Ze is wel aardig, maar ja, het blijft een screw-loose-vegan.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Naomi lijkt me zo'n meisje die denkt altijd voor anderen klaar te staan en zichzelf weg te cijferen.
Maar zonder dat ze het door heeft dringt ze zichzelf op en kan ze heel snibby worden als mensen haar advies niet opvolgen of niet naar haar luisteren
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op zondag 31 januari 2021 10:26 schreef lyo het volgende:
[..]
grappig is het zeker :p nee oké, maar kinderlijk zeggen 'iew vies ik ben weg' haha komaan. Niks toe te voegen begrijp ik, ik ook niet zozeer. but just be a man, or learn something at least
Geen moeite mee om hem te verstaan hoor.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:26 schreef Poezewoes het volgende:
De minst verstaanbare man , is het meest aan het woord
Er is nog hoopquote:Op zondag 31 januari 2021 10:29 schreef diditje64 het volgende:
Nou hoppa alles is weer gelijmd. Jill leent haar trui aan Liese. Ze reikt in elk geval naar haar uit.
Er zijn genoeg kinderprogramma's waar ze het heel leuk zou doenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill wil graag presentatrice worden.
Ja, lijkt me echt een vak voor iemand die in een groepje van 3 al niet uit haar woorden kan komen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, lijkt me echt een vak voor iemand die in een groepje van 3 al niet uit haar woorden kan komen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Jill vraagt zich af, hoe het komt dat die 3 nog niet van de winkel terug zijn.
Niks zo irritant, als dat iemand iets suggereert wat je moet raden (naar trekje, BAH).quote:Op zondag 31 januari 2021 10:24 schreef Mickytjuh het volgende:
HHa Patrick zijn reactie op de vraag van Jill is geweldig.
Als je er van Nederlandse zijde voornamelijk Maaskanters indouwt lijken anderen met een beetje gereserveerdheid en beschaving al gauw arrogant.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Liese is een verschrikkelijk arrogant wijf. Al vanaf de eerste dag had ik haar door. Prototype ‘mean girls’. Net zo achterbaks als het Nederlandse bondje.
Dan vertoont ze toch dezelfde mate van hypocrisie als waar ze anderen van beschuldigt?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze uit zich bij Thomas omdat dat veilig kan.
Jij weet best wat er gebeurt als ze dat in de groep doet.
quote:Op zondag 31 januari 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kinderprogramma's waar ze het heel leuk zou doen![]()
En ook niet slimme mensen mogen dromen![]()
Heb ik nog zien optreden in Den Haagquote:
Dat gaat em niet wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
gevt het bij GoPlay.be ook 2 streams enquote:Op zondag 31 januari 2021 10:32 schreef Jockari het volgende:
Jill vraagt zich af, hoe het komt dat die 3 nog niet van de winkel terug zijn.
Neequote:Op zondag 31 januari 2021 10:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is Jill wel verteld dat het een exit was?
Hypocrisie en angst zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan vertoont ze toch dezelfde mate van hypocrisie als waar ze anderen van beschuldigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |