Ik hoor hier al vanaf dag 1 dat die en die van dat en dat programma erin zou moetenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet als de suggestie is dat ze erin komt als bewoner nu
Jij snapt hetquote:Op maandag 1 februari 2021 12:51 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Gal spuwen? Ik vind dat je dat wel in de juiste context moet plaatsen. Dit zijn mensen die jarenlang BB en andere RLS met veel plezier hebben gevolgd en nu verdrietig en verbaasd zijn over wat er van dit programma over is gebleven.
oirschot dus, heb ik ook gezetenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Van de linkedin van Michel .. just saying
[ afbeelding ]
Ik was hier alle versies bij. De afgelopen 16 jaar waren een hel voor mij. Geen streams. Moest een leven zoeken.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:51 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Gal spuwen? Ik vind dat je dat wel in de juiste context moet plaatsen. Dit zijn mensen die jarenlang BB en andere RLS met veel plezier hebben gevolgd en nu verdrietig en verbaasd zijn over wat er van dit programma over is gebleven.
Ik zou een pleister over d'r mond plakken! Grootste probleem eerst oplossenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:54 schreef Kefke04 het volgende:
wat doet nick, Naomi wordt helemaal ingepakt.
Ik durf dat niet, kan niet tegen die negativiteit!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk eens op FB das echt dramatisch die BB paginas
dan zijn we hier heeeeeeel erg netjes en beschaafd!
Volgende les? Je bent mijn moeder nietquote:Op maandag 1 februari 2021 12:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik was hier alle versies bij. De afgelopen 16 jaar waren een hel voor mij. Geen streams. Moest een leven zoeken.
Je hebt geen idee.
En over sarcasme, gaat de volgende les.
Ik zag Rene van Laren net voorbij schuiven in de vorige Cos... hij vond er ook niet veel aan.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik was hier alle versies bij. De afgelopen 16 jaar waren een hel voor mij. Geen streams. Moest een leven zoeken.
Je hebt geen idee.
En over sarcasme, gaat de volgende les.
Je bent toch wel bekend met FOK! ?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Mensen die Big Brother niks vinden...... zoeken het Fokforum op, de topic van BigBrother, de cos....en dan....kom je je gal spugen op het programma.
Waarom?
Heb je geen leven?
Weinig groepsdynamiek daarquote:Op maandag 1 februari 2021 12:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, kan niet tegen die negativiteit!
Ik doe alles voor het groepsbelang.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:56 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Volgende les? Je bent mijn moeder niet![]()
Naomi is een onbenulquote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Naomi is ontploft. Klein schaafwondje en dan zo is pakken alsof je enkel verbrijzeld is.
Je moet MissyZ sarcastisch lezen....quote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent toch wel bekend met FOK! ?
En/of de subtopics op FOK!? Of post je alleen maar in de COS?
Als mensen kritiek op BB hebben , dan bepaal jij of mensen wel of geen leven hebben?
Waarom post jij hier?
ja ze zou toch stoppen als hij eruit was? nee mutske zit hier weer met overduidelijk een wijntje teveel op om 13:00quote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als mensen kritiek op BB hebben , dan bepaal jij of mensen wel of geen leven hebben?
Waarom post jij hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*pakt borrelnootjesquote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom post jij hier?
Dan nog blijft ze het opnemen voor dit kut programmaquote:Op maandag 1 februari 2021 12:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je moet MissyZ sarcastisch lezen....
Ik zeg niet dat jij anders bentquote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
*pakt borrelnootjes
Ik ben van de oude garde. Dat mijn naam nu veranderd is, wil niet zeggen dat ik anders ben.
Ik was er toen bij, en ben er nu bij.
En ik was sarcastisch omdat in de vorige cos een paar *vreemde eenden* binnen kwamen om te zeuren over het slechte programma BB.
Klaar met uitleggen nu.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan nog blijft ze het opnemen voor dit kut programma
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja ze zou toch stoppen als hij eruit was? nee mutske zit hier weer met overduidelijk een wijntje teveel op om 13:00
Koffietijd nog. Als ik wijn op had had ik zijn kop eraf gebeten. Nee, ik ben 3 dagen weg geweest van verdriet, maar kon jullie niet missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben je moeder niet. Snotneus.
Opmerkingen over het programma graag in het andere topic .. offtopic hierquote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus? Als Tino Martin fans kan hebben, dan BB ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
René van Laren kwam óók ff zeiken. Heb die gast al weken niet gezien hier.... ohhh wacht ff...quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
*pakt borrelnootjes
Ik ben van de oude garde. Dat mijn naam nu veranderd is, wil niet zeggen dat ik anders ben.
En ik was sarcastisch omdat in de vorige cos een paar *vreemde eenden* binnen kwamen om te zeuren over het slechte programma BB.
Klaar met uitleggen nu.
verdriet? vanwege exit?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:00 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Koffietijd nog. Als ik wijn op had had ik zijn kop eraf gebeten. Nee, ik ben 3 dagen weg geweest van verdriet, maar kon jullie niet missen.
Kan het zijn dat je lichtelijk bevooroordeeld bent over de kwaliteit van deze versie van BB omdat je precious zoon heeft meegedaan?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef MissyZ het volgende:
[..]
*pakt borrelnootjes
Klaar met uitleggen nu.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Sestra666 het volgende:
ik post wat ik wil btw. ook als ik het progr kut vind
Dit is gewoon commentaar op de streamsquote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Opmerkingen over het programma graag in het andere topic .. offtopic hier
vroeg het me ook af... reageerde op zijn reactie maar hij weer snel weg... maar dat zal missy wel weten tochquote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
René van Laren kwam óók ff zeiken. Heb die gast al weken niet gezien hier.... ohhh wacht ff...
Nee zal toch niet?
ben er nog en mijn koffie is op, waarschuw vastquote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
René van Laren kwam óók ff zeiken. Heb die gast al weken niet gezien hier.... ohhh wacht ff...
Nee zal toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |