Nee er zat geen echte ezel in de doosquote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geen echte neem ik aan. Ik ken dit spel niet.
Nee dat was in de tijd dat we allemaal nog op de boerderij woonden. Iedereen had toen wel een ezel en als je die niet had nam iemand anders er wel een mee.quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geen echte neem ik aan. Ik ken dit spel niet.
Toen was bloot ook vrijheid. Nu is de samenleving totaal geseksualiseerd. Nudistenstranden zijn verworden tot openbare sexplekken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou nu niet meer kunnen (die reclame), gek eigenlijk.
Vertel...quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Toen was bloot ook vrijheid. Nu is de samenleving totaal geseksualiseerd. Nudistenstranden zijn verworden tot openbare sexplekken.
quote:
Met de wilde frisheid van limoenen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:53 schreef chufi het volgende:
De reclames waren bekender![]()
[ afbeelding ]
Heb er een artikel over gelezen, zal hem opzoeken. Voornaamste oorzaak is de komst van de islam.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe preutsheid inderdaad. Mijn eerste vriendinnetje (15 toentertijd) lag vroeger, in de tweede helft van de jaren 90 gewoon topless op het strand als we gingen zwemmen, tegenwoordig is dat echt ondenkbaar.
Volgens mij komt het meer omdat een hoop kerels er niet mee om konden gaan en soms zelfs met verrekijker in de duinen lagen te gluren.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Heb er een artikel over gelezen, zal hem opzoeken. Voornaamste oorzaak is de komst van de islam.
Dat zal zeker een rol hebben gespeeld. Maar ik had het ook over FA-reclame van destijds. Dat waren pareltjes die niet seksistisch waren. Nu is dat ondenkbaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:50 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Volgens mij komt het meer omdat een hoop kerels er niet mee om konden gaan en soms zelfs met verrekijker in de duinen lagen te gluren.
Sowieso kreeg je dat op naaktstranden zoals het zilverstrand bij Almere gewoon geneukt werd.
De preutsheid komt dus meer doordat sommige mensen doordraaiden waardoor men zich minder vrij voelde zonder kleding.
Dat is wat andersquote:Op zondag 14 februari 2021 18:50 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Volgens mij komt het meer omdat een hoop kerels er niet mee om konden gaan en soms zelfs met verrekijker in de duinen lagen te gluren.
Sowieso kreeg je dat op naaktstranden zoals het zilverstrand bij Almere gewoon geneukt werd.
De preutsheid komt dus meer doordat sommige mensen doordraaiden waardoor men zich minder vrij voelde zonder kleding.
Fa had toch de reclame waarbij de dame de zee uit liep .... topless...quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
ja klopt, volgens mij had ze ook geen bikini broekje aan, maar dat weet ik niet meer helemaal zekerquote:Op maandag 15 februari 2021 04:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Fa had toch de reclame waarbij de dame de zee uit liep .... topless...?
(Heb ik van horen zeggen he ?)
Blote dames.quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Drie pennen aan elkaar plakken.quote:Op woensdag 3 februari 2021 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke fb pagina. https://www.facebook.com/nederlandvanvroeger/
Dat had ze nog net wel aan.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:11 schreef chufi het volgende:
[..]
ja klopt, volgens mij had ze ook geen bikini broekje aan, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |