Grote bek, maar niets kunnen presteren, zal nooit een wereldmacht worden.quote:
Misschien vanwege Rico maar verder is die kansloze organisatie rijp voor de sloopquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo gaan mensen geen 20 euro blijven betalen
Was echt prima besteedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:57 schreef Ferdii het volgende:
Gelukkig heb ik een gratis streampje opgezocht, hier 20 euro voor neerleggen
Weer 1 die er tussenuit chickened vs the King
Is toch geen eerlijke strijd manquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:57 schreef Gehrman het volgende:
En nu als afsluiter een worstelpartij van die dames.
Ik mis die oneliners van Rico. Beetje de volksmenner uithangenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:57 schreef Gehrman het volgende:
En nu als afsluiter een worstelpartij van die dames.
Tja, dat die Kebabass niet traint daar kunnen wij niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is toch geen eerlijke strijd man
Een dikke straatvechter van 184 vs een afgetrainde prof kickbokser van bijna 2 meter
Afgang voor de sport
* denkt terug naar de K1 hoogtijdagen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is toch geen eerlijke strijd man
Een dikke straatvechter van 184 vs een afgetrainde prof kickbokser van bijna 2 meter
Afgang voor de sport
Ik heb ze aan de toto gedoneerd, komt het bij de topsport terechtquote:
Ja matig bekertjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Had wel wat groter gekund die beker.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
* denkt terug naar de K1 hoogtijdagen.
Koning TOTOquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb ze aan de toto gedoneerd, komt het bij de topsport terecht
Ondertitel: Ook in Mali wint Carbidschieten aan populariteit.quote:
Dat blijft sowieso zonde bij zo'n opzetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:57 schreef 3rr0r het volgende:
Vorige keer bij tournament was het ook al zo, ze geven de eerste partij alles en zijn daarna eigenlijk kapot
Met respect win je nietsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:59 schreef heywoodu het volgende:
Ontzettende anticlimax zeg, Khbabez durfde in elk geval volle bak tegen Verhoeven aan te knallen en dat verdient best wel respect.
Ja die gozer is nu even een patatje voor hem aan het bakken.quote:
Neuh, maar het maakt het wel leuk om te kijken als iemand schijt heeft en er gewoon vol tegenaan gaatquote:
Ja dat wel, jammer dat het zo kort wasquote:Op zondag 31 januari 2021 00:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, maar het maakt het wel leuk om te kijken als iemand schijt heeft en er gewoon vol tegenaan gaat
Ik heb weinig volle bak gezien hoor. Het was meer ontzettend dom straatvechtersgedrag en daarna blessa.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:59 schreef heywoodu het volgende:
Ontzettende anticlimax zeg, Khbabez durfde in elk geval volle bak tegen Verhoeven aan te knallen en dat verdient best wel respect.
In COR waren ze ook al woest op me vandaag.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Stream kan uit. Rot op met je corona gelul. Dat hoor ik al de hele dag.
Dit was in elk geval geen 20 euro waard. Blij dat ik gewoon gejat heb.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:01 schreef raptorix het volgende:
Jammer, waren eigenlijk maar 2 partijen die beetje aangluren waard waren.
Werken moet in je aard liggen.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:04 schreef raptorix het volgende:
Ik ga slapen en me mentaal voorbereiden op de werkweek die morgen begint.
Strijder 🦾🦾quote:Op zondag 31 januari 2021 00:04 schreef raptorix het volgende:
Ik ga slapen en me mentaal voorbereiden op de werkweek die morgen begint.
Graag gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:03 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vond het echt fantastisch eerlijk gezegd
Rabobank broeder, we doen daar goede dingen in deze zware tijden.quote:
Zeker pik, als pereira een kilo of 30 aankomt is het wel een leuke pot met Ricoquote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Typische Rico overwinning... ben zijn gelul ook wel een beetje beu. Maar het is wel een fenomeen natuurlijk. Die low kicks blijven slopend.
5 uur genot gekquote:Op zondag 31 januari 2021 00:07 schreef eenjongen... het volgende:
Nou dit was die 20 euro niet waard he
Gewoon tegen Ben Saddikquote:Op zondag 31 januari 2021 00:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Zeker pik, als pereira een kilo of 30 aankomt is het wel een leuke pot met Rico
Kebab had het toch over een blessure aan zijn hand?quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Typische Rico overwinning... ben zijn gelul ook wel een beetje beu. Maar het is wel een fenomeen natuurlijk. Die low kicks blijven slopend.
Haha heb ook maar weinig gezien. Eigenlijk alleen deze finale. Wat is een aanrader om terug te kijken?quote:
Doumbé-Groenhart was een leuk gevecht.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha heb ook maar weinig gezien. Eigenlijk alleen deze finale. Wat is een aanrader om terug te kijken?
Murthel tegen die Fransman was wel aardig.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha heb ook maar weinig gezien. Eigenlijk alleen deze finale. Wat is een aanrader om terug te kijken?
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:09 schreef Timmerson het volgende:
[..]
Doumbé-Groenhart was een leuk gevecht.
Thanksquote:Op zondag 31 januari 2021 00:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Murthel tegen die Fransman was wel aardig.
Doumbe vs Murthel en Rigters vs kebabquote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Genoeg om te zien dusquote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Doumbe vs Murthel en Rigters vs kebab
Maar ook Pereira vs Artem vond ik mooi
Dat waren wel de parels
Het is een fenomeen omdat alle vechters mma zijn gaan doen. Enige wat ze kunnen vinden voor hem is een kebab.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerlijk is eerlijk hij heeft wel een heel rijtje (en ook sterke) vechters verslagen, kijk maar zijn record.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:15 schreef SOG het volgende:
[..]
Het is een fenomeen omdat alle vechters mma zijn gaan doen. Enige wat ze kunnen vinden voor hem is een kebab.
Dat was de vervanger van de vervanger..quote:Op zondag 31 januari 2021 00:15 schreef SOG het volgende:
[..]
Het is een fenomeen omdat alle vechters mma zijn gaan doen. Enige wat ze kunnen vinden voor hem is een kebab.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |