Ik ben vroeger een tijdje verslaafd geweest aan die groene menthol rang snoepjes. Had ze in alle jaszakken zittenquote:
Daar is mijn broer bijna in gestikt. Een buurvrouw heeft hem odersteboven gehangenquote:
Exact deze versie ligt nog bij mijn moeder en wordt nog wel eens gebruikt.quote:
Dat was het helemaal en dan zo'n suéde tas met lange franjes er bij en hoge laarzen natuurlijk.quote:
Deze had ik ook.quote:
Jaaa, die had ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lichtgevend Playmobil spook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had ik op mijn nachtkastje staan, eerst nog even voor het nachtlampje houden, zodat hij oplichtte als daarna alle lampen uit waren.
Wat was ik daar toch blij mee.
Daarna had je nog wat andere versies, maar die van de foto's had ik en dat was tevens de originele.
Dat robotje had ik ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jaaa, die had ik ook![]()
Had ook deze:
[ afbeelding ]
Haha deze had ik ook. En lego had ook van die lichtgevende spookjes.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lichtgevend Playmobil spook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had ik op mijn nachtkastje staan, eerst nog even voor het nachtlampje houden, zodat hij oplichtte als daarna alle lampen uit waren.
Wat was ik daar toch blij mee.
Daarna had je nog wat andere versies, maar die van de foto's had ik en dat was tevens de originele.
Charlie's angels. Ik vond de linkse het leukste in deze serie.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:52 schreef chufi het volgende:
een tv product van vroeger
[ afbeelding ]
Dat ziet er bekend uit ja. In die dingen waar ik in de jaren 80 achter zat zelfs nog een apart gat voor een inktpotje. Dat was toen al enorm achterhaald maar je wist nog wel een beetje waar het voor diende. Ik gok dat de huidige generatie schoolgaande kinderen zich er al echt niks meer bij voor kunnen stellen als ze zulke bankjes zouden tegenkomen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 23:43 schreef chufi het volgende:
Ik zat vroeger achter zoiets ..
[ afbeelding ]
Wij konden zegels kopen en plakken. Volle zegelsboekjes : mijn broer een meccanodoos en mijn zus en ik hudora rolschaatsenquote:
Dan legden je ouders er vast nog wel wat bij. Een vol boekje was iets van vijf gulden dacht ik (of een knaak?). Met het zegelboekje en mijn spaarbankboekje naar het postkantoor zo elk half jaar.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wij konden zegels kopen en plakken. Volle zegelsboekjes : mijn broer een meccanodoos en mijn zus en ik hudora rolschaatsen
Die ziet er bekend uit, was daar niet ook een telefoontje op wielen van ? Die had een van mijn kinderen.quote:
Het is er nog wel hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:36 schreef soapie het volgende:
[..]
Lekkerrrrr! Zie je bijna nergens meer, helaas...
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 17:36 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het is er nog wel hoor
https://www.oetker.be/be-nl/onze-producten/saroma/assortiment
Moet er niet aan denken, die glabberblabber.
Dat aten wij vroeger op zondagquote:
Ik geloof dat ik deze versie had:quote:
Die heb ik ook nog op zolder liggen. Bij mij zijn de wieltjes gekleurd.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik deze versie had:
[ afbeelding ]
Met veel plezier veel mee gespeeld. Het zou me zelfs niet verbazen als het setje nog ergens in een doos in de garage ligt.
Die had ik ook. Geweldig vond ik dat, en iets met dieren, ook superleuk!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik deze versie had:
[ afbeelding ]
Met veel plezier veel mee gespeeld. Het zou me zelfs niet verbazen als het setje nog ergens in een doos in de garage ligt.
Dat koffertje van minister Deetman was echt fucking giftig. Menig kind moest hem weer inleveren.quote:
De mijne was toen allang kapot. Onhandig onding.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:07 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat koffertje van minister Deetman was echt fucking giftig. Menig kind moest hem weer inleveren.
Rondograph?quote:Op zondag 21 maart 2021 09:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Die had ik ook. Geweldig vond ik dat, en iets met dieren, ook superleuk!
Jaren '80. Niet moeilijk doen, alle NL basisschoolleerlingen een cadmiumkoffertje! Het was niet een heel groot probleem, mensen gingen er gewoon nuchterder mee om dan vandaag de dag. Geen wekenlange mediastorm, maar gewoon de mogelijkheid om het ding weer in te leveren. Klaar!quote:Op zondag 21 maart 2021 10:07 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat koffertje van minister Deetman was echt fucking giftig. Menig kind moest hem weer inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |