Viel heel erg mee. Wel teleurgesteld natuurlijk, maar voor de rest vrij realistisch.quote:
Die voorzag de zege van Van Empelquote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb Groenendaal ook nog weinig zinnigs horen zeggen overigens.
Lekker met Nys niets zeggenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Toch hoor ik die 10x liever dan Nys.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Dat is doorgaans eigen schuld (al kan een lekke band dat ook goed het geval zijn).quote:Op zondag 31 januari 2021 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom vergeten al die Belgen de valpartij van Mathieu?
Wat is er mis met Nys? Ik vind hem altijd sympathiek overkomen, itt zijn zoon.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch hoor ik die 10x liever dan Nys.
Iets te vaak open deuren.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nys? Ik vind hem altijd sympathiek overkomen, itt zijn zoon.
Nou ik eigenlijk wel Mathieu.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef Zwansen het volgende:
Hebben jullie nog vragen voor Mathieu? Nee, zegt Groenendaal.
In het veld, en zeker met de huidige parcoursen, is een betere techniek een groot voordeel. De vlakken waar Van Aert op de weg op dit moment beter is gaat hij weinig extra zeges mee boeken.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Toch altijd wel de indruk dat Matthieu als het er om gaat net iets meer wint dan Wout (zeker in het veld).
Wout is wel de completere renner, beter bergop en in de tijdrit.
Daar wel. Bij de cross houdt hij zich altijd erg op de vlakte vind ikquote:Op zondag 31 januari 2021 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Nys hoor ik inderdaad ook graag, zeker ook bij de wegwedstrijden als co-commentator.
Pure kwaliteitquote:Op zondag 31 januari 2021 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou ik eigenlijk wel Mathieu.
WTF is dit?
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |