Nee wat verschrikkelijk is zijn mensen die voorin geen ene kut raken maar toch voorin blijven staan omdat ze niet willen keepen terwijl ze weten dat als ik voorin sta we binnen 15 seconden scoren.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Wat is Chevy een verschrikkelijke haxball speler
Nee, iemand dwingen om te keepen is leuk.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee wat verschrikkelijk is zijn mensen die voorin geen ene kut raken maar toch voorin blijven staan omdat ze niet willen keepen terwijl ze weten dat als ik voorin sta we binnen 15 seconden scoren.
Vreselijk egoïstisch volk is dat
Feit blijft dat als je die bal gewoon gepasst had op mij, de wedstrijd een minuut eerder was afgelopenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee wat verschrikkelijk is zijn mensen die voorin geen ene kut raken maar toch voorin blijven staan omdat ze niet willen keepen terwijl ze weten dat als ik voorin sta we binnen 15 seconden scoren.
Dat is waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen jij voorin balletjes ging afwachten kwamen we juist onder druk te staan. Vervolgens laat je meerdere keren een kans liggen om de bal te passen naar iemand die er beter voor staat, en roep je om een ban voor mensen die niet naar je vreemde commando’s luisteren. Ja, inderdaad Chevy, anderen zijn egoïstisch.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waarKon er niks aan doen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Als jij gewoon was gaan keepen hadden we Dele voorin gehad en hadden we sneller gescoord dan dat jij "ego" kan zeggen.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen jij voorin balletjes ging afwachten kwamen we juist onder druk te staan. Vervolgens laat je meerdere keren een kans liggen om de bal te passen naar iemand die er beter voor staat, en roep je om een ban voor mensen die niet naar je vreemde commando’s luisteren. Ja, inderdaad Chevy, anderen zijn egoïstisch.
Eens, maar zelfs ik ben niet perfect.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Feit blijft dat als je die bal gewoon gepasst had op mij, de wedstrijd een minuut eerder was afgelopen
Ik ging keepenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je gifjes van jouw hoogtepunten?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stond gewoon verkeerd.
Doe je overigens wel vaker.
Sterker nog: dat doe je bijna altijd
Ik had een paar aardige momenten!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je gifjes van jouw hoogtepunten?
Ik doelde ook niet op jou. Jij hoort voorin te staan.quote:
Ik heb ze niet gezien, maar straks krijg je weer een kans.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had een paar aardige momenten!
maar gifjes post ik morgen denk ik
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=USWT3kE3hIUquote:
Ik raakte niet zoveel, dan kan ik beter jou latenquote:Op maandag 8 februari 2021 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op jou. Jij hoort voorin te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 @Max23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 @Max23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 voorkomt dat @Dj_Day-V kan uitverdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente dolt hier @ChevyCaprice echt zo gruwelijk hard dat het bijna zielig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier één zeer mooie redding van mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier één zeer lekker balletje van mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 @Dj_Day-V
Morgen meer?
Misschien!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:31 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente dolt hier @ChevyCaprice echt zo gruwelijk hard dat het bijna zielig is.![]()
![]()
Puur geluk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:31 schreef GGMM het volgende:
SPOILER11
@Oriente dolt hier @ChevyCaprice echt zo gruwelijk hard dat het bijna zielig is.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Niet dat het geen mooie beweging was hoorquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, geluk dat jij zo dom inloopt jaGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik had niet mijn beste dag gisterVolgende keer beter.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
@GGMM
Graag nog die mooie goal van mij bij jou bij Rambo (muurtje)
En ja, je mag ook een tegengoal bij mij posten ter compensatie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 00:31 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 @:max23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 @:max23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 voorkomt dat @:dj_day-v kan uitverdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente dolt hier @:chevycaprice echt zo gruwelijk hard dat het bijna zielig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier één zeer mooie redding van mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier één zeer lekker balletje van mij!Prima beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 @:dj_day-v
Morgen meer?
Misschien!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM
Graag nog die mooie goal van mij bij jou bij Rambo (muurtje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was écht dom ingestapt van mij.Amateurniveau!
Ik kwam deze als eerste tegen overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je dat ik zo kleinzielig ben?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Oriente het volgende:
En ja, je mag ook een tegengoal bij mij posten ter compensatie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vooruit
Deze was ook prima namelijk!![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was écht dom ingestapt van mij.Amateurniveau!
Ik kwam deze als eerste tegen overigens.Twee keer dezelfde goal eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Denk je dat ik zo kleinzielig ben?
Nee hoor, maar ik ben gisteravond ook vaak zat geowned![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-Morgan @Oriente koekoek!![]()
Squote:Op woensdag 10 februari 2021 21:11 schreef GGMM het volgende:
Splijtende pass van user GGMM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:MC-MORGAN @:oriente koekoek!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente is de nieuwe error. (blauw voetbalde naar links)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@FireFox1![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Bluedisplay![]()
![]()
Ik hoop het ook!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:49 schreef Oriente het volgende:
hopelijk is er zo weer hax
@:chevycapriceGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wowquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk met zijn opmerking.
Zoek hulp.![]()
Hij 'reageerde' op je in het knvb beker topicquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Raar dat Coco mijn mention negeert en ons in de kou laat staan![]()
Klopt. Erg vreemd is dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
ja als ik nu een room open komt er toch niemand, men komt alleen bij coco![]()
Ik heb daar niet eens gepostquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij 'reageerde' op je in het knvb beker topic![]()
![]()
Ik ben niet welkom bij @Cocoquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
ja als ik nu een room open komt er toch niemand, men komt alleen bij coco![]()
Vreem idd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Weet ik, hij zei dat je hem hier noemde en niet in dat topic reageerde.
Ga jij hosten maat?![]()
![]()
Wil ik wel maar:quote:
1. er komt dan niemand, want ik heet geen Coco
2. GGMM gaat dan weer lopen kloten met " ZONDERCOCOGEENHAXBALL "![]()
Doe eens een poging.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wil ik wel maar:
2. GGMM gaat dan weer lopen kloten met " ZONDERCOCOGEENHAXBALL "![]()
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:06 schreef Oriente het volgende:
Tevens ben ik erg verdrietig door @:MC-Morgan![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=dOeE7MpVZZAquote:![]()
1. genoeg man aanwezigquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wil ik wel maar:
2. GGMM gaat dan weer lopen kloten met " ZONDERCOCOGEENHAXBALL "
2. extra goed nieuws, minder gehuil![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=nD2HztEN5Fgquote:What can change the nature of a man?![]()
Oh ok, ja dan houdt het op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb niet zoveel zin
Er komt toch geen hond.What can change the nature of a man?![]()
We zitten met 9 man in mijn room joh. Komquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ok, ja dan houdt het op.
Er komt toch geen hond.![]()
De vele verontwaardigde reacties in dit topic deden anders vermoedenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ok, ja dan houdt het op.
Er komt toch geen hond.![]()
Erg raar ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De vele verontwaardigde reacties in dit topic deden anders vermoedenWhat can change the nature of a man?![]()
Ja we zitten in mijn roomquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De vele verontwaardigde reacties in dit topic deden anders vermoeden![]()
Rare linkquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)%2F2592095%2F11%2F25What can change the nature of a man?![]()
Ik kom zo, ff pissenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mobiel anders gaat iedereen lijp om lag
What can change the nature of a man?![]()
Bedankt voor de fijne avond, heren en @Oriente
[ Bericht 0% gewijzigd door MC-M op 11-02-2021 00:06:49 ]![]()
@GGMM legt hem klaar voor @MC-MorganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM mistSPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: klein communicatiefoutje (lol)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het volgende gifje wilde ik even snel "joh" typen, maar dat bleek iets moeilijker dan ik had gepland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal van @Max23 in samenwerking met @-jos- en @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assist @GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dele OWNT hier @GGMM en @3rr0r!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat had ik daar anders moeten doen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
@GGMM legt hem klaar voor @MC-MorganAls ik hem schiet schiet ik hem de goal in.
Jij ziet al 5 minuten dat die bal daar gaat uitkomen en toch blijf je bij de eerste paal staan.
Fout Chevu![]()
![]()
Ik voelde me hier eerst een beetje schuldig, maar dat slaat nergens op. Ik kon echt geen kant meer op (ook met al die inkomende idioten van rood).quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
In het volgende gifje wilde ik even snel "joh" typen, maar dat bleek iets moeilijker dan ik had gepland!
SPOILER
Forum Opties Forumhop: Hop naar: