Ik hoor hier al vanaf dag 1 dat die en die van dat en dat programma erin zou moetenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet als de suggestie is dat ze erin komt als bewoner nu
Jij snapt hetquote:Op maandag 1 februari 2021 12:51 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Gal spuwen? Ik vind dat je dat wel in de juiste context moet plaatsen. Dit zijn mensen die jarenlang BB en andere RLS met veel plezier hebben gevolgd en nu verdrietig en verbaasd zijn over wat er van dit programma over is gebleven.
oirschot dus, heb ik ook gezetenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Van de linkedin van Michel .. just saying
[ afbeelding ]
Ik was hier alle versies bij. De afgelopen 16 jaar waren een hel voor mij. Geen streams. Moest een leven zoeken.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:51 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Gal spuwen? Ik vind dat je dat wel in de juiste context moet plaatsen. Dit zijn mensen die jarenlang BB en andere RLS met veel plezier hebben gevolgd en nu verdrietig en verbaasd zijn over wat er van dit programma over is gebleven.
Ik zou een pleister over d'r mond plakken! Grootste probleem eerst oplossenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:54 schreef Kefke04 het volgende:
wat doet nick, Naomi wordt helemaal ingepakt.
Ik durf dat niet, kan niet tegen die negativiteit!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk eens op FB das echt dramatisch die BB paginas
dan zijn we hier heeeeeeel erg netjes en beschaafd!
Volgende les? Je bent mijn moeder nietquote:Op maandag 1 februari 2021 12:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik was hier alle versies bij. De afgelopen 16 jaar waren een hel voor mij. Geen streams. Moest een leven zoeken.
Je hebt geen idee.
En over sarcasme, gaat de volgende les.
Ik zag Rene van Laren net voorbij schuiven in de vorige Cos... hij vond er ook niet veel aan.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik was hier alle versies bij. De afgelopen 16 jaar waren een hel voor mij. Geen streams. Moest een leven zoeken.
Je hebt geen idee.
En over sarcasme, gaat de volgende les.
Je bent toch wel bekend met FOK! ?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Mensen die Big Brother niks vinden...... zoeken het Fokforum op, de topic van BigBrother, de cos....en dan....kom je je gal spugen op het programma.
Waarom?
Heb je geen leven?
Weinig groepsdynamiek daarquote:Op maandag 1 februari 2021 12:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, kan niet tegen die negativiteit!
Ik doe alles voor het groepsbelang.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:56 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Volgende les? Je bent mijn moeder niet![]()
Naomi is een onbenulquote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Naomi is ontploft. Klein schaafwondje en dan zo is pakken alsof je enkel verbrijzeld is.
Je moet MissyZ sarcastisch lezen....quote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent toch wel bekend met FOK! ?
En/of de subtopics op FOK!? Of post je alleen maar in de COS?
Als mensen kritiek op BB hebben , dan bepaal jij of mensen wel of geen leven hebben?
Waarom post jij hier?
ja ze zou toch stoppen als hij eruit was? nee mutske zit hier weer met overduidelijk een wijntje teveel op om 13:00quote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als mensen kritiek op BB hebben , dan bepaal jij of mensen wel of geen leven hebben?
Waarom post jij hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*pakt borrelnootjesquote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom post jij hier?
Dan nog blijft ze het opnemen voor dit kut programmaquote:Op maandag 1 februari 2021 12:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je moet MissyZ sarcastisch lezen....
Ik zeg niet dat jij anders bentquote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
*pakt borrelnootjes
Ik ben van de oude garde. Dat mijn naam nu veranderd is, wil niet zeggen dat ik anders ben.
Ik was er toen bij, en ben er nu bij.
En ik was sarcastisch omdat in de vorige cos een paar *vreemde eenden* binnen kwamen om te zeuren over het slechte programma BB.
Klaar met uitleggen nu.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan nog blijft ze het opnemen voor dit kut programma
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja ze zou toch stoppen als hij eruit was? nee mutske zit hier weer met overduidelijk een wijntje teveel op om 13:00
Koffietijd nog. Als ik wijn op had had ik zijn kop eraf gebeten. Nee, ik ben 3 dagen weg geweest van verdriet, maar kon jullie niet missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben je moeder niet. Snotneus.
Opmerkingen over het programma graag in het andere topic .. offtopic hierquote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus? Als Tino Martin fans kan hebben, dan BB ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
René van Laren kwam óók ff zeiken. Heb die gast al weken niet gezien hier.... ohhh wacht ff...quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
*pakt borrelnootjes
Ik ben van de oude garde. Dat mijn naam nu veranderd is, wil niet zeggen dat ik anders ben.
En ik was sarcastisch omdat in de vorige cos een paar *vreemde eenden* binnen kwamen om te zeuren over het slechte programma BB.
Klaar met uitleggen nu.
verdriet? vanwege exit?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Koffietijd nog. Als ik wijn op had had ik zijn kop eraf gebeten. Nee, ik ben 3 dagen weg geweest van verdriet, maar kon jullie niet missen.
Kan het zijn dat je lichtelijk bevooroordeeld bent over de kwaliteit van deze versie van BB omdat je precious zoon heeft meegedaan?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
*pakt borrelnootjes
Klaar met uitleggen nu.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Sestra666 het volgende:
ik post wat ik wil btw. ook als ik het progr kut vind
Dit is gewoon commentaar op de streamsquote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Opmerkingen over het programma graag in het andere topic .. offtopic hier
vroeg het me ook af... reageerde op zijn reactie maar hij weer snel weg... maar dat zal missy wel weten tochquote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
René van Laren kwam óók ff zeiken. Heb die gast al weken niet gezien hier.... ohhh wacht ff...
Nee zal toch niet?
ben er nog en mijn koffie is op, waarschuw vastquote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
René van Laren kwam óók ff zeiken. Heb die gast al weken niet gezien hier.... ohhh wacht ff...
Nee zal toch niet?
Daarom juist. Het is allemaal Kut. Maar.......we moeten wat he.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus waar was je al die tijd dat Rene in het huis zat??quote:Op maandag 1 februari 2021 13:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ben er nog en mijn koffie is op, waarschuw vast
Maak je druk.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
*pakt borrelnootjes
Klaar met uitleggen nu.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ben er nog en mijn koffie is op, waarschuw vast
MissyZ reageerde idd oa op hem. Ik vind het verdacht.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
vroeg het me ook af... reageerde op zijn reactie maar hij weer snel weg... maar dat zal missy wel weten toch
Oke oke, snel terug naar Naomi's schaafwond.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:03 schreef mootie het volgende:
Hoe lang gaat hier nou weer over worden geouwehoerd?
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:03 schreef Yolk het volgende:
Ik ga straks nog even naar een tennis-forum, om daar te zeggen dat tennis kut is. Heeft zin.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik zal jullie verder weer met rust laten en laten genieten van dit fantastisch programma![]()
Toch jammer
gewoon thuis vind het saai en heb soms een zin gepostquote:Op maandag 1 februari 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus waar was je al die tijd dat Rene in het huis zat??
Leeft ze nog? Ik durf niet te kijken...quote:Op maandag 1 februari 2021 13:03 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Oke oke, snel terug naar Naomi's schaafwond.
dont gooooquote:Op maandag 1 februari 2021 13:04 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik zal jullie verder weer met rust laten en laten genieten van dit fantastisch programma![]()
Toch jammer
Naomi heeft het begeven. RIP in pieces.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leeft ze nog? Ik durf niet te kijken...
Ik had het ook graag leuk gevonden maar het is niet andersquote:
Yessquote:Op maandag 1 februari 2021 13:05 schreef MissyZ het volgende:
Jill; Is Erekie diegene die naar mijn foefpijn heeft gekeken?
Zegt ze dat nou echt.
Ik vind het ook verdacht.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
MissyZ reageerde idd oa op hem. Ik vind het verdacht.
doe je niet heur (vind ik)quote:Op maandag 1 februari 2021 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had het ook graag leuk gevonden maar het is niet anders
En ik wil jullie plezier niet bederven
Lolquote:Op maandag 1 februari 2021 13:06 schreef Jockari het volgende:
Thomas: "De Jordaan ? Is dat een café ?"
ik heb nu niets eens zin om de streams aan te slingeren, ik kijk eerst hier of het de moeite is en nee dus, ik wacht op de melding dat er weer nieuwe komen of als er echt stront aan de knikker zitquote:Op maandag 1 februari 2021 13:05 schreef D. het volgende:
Als je het oprecht k*t vindt dan kun je er voor kiezen iets anders gaan doen, dus ik gok dat de oprechtheid wel meevalt, maar men gewoon graag klaagt
Dat is lang geleden dat ik jou hier zagquote:Op maandag 1 februari 2021 13:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
gewoon thuis vind het saai en heb soms een zin gepostthomas is flink afgevallen zie ik
In het ISS gaan ze vandaag nieuwe camera's ophangen...ook leukquote:
Euhm ik ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. ik zou ook geen 1 wijk in Brussel weten om eerlijk te zijn.
Ben heel benieuwd naar de nieuwe.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb nu niets eens zin om de streams aan te slingeren, ik kijk eerst hier of het de moeite is en nee dus, ik wacht op de melding dat er weer nieuwe komen of als er echt stront aan de knikker zit
Echte diehards, slingeren gewoon die streams aan en posten mee.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb nu niets eens zin om de streams aan te slingeren, ik kijk eerst hier of het de moeite is en nee dus, ik wacht op de melding dat er weer nieuwe komen of als er echt stront aan de knikker zit
Molenbeek is toch wel "bekend".quote:Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben wel wat teleurgesteld over de uitvoering van deze editie, maar ik vermaak me wel, al is het dus iets minder dan gehoopt/verwachtquote:Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo heel goed zijn ze tot nog toe niet in het selecteren van kandidatenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar de nieuwe.
Is kijken of dat de boel weer wat op gaat schudden, maar dan ff net wat interessanter dan van Nat, Daan en Jowi
Ze komen allemaal terug bijeen, de koers zit op slot...quote:Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef Kefke04 het volgende:
Pat is daar met zijn wielrennen, de koers zit op slot
Verrek!quote:Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie nu pas dat rene ook weg is, wanneer is die weg gegaan dan. heb alleen tv gevolgd
ik wacht op goldstrike, kotsen en paravliegenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Echte diehards, slingeren gewoon die streams aan en posten mee.
We hadden net bloed, vieze liedjes en ranzige dansjes.
Dat moet je even aan @MissyZ vragen. Die weet dat preciesquote:Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie nu pas dat rene ook weg is, wanneer is die weg gegaan dan. heb alleen tv gevolgd
Goldstrike 1 x echt zooooo zat van geweest.. nooit meer!quote:Op maandag 1 februari 2021 13:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik wacht op goldstrike, kotsen en paravliegen
Zet maar uit je hoofd.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik wacht op goldstrike, kotsen en paravliegen
Matongè, de Marollen, etc...quote:Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grappig?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
molenbeek toch, die ghetto vol terroristen(vriendjes)
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat moet je even aan @:missyZ vragen. Die weet dat precies
Wel eens van gehoord, maar was me er niet bewust van dat het in Brussel ligt. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Molenbeek is toch wel "bekend".
wat vind hij ervan dan dat de andere 3 zijn opgestapt??quote:Op maandag 1 februari 2021 13:13 schreef MissyZ het volgende:
[..]Cos talk.
![]()
René geniet van zijn leven buiten.
Niet officieel maar wel aanwijzingen:quote:Op maandag 1 februari 2021 13:12 schreef D. het volgende:
Is de komst van nieuwe bewoners al officieel trouwens, of zijn dat nog allemaal aannames?
Molenbeek – 'Jihadistische hoofdstad van Europa' |quote:
ff wachten moet zo eerst boodschappen doenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Flikker die nieuwe bewoners er maar in.
Sinds wanneer is die paarse ledlamp aan?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:14 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Niet officieel maar wel aanwijzingen:
-Aan Michel is gevraagd "wat zou je er van vinden als er nieuwe bewoners komen?"
-5 silhouetten op de tv schermen in de keuken
-de paarse ledlamp van de tuinpoort is aangezet
Vanochtend vroeg volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die paarse ledlamp aan?
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Hoofd, schouders, tiet en kont ... en dan nog iets
Wat is het toch een gezellige schat.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:05 schreef MissyZ het volgende:
Jill; Is Erekie diegene die naar mijn foefpijn heeft gekeken?
Zegt ze dat nou echt.
Ok, dat zou iets kunnen betekenen.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:16 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg volgens mij.
Ze verwachten allemaal iets vanmiddag .. en als dat iets komt wordt dat zeker uitgezonden, en moet je er dus goed utzienquote:Op maandag 1 februari 2021 13:18 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet je mooi maken om op de bank te gaan hangen!
Overigens las ik gisteren hier dat men zich afvroeg waarom Jill niet tegengehouden was door haar ouders om hier aan mee te doen. Ze is 22 jaar!
Ik weet niet hoe jullie op die leeftijd waren, maar men had mij niet tegen kunnen houden hoor.
BB gaat nooit "officieel" aankondigen dat er nieuwe bewoners aankondigen hoor. Die komen er gewoon, of ook weer niet. Uiteraard zijn er wel een aantal zaken die kunnen wijzen op de komst van nieuwe bewoners, maar voor hetzelfde geld zijn dat bewuste hints van BB om de bewoners en kijkers op een verkeerd spoor te zetten en komt er gewoon niemand bij. De grootste plottwist zou momenteel eigenlijk zijn dat er gewoon geen plottwist komt.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:12 schreef D. het volgende:
Is de komst van nieuwe bewoners al officieel trouwens, of zijn dat nog allemaal aannames?
Tussen haakjes vriendjes, daar anticipeer ik op en het idd niet grappig.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Molenbeek – 'Jihadistische hoofdstad van Europa' |
https://mens-en-samenlevi(...)stad-van-europa.html
4e resultaat google
was het maar grappig
vind het ook onzin en sommigen doen hier net of Jill verstandelijk beperkt is.. echt dikke bull shitquote:Op maandag 1 februari 2021 13:18 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens las ik gisteren hier dat men zich afvroeg waarom Jill niet tegengehouden was door haar ouders om hier aan mee te doen. Ze is 22 jaar!
Ik weet niet hoe jullie op die leeftijd waren, maar men had mij niet tegen kunnen houden hoor.
Vanmiddag dus weer streamlockquote:Op maandag 1 februari 2021 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze verwachten allemaal iets vanmiddag .. en als dat iets komt wordt dat zeker uitgezonden, en moet je er dus goed utzien
Ah oke. In een eerdere COS van vandaag zag ik een screenshot van die poort alleen, dus dacht dat die lamp was aangezet. De poort werd in ieder geval wel in beeld gebracht vlak nadat de silhouetten in beeld werden gebracht.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Is denk ik altijd aan .. zie hier de ballon opdracht:
[ afbeelding ]
quote:
Eens. dat sloeg ook nergens op.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:18 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
de terroristen van zaventem hielden zich schuil in molenbeek en kregen hulp van veel mensen daar om zich schuil te houden, vandaar vriendjesquote:Op maandag 1 februari 2021 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tussen haakjes vriendjes, daar anticipeer ik op en het idd niet grappig.
Ja klopt .. hij was ook een tijdje in beeld ... maar waarschijnlijk dus niet significant ... wie weet.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:20 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Ah oke. In een eerdere COS van vandaag zag ik een screenshot van die poort alleen, dus dacht dat die lamp was aangezet. De poort werd in ieder geval wel in beeld gebracht vlak nadat de silhouetten in beeld werden gebracht.
[..]
ik haat voeten en tenen, kan het me dus goed inbeelden..quote:Op maandag 1 februari 2021 13:21 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben lelijke tenen. Zeggen ze zelf hoor.
Zoey heeft een ET teen.
En de camera mocht niet inzoomen op Liese haar tenen.
Zitten ze nog 2 maanden te wachtenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:19 schreef Lobmans het volgende:
[..]
BB gaat nooit "officieel" aankondigen dat er nieuwe bewoners aankondigen hoor. Die komen er gewoon, of ook weer niet. Uiteraard zijn er wel een aantal zaken die kunnen wijzen op de komst van nieuwe bewoners, maar voor hetzelfde geld zijn dat bewuste hints van BB om de bewoners en kijkers op een verkeerd spoor te zetten en komt er gewoon niemand bij. De grootste plottwist zou momenteel eigenlijk zijn dat er gewoon geen plottwist komt.
Je mag straks met de psycholoog praten, hij is nu nog met Nathalie bezig....kan nog een paar dagen duren.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik haat voeten en tenen, kan het me dus goed inbeelden..
Ja inderdaad. Ik zie een spontane, onbevangen meid, die vrolijk in het leven staat. Ik woon aan de rand van Landsmeer en de meeste meiden van die leeftijd zijn hier overigens zo.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het ook onzin en sommigen doen hier net of Jill verstandelijk beperkt is.. echt dikke bull shit
tnx voor de tip om er daar eentje te zoeken (die iets ouder is)quote:Op maandag 1 februari 2021 13:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zie een spontane, onbevangen meid, die vrolijk in het leven staat. Ik woon aan de rand van Landsmeer en de meeste meiden van die leeftijd zijn hier overigens zo.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Je mag straks met de psycholoog praten, hij is nu nog met Nathalie bezig....kan nog een paar dagen duren.
![]()
( ik heb hetzelfde, vooral mannenvoeten...ieuw)
psycholoog heb ik gelukkig niet nodig hiervoor.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Je mag straks met de psycholoog praten, hij is nu nog met Nathalie bezig....kan nog een paar dagen duren.
![]()
Dat was ik, en nee niet qua leeftijd..maar sliep je nog op die leeftijd ook met je opa op je kussen. Hoop je ook dat je opa als nieuwe erin komt. En laat ik duidelijk zijn dat ik haar ook leuk vindt, en dat ik omdat ik ook moeder en zelfs oma ben misschien te beschermend ben en haar het ten zeerste had afgeraden. Ze is veel jonger dan die 22jaar. En als ze eenmaal daar zitten totaal niet meer op wat voor manier ook kan communiceren.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:18 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
das jammer, had jou wel als toesucker verwacht, even me fantasie aanpassenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
![]()
Dochter van 16, die al veel heeft meegemaakt, heeft een zelfde karakter en onzekerheid.. zie daar heel veel van terug.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zie een spontane, onbevangen meid, die vrolijk in het leven staat. Ik woon aan de rand van Landsmeer en de meeste meiden van die leeftijd zijn hier overigens zo.
Ik ben ook moeder en oma , ik snap niet wat dat daar mee te maken heeft.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was ik, en nee niet qua leeftijd..maar sliep je nog op die leeftijd ook met je opa op je kussen. Hoop je ook dat je opa als nieuwe erin komt. En laat ik duidelijk zijn dat ik haar ook leuk vindt, en dat ik omdat ik ook moeder en zelfs oma ben misschien te beschermend ben en haar het ten zeerste had afgeraden. Ze is veel jonger dan die 22jaar. En als ze eenmaal daar zitten totaal niet meer op wat voor manier ook kan communiceren.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
das jammer, had jou wel als toesucker verwacht, even me fantasie aanpassen
Ik vind haar helemaal niets ..quote:Op maandag 1 februari 2021 13:26 schreef Clasientje het volgende:
Die Jullie vind ik op dit moment toch echt het minste daar.
Ja, ze kunnen het heus wel gezegd hebben. Maar met 22 jaar had ik echt mezelf er niks van aangetrokken.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was ik, en nee niet qua leeftijd..maar sliep je nog op die leeftijd ook met je opa op je kussen. Hoop je ook dat je opa als nieuwe erin komt. En laat ik duidelijk zijn dat ik haar ook leuk vindt, en dat ik omdat ik ook moeder en zelfs oma ben misschien te beschermend ben en haar het ten zeerste had afgeraden. Ze is veel jonger dan die 22jaar. En als ze eenmaal daar zitten totaal niet meer op wat voor manier ook kan communiceren.
Zo niks bijdragend, of ze moet nog wat slidings in petto hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:26 schreef Clasientje het volgende:
Die Jullie vind ik op dit moment toch echt het minste daar.
Dat zeg ik toch ik zou als ouders zijnde....dit is gewoon mijn mening hoe ik het voel. En gelukkig zo'n band met mijn kinderen dat we daar over kunnen praten en mijn mening tegen mijn kinderen kan zeggen. Of ze daar naar luisteren is een tweede.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook moeder en oma , ik snap niet wat dat daar mee te maken heeft.
ze gaat ook elk jaar heel de zomer werken in spanje, animatieteam en laatste keer bardamequote:Op maandag 1 februari 2021 13:27 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen het heus wel gezegd hebben. Maar met 22 jaar had ik echt mezelf er niks van aangetrokken.
Wat ik begreep heeft Jill ook een lieve moeder, maar door omstandigheden was ze veel bij haar opa en oma. Nou dat ze een mooie band hebben is juist leuk denk ik. En ik gok dat ze het enige kleinkind is.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
das jammer, had jou wel als toesucker verwacht, even me fantasie aanpassen
Dat had ik tegen gehouden. Ik had haar vastgebonden!!!!!!quote:Op maandag 1 februari 2021 13:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
ze gaat ook elk jaar heel de zomer werken in spanje, animatieteam en laatste keer bardame
Nee, daar laat ik me niet meer door verleidenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:27 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zo niks bijdragend, of ze moet nog wat slidings in petto hebben
Helemaal mee eens. Ze past daar mentaal gewoon niet tussenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kinderen zijn geen bezitquote:Op maandag 1 februari 2021 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ik zou als ouders zijnde....dit is gewoon mijn mening hoe ik het voel. En gelukkig zo'n band met mijn kinderen dat we daar over kunnen praten en mijn mening tegen mijn kinderen kan zeggen. Of ze daar naar luisteren is een tweede.
Gatsie..quote:Op maandag 1 februari 2021 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese : NIET INZOOMEN op m'n tenen!!
[ afbeelding ]
Daan, Natalie en Jowi zijn ook wegquote:Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef renevanlaaren het volgende:
snap ik vanuit jou, rene smeekt je wekelijks of je hem wil brengen en afhalen bij de ikea ballenbakquote:Op maandag 1 februari 2021 13:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat had ik tegen gehouden. Ik had haar vastgebonden!!!!!!
ja mager zijn is een rugzakje. iedereen die gepest is een warm persoonquote:Op maandag 1 februari 2021 13:32 schreef MissyZ het volgende:
Mijn mening over Michel is positief veranderd. Waar ik eerst dacht hersenloze mooie jongen, (die prachtige buik!!) denk ik er nu toch anders over.
Hij vertelde vd week dat die vreselijk gepest was in zijn jeugd omdat die zo mager was en zo.
Hij heeft dus ook een rugzakje.
Maakt hem meteen warmer.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
snap ik vanuit jou, rene smeekt je wekelijks of je hem wil brengen en afhalen bij de ikea ballenbak
Als je gepest bent verander je daar toch door, en moet je op een bepaalde manier jezelf, voor jezelf, bewijzen, en vaak word dat dan in positieve zinquote:Op maandag 1 februari 2021 13:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja mager zijn is een rugzakje. iedereen die gepest is een warm persoon
In belgie is een worstenbroodje normaal een (bladerdeeg) broodje frikandelquote:Op maandag 1 februari 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
gaatverdamme worstenboord met ketchup of speciaal???
ja dat krijg je rene dus niet aan zijn verstand hequote:Op maandag 1 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
(Die is dicht toch, wegens corona enzo?)
Ja dat is nog niet zo erg, dat is vlakbij.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
snap ik vanuit jou, rene smeekt je wekelijks of je hem wil brengen en afhalen bij de ikea ballenbak
Hij is ook een stabliele en rustige factor in het huis. Doet veel in het huishouden, geeft her en der een peptalk wanneer nodig.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:32 schreef MissyZ het volgende:
Mijn mening over Michel is positief veranderd. Waar ik eerst dacht hersenloze mooie jongen, (die prachtige buik!!) denk ik er nu toch anders over.
Hij vertelde vd week dat die vreselijk gepest was in zijn jeugd omdat die zo mager was en zo.
Maakt hem meteen warmer.
Precies, daar zijn we het over eens. Maar dat heb ik ook steeds gezegd. Ook al zou ik het misschien niet een keer zeggen maar twee keer.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kinderen zijn geen bezit![]()
Mening geven is prima maar daar houdt het dan ook bij op.
Toen ik 2 jaar terug in Belgie een broodje hamburger bestelde kreeg ik een mitrailette met patatquote:Op maandag 1 februari 2021 13:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
In belgie is een worstenbroodje normaal een (bladerdeeg) broodje frikandel.
Heel vaak ook niet hoor. Meestal niet eigenlijk. Michel is er goed uitgekomen ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als je gepest bent verander je daar toch door, en moet je op een bepaalde manier jezelf, voor jezelf, bewijzen, en vaak word dat dan in positieve zin
ik ken die hele grote en ook dubbele ja en is geen frikandel. maar daar pleur je toch geen saus over??quote:Op maandag 1 februari 2021 13:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
In belgie is een worstenbroodje normaal een (bladerdeeg) broodje frikandel.
ja die zijn leuk ja, heel stokbrood met 4 hamburgers friet, rauwkost en sausquote:Op maandag 1 februari 2021 13:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar terug in Belgie een broodje hamburger bestelde kreeg ik een mitrailette met patat
Verschilt per persoon. Maar vaak zie je dat de gepeste mensen (Omdat ze weten hoe het is) niet zelf pestenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:34 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Heel vaak ook niet hoor. Meestal niet eigenlijk. Michel is er goed uitgekomen ja.
en er zijn gepeste kinderen die later anderen gaan pesten.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als je gepest bent verander je daar toch door, en moet je op een bepaalde manier jezelf, voor jezelf, bewijzen, en vaak word dat dan in positieve zin
Jaquote:Op maandag 1 februari 2021 13:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja die zijn leuk ja, heel stokbrood met 4 hamburgers friet, rauwkost en saus
Lijkt mij meer een franse hamburgerquote:Op maandag 1 februari 2021 13:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja die zijn leuk ja, heel stokbrood met 4 hamburgers friet, rauwkost en saus
Mee eens. Hij komt soms wel wat "gemaakt" over. Ik vermoed dat hij mensen goed kan lezen en zich erg sociaal gewenst kan opstellen. Dat is knap en werkt vaak goed, maar kan soms wat nep overkomen.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij is ook een stabliele en rustige factor in het huis. Doet veel in het huishouden, geeft her en der een peptalk wanneer nodig.
Ik vind dat van Michel wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en er zijn gepeste kinderen die later anderen gaan pesten.
het maakt je dus zeker niet altijd warmer
Nee, waar te koop?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:36 schreef cobain1994 het volgende:
Iemand al zo'n fles gekocht?
[ afbeelding ]
leuke flessen ..quote:Op maandag 1 februari 2021 13:36 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn nog best prijzig. Bijna ¤40,- voor zo’n flesjequote:Op maandag 1 februari 2021 13:36 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit, ik klikte!quote:Op maandag 1 februari 2021 13:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
BigBrother.nl/Be/Merchandise
ik vind het gore dingen, hele dagen aan dat rietje lurken zonder ze goed schoon te kunnen makenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leuke flessen ..
maar blijven ze heel..met vallen ?
Hij is me ook totaal niet tegen gevallen en denk ook geen rol speelt. Dat had hij niet zo lang vol kunnen houden. Ook gister toen hij even met Juli alleen in de huiskamer op de bank zat Vroeg hij hoe het met haar ging, Hij had die nacht haar horen huilen. Juli vertelde zolang iedereen wakker is en aan het praten ze geen last had Maar als alles slaapt en je gaat nadenken e.d. dan mist ze de kinderen erg. Ik weet niet of ik over je kinderen mag praten maar maak me wakker als je verdriet hebt.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:32 schreef MissyZ het volgende:
Maakt hem meteen warmer.
Seksuoloog eerderquote:Op maandag 1 februari 2021 13:40 schreef Ireth het volgende:
Michel die een worstenbroodje eet bijna sexy vinden... is dat voer voor psychologen?![]()
Aaaaahhhh.........quote:Op maandag 1 februari 2021 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is me ook totaal niet tegen gevallen en denk ook geen rol speelt. Dat had hij niet zo lang vol kunnen houden. Ook gister toen hij even met Juli alleen in de huiskamer op de bank zat Vroeg hij hoe het met haar ging, Hij had die nacht haar horen huilen. Juli vertelde zolang iedereen wakker is en aan het praten ze geen last had Maar als alles slaapt en je gaat nadenken e.d. dan mist ze de kinderen erg. Ik weet niet of ik over je kinderen mag praten maar maak me wakker als je verdriet hebt.
Was een heel mooi gesprek.
Eerder voer voor een gigolo.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:40 schreef Ireth het volgende:
Michel die een worstenbroodje eet bijna sexy vinden... is dat voer voor psychologen?![]()
Thanx, zitten mooie bij, wel het overwegen waard.quote:
Of een teveel aan pandapunten......quote:Op maandag 1 februari 2021 13:40 schreef Ireth het volgende:
wij zeggen gewoon hamburger nooit broodje hamburgerquote:Op maandag 1 februari 2021 13:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar terug in Belgie een broodje hamburger bestelde kreeg ik een mitrailette met patat
Dat had ik ook graag willen zienquote:Op maandag 1 februari 2021 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese vindt het jammer dat Nat en Daan weg zijn, had ze graag willen nomineren en hun reactie zien. Is het spel he, zegt ze
Ik ben het hier mee eensch.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese vindt het jammer dat Nat en Daan weg zijn, had ze graag willen nomineren en hun reactie zien. Is het spel he, zegt ze
Wie?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:45 schreef JimLaFleur het volgende:
Waarschijnlijk de laatste woorden van Daan, Natt en Jowi
Nee, dat zou hypocriet zijn. En dat waren hun NIETquote:Op maandag 1 februari 2021 13:45 schreef JimLaFleur het volgende:
Waarschijnlijk de laatste woorden van Daan, Natt en Jowi
ja en neequote:Op maandag 1 februari 2021 13:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je de stream bedoeld nu........
Nieuwe bewoners komen nog...quote:Op maandag 1 februari 2021 13:47 schreef NickTheBomb het volgende:
Deze week wordt er niet genomineerd. Allez tzal dus nog wat saaier worden.
Meer tijd voor bankhangenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Htf moeten ze hun tijd nuttig besteden?.
FTFY.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Maar, hoe zit dat nu met de huismeester? Ik eis nu dat Naomi volgende week dan tot aan de finale gewoon immuniteit heeft!
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:47 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je de stream bedoeld nu........
Hij heeft ook genoeg te vertellen. Is positief en actief. Praat met iedereen. Op het moment toch wel mijn favoriete bewoner.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:32 schreef MissyZ het volgende:
Maakt hem meteen warmer.
Al hun filialen zijn gesloten, en online bestellen is niet mogelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 13:50 schreef magnaal het volgende:
Trouwens die flessen kun je volgende week bestellen bij Action voor 99 cent..(als ze tenminste niet duurder zijn gemaakt)
Beter het nieuws volgenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Al hun filialen zijn gesloten, en online bestellen is niet mogelijk
Mies gelijk papie..quote:Op maandag 1 februari 2021 13:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou als dat geen rampetampen met de duimpjes omhoog word
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:53 schreef suzi1 het volgende:
michel is niet zo posi over rene. hoorde je dat missyz?!
klinkt als een schorre spreeuwquote:Op maandag 1 februari 2021 13:53 schreef Koekeloeren het volgende:
Jezus wie is daar zo aan het hoesten
Ze vindt hem nochtans een warm persoon.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:53 schreef suzi1 het volgende:
michel is niet zo posi over rene. hoorde je dat missyz?!
Een chiwawa volgens mijquote:Op maandag 1 februari 2021 13:53 schreef Koekeloeren het volgende:
Jezus wie is daar zo aan het hoesten
Ik denk NL-tactiek. Dit hebben Michel en Jill besproken.quote:
ik weet dat ze willen dat men online kan bestellen vanaf volgende week, maar dan nog kan je bij action niet online bestellen (ik werk bij de action dus weet dat)quote:
Zo niet, met fakkels en hooivorken naar het BB-huis!quote:Op maandag 1 februari 2021 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi eist immuniteit voor volgende week. En terecht.
Waarom terecht?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
Echt wel!quote:Op maandag 1 februari 2021 13:56 schreef Tourniquet het volgende:
Als je daar alcohol voor nodig hebt is het ook niet heel gezondquote:Op maandag 1 februari 2021 13:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Klein beetje alcohol erin en Zjoelie zit aan zijn jongeheer te lurken.
O op die manier. Dus omdat er al drie man weg zijn gaat het nomineren niet door deze week begrijp ik dat goed?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Omdat huisbaas immuniteit heeft en ze nu niet nomineren, dus weg voordeel.
VERRAAD! Heulen met de FEBOquote:Op maandag 1 februari 2021 13:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies gaf BB een hint
dr stond iets niet in de regels
vlgde keer houd hij zn mond
Mies is zo slim die tipt de Febo
Correct.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Dus omdat er al drie man weg zijn gaat het nomineren niet door deze week begrijp ik dat goed?
Big brother heeft niet gezegd waarom er niet genomineerd word, maar ik denk idd dat het daardoor komtquote:Op maandag 1 februari 2021 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Dus omdat er al drie man weg zijn gaat het nomineren niet door deze week begrijp ik dat goed?
Nou nou nou niet met mijn Naomi hehquote:Op maandag 1 februari 2021 13:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
skreeuw niet zo NoeMIE!!!!!
tering zeg
Dat is dan wel weer jammer.quote:
en de eerste zin, ''Bewoners ik heb een interessante mededeling voor jullie'', daar kan ook een doordenker in zitten, net als de zin ''besteed je tijd goed''quote:Op maandag 1 februari 2021 14:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
besteed uw tijd goed
hamsters hebben dat gedeelte niet goed gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |