SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poll
Het moest zo zijnquote:
Als ze toch geen Engels willen praten, kunnen ze toch tenminste kiezen voor de taal die daar het dichtst bij zit?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we kunnen ze moeilijk vragen om Fries te praten...
Mooi zoquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:12 schreef Cee het volgende:
Douze points vainceur Paris 2022 & Paris 2022 alors on y va.
Zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Die JESC liedjes van haar waren ook wel echt goed
GUAAAANquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik keek even hoe het ermee stond, ben op tijd zie ik.
*applaudiseert*quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Strani het volgende:
Even complimenten voor @:Molloot200, zeven seconden om het nieuwe deel te openen. Daar mag voor geapplaudiseerd worden mensen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:14 schreef Moira het volgende:
Dit is dus het nummer dat volgens ESF moet winnen?
Broertjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:14 schreef molloot200 het volgende:
Mam zegt iets korts door Barbara heen
Broertje: "sssst dit is echt iets"
Ja, dat houden ze niet verborgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
Haha, deze staging is 100x beter dan de andere nummers. Het is duidelijk waar de voorkeur van de omroep ligt.
Dan is er voor jou geen plek in dit topic vrees ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:16 schreef Moira het volgende:
Wel mooi nummer maar voor mij geen ESF top 3 vermoed ik
Goed teken.quote:
Ditquote:
Dit wordt 5e en ze krijgt een rondvaart door de Seine.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi.![]()
Dit wordt 19de in de finale in Rotterdam.
Nee, ook geen 1e, maar hier is wel internationaal publiek voor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi.![]()
Dat komt echt wel. Had je bij salvador ook, weet je wel.quote:
Gelukkig maar een grapje, we hebben net zo'n leuke buurvrouwquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is er voor jou geen plek in dit topic vrees ik
Grapje hoor
Voor mij ook niet, maar Frankrijk heeft een stuk beroerdere nummers gestuurd in de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:16 schreef Moira het volgende:
Wel mooi nummer maar voor mij geen ESF top 3 vermoed ik
Te mooi voor het Songfestivalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi.![]()
Echt he, geslaagd met een 8, snap nog steeds niet hoe.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
6 jaar Frans hebben gehad, geduolingoot, nog steeds geen hol verstaan, wat een taal
Het kan ook een beetje aan mij liggen dat ik gewoon al ruim een jaar geen zielige nummers kan dragenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is er voor jou geen plek in dit topic vrees ik
Grapje hoor
Hahaha ja ditquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
6 jaar Frans hebben gehad, geduolingoot, nog steeds geen hol verstaan, wat een taal
Ja maar bij Salvador vond ik vooral de melodie erg mooi, dit is zo dramatisch en vliegt alle kanten op tegen het eindquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat komt echt wel. Had je bij salvador ook, weet je wel.
Pino wel hoor. Ik heb een tolk naast me zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Da's zeker waarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar Frankrijk heeft een stuk beroerdere nummers gestuurd in de afgelopen jaren
Kun je nagaan als je het hebt laten vallen omdat een 3,4 gemiddeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, geslaagd met een 8, snap nog steeds niet hoe.
Ik vind de Franse R heel vaak klinken alsof er net een vliegje hun keel in is gevlogenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik maar een 7, daar heb je het al.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja ditIk had volgens mij nog een 8 op mijn eindlijst, is nu niets meer van te merken
Lekker pittig.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef H_T het volgende:
Wat een gewaad heeft die presentatrice overigens aan zeg
Er zijn tien juryleden, die ieder mogen aangeven of ze het een goed lied vinden of niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef lashatumbai het volgende:
Wat zijn nou de cijfers tot nu toe? En wat voor invloed heeft het?
De staging van Voila was GEWELDIG trouwens, kippenvel!
Ik heb ook zes jaar gehad ja, tot 2011. En vaak op vakantie geweest.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Mwah weet ik niet, dan hadden ze haar wel helemaal richting het einde gezet en hadden ze Pony X er niet gelijk achteraan gezet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond het heel goed, maar dit heeft wel iets erg van een gemaakt succes, dwz de omroep wil echt dat zij gaat. Dat blijkt uit alles.
Echt perfecte stagingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef lashatumbai het volgende:
Wat zijn nou de cijfers tot nu toe? En wat voor invloed heeft het?
De staging van Voila was GEWELDIG trouwens, kippenvel!
6,51 hier, en dus een 7quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is wel een veel modernere paardenkop dan die van Azerbeidzjan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Deze paardenkop-meme is toch al zekker 4 jaar uit.
is wel coronaproofquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
quote:
Snap ik wel. Dat had ik vorig jaar met het begin van de crisis ook wel. Maar sindsdien voelt m'n leven eigenlijk best redelijk normaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Het kan ook een beetje aan mij liggen dat ik gewoon al ruim een jaar geen zielige nummers kan dragenvorig jaar skipte ik ook alle zielige nummers voorbij en waren alleen de vrolijke upbeat nummers mijn favoriet
En ook al bij het ESF voorbij gekomenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
Kan het ze niet kwalijk nemen. Ze is echt zo bijzonder. Lied is bijzonder. Als je mensen laat huilen van emo in de jury die je het gewoon goed en stelt de rest niks meer voor. Als ik jury was zou ik dit ook ophemelen, als ik omroep was ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond het heel goed, maar dit heeft wel iets erg van een gemaakt succes, dwz de omroep wil echt dat zij gaat. Dat blijkt uit alles.
Is wel compleet iets andersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet, dan hadden ze haar wel helemaal richting het einde gezet en hadden ze Pony X er niet gelijk achteraan gezet.
Pony X is toch kut? Dat accentueert Barbara alleen maar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet, dan hadden ze haar wel helemaal richting het einde gezet en hadden ze Pony X er niet gelijk achteraan gezet.
See-mone deed het ook extreem goed bij de jury's. En toen mocht het publiek zeg er mee bemoeien, en ging er een influencerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef Strani het volgende:
Nou zijn die Fransen wel zo eigenwijs dat als ze zien dat de omroep een voorkeur heeft, zij dan wel een andere keuze zullen maken.
Hahahaha Ceeeequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat vlaggenwapperende vloerkleed steeds tussendoor echt stik-irritant.
Die hoorde ook niet bij Barbara's stagingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat vlaggenwapperende vloerkleed steeds tussendoor echt stik-irritant.
Aan de andere kant: deden andere omroepen dat maar eensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef blackswangreen het volgende:
Eerder iets wat Catherine Keyl zou aantrekken na een sushi- en sakebenderquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
BLIJHIJFquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik hoor wel wat het wordt, joe.
Nee die andere is nog eind 2021 hèquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar... wordt het dat twee keer?
Oh verrek, ik haal alle jaren door elkaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee die andere is nog eind 2021 hè
Zeg dan Pony M, ijsbeer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
Pony X is natuurlijk ook een slechte parodie op Bony M
Die hebben we nog tegoed!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Moira het volgende:
[..]
ik mis de 3000 intervalacts toch wel hoor
Kutouders.quote:
Lopen er al drie mensen rond in een speelkaartenpak ten behoeve van een matige goocheltruc voor een bedlegerige ex-gladiator die er zelf ook niet op zit te wachten?quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
Nou. De lokale Gettie Kaspers heeft ook wat te melden.
Nou ja ik mis hem niet zo als alle vrouwen hier, maar wel gek eigenlijk dat hij niet in de jury zit of als interval act of zo.quote:
We hebben de beelden nogquote:
Cas voor intimiquote:
Dat was wel de naam van mijn eerste echte megacrush, en Casanova was zijn bijnaamquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Dit doet me ergens aan denken maar ik weet niet wat
quote:
Dromendans - Vinzzentquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Dit doet me ergens aan denken maar ik weet niet wat
Die zullen blij zijn dag ze zijn uitgeroeid, als ze dit hadden moeten horen.quote:
Daarom, het blijft uiteindelijk gewoon een kutvolk. Toch @Cee?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
See-mone deed het ook extreem goed bij de jury's. En toen mocht het publiek zeg er mee bemoeien, en ging er een influencer
Il pleut de l’oorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer van die oren, verder best een leuke vent
Buddy-knobbeltje?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer van die oren, verder best een leuke vent
Hahahhaha ohjaaaquote:
Franse NPO, denk het niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:32 schreef H_T het volgende:
Krijgen we ook nog reclame van de Franse Lidl tussendoor eigenlijk?
Nu bij 3 baguette 2 escargot gratis.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:32 schreef H_T het volgende:
Krijgen we ook nog reclame van de Franse Lidl tussendoor eigenlijk?
Alle Fransen veranderen nú hun keuze.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
Anyway als Frankrijk wint, met wat dan ook, dan ga ik er volgend jaar heen
Beter Horen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef blackswangreen het volgende:
Waarom nou weer die stomme laatste noot? Wie wordt daar blij van?
Ze hebben nog één kans om het goed te maken en die krijgen ze deze avond en als ze dan nog niet voor Babs (of bij hoge uitzondering voor die ginger) gaan dan zijn ze voor eeuwig AF.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, het blijft uiteindelijk gewoon een kutvolk. Toch @:Cee?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle Fransen veranderen nú hun keuze.
Jaa maar nu is er geen influencer met duizenden volgers dus vandaag hebben we alle vertrouwen in zequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, het blijft uiteindelijk gewoon een kutvolk. Toch @:Cee?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef Nashipeer het volgende:
Dat einde is net alsof hij met zijn voeten op een legosteen stapt
quote:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef blackswangreen het volgende:
Waarom nou weer die stomme laatste noot? Wie wordt daar blij van?
Maar als er iemand bij Albert Heijn een keer wat gratis slakken als verrassing in de sla krijgt wordt er meteen geklaagd! Ridicule!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nu bij 3 baguette 2 escargot gratis.
Gillend over de périférique in m'n Aygo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk ondertussen op 9-1. 11% kans dat we in mei 2022 naar Parijs gaan.
Nouja, met Tom Leeb in de wedstrijd hadden jullie vandaag nog wel Thialf kunnen dweilen.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben nog één kans om het goed te maken en die krijgen ze deze avond en als ze dan nog niet voor Babs (of bij hoge uitzondering voor die ginger) gaan dan zijn ze voor eeuwig AF.
Gewoon met de Thalys gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Gillend over de périférique in m'n Aygo.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:33 schreef Nashipeer het volgende:
Dat einde is net alsof hij met zijn voeten op een legosteen stapt
Oké nu wil ik het al HELEMAAL want hier moet een verslag vanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Gillend over de périférique in m'n Aygo.
Wat gaan ze de rest van komend uur doen dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:36 schreef Strani het volgende:
Schiet wel lekker op, liedje 10 alweer.
Staken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat gaan ze de rest van komend uur doen dan?
Die moeten we sturen. Dat hep niemand in Europa!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:36 schreef Cee het volgende:
Hoe is het eigenlijk tegenwoordig met Iris Kroes?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:38 schreef blackswangreen het volgende:
Dit refrein is gejat van een 90s hit...
quote:
Het houdt niet op niet vanzelf.quote:
Dan motte ze voor vanavond maar een uitzondering gaan maken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Frankrijk houdt van niet heel bijzonder
De Thalys heeft geen nachttreinen, Ik had ook al gekeken,.quote:
Volgens mij noem je alle up-tempo liedjes die er bestaan reggaetonquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle reggaeton lijkt op alle reggaeton want het is 100.000x hetzelfde liedje.
We hebben pas 8 slechte nummers gehad. 2 waren er goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:39 schreef lashatumbai het volgende:
Had de zes beste nummers uitgekozen voor een finale. 9 slecht tot middelmatige nummers van de 12 is not doing it for me....
Hahaha geweldigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Thalys heeft geen nachttreinen, Ik had ook al gekeken,.
Ja heeeeeel af en toe mag hij wat zeggenquote:
Oh nee absoluut nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij noem je alle up-tempo liedjes die er bestaan reggaeton
Gierenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef Greys het volgende:
Als Babs niet wint bel dan de ME maar want dan ga ik in mn eentje rellen in mijn durp vanavond. Minstens een schop tegen een prullenbak.
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef Greys het volgende:
Als Babs niet wint bel dan de ME maar want dan ga ik in mn eentje rellen in mijn durp vanavond. Minstens een schop tegen een prullenbak.
Kan niet eens rellen in mijn stad, want noodverordening tot 04:30quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef Greys het volgende:
"Verwarde vrouw in Lansingerland slaat tijdens avondklok met Tefal-pan tegen oude eik op het dorpsplein."quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef Greys het volgende:
Jaaaajaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee absoluut nietMaar dat ene stukje heeft gewoon de typische reggaeton-beat. Die herken ik uit duizenden
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
"Verwarde vrouw in Lansingerland slaat tijdens avondklok met Tefal-pan tegen oude eik op het dorpsplein."
Ik hoop het, dat spoelt de oren na dat van netquote:
GIERENquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
"Verwarde vrouw in Lansingerland slaat tijdens avondklok met Tefal-pan tegen oude eik op het dorpsplein."
Sony Samsung Philips Kensington iPhone laptopquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Thank you for the autotunequote:
Ja dat. WHOEHOEHOEEEEEEquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie het bericht op Teletekst al voor me.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef Greys het volgende:
De fallen Madonna (with the big boobies) is al een tijdje kwijt.quote:
Je ziet er mannelijker uit dan ik dachtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef Em31 het volgende:
*Ik die voor de tiende keer op play drukt en straks mijn databundel erdoorheen heeft gejaagd
[ afbeelding ]
Ho ho hooooo toen was je niet alleen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:44 schreef Greys het volgende:
Zó leuk deze massa adoratie! Tenminste niet straks in mn eentje 7 topics vol hyperen tot mei zoals met Portugal toen.
'Jonge'. BWAHAHAAAAAAquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik zie het bericht op Teletekst al voor me.
'Jonge vrouw uit Bergschenhoek gooit ramen in bij de Zeeman om Songfestivaldrama'
Beetje van onze Bouali gejatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
Ali Zalzali heet deze beste jongen. Mooie rijm.
Áls ik toen van het bestaan van deze website af had geweten dan had ik meegehypert. Op het moment dat Salvador gekozen was en ik het voor het eerst hoorde, was ik gelijk verkocht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:44 schreef Greys het volgende:
Zó leuk deze massa adoratie! Tenminste niet straks in mn eentje 7 topics vol hyperen tot mei zoals met Portugal toen.
Wat een mooie pixelbergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |