oh spannend, wat zijn de spelregels?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:23 schreef GayGuy het volgende:
Moet je dat nu doen, want na 9 uur spelen we zelf Big Brother🤣
COS meteen leegquote:Op zondag 31 januari 2021 20:30 schreef Benny het volgende:
Weerwolven is wel leuk om te spelen, maar om naar te kijken... Mwoah
Oh nee.. zijn echt in slaap gevallen!quote:
Er valt niet veel te cossen toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:37 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oh nee.. zijn echt in slaap gevallen!![]()
en COS wordt wakker..
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:37 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oh nee.. zijn echt in slaap gevallen!![]()
en COS wordt wakker..
Naakt nomineren, voor de groep🤣quote:Op zondag 31 januari 2021 20:28 schreef cheanny het volgende:
[..]
oh spannend, wat zijn de spelregels?
Als ik Big Brother ben dan....
true.. ok blijf maar slapen danquote:
Hoe oud ben je 12?quote:
Nee dit gaat knap vervelen, hoop dat er morgen meer duidelijk wordt over wat er gaat gebeuren want er moet wat gaan gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er moet wel wat gaan gebeuren. Dit is even leuk maar hier kun je geen weken naar kijken.
Hummie zit zich waarschijnlijk op te vreten als ze ziet hoe haar erfenis wordt verkwanseld.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:11 schreef zodeju het volgende:
Oh, zeg Liese wist niet dat je niet mocht fluisteren, vandaar dat sommige honderd keer kregen van zendercheck...en bleven rommelen met hun ding en doorgingen met fluisteren.....ze wisten het echt niet. Dat fluisteren was dus niet eens voor ons maar voor de bewoners.
Liese zegt nog maar dat horen ze toch.
Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n gek idee.quote:
Er staat vandaag een stuk van haar op de Telegraaf site, helaas achter een betaal muur ....quote:Op zondag 31 januari 2021 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Hummie zit zich waarschijnlijk op te vreten als ze ziet hoe haar erfenis wordt verkwanseld.
Kan ik beter aan jou vragen. Moet je nu echt op alles wat jou niet bevalt, zo bitchy reageren, joh?quote:
Dit is de eerste dag deze week dat er eens niets gebeurdquote:Op zondag 31 januari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Er moet wel wat gaan gebeuren. Dit is even leuk maar hier kun je geen weken naar kijken.
Johnny was zelf niet eens zo blij meequote:Op zondag 31 januari 2021 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hummie zit zich waarschijnlijk op te vreten als ze ziet hoe haar erfenis wordt verkwanseld.
Maar zet er dan ook maar 4 of 5 eikels inquote:Op zondag 31 januari 2021 20:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee dit gaat knap vervelen, hoop dat er morgen meer duidelijk wordt over wat er gaat gebeuren want er moet wat gaan gebeuren.
Ik neem een Yolkquote:
We worden helemaal Zennnnnnnn...quote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dit is de eerste dag deze week dat er eens niets gebeurd
Hahaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dit is de eerste dag deze week dat er eens niets gebeurd
Wat ben jij verwend zeg![]()
Goed artikelquote:Op zondag 31 januari 2021 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er staat vandaag een stuk van haar op de Telegraaf site, helaas achter een betaal muur ....
Precies, geen huichelaars maar recht voor zijn raap types.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Maar zet er dan ook maar 4 of 5 eikels inmaar niet nog meer buiten praten, binnen niks zeggen types.
Soury is de Snapjuh van COS. Dat moet we koesterenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen. Moet je nu echt op alles wat jou niet bevalt, zo bitchy reageren, joh?
Vragen om een ban is verboden? In dat geval neem ik het terugquote:Op zondag 31 januari 2021 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet dat het je eigen kop kan kosten?
Snapjuh is gewoon soury, joh😉quote:Op zondag 31 januari 2021 20:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Soury is de Snapjuh van COS. Dat moet we koesteren
ik denk dat ik ook maar gaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:48 schreef Ireth het volgende:
Gezellig hierik ga maar eens een avondje Netflixen denk ik...
Kun je beter niet doen, erom vragen kan je er eentje opleveren .....quote:Op zondag 31 januari 2021 20:44 schreef cvketeltje89 het volgende:
@:Benny, kun je Soury niet even bannen?
Is iig eentje minder waar Soury op kan zeiken.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kun je beter niet doen, erom vragen kan je er eentje opleveren .....
Nee mag nietquote:Op zondag 31 januari 2021 20:47 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Vragen om een ban is verboden? In dat geval neem ik het terug
dan ga maar vast het huishouden voor morgen doen..quote:Op zondag 31 januari 2021 20:48 schreef Ireth het volgende:
Gezellig hier ik ga maar eens een avondje Netflixen denk ik...
Sinds wanneer ben jij iedereen?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee mag niet
Je zegt wat iedereen denkt, dat vind ik dan wel weer oke
Van mij mogen er meer mannen in. Echte mannen.
Dit wist ik oprecht niet. Spaar me aubquote:Op zondag 31 januari 2021 20:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kun je beter niet doen, erom vragen kan je er eentje opleveren .....
Ik las het jaquote:Op zondag 31 januari 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Johnny was zelf niet eens zo blij mee
Man dit begint echt vermoeiend te worden. Je kunt ook gewoon negeren wat je niet aanstaat. Laat de mods gewoon bepalen wat hier wel en niet geplaatst mag worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soury is een sfeer verpester hier ze heeft met meerdere personen ruzieik nomineer haar
Thomas en Naomi zijn mijn favorieten.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:53 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind liese eigenlijk niet meer leuk.
Zijn jullie meningen anders geworden?
Favoriet begin Liese, minst favoriet Naomi
Favoriet nu Jill en Thomas, minst favoriet Liese
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |