Werken moet in je aard liggen.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:04 schreef raptorix het volgende:
Ik ga slapen en me mentaal voorbereiden op de werkweek die morgen begint.
Strijder 🦾🦾quote:Op zondag 31 januari 2021 00:04 schreef raptorix het volgende:
Ik ga slapen en me mentaal voorbereiden op de werkweek die morgen begint.
Graag gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:03 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vond het echt fantastisch eerlijk gezegd
Rabobank broeder, we doen daar goede dingen in deze zware tijden.quote:
Zeker pik, als pereira een kilo of 30 aankomt is het wel een leuke pot met Ricoquote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Typische Rico overwinning... ben zijn gelul ook wel een beetje beu. Maar het is wel een fenomeen natuurlijk. Die low kicks blijven slopend.
5 uur genot gekquote:Op zondag 31 januari 2021 00:07 schreef eenjongen... het volgende:
Nou dit was die 20 euro niet waard he
Gewoon tegen Ben Saddikquote:Op zondag 31 januari 2021 00:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Zeker pik, als pereira een kilo of 30 aankomt is het wel een leuke pot met Rico
Kebab had het toch over een blessure aan zijn hand?quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Typische Rico overwinning... ben zijn gelul ook wel een beetje beu. Maar het is wel een fenomeen natuurlijk. Die low kicks blijven slopend.
Haha heb ook maar weinig gezien. Eigenlijk alleen deze finale. Wat is een aanrader om terug te kijken?quote:
Doumbé-Groenhart was een leuk gevecht.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha heb ook maar weinig gezien. Eigenlijk alleen deze finale. Wat is een aanrader om terug te kijken?
Murthel tegen die Fransman was wel aardig.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha heb ook maar weinig gezien. Eigenlijk alleen deze finale. Wat is een aanrader om terug te kijken?
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:09 schreef Timmerson het volgende:
[..]
Doumbé-Groenhart was een leuk gevecht.
Thanksquote:Op zondag 31 januari 2021 00:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Murthel tegen die Fransman was wel aardig.
Doumbe vs Murthel en Rigters vs kebabquote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Genoeg om te zien dusquote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Doumbe vs Murthel en Rigters vs kebab
Maar ook Pereira vs Artem vond ik mooi
Dat waren wel de parels
Het is een fenomeen omdat alle vechters mma zijn gaan doen. Enige wat ze kunnen vinden voor hem is een kebab.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerlijk is eerlijk hij heeft wel een heel rijtje (en ook sterke) vechters verslagen, kijk maar zijn record.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:15 schreef SOG het volgende:
[..]
Het is een fenomeen omdat alle vechters mma zijn gaan doen. Enige wat ze kunnen vinden voor hem is een kebab.
Dat was de vervanger van de vervanger..quote:Op zondag 31 januari 2021 00:15 schreef SOG het volgende:
[..]
Het is een fenomeen omdat alle vechters mma zijn gaan doen. Enige wat ze kunnen vinden voor hem is een kebab.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |