SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pollOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja ik ben jaloersquote:
Leuk Austin Powers-pak ookquote:
Vast, maar hoezo?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja eh Pino er is vast wel ergens voetbal op TV.
Het is dit of Barbara.,quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:47 schreef Moira het volgende:
Ik vind deze trouwens heel zo verkeerd nog niet op zich!
Avondklokquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Valt me nog mee dat we nu al bijna 2 uur naar een stel Fransen kijken en dat er nog niemand is gaan staken.
Ja, dat doen we later door het spaanse songfestival niet te kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Valt me nog mee dat we nu al bijna 2 uur naar een stel Fransen kijken en dat er nog niemand is gaan staken.
Ik ga nu stakenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Zou ik ook niet doen als ik jou was!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat doen we later door het spaanse songfestival niet te kijken.
#coronafoliequote:
Zouden ze alles vertalen voor hem in een oortje? Anders zit ie er echt heel rot niks te verstaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
Duncan zit daar echt een beetje ongemakkelijk hè
Bedoel je mevrouw Gouden Lotus?quote:
Alain Clark?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Die vent lijkt op iemand, op wie ook alweer
Suzan & Freekquote:
Doet 'm wel vaker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
Duncan zit daar echt een beetje ongemakkelijk hè
Jawelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was!
Shrek. Of die drukke tv-bioloogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Nee ik bedoel iemand anders, maar ga zo even kijken of ik Alain er ook in ziequote:
Geen 21 Junoquote:
Freek Bartelsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
JAAAAAA DIE BEDOELDE IKquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik bedoel iemand anders, maar ga zo even kijken of ik Alain er ook in zie
quote:
@Fred_B is dan ook een nep Belg. Want anders...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Oh dat wilde ik net posten, voor niets Youtube geopendquote:
Freekquote:
Wat heb ik precies misdaan deze keerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Fred_B is dan ook een nep Belg. Want anders...
TROS muziekfeest op het plein.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:54 schreef Sableheart het volgende:
notre musique, c'est tres facile, tres populair.
Slecht nummer dus.
Hij moet ergens opgeslagen zijn hier maar geen idee waarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:55 schreef Moira het volgende:
[..]
ik zocht laatst nog het origineel van dat gifje maar ik kan 'm nergens vinden
oh ik hoop zo dat je die nog eens vindt en dan heel MOL ermee volspamtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij moet ergens opgeslagen zijn hier maar geen idee waar
Neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ze maakt maar eens zelf een FOK!account aan hoor!
Ben jij dat Tatjana?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Fred_B het volgende:
“Ja, wij vinden het niets, maar in al die Oost-Europese landen vinden ze dit geweldig”.
Nah, er is geen redelijk alternatief.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef blackswangreen het volgende:
Nou, Barbara was veruit het beste, maar het werd er zó doorheen geduwd dat ik me afvraag of het publiek dat wel slikt.
JOOST EN ANNABEL!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nah, er is geen redelijk alternatief.
Dat tweede nummer nog wel hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Belgen staken om het minste en het geringste.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat heb ik precies misdaan deze keer
Dat vond ik Bilal ook niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je moeder dat we haar morgen nog in de SC verwachtenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee
Dat wil ik niet
Dan ziet ze wat ik allemaal type
JINXquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:58 schreef Greys het volgende:
@:Cee, zullen we de Babs gefeliciteerd tweet maar gewoon vast tweeten? Kan wel toch?
Doenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:58 schreef Greys het volgende:
@:Cee, zullen we de Babs gefeliciteerd tweet maar gewoon vast tweeten? Kan wel toch?
Zelfs Birgitte Kaandorp is niet zo vervelend.quote:
Dat mag je haar zelf vertellenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je moeder dat we haar morgen nog in de SC verwachten
NEE DIT SOORT GEJINX DEED JE OOK VORIG JAARquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:58 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
Nou, Voila 1 en Juliette 2 voor mij. En de rest maakt me niks uit.
Smaakquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef Strani het volgende:
Nou, Voila 1 en Juliette 2 voor mij. En de rest maakt me niks uit.
Zerooooooooooooquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelfs Birgitte Kaandorp is niet zo vervelend.
Ga eens een boek lenenquote:
Très bien Merciquote:
Ook wel belangrijk want die recap komt 100x voorbij op zo'n avondquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
In de recap lijkt Alleluia nog wel goed eigenlijk.
Vrekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Maar als het een euro kost zou ik persoonlijk al niet gaan stemmen hoor. Jullie wel?
Wel een beter uitgevoerd veenlijk.quote:
Ja, dan moet je ook niet zeuren als je Do It For Your Loba-achtige meuk op het ESF krijgt hèquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Maar als het een euro kost zou ik persoonlijk al niet gaan stemmen hoor. Jullie wel?
Nee dan moet je nog 7 in toetsen maar het werkt nog niet hierquote:
Maar MaAoibhin zou een aanwinst voor Fok zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee
Dat wil ik niet
Dan ziet ze wat ik allemaal type
Nee joh, reggaeton-liefhebbers hebben geen geld. Die staan allemaal met een blikje Aldi-bier in beide handen vrouwen te swaffelen op een parkeerterreintje achter een fabriek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vrek![]()
Straks wordt het de reggaeton!
Deze miss maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Moira het volgende:
Die man doet me echt aan een tekenfilmfiguur denken maar ik weet niet welke (eentje met een schildpad met z'n nek zo naar voren ofzo?)
Hmmm, interessante fantasiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, reggaeton-liefhebbers hebben geen geld. Die staan allemaal met een blikje Aldi-bier in beide handen vrouwen te swaffelen op een parkeerterreintje achter een fabriek.
't is echt wel de lokale Frits Sissing ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef H_T het volgende:
Die presentator kijkt ook alsof hij me elk moment een fantastische nieuwe tapijtreiniger wil aanprijzen
Jij klinkt verdacht bekend met het wereldjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, reggaeton-liefhebbers hebben geen geld. Die staan allemaal met een blikje Aldi-bier in beide handen vrouwen te swaffelen op een parkeerterreintje achter een fabriek.
Had van mij dat jaar ook best gemogenquote:
Ja mee eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had van mij dat jaar ook best gemogen
Onzin, ik drink alleen Lidl-bierquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij klinkt verdacht bekend met het wereldje
Kung Fu Panda had ook een schildpad, bedoel je die?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Moira het volgende:
Die man doet me echt aan een tekenfilmfiguur denken maar ik weet niet welke (eentje met een schildpad met z'n nek zo naar voren ofzo?)
Maar je swaffelt wel vrouwen op een parkeerterrein achter een fabriek?quote:
Nee ik vind 'm dan toch meer op Robin Hood's Turtle Toby lijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Kung Fu Panda had ook een schildpad, bedoel je die?
Kusjes terug!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:07 schreef Moira het volgende:
Ik ga niet de winst afwachten leutelees morgen wel terug of het Voila is geworden
kusjes
Ja dát was ook niet het uitzonderlijke gedeelte dacht ik...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar je swaffelt wel vrouwen op een parkeerterrein achter een fabriek?
Dat was ook de eerste die bij mij op kwam, maar omdat je zelf ook niet zeker was van je zaak...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee ik vind 'm dan toch meer op Robin Hood's Turtle Toby lijken
Knoflooketers kunnen weer geen programma plannenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
En de jury 'redt' een 8e act.
Dit gaat een lange nacht worden.
Wait wat? En daarna?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
En de jury 'redt' een 8e act.
Dit gaat een lange nacht worden.
Snap ik, dat is gewoon normaalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dát was ook niet het uitzonderlijke gedeelte dacht ik...
Hij heeft al gezongen. Twee regels, maar het was zingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Fred_B het volgende:
La question jambon is of Duncan ook nog gaat zingen?
Welke provider heb jij?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
STEMMEN IS GELUKT TROUWENS![]()
Tenminste, mijn Frans is nog goed genoeg om dat te kunnen verstaan
Ja ik zat te denken aan iets van Family Guy of Futurama of Disenchantment ofzo, maar miss had ik wel die van Robin Hood in m'n hoofd idunnoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste die bij mij op kwam, maar omdat je zelf ook niet zeker was van je zaak...
WATquote:
Dan denk je wel eens dat er op de NL-TV losjes mee wordt omgegaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Als de jury gaat staan dan hebben die schermen ook weinig zin hè
T Mobilequote:
Dat kan mijn hart niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:12 schreef Cee het volgende:
Ze gaan Babs natuurlijk pas als laatste aankondigen zodat mensen het gevoel hebben dat ze nét door is.
Dit verwacht ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:12 schreef Cee het volgende:
Ze gaan Babs natuurlijk pas als laatste aankondigen zodat mensen het gevoel hebben dat ze nét door is.
'Merci pour votre vote a Hugo le Jeune'.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
STEMMEN IS GELUKT TROUWENS![]()
Tenminste, mijn Frans is nog goed genoeg om dat te kunnen verstaan
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Merci pour votre vote a Hugo le Jeune'.
Hier was het nummer geblokkeerdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik probeerde daarna nog een tweede keer te bellen, maar dat lukte niet. Of ik mag maar 1x stemmen of de lijnen waren net gesloten
[..]
Die vraag moet je niet al te vaak hardop stellen bij ESF-dingen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:13 schreef Nashipeer het volgende:
Wat is het punt hiervan? Gaan ze direct hierna door in een volgende twee-uur durende finale?
[..]
In Duitsland ook al?quote:
Oh vaag... Ik hoorde een Franse meneer iets zeggen over het intikken van een nummer en na het intoetsten van mijn 7 kreeg ik een bedankjequote:
Diep in de nachtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, maar vandaag/vannacht nog.
Il fait...quote:
Bedankt voor deze verrijking van mijn vocabulairequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
Viswijf door de d'n translate gegooid: poissonnière
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:12 schreef Cee het volgende:
Baguette~1quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verrijking van mijn vocabulaire
Het is een ESF voorronde Greysquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:17 schreef Greys het volgende:
Zeg gewoon dat Babs gewonnen heeft mensen ik wil naar bed jesassss.
Is Sanremo nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is een ESF voorronde GreysWe mogen pas om 4 uur 's nachts naar bed
Oké ja, truequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 goede keuzes, maar er moeten 7 door. Dan krijg je dit.
En dan moet San Remo nog komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:17 schreef Greys het volgende:
Zeg gewoon dat Babs gewonnen heeft mensen ik wil naar bed jesassss.
Nee, dan moeten we een hele week wakker blijvenquote:
Andriaviesmadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:18 schreef molloot200 het volgende:
Oh wow die Andriamad is nog steeds niet door
Popcorntimequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Als Andriamad eruit gaat worden de Eurofans van de diverse fora echt vismand
Nou ja het kan natuurlijk wel voor een boost zorgen bij de televotequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:21 schreef lashatumbai het volgende:
Alsof je sowieso nog gaat winnen als je bij de eerste televoteronde niet bij de eerste zeven ben geëindigd.
Het Festival heeft geen geweldige naam in Frankrijk. Men associeert het nog met circusacts, dus doen de circusacts het goed bij het publiek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:20 schreef lashatumbai het volgende:
Wat een rare uitslag al van de eerste zeven...
Zou het wat uitmaken.gifquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:22 schreef Cee het volgende:
Echt, de allerslechtsten zijn gewoon al door.
Moi aussi not.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:19 schreef Cee het volgende:
Oh heeft de jury al gekozen?
JE NE COMPRENDS PAS.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:22 schreef molloot200 het volgende:
Philippine en Andriamad gewoon eruitEurofans zijn MAD
Podver ik zit net te twijfelen of ik een drankje in moet schenkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ja 't is goed met die Zware drinkers van een fransen. Ik ga pitten.
Nu meteen al? Wat had dat van daarnet dan voor zin?quote:
NONquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Maar ff die 50 van de jury moet Barbara toch hebben? Aangezien zij een 9 had en de rest maximaal een 7quote:
Lolquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Lijnen zijn weer open, alle stemmen zijn weer naar 0. Alles begint opnieuw
Ik heb nog een keer voor Barbara gestemd!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Lijnen zijn weer open, alle stemmen zijn weer naar 0. Alles begint opnieuw
Ja, dit is allang beslist natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ff die 50 van de jury moet Barbara toch hebben? Aangezien zij een 9 had en de rest maximaal een 7
La braderie de Leuvenquote:
Au revoirquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |