat je dan addblock uit moet zetten, als je die aan hebt that is
Volgens mij met minimaal 2 tegelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:53 schreef Angelique61 het volgende:
Met hoeveel moeten ze op de dansvloer blijven?
minstens 2 moeten aan het dansen zijn tot 2225 hun tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:53 schreef Angelique61 het volgende:
Met hoeveel moeten ze op de dansvloer blijven?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
iemand een linkje naar de lowriders van Nick/
ben wel benieuwd
https://www.facebook.com/watch/?v=1724438801007538quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
iemand een linkje naar de lowriders van Nick/
ben wel benieuwd
beter want lege woonkamer sloeg nergens opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:55 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ze lezen dus daadwerkelijk mee hier
Prima tijd. Kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
macaronie is klaar
en het dansen is tot 22uur vanaaf
..
je moet er van houden maar zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=1724438801007538
Doe mij die van Julie maarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dat inzoomen op de billen van JIll hoeft niet. Doe dan die van Liese of Naomi
¤5000 dacht ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
want kregen ze hier nou ook wat voor?
Naomi in der juttezak is niet veel kont te zien hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dat inzoomen op de billen van JIll hoeft niet. Doe dan die van Liese of Naomi
bordje macaronie dr in en weer op gewichtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Eigenlijk hadden Thomas moeten wegen voor hij de gameroom binnenging, en straks als 'ie er uit isDenk echt dat het wel een paar 100 gram scheelt
doet die wel vet Nickquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet er van houden maar zeker niet verkeerd
absoluut niet verkeerd.. vind het zo niet bij hem passen, maar zo zie je maar looks can be deceivingquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn oma zou tegen Zoey zeggen: "Goh meid, waar heb je die leuke riem gekocht"
De mijne: waarom heb je een zakdoek aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn oma zou tegen Zoey zeggen: "Goh meid, waar heb je die leuke riem gekocht"
mijn oma.. vat geen kou schatquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
De mijne: waarom heb je een zakdoek aan?
ja idd zeer vervelendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Waarom staat die ene stream de hele tijd op een Patje die aan de kant zit?
Volgens Julie kan hij dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Michel kent het verschil tussen ritme en kunnen dansen!!
Ik vind t ook niet onaardig.quote:
Julie kent het verschil duidelijk niet.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Julie kent het verschil duidelijk niet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef Mickytjuh het volgende: julie vind hem gewoon leuk.. dan zeg je dat soort dingen
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Loopt ook alleen maar een beetje heen en weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ohjeee Liese gaat weer gekke bekken trekken omdat ze denkt dat ze dan de stem heeft van de zangeres
quote:
ja dansen kan ze ook niet neequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Loopt ook alleen maar een beetje heen en weer.
Ah kan mij t schelen.
Een miljoen x beter dan puzzelen.
ze gaan ook nog een jenga toernooi doen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Beter verdelen ze de taken, op deze manier heeft iedereen om 8 uur de buik vol en de benen leeg van het dansen
Ja ik hoorde hetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan ook nog een jenga toernooi doen tegelijkertijd
hoe kan Patje nu zeggen.. dat is mijn tijd??quote:
Weet niet hoe lang hij nog op stap is gegaan. Maar het is ook mijn tijd en ik ben 42quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan Patje nu zeggen.. dat is mijn tijd??
Dat heb je niet goedquote:
Maar Pat is toch veel ouder..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang hij nog op stap is gegaan. Maar het is ook mijn tijd en ik ben 42
Dus t kan best hoor.
Oudjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang hij nog op stap is gegaan. Maar het is ook mijn tijd en ik ben 42
Dus t kan best hoor.
Kunnen ze op z'n minst de toren in beeld houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:22 schreef Kefke04 het volgende:
de mensen met goplay moeten dus de hele middag jenga kijken.
Vervelendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:22 schreef greysbones het volgende:
weet niet wat het is maar hij pakt alle quotes 2 x
Omdat dat nummer inmiddels ook al weer 25 jaar oud is en Patje als dertiger toen heus wel (de toen nog) hedendaagse muziek geluisterd zal hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kan Patje nu zeggen.. dat is mijn tijd??
Het is uit 1996. Dus ik was toen 18.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar Pat is toch veel ouder..
ben ook 42
Je bent zo oud als je je voelt . Zie mijn onderschriftquote:
oh ok hahaa leek er wel iets op vond ik nahja foutje maar wel goed nummerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb je niet goed
Robert Miles - Children.
voel me gelukkig niet oudquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt . Zie mijn onderschrift
Ik vermoed dat dat over het verkleedfeestje gaat..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Naomi heeft disney als thema doorgegeven?
ze wil als sletterig sneeuwwitjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat over het verkleedfeestje gaat..
Alleen Disney gaat nooit akkoord, dus dat wordt vast sprookjesthema
Uhh das dus fout,quote:
Ah zoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat over het verkleedfeestje gaat..
Alleen Disney gaat nooit akkoord, dus dat wordt vast sprookjesthema
Would be funnyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah zoIk dacht al, niet echt dansbaar.
Zouden ze met Valentijn nog iets doen?
Berichten van thuis en dan iedereen janken en zo?
Michel zei eerst jaren '90, paste het daarna aan omdat Naomi later dacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh das dus fout,
het is jaren negentig, want 1998... Niet vroeg in de 2000
22quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten ze dit tot 20:00 vanavond?
Tot tien uur toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
julie gebruikt vooral haar handen
2225 hun tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, Thomas zit niet lekker in zijn blouse..quote:
john trevolte.. achtig dansjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb een leuke opdracht tussendoor, Iedereen moet een discofoxje doen!!
Zo'n disco foxtrot wat eigenlijk een quickstep is, of andersom, weet ik t
Ja maar van zijn manier van dansen wordt een mens ook niet echt heel moequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:35 schreef Ireth het volgende:
Ik ben tussendoor ff boodschappen wezen doen maar volgens mij staat Michel ook aardig lang op de vloer
En zingen kan ze echt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:37 schreef greysbones het volgende:
dat geskreeuw van Jill..
Jill is een skihut typetje
T mag dan een beetje een sneeuwvlokje zijn, volgens mij kun je er best leuk mee feestenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
Naomi is er een die volledig los gaat op een festival.. denk ik
nope maar wel heerlijk enthousiast zonder gene!quote:
Is ook een tactiek hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar van zijn manier van dansen wordt een mens ook niet echt heel moe
ik denk dat zij helemaal in haar eigen bubbel zit op een festivalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T mag dan een beetje een sneeuwvlokje zijn, volgens mij kun je er best leuk mee feesten
Zeker waar, ik kan hier van genietenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope maar wel heerlijk enthousiast zonder gene!
Tactiek zou zijn steeds 3 mensen op de dansloer en ploegendienstquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook een tactiek he
Thomas valt straks om.
Jenga is een toernooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:37 schreef Angelique61 het volgende:
Wanneer hebben ze dat thema feestje en het spelletjes toernooi, allemaal vandaag nog?
"Jullie vervelen je in mijn huis? HIER!!!!!!!!!"quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:40 schreef Mickytjuh het volgende:
HEt zou echt hilarisch zijn als BB hierna, om half elf of zo, het themafeestje er in gooit...
Ja dat!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jullie vervelen je in mijn huis? HIER!!!!!!!!!"
Er moet gewoon 10 uur lang 2 mensen op de dansvloer staanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:42 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die drie uit gedanst?
Er is ook een Jenga toernooi tegelijkertijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:42 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die drie uit gedanst?
Ja, DGK_Tegengas (who else?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:42 schreef BBguy het volgende:
Heeft iemand het livestream stuk opgenomen dat de bewoners werden opgeroepen en Natalie en Daan ook vertrokken?
Stuur eens een dm naar @DGK_Tegendansquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:42 schreef BBguy het volgende:
Heeft iemand het livestream stuk opgenomen dat de bewoners werden opgeroepen en Natalie en Daan ook vertrokken?
Ja heerlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou een uurtje kinderliedjes doen ofzoZoals Samson, om wat ergernis te kweken xd
Dom dat ze dat niet doen, gaat nog best moeilijk worden dat gewiebel zo langquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er moet gewoon 10 uur lang 2 mensen op de dansvloer staan
wanneer zijn ze begonnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er is ook een Jenga toernooi tegelijkertijd
en niet iedereen hoef tegelijkertijd te dansen, er moet nog doorgedanst worden tot tien uur vanavond, dus beter ff rust
Om twaalf uur vanmiddag zijn ze begonnenquote:
Baby sharkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja heerlijk!
Thomas de trein,
lief klein konijntje
Ze zijn nu bijna halverwege volgens mij?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dom dat ze dat niet doen, gaat nog best moeilijk worden dat gewiebel zo lang
10 uur valt nog mee vind ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dom dat ze dat niet doen, gaat nog best moeilijk worden dat gewiebel zo lang
Ik heb wel wat verzoek kwartiertjes:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:47 schreef Blackprinces het volgende:
Jammer dat bb niet zoiets heeft van plemp hier je verzoekjes neer om op te dansen..
ga's werken ofzo! Het is hier geen BB-huis waar we maar een beetje lamlendig op de bank hangenquote:
ik heb me toch echt voor het juiste programma geregistreerdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ga's werken ofzo! Het is hier geen BB-huis waar we maar een beetje lamlendig op de bank hangen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:50 schreef Blackprinces het volgende:
Voor jill die fliep flap floebedoebedab
Ik gok dat eerstequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze een spotify playlist hebben ofzoOf zou er daar echt een DJ zitten
Juist ja!! Los met die haren!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:51 schreef Blackprinces het volgende:
Beetje slayer, slipknot, rammstein.
Eens kijken hoe ze dansen dan
ze mag er van mij helemaal uitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey haar tieten vallen er bijna uit
Ja, maak t een beetje interactief idd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:47 schreef Blackprinces het volgende:
Jammer dat bb niet zoiets heeft van plemp hier je verzoekjes neer om op te dansen..
Hupsakee! Een whiplash, en doooorrrquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Juist ja!! Los met die haren!
Nekspieren kweken
Wiples?? Het werd tijd dat ze Wiples nam!!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hupsakee! Een whiplash, en doooorrr
Daar is gewoon een tooltje voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe doen ze dit met muziek rechten ofzo
Da's in Nederland niet echt een probleem veelal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe doen ze dit met muziek rechten ofzo
Nou, ik gok dat ze hiervoor wel Buma/Stemra moeten afdragen. Maar grote kans dat RTL / Videoland hiervoor een regeling of vast afkoopbedrag voor heeft afgesproken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's in Nederland niet echt een probleem veelal.
Facebook en youtube wel, omdat dat in andere landen ook uitkomt.
Deze livestream niet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's in Nederland niet echt een probleem veelal.
Facebook en youtube wel, omdat dat in andere landen ook uitkomt.
Deze livestream niet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wiples?? Het werd tijd dat ze Wiples nam!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:59 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
werkweigeraars?
Dacht dat Nick alles deed voor de knaakies.....
Jengatoernooi is onderdeel van de huisregels, gaat gewoon doorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:59 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
werkweigeraars?
Dacht dat Nick alles deed voor de knaakies.....
Jenga hebben ze al vanaf het begin liggen, maar is nog niet veel gespeeld inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze nieuwe spelletjes gekregen mss? eerste keer dat ik dat zien spelen
Ja beetje aparte combi!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:07 schreef Blackprinces het volgende:
Zoey met dr "sexy" jurkje...
Met sokken en sloffen
Lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Afgaande op wat er tot nu toe in Nederland is gecast, heb ik niet zulke hoge verwachtingen .. nou ja.. wellicht wel voor opschudding.
Ja bedacht ik me ook gelijk, maar goed we zullen zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Afgaande op wat er tot nu toe in Nederland is gecast, heb ik niet zulke hoge verwachtingen .. nou ja.. wellicht wel voor opschudding.
Next of kin!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Broers en zussen van Nathalie waarschijnlijk
Ja ok, maar dat moet al als je op de werkvloer een radio aan hebt staan hequote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nou, ik gok dat ze hiervoor wel Buma/Stemra moeten afdragen. Maar grote kans dat RTL / Videoland hiervoor een regeling of vast afkoopbedrag voor heeft afgesproken.
Die vat ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:12 schreef Benny het volgende:
Nick zegt dat een van die silhouetten zijn quote toont
Ze hebben natuurlijk nu wel 4 weken "data" vanuit het huis, van wat gaat passen en klikken en botsen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Minder knap.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese ziet er vandaag lelijker uit
niemand ziet er elke dag even goed uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese ziet er vandaag lelijker uit
Een NederBelg die hadden we nog nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:16 schreef Benny het volgende:
Over de 19 jarige: "Mijn vader is geboren in Belgie en mijn moeder is geboren in Nederland. Dus dat zit wel goed"
De neutrale zonequote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een NederBelg die hadden we nog niet
ze zijn al weer aan het selecteren op Belgen, zegt genoeg.. gaat daarom niks meer worden met deze BB helaas.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:16 schreef Benny het volgende:
Over de 19 jarige: "Mijn vader is geboren in Belgie en mijn moeder is geboren in Nederland. Dus dat zit wel goed"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |