quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=nD2HztEN5Fgquote:
Oh ok, ja dan houdt het op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:10 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb niet zoveel zin
We zitten met 9 man in mijn room joh. Komquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ok, ja dan houdt het op.
Er komt toch geen hond.
De vele verontwaardigde reacties in dit topic deden anders vermoedenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ok, ja dan houdt het op.
Er komt toch geen hond.
Erg raar ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De vele verontwaardigde reacties in dit topic deden anders vermoeden
Ja we zitten in mijn roomquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:11 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
De vele verontwaardigde reacties in dit topic deden anders vermoeden
Rare linkquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)%2F2592095%2F11%2F25
Ik kom zo, ff pissenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mobiel anders gaat iedereen lijp om lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM mistSPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: klein communicatiefoutje (lol)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het volgende gifje wilde ik even snel "joh" typen, maar dat bleek iets moeilijker dan ik had gepland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal van @Max23 in samenwerking met @-jos- en @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3v1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Assist @GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dele OWNT hier @GGMM en @3rr0r!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Wat had ik daar anders moeten doen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
@GGMM legt hem klaar voor @MC-MorganAls ik hem schiet schiet ik hem de goal in.
Jij ziet al 5 minuten dat die bal daar gaat uitkomen en toch blijf je bij de eerste paal staan.
Fout Chevu![]()
![]()
Ik voelde me hier eerst een beetje schuldig, maar dat slaat nergens op. Ik kon echt geen kant meer op (ook met al die inkomende idioten van rood).quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
In het volgende gifje wilde ik even snel "joh" typen, maar dat bleek iets moeilijker dan ik had gepland!
SPOILER
Forum Opties Forumhop: Hop naar: