neem aan zijn muziek hahaquote:
Ze hebben hem hier gisteren mee gelijk gezet, maar ik dacht dat Thomas hem alweer heeft verzet ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:29 schreef D. het volgende:
Ik vind het geen geslaagde zet, maar geloof dat veel mensen hier zich wel vermaken nu, dus da’s wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dansje van Nick van vanmorgen, dans van NickInclusief de ontploffing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is toch leuk dat er nou eens iets anders isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:39 schreef glasshole het volgende:
Wat een kutsfeer zeg, komt er nog een kutspelletje?
Hotelschool gevolgd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Is Nick kok geweest? Hij kookt veel verschillende recepten.
1 stream op de gameroom en 1 op de rest in het huis is natuurlijk veel te moeilijk voor de regie....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe kan stream 2 nou een lege huiskamer wezen ?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze hebben hem hier gisteren mee gelijk gezet, maar ik dacht dat Thomas hem alweer heeft verzet ....
De eerste maandag van de maand.Het grappige was dat Thomas 'm de afgelopen dagen steeds verzet heeft, maar vannacht juist niet. De klok stond dus vanmorgen goed, maar ze dachten dat hij weer verzet was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik las dat je dan addblock uit moet zetten, als je die aan hebt that isquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik wil een gifje maken met gyazo maar heb zwart beeld
nah zo hard stond de muziek niet en net hoorde je het wel maar nu staan de mic op nick en Patjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:50 schreef Kefke04 het volgende:
dat je die muziek niet hoort tot in de keuken is ook vreemd.
Helpt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik las dat je dan addblock uit moet zetten, als je die aan hebt that is
Volgens mij met minimaal 2 tegelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:53 schreef Angelique61 het volgende:
Met hoeveel moeten ze op de dansvloer blijven?
minstens 2 moeten aan het dansen zijn tot 2225 hun tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:53 schreef Angelique61 het volgende:
Met hoeveel moeten ze op de dansvloer blijven?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
iemand een linkje naar de lowriders van Nick/
ben wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |