oh spannend, wat zijn de spelregels?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:23 schreef GayGuy het volgende:
Moet je dat nu doen, want na 9 uur spelen we zelf Big Brother🤣
COS meteen leegquote:Op zondag 31 januari 2021 20:30 schreef Benny het volgende:
Weerwolven is wel leuk om te spelen, maar om naar te kijken... Mwoah
Oh nee.. zijn echt in slaap gevallen!quote:
Er valt niet veel te cossen toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:37 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oh nee.. zijn echt in slaap gevallen!![]()
en COS wordt wakker..
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:37 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oh nee.. zijn echt in slaap gevallen!![]()
en COS wordt wakker..
Naakt nomineren, voor de groep🤣quote:Op zondag 31 januari 2021 20:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
oh spannend, wat zijn de spelregels?
Als ik Big Brother ben dan....
true.. ok blijf maar slapen danquote:
Hoe oud ben je 12?quote:
Nee dit gaat knap vervelen, hoop dat er morgen meer duidelijk wordt over wat er gaat gebeuren want er moet wat gaan gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er moet wel wat gaan gebeuren. Dit is even leuk maar hier kun je geen weken naar kijken.
Hummie zit zich waarschijnlijk op te vreten als ze ziet hoe haar erfenis wordt verkwanseld.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:11 schreef zodeju het volgende:
Oh, zeg Liese wist niet dat je niet mocht fluisteren, vandaar dat sommige honderd keer kregen van zendercheck...en bleven rommelen met hun ding en doorgingen met fluisteren.....ze wisten het echt niet. Dat fluisteren was dus niet eens voor ons maar voor de bewoners.
Liese zegt nog maar dat horen ze toch.
Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee.quote:
Er staat vandaag een stuk van haar op de Telegraaf site, helaas achter een betaal muur ....quote:Op zondag 31 januari 2021 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Hummie zit zich waarschijnlijk op te vreten als ze ziet hoe haar erfenis wordt verkwanseld.
Kan ik beter aan jou vragen. Moet je nu echt op alles wat jou niet bevalt, zo bitchy reageren, joh?quote:
Dit is de eerste dag deze week dat er eens niets gebeurdquote:Op zondag 31 januari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er moet wel wat gaan gebeuren. Dit is even leuk maar hier kun je geen weken naar kijken.
Johnny was zelf niet eens zo blij meequote:Op zondag 31 januari 2021 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hummie zit zich waarschijnlijk op te vreten als ze ziet hoe haar erfenis wordt verkwanseld.
Maar zet er dan ook maar 4 of 5 eikels inquote:Op zondag 31 januari 2021 20:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee dit gaat knap vervelen, hoop dat er morgen meer duidelijk wordt over wat er gaat gebeuren want er moet wat gaan gebeuren.
Ik neem een Yolkquote:
We worden helemaal Zennnnnnnn...quote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dit is de eerste dag deze week dat er eens niets gebeurd
Hahaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dit is de eerste dag deze week dat er eens niets gebeurd
Wat ben jij verwend zeg![]()
Goed artikelquote:Op zondag 31 januari 2021 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er staat vandaag een stuk van haar op de Telegraaf site, helaas achter een betaal muur ....
Precies, geen huichelaars maar recht voor zijn raap types.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Maar zet er dan ook maar 4 of 5 eikels inmaar niet nog meer buiten praten, binnen niks zeggen types.
Soury is de Snapjuh van COS. Dat moet we koesterenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen. Moet je nu echt op alles wat jou niet bevalt, zo bitchy reageren, joh?
Vragen om een ban is verboden? In dat geval neem ik het terugquote:Op zondag 31 januari 2021 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet dat het je eigen kop kan kosten?
Snapjuh is gewoon soury, joh😉quote:Op zondag 31 januari 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Soury is de Snapjuh van COS. Dat moet we koesteren
ik denk dat ik ook maar gaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:48 schreef Ireth het volgende:
Gezellig hierik ga maar eens een avondje Netflixen denk ik...
Kun je beter niet doen, erom vragen kan je er eentje opleveren .....quote:Op zondag 31 januari 2021 20:44 schreef cvketeltje89 het volgende:
@:Benny, kun je Soury niet even bannen?
Is iig eentje minder waar Soury op kan zeiken.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kun je beter niet doen, erom vragen kan je er eentje opleveren .....
Nee mag nietquote:Op zondag 31 januari 2021 20:47 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Vragen om een ban is verboden? In dat geval neem ik het terug
dan ga maar vast het huishouden voor morgen doen..quote:Op zondag 31 januari 2021 20:48 schreef Ireth het volgende:
Gezellig hier ik ga maar eens een avondje Netflixen denk ik...
Sinds wanneer ben jij iedereen?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee mag niet
Je zegt wat iedereen denkt, dat vind ik dan wel weer oke
Van mij mogen er meer mannen in. Echte mannen.
Dit wist ik oprecht niet. Spaar me aubquote:Op zondag 31 januari 2021 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kun je beter niet doen, erom vragen kan je er eentje opleveren .....
Ik las het jaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Johnny was zelf niet eens zo blij mee
Man dit begint echt vermoeiend te worden. Je kunt ook gewoon negeren wat je niet aanstaat. Laat de mods gewoon bepalen wat hier wel en niet geplaatst mag worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soury is een sfeer verpester hier ze heeft met meerdere personen ruzieik nomineer haar
Thomas en Naomi zijn mijn favorieten.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind liese eigenlijk niet meer leuk.
Zijn jullie meningen anders geworden?
Favoriet begin Liese, minst favoriet Naomi
Favoriet nu Jill en Thomas, minst favoriet Liese
Van mij mogdn er ook meer mannen inquote:Op zondag 31 januari 2021 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee mag niet
Je zegt wat iedereen denkt, dat vind ik dan wel weer oke
Van mij mogen er meer mannen in. Echte mannen.
Ik weet eigenlijk niet eens meer wie aan het begin mijn favoriet was. Ik weet nog wel dat ik zei dat ik me heel erg aan Naomi ging ergeren toen ik hoorde dat ze vegan was.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ik vind liese een opvallertje, elke pose die ze aanneemt denkt ze over na voor de cameras voor de followers, elk lachje elke gekke bek, elk raar geluidje word over nagedacht. ook heeft ze zelf al meerdere malen bij de nieuwkomers gevraagd hoeveel volgers ze had op insta, en als er dan bij waren gekomen ging ze uit haar dak. dat alles maakt ze voor mij de minste spelerquote:Op zondag 31 januari 2021 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
Ja dat had ik dus ookquote:Op zondag 31 januari 2021 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens meer wie aan het begin mijn favoriet was. Ik weet nog wel dat ik zei dat ik me heel erg aan Naomi ging ergeren toen ik hoorde dat ze vegan was.
Nu ben ik een mini beetje verliefd![]()
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Hummie is dus ook niet happy
Hummie van der Tonnekreek, hoofdredactrice van de originele Big Brother, is niet zo te spreken over de nieuwe reeks. Volgens haar is het de makers niet gelukt "de ziel van het project" te pakken.Thanks ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ach ja ik zet haar op mijn vijandenlijst op FOKquote:Op zondag 31 januari 2021 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Man dit begint echt vermoeiend te worden. Je kunt ook gewoon negeren wat je niet aanstaat. Laat de mods gewoon bepalen wat hier wel en niet geplaatst mag worden.
Liever nietquote:
Dat elke keer met haar handen door haar haar woelen is zo .... Billiequote:Op zondag 31 januari 2021 20:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind liese een opvallertje, elke pose die ze aanneemt denkt ze over na voor de cameras voor de followers, elk lachje elke gekke bek, elk raar geluidje word over nagedacht. ook heeft ze zelf al meerdere malen bij de nieuwkomers gevraagd hoeveel volgers ze had op insta, en als er dan bij waren gekomen ging ze uit haar dak. dat alles maakt ze voor mij de minste speler
dat is je dus aangepraat door Nathalie en Jowie, ze heeft het nooit over volgers, dat is 1 keer ter sprake gekoment toen julie en patje er in kwamen.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind liese een opvallertje, elke pose die ze aanneemt denkt ze over na voor de cameras voor de followers, elk lachje elke gekke bek, elk raar geluidje word over nagedacht. ook heeft ze zelf al meerdere malen bij de nieuwkomers gevraagd hoeveel volgers ze had op insta, en als er dan bij waren gekomen ging ze uit haar dak. dat alles maakt ze voor mij de minste speler
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Hummie is dus ook niet happy
Hummie van der Tonnekreek, hoofdredactrice van de originele Big Brother, is niet zo te spreken over de nieuwe reeks. Volgens haar is het de makers niet gelukt "de ziel van het project" te pakken.Nederlanders vinden een programma met verliezende nederlanders niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi ik ben Miep
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach ja ik zet haar op mijn vijandenlijst op FOK
Liese en Zoey zijn de enige 2 die ook daadwerkelijk hun Instagram hebben opengelaten.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jill haar ig staat ook openquote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Liese en Zoey zijn de enige 2 die ook daadwerkelijk hun Instagram hebben opengelaten.
Liese is er het heftigst mee bezig, dat is wel een aandachtsprostitueetje.
Jep.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je kan zeker alleen blokkeren als je een abonnement hebt?
Echt hequote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nederlanders vinden een programma met verliezende nederlanders niet leuk
Jaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je kan zeker alleen blokkeren als je een abonnement hebt?
Ik vind sowieso alle duo programma’s niet leukquote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Vindt Liese behoorlijk arrogant in haar doen en latenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Liese en Zoey zijn de enige 2 die ook daadwerkelijk hun Instagram hebben opengelaten.
Als Belgen dit wel leuk vinden is het enkel leedvermaakquote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik vind sowieso alle duo programma’s niet leuk
Wie?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voila klus geklaard welkom op mijn foe lijst soury
Mijn favoriet nu ook Jill. Was eerst Jowi maar dat was na 1 week al weer stuk minder. Moest ook wennen aan Jill, in het begin was ze beetje geforceerd grappig dacht ik. Maar nu denk ik dat ze gewoon een houding probeerde aan te nemen.. is ook lastig als je later binnen komt.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
Oh. Nou, nog zo'n prostituarioquote:
Ik dacht dat jij van FOK! af wasquote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan komen er weer 3 Belgen in. Want die Vlaamse kijkers zijn veel fanatiekerquote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Hier hebben ze wel iets ... de kijker mag kiezen. Uit 5? En donderdag 3 het huis in?
Die van Jill wordt beheerd en ook die van Michel.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Arrogant vind ik haar zeker niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vindt Liese behoorlijk arrogant in haar doen en laten
quote:
ze had het tijdens een live show over haar volgers met Michel. Dus ja ze is daar wel degelijk mee bezig!quote:Op zondag 31 januari 2021 20:57 schreef Kefke04 het volgende:
dat is je dus aangepraat door Nathalie en Jowie, ze heeft het nooit over volgers, dat is 1 keer ter sprake gekoment toen julie en patje er in kwamen.
Niets mis met zelfvertrouwen ook normaal als je al 2 keer bent teruggekomen, dan ga je je onoverwinnelijk voelen
What else is newquote:
Is ook gelul.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vaag. Gezien het tijdstip, mag er nu niemand buiten het Big Brother terein lopen
ik heb haar er meerdere malen over gehoord, ook x in de badkamer met zoey toen ze aan poederen warenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
ze had het tijdens een live show over haar volgers met Michel. Dus ja ze is daar wel degelijk mee bezig!
zoals ik zei dat is 1x ter sprake gekomen. Maar 100 keer herhaald door Nathalie en Jowie snapje wat ik bedoelquote:Op zondag 31 januari 2021 21:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
ze had het tijdens een live show over haar volgers met Michel. Dus ja ze is daar wel degelijk mee bezig!
wel iets meer dan 1x maar ik snapjuhquote:Op zondag 31 januari 2021 21:09 schreef Kefke04 het volgende:
oals ik zei dat is 1x ter sprake gekomen. Maar 100 keer herhaald door Nathalie en Jowie snapje wat ik bedoel
Thomas had het vanmiddag ook over een paar mensen die het vaak over volgers hebben en denken dat zij macht hebben . Zou goed kunnen .quote:Op zondag 31 januari 2021 21:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb haar er meerdere malen over gehoord, ook x in de badkamer met zoey toen ze aan poederen waren
Een keer achter de spiegelquote:Op zondag 31 januari 2021 21:12 schreef rinardo het volgende:
ze hebben ook al een mens gezien in de badkamer, hahaha geweldig
Ik lees en hoor het de laatste tijd regelmatig hier en daar in BB ..quote:Op zondag 31 januari 2021 21:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
wel iets meer dan 1x maar ik snapjuh
Ja iemand van productie toch?quote:
Zoey zei het vandaag ook alquote:Op zondag 31 januari 2021 21:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
snapje wat ik bedoel
mis het wel
aura van vorige bewoners hangt daar nogquote:Op zondag 31 januari 2021 21:12 schreef rinardo het volgende:
ze hebben ook al een mens gezien in de badkamer, hahaha geweldig
patje zegt nu 5quote:Op zondag 31 januari 2021 21:12 schreef engine het volgende:
Patje![]()
Tot nu toe constant gezegd dat het onmogelijk zou zijn dat er nieuwe bewoners bij komen.
"ahja ik verwacht ook meer dan 2"
Van mij mag zij weg samen met Zoëy en dan 5 man ervoor terugquote:Op zondag 31 januari 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
wil die blonde belg er nu niemand nieuws bij?
2 nederlanders is te weinigquote:
Ja idd, die vind het wel goed zoquote:Op zondag 31 januari 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
wil die blonde belg er nu niemand nieuws bij?
Maakt het zo wel makkelijker om alle Nederlanders naar huis te stemmen , maar van mij mag ze zelf naar huisquote:
bang dat ze haar bazig vindenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Die hoopt natuurlijk dat er geen NLers bij komen
Ik vergeet soms dat ze er isquote:
Behalve dan dat ze in de reet van K3 zit en zich nu veilig waantquote:
Welk seizoen was dit?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Sorry dit is effe over een oudere video,
maar ik heb net ontdekt dat snapje haarzelf de naam snappie heeft gegeven,
en dat wist ik nog niet![]()
Beetje nostalgie moet wel kunnen![]()
https://www.dailymotion.com/video/x7yq5mk
00:20 "ik ben ook vaak snappie"
dr is maar 1 echte snapjuh.quote:
Ze willen medelijden, en zo nominaties ontlopenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:25 schreef engine het volgende:
Ik vind het heel raar dat mensen die er zelf later in kwamen gaan zeggen dat nieuwkomers eigenlijk geen kans maken.
Inlikkers zoals Juliequote:Op zondag 31 januari 2021 21:25 schreef engine het volgende:
Ik vind het heel raar dat mensen die er zelf later in kwamen gaan zeggen dat nieuwkomers eigenlijk geen kans maken.
Inschrijftermijn gesloten!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Een week ontbijt op bed van Liese? Waar kan ik mij inschrijven
ja en die blijft nog wel even. Die meiden (behalve Jill) willen hem echt niet kwijt.. (zie slijmspoor elke dag om hem heen)quote:
Ik vond het wel grappig dat die 2 een 'miscommunicatie' hadden ,maar eigenlijk waren zij allebei passies agressiefquote:
Behalve Jill?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:29 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja en die blijft nog wel even. Die meiden (behalve Jill) willen hem echt niet kwijt.. (zie slijmspoor elke dag om hem heen)
quote:
Muizig tiepje, voegt niks toe, zit vastgekleefd aan Liese, maar dat wel even beslissenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Laisse-moi devenirquote:Op zondag 31 januari 2021 21:22 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat ze er is![]()
...en dan zie ik opeens een schaduw achter Liese...
Klopt, hij is handig voor K4quote:Op zondag 31 januari 2021 21:29 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja en die blijft nog wel even. Die meiden (behalve Jill) willen hem echt niet kwijt.. (zie slijmspoor elke dag om hem heen)
Weet niet of Jill veel met Michel heeft nu.. zie ze niet echt veel samen..quote:
Niese is vrouw in het Jiddisch, maar je zult vast Liese bedoelenquote:
Ik welquote:Op zondag 31 januari 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben er nog niet helemaal over uit.
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Niese is vrouw in het Jiddisch, maar je zult vast Liese bedoelen
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Laisse-moi devenir
L'ombre de ton ombre
L'ombre de ta main
L'ombre de ton chien
Mais
Ne me quitte pas
Jacques Brelquote:Op zondag 31 januari 2021 21:33 schreef cheanny het volgende:
[..]had even google translate nodig maar nice!
Toen ie binnenkwam zat ze te soppen, maar hij is te oud vond ze uiteindelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 21:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Weet niet of Jill veel met Michel heeft nu.. zie ze niet echt veel samen..
Die vind ik heel saai. Maar Julie voegt ook niet zoveel toe. Dat zie ik ook wel.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik welHoewel ik Zoey ook nietszeggend vind
Ze hebben niet veel keuze hequote:Op zondag 31 januari 2021 21:34 schreef odie22 het volgende:
Waarom zitten ze in de woonkamer met z'n allen ?
Ik vindt hem vooral druk, ontzettend druk met praten en een overheersende stem en gaat maar door.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:28 schreef D. het volgende:
Patje is wel een draaikont
Vraag me af in hoeverre dat met opzet is
Beter dan op bed toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:34 schreef odie22 het volgende:
Waarom zitten ze in de woonkamer met z'n allen ?
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel keuze he
Jawel, ze kunnen ook naar bedquote:Op zondag 31 januari 2021 21:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel keuze he
Ik wil hem ook nog niet kwijt.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:29 schreef cheanny het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 31 januari 2021 21:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zo simpel is het soms. Je moet toch ergens zitten.
Andersom ook niet ,Michel heeft meer met Liese gok ik zoquote:Op zondag 31 januari 2021 21:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Weet niet of Jill veel met Michel heeft nu.. zie ze niet echt veel samen..
Ik bedoel meer sinds die 3 weg zijn EN WAT DOE JIJ HIER WEER OP FOK STOUTERIKquote:Op zondag 31 januari 2021 21:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er gebeurt werkelijk waar geen fuck.
Dat valt reuze meequote:
SINDS DIE 3 WEG ZIJN HEB IK HET TOCH OOK OVER?!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik bedoel meer sinds die 3 weg zijn EN WAT DOE JIJ HIER WEER OP FOK STOUTERIK
Dan maakt ze er wat anders meequote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat jill die michel ook veel te saai vindt. daar kan ze geen tv mee maken
zoals?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan maakt ze er wat anders mee
OH IK dacht gewoon nu op dit momentquote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
SINDS DIE 3 WEG ZIJN HEB IK HET TOCH OOK OVER?!
Ik praat gewoon mee over BBIk ben voyeur
Whut??quote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef mario390 het volgende:
stell je vor daar het jemand kerline (ker)![]()
aktuell in huis brasil
Een lampion of zoquote:Op zondag 31 januari 2021 21:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan maakt ze er wat anders mee
Ik ook niet hoor.. anders is er helemaal niets te zien! Niet dat het mijn type is maar alternatief is sportendequote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja kan, of ze gaan ballonnen vouwen.
Misschien is dat het welquote:Op zondag 31 januari 2021 21:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vindt hem vooral druk, ontzettend druk met praten en een overheersende stem en gaat maar door.
Ze zijn allebei saai , Julie vind ik ook wat ordinair, maar dat is Zoey ook , (vooral voor de liveshows ziet ze er vreselijk uit)quote:Op zondag 31 januari 2021 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die vind ik heel saai. Maar Julie voegt ook niet zoveel toe. Dat zie ik ook wel.
Ok, wie shopt het kussen weg voor een pannekoek?quote:
22 en 36, dus zo'n 14 jaar.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Leeftijdsverschil tussen Jill en Michel is ook wel écht 15-16 jaar toch?
Michel mag graag Liese plagen en Juli plaagt Michel graag. Naomi lacht veel om zijn grapjes en zie geen extra dingetje tussen Zoey en Michel....Met Jill had Michel vanmiddag wel een gesprek over beider familie.....quote:Op zondag 31 januari 2021 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Andersom ook niet ,Michel heeft meer met Liese gok ik zo
Eens! Helemaal na het laatste gesprek met Jowi!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb het gevoel dat vooral Julie zich momenteel heel veilig voelt . Zoey niet.
Lieve schat dit is BB NL BE... jemand schnapt Brasilquote:
Dacht dat alle tubbies vertrokken waren.quote:
BB schijnt te hebben gezegd dat als je iemand hebt om te beheren dat je het profiel best open kunt laten. Bij Liese regelt dat haar zus. En als een nieuwkomer je zegt dat je followers zich zo enorm vermeerderd is dan zou ik daar ook even enthousiast over zijn. Is toch menselijk. Die anderen zijn gewoon jaloers.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh. Nou, nog zo'n prostituario![]()
Nee, zullen vast leuke mensen zijn om een drankje mee te drinken. Maar als BB aangeeft van joh, doe alles op slot en je doet het niet, dan eh...
Grappig ik vind beide Julie en Zoey er beter uitzien dan Liese.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn allebei saai , Julie vind ik ook wat ordinair, maar dat is Zoey ook , (vooral voor de liveshows ziet ze er vreselijk uit)Zonde .
Julie en Zoey zijn wel versterking voor Liese en Naomi . Ik heb het gevoel dat vooral Julie zich momenteel heel veilig voelt . Zoey niet.
Tussen Zoey en Jowie?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
Eens! Helemaal na het laatste gesprek met Jowi!
Er moet gerookt worden, er moet gezopen worden en er moet geneukt worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
met deze groep kun je geen 100 dagen tv maken, er moeten wat markante figuren in en ook belangrijk de veilige kliek van 4 moet stevig doorbroken worden, dan komen er weer interessante beelden...
Ja dat ze niet mogen roken vind ik nog steeds raarquote:Op zondag 31 januari 2021 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moet gerookt worden, er moet gezopen worden en er moet geneukt worden.
Simple comme bonjour.
Wow!!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Grappig ik vind beide Julie en Zoey er beter uitzien dan Liese.
Ze hebben blijkbaar nog een biertje over van gisteren.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:44 schreef Paul het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuh hebben ze wel gewoon alcohol in de koelkast staan?!!!!!!!!!!!!!!! Ik dacht dat ze alleen mochten drinken op donderdag na de live
Ik vind het leuk om te kijken hoe hij die meiden weet te vermaken.....met spelen, verhalen en geintjes.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:40 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.. anders is er helemaal niets te zien! Niet dat het mijn type is maar alternatief is sportende
- Nick![]()
- Thomas![]()
![]()
- Patje![]()
![]()
![]()
![]()
roken is politiek incorrect tegenwoordigquote:Op zondag 31 januari 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat ze niet mogen roken vind ik nog steeds raar
Hadden ze gisteren ook drank dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar nog een biertje over van gisteren.
Natuurlijk mag dat, ik ken jou alleen maar zo heequote:
Kan me voorstellen.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie haar toon verhoogt soms...tegen patje. Volgens mij ergert ze aan hem
Ik kwam vanmiddag een filmpje tegen van dgk met nieuwjaar 2007quote:Op zondag 31 januari 2021 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moet gerookt worden, er moet gezopen worden en er moet geneukt worden.
Simple comme bonjour.
Ja helaas, maar het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 31 januari 2021 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
roken is politiek incorrect tegenwoordig
Mijn man was 18 jaar ouderquote:Op zondag 31 januari 2021 21:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Beetje veel. Bedoel kan wel, maar het is echt een compleet andere generatie![]()
Inderdaad en dat doet hij al pratend.....precies dat.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel
Hij praat, denkt er daarna over na, en stuurt dan wat bij
Oh ik heb gisteren niet gekeken heequote:Op zondag 31 januari 2021 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, bij de BBQ toch? Wijn en bier.
Mmmm, hier kan ik geen soep van makenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef mario390 het volgende:
stell je vor daar het jemand kerline (ker)![]()
aktuell in huis brasil
Ja Jowie waarschuwde haar dat ze maar een pionnetje was voor de rest. (ze had het zelf over trash)quote:
Met gyazo ... shift-ctrl-g, dan bij movietje link kopieren en mp4 in gif veranderenquote:
Daarnaast is hij heel volwassen, en zij nog erg kinderlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 21:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Beetje veel. Bedoel kan wel, maar het is echt een compleet andere generatie![]()
Dit kan in de SCquote:
Precies dat.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:44 schreef danilel het volgende:
[..]
BB schijnt te hebben gezegd dat als je iemand hebt om te beheren dat je het profiel best open kunt laten. Bij Liese regelt dat haar zus. En als een nieuwkomer je zegt dat je followers zich zo enorm vermeerderd is dan zou ik daar ook even enthousiast over zijn. Is toch menselijk. Die anderen zijn gewoon jaloers.
lol!! ze was ook zijn pionnetjequote:Op zondag 31 januari 2021 21:48 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja Jowie waarschuwde haar dat ze maar een pionnetje was voor de rest. (ze had het zelf over trash)
Nahhhhh dat vond ik zo maf!!! Dan blijf je scheren!!!!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Tijdje geleden zag ik Zoey haar snor scheren , zag er ook wel gek uit
2 manieren.quote:
dat probeer ik haar ook al 3 dagen duidelijk te maken maar ze snapt het nietquote:Op zondag 31 januari 2021 21:43 schreef Elounda het volgende:
[..]
Lieve schat dit is BB NL BE... jemand schnapt Brasil
Ja, da's bij mannen ook zoquote:Op zondag 31 januari 2021 21:50 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nahhhhh dat vond ik zo maf!!! Dan blijf je scheren!!!!
De dood in de pot voor een reallife.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Roken? In 2021? Niet meer van deze tijdquote:Op zondag 31 januari 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat hadden ze dus onder Hummies regime na het feestje weer moeten inleveren.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar nog een biertje over van gisteren.
Waar heb je toch zin in om.smorgens en savonds al die troep op te smerenquote:
Toch niet van Naomi. Misschien ook wel goed voor de huid.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh jee ... Zoey is gewond
[ afbeelding ]
PS. Nee is make-up of zo
Naomi heeft net de plantjes water gegeven.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh jee ... Zoey is gewond
[ afbeelding ]
PS. Nee is make-up of zo
Als je stopt met dagelijks te gebruiken heeft het geen effect meerquote:Op zondag 31 januari 2021 21:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Waar heb je toch zin in om.smorgens en savonds al die troep op te smeren
Heb echt nog nooit wat van creme gebruikt
Dat was dolle boel.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag een filmpje tegen van dgk met nieuwjaar 2007
quote:Op zondag 31 januari 2021 21:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Toch niet van Naomi. Misschien ook wel goed voor de huid.
ok thx liefiequote:Op zondag 31 januari 2021 21:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 manieren.
1 met Gyazo direct.
2 video maken van 15 seconden (= langer dan Gyazo) en dan op Gyphy uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |