Ook voor de wissel reed hij al een groot deel van zijn achterstand dicht.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die wissel heeft wonderen gedaan.
Ja, er gebeurt bijna altijd wat op wk's.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Echt bizar hoe zelden die 2 eens een rechtstreeks duel kunnen uitvechten zonder dat er “iets” gebeurt.
In ieder geval slipte VdP aanzienlijk minder vaak na de wissel.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat VDP al wel aan het inlopen was op dat moment. Verloor wat tijd toen hij zelf de post in ging.
Misschien toen ook zelf betere banden onder zich gekregen.
Hij verliest alles in het stuk voor de brug. Eerste 2 rondjes deed hij dat perfect, daarna elke keer in de fout, lijkt daar mentaal te bezwijken. De brug is geen probleem, telkens die brug vanuit stilstand beginnen wel.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang Wout met die lekke band heeft gereden. Denk dat het hem zeker een halve minuut heeft gekost. Bovendien rij je met een lekke band diep in het rood.
Wel tof dat hij meedoet.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:06 schreef franklop het volgende:
Haussler op 6.20. die moet gaan uitkijken nog.
En dat mag zich dan prof noemenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:06 schreef franklop het volgende:
Haussler op 6.20. die moet gaan uitkijken nog.
Hij is er al uit zie ik. Was een verschil uit ronde 5quote:
Oh. Meedeed dan. Jammer dat hij niet heeft uitgereden.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij is er al uit zie ik. Was een verschil uit ronde 5
Nee, dat doen ze niet omdat je dan ook de gebouwen op de promenade in beeld hebtquote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoorde net dat er een duiker in het water met een camera ligt? Heb er nog geen beeld van gezien.
Heeft-ie mond-op-mond-verademing nodig?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoorde net dat er een duiker in het water met een camera ligt? Heb er nog geen beeld van gezien.
Hebben ze in België geen bootjes?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Zou bij de vrouwen alsnog winnen met die tijden, die gaan echt véél tragerquote:Op zondag 31 januari 2021 16:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dat mag zich dan prof noemen
Zou bij de vrouwen nog laatste worden met zo'n achterstand.
Dus?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet omdat je dan ook de gebouwen op de promenade in beeld hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |