In tegenstelling tot de voorgaande jaren ontbreken de juniores op het programma. Dit heeft uiteraard te maken met de Corona-pandemie.quote:PROGRAMMA
ZATERDAG 30/01
11:45 - 12:30 Officiële training
13:30 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Heren U23
14:00 - 14:30 Officiële training
15:10 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Dames Elite
ZONDAG 31/01
11:45 - 12:30 Officiële training
13:30 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Dames U23
14:00 - 14:30 Officiële training
15:10 UCI wereldkampioenschap cyclocross - Elite Heren
Belgiëquote:Selectie elite-mannen
Mathieu van der Poel
Lars van der Haar
Corné van Kessel
Joris Nieuwenhuis
David van der Poel
Selectie elite-vrouwen
Ceylin del Carmen Alvarado
Annemarie Worst
Lucinda Brand
Denise Betsema
Yara Kastelijn
Marianne Vos
Sophie de Boer
Anne Tauber
Selectie U23-mannen
Ryan Kamp
Pim Ronhaar
Mees Hendrikx
Tim van Dijke
Kyle Agterberg
Luke Verburg
Selectie U23-vrouwen
Manon Bakker
Puck Pieterse
Inge van der Heijden
Aniek van Alphen
Fem van Empel
Shirin van Anrooij
Susanne Meistrok
quote:Heren Elite: Toon Aerts, Quinten Hermans, Eli Iserbyt, Daan Soete, Laurens Sweeck, Wout van Aert, Michael Vanthourenhout, Gianni Vermeersch en Tim Merlier.
Dames Elite: Sanne Cant, Alicia Franck, Loes Sels, Ellen Van Loy, Laura Verdonschot, Karen Verhestraeten en Suzanne Verhoeven.
Heren U23: Anton Ferdinande, Timo Kielich, Toon Vandebosch, Niels Vandeputte, Emiel Verstrynge en Joran Wyseure.
Dames U23: Julie Brouwers, Kiona Crabbé, Julie De Wilde, Jinse Peeters, Marte Truyen en Tessa Zwanepoel.
Die had daar gewonnenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dat mag zich dan prof noemen
Zou bij de vrouwen nog laatste worden met zo'n achterstand.
Daar weet @Handleiding alles vanquote:Op zondag 31 januari 2021 16:12 schreef franklop het volgende:
Genotsberg had een mooiere naam geweest
Sotsji-taferelenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:12 schreef Pedroso het volgende:
4x Goud, 3x zilver en 1x brons...niet slecht
Toch een rondje tekortquote:
Dumoulin had moeten werken voor Van Aert na de lekke band.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mijn gok; WvA is verkouden geworden, aangestoken door Roglic.
4e goudquote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef Zorro het volgende:
Een TT "Wout op weg naar..." laten volgen met "4x goud" doet de waarheid wel wat geweld aan.
🥇 x13 Mathieu van der Poelquote:Op zondag 31 januari 2021 16:12 schreef Pedroso het volgende:
4x Goud, 3x zilver en 1x brons...niet slecht
WK altijd zo dichtbij mogelijk het uur toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wereldbeker (en WK) is een uur plus een ronde.
ben ook wel benieuwd welke wijziging vd Poel aan zijn banden heeft gedaan want daarna ging het opeens een stuk beterquote:
Neequote:Op zondag 31 januari 2021 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
WK altijd zo dichtbij mogelijk het uur toch?
Weet niet wat de precieze regels zijn, maar Michel en Pol verkondigen al 20 jaar dat WB altijd een uur plus een ronde is. Neem aan dat dat bij een WK ook het geval is.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
WK altijd zo dichtbij mogelijk het uur toch?
Al was een rondje extra niet verkeerd geweest
Er niet nederbelg in de top 12.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
De internationalisering zet zich verder, diverse waaier aan nationaliteiten in de top 15
Ook de enige die finisht.quote:
Hij staat 3 kilo scherper in de winter dan in de zomer.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:27 schreef Sheffield het volgende:
Mathieu staat scherp, ik vind dat 'ie een smal koppie heeft
Hij gaat de Tour winnenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:27 schreef Sheffield het volgende:
74 kg schat ik zoquote:Op zondag 31 januari 2021 16:27 schreef Sheffield het volgende:
Huilie huilie Belgjes plengen bittere tranenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef Szura het volgende:
Ah ze gaan tweets van nobuddies opzoeken bij sporza
Dat was afgedwongen door Wout hequote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom vergeten al die Belgen de valpartij van Mathieu?
Over 4 weken al Omloop Het Volkquote:Op zondag 31 januari 2021 16:32 schreef Pedroso het volgende:
Nu al zin naar de RvV en Parijs Roubaix
Zonder Thieu welquote:
Het feest gaat bijna weer beginnen ! Wel jammer dat er koersen wegvallen door Covid maar ik ga er vanuit dat de klassiekers allemaal wel blijven staan.quote:
Topsport is vrijgesteld van de Corona-regels. Zonder publiek lijkt me dat ook geen enkel probleem.quote:
Viel heel erg mee. Wel teleurgesteld natuurlijk, maar voor de rest vrij realistisch.quote:
Die voorzag de zege van Van Empelquote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb Groenendaal ook nog weinig zinnigs horen zeggen overigens.
Lekker met Nys niets zeggenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Toch hoor ik die 10x liever dan Nys.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Dat is doorgaans eigen schuld (al kan een lekke band dat ook goed het geval zijn).quote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom vergeten al die Belgen de valpartij van Mathieu?
Wat is er mis met Nys? Ik vind hem altijd sympathiek overkomen, itt zijn zoon.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch hoor ik die 10x liever dan Nys.
Iets te vaak open deuren.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nys? Ik vind hem altijd sympathiek overkomen, itt zijn zoon.
Nou ik eigenlijk wel Mathieu.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef Zwansen het volgende:
Hebben jullie nog vragen voor Mathieu? Nee, zegt Groenendaal.
In het veld, en zeker met de huidige parcoursen, is een betere techniek een groot voordeel. De vlakken waar Van Aert op de weg op dit moment beter is gaat hij weinig extra zeges mee boeken.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Toch altijd wel de indruk dat Matthieu als het er om gaat net iets meer wint dan Wout (zeker in het veld).
Wout is wel de completere renner, beter bergop en in de tijdrit.
Daar wel. Bij de cross houdt hij zich altijd erg op de vlakte vind ikquote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Nys hoor ik inderdaad ook graag, zeker ook bij de wegwedstrijden als co-commentator.
Pure kwaliteitquote:Op zondag 31 januari 2021 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou ik eigenlijk wel Mathieu.
WTF is dit?
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |