Ik keek op het zakje, en daar zat niks op. Maar als het op de doosjes zit dan komt het goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:22 schreef Candaasje het volgende:
Zit geloof ik een sticker op de doosjes, als je die nog hebt.
(En anders moet je even gillen, ik heb alle bestellingdingussen nog in m'n mail staan)
Wij ookquote:
Ja duh, je bent nog vollop aan het herstellen muts!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek op het zakje, en daar zat niks op. Maar als het op de doosjes zit dan komt het goed.
Ik ga even rustig aan doen. Voor mijn gevoel drukke dag gehad
Ik maakte nog even een spiegel schoon voor Lonaa kwam. Want ik zag vingerafdrukken. Dat is dus glassex en een keukenrolpapiertje. Mijn fitbit heeft sinds iets meer dan een week weer activity minutes geregistreerd; hartslag lag op 124.
Tikkie burgerlijk wel Myr....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:28 schreef Myraela het volgende:
Online winkelmandje gevuld, en weer weggeklikt omdat het allemaal wel kan wachten. Wat ben ik toch een verstandige jonge vrouw geworden.
Jeuj!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Succes en vooral veel plezier.
Hopelijk komt een van de katten van Jochem nog even in beeld
Beter dan Mono pudding!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat waren de puddingvormpjes die ik in m'n mandje had zitten anders ook wel.
Ik heb voor mijn gevoel ook een drukke dag gehad en ben moe en ik heb wel nog 2 nieren dus ik vind het vrij logischquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek op het zakje, en daar zat niks op. Maar als het op de doosjes zit dan komt het goed.
Ik ga even rustig aan doen. Voor mijn gevoel drukke dag gehad
Ik maakte nog even een spiegel schoon voor Lonaa kwam. Want ik zag vingerafdrukken. Dat is dus glassex en een keukenrolpapiertje. Mijn fitbit heeft sinds iets meer dan een week weer activity minutes geregistreerd; hartslag lag op 124.
*zwaait* Dan maar worstebroodjes Micky, dan maar bergen worstebroodjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Allergieën helaas!
@:fietsie haaaai
Zelf maken dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Alleen de Aldi heeft worstenbroodjes die ik mag
Leuk om te proberen.zijn ze lekker, is het mooi meegenomen, niet lekker en hje gaat naar de aldiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, maar dat heb ik dus nog nooit gedaan.
Maar ikheb nu wel eindelijk een goede oven dus ik kan het nu eens gaan proberen.
Er is een HeelHollandBakt recept vanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, maar dat heb ik dus nog nooit gedaan.
Maar ikheb nu wel eindelijk een goede oven dus ik kan het nu eens gaan proberen.
Ja precies!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Leuk om te proberen.zijn ze lekker, is het mooi meegenomen, niet lekker en hje gaat naar de aldi
Ik ga mijn collega vragen om zijn recept en pas het dan zo aan dat ik het mag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is een HeelHollandBakt recept van
Als je het vlees verkeerd kruid kan het toch goed tegenvallen ben ik bangquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:07 schreef Myraela het volgende:
Worstenbroodjes kunnen echt niet -niet- lekker worden.
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Ikbesyelde net cannelino rolletjes.
Nu nog even verzinnen hoe ik ze ga klaar maken.
En eens zien of er ook een tomaatvrije optie is.
Ook al gaat dat een beetje tegen mn gevoel in
Binnstebuiten cannelloni?quote:
Wat lief dat je dat vraagtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen van je driedubbele werkweek met verkoudheid?
Klinkt goed. Ik vond dat je te weinig tlc kreeg over je zware week hier afgelopen week. Dat gebeurt nou eenmaal in een SC maar het was nog niet te laat om er op terug te komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat vraagtJa. Gisteravond heerlijk lui en vanochtend ook. Kindlief vierde de eerste helft van zijn verjaardag bij zijn vader. In de middag heb ik rustig taart gebakken en gemealprept en ik ben weer zen. Inmiddels is meneer hier en kijken we alle drie uit naar het feestje hier morgen, met een gast
![]()
De verkoudheid is op z'n retour dus ik kon ook weer yoga doen vandaag
Meh.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou een vriend van mij heeft het ooit voor elkaar gekregen.
Maar die had dus per ongeluk gekruid gehakt gekocht en dat had hij niet door.
En toen heeft hij het recept voor worstenbroodjes aangehouden. En toen was het dus echt zo zout dat het niet te eten was
Mijn pa is er nog steeds van overtuigd dat je gehakt zonder gehaktkruiden en kip zonder kipkruiden niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:29 schreef fietsie het volgende:
Hier in Friesland heb je 'Fries gekruid gehakt" en "Fries gehakt". De eerste met zout, de tweede van Fries vee.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik vond dat je te weinig tlc kreeg over je zware week hier afgelopen week. Dat gebeurt nou eenmaal in een SC maar het was nog niet te laat om er op terug te komen
Ik denk dat je weinig hebt aan mijn vrijstellingsdocumentenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:53 schreef Candaasje het volgende:
Net op tijd bedacht dat er een avondklok is.Ik wilde nog even een rondje lopen in alle rust. Mèuh.
Wekker zetten en dan morgenochtend om 4.30 is het vast ook rustigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:53 schreef Candaasje het volgende:
Net op tijd bedacht dat er een avondklok is.Ik wilde nog even een rondje lopen in alle rust. Mèuh.
Tikje uit de richting vrees ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig hebt aan mijn vrijstellingsdocumenten
Zeker de leukste thuisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wekker zetten en dan morgenochtend om 4.30 is het vast ook rustig
Was maar een ideetje 😂quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tikje uit de richting vrees ik
[..]
Zeker de leukste thuis![]()
Eh ja... moeilijk typen. Ik was toe aan bed denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Binnstebuiten cannelloni?Doet me denken aan een klasgenoot die verkondigde dol te zijn op chocolade met prenaline
Hequote:Op zondag 31 januari 2021 09:25 schreef Myraela het volgende:
Rondje gelopen en bij elke plas even het ijs gecheckt. Maar nee, het is nog niet dik genoeg.
Hmm wij zaten ons al af te vragen of ons normale wandelplekje nu niet afgeladen is met mensen...quote:Op zondag 31 januari 2021 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
He![]()
Net was buiten gebracht en tis echt koud ja. Vandaag weer niet al te groot rondje lopen om niet te koud te worden. Even bedenken waar nog.
Hier is het in ieder geval superdruk met wandelaars.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm wij zaten ons al af te vragen of ons normale wandelplekje nu niet afgeladen is met mensen...
Het is echt schitterend weer hier. Ondanks de temperatuur.
Was leuk he? Ook tof dat ze ook nog eens zoet gaan doen binnenkortquote:Op zondag 31 januari 2021 12:32 schreef Myraela het volgende:
Even m'n geweldige lunch hier ook crossposten.Was echt weer een heerlijke Indiase kookworkshop.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 31 januari 2021 12:32 schreef Myraela het volgende:
Even m'n geweldige lunch hier ook crossposten.Was echt weer een heerlijke Indiase kookworkshop.
[ afbeelding ]
En echt lekker ook he? Had ik van die havermout stiekem niet verwacht.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was leuk he? Ook tof dat ze ook nog eens zoet gaan doen binnenkort
Nee precies, ik vond die havermout uiteindelijk onwijs lekker. En makkelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
En echt lekker ook he? Had ik van die havermout stiekem niet verwacht.
Ben wel benieuwd naar zoet, al zijn mijn ervaring met Indiase zoetigheid tot nu toe niet echt geweldig. Zooooo zoet.
Hmm benieuwd hoe dat smaakt.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:54 schreef Barreltje het volgende:
Flavour kwam binnen en nu eten we vanavond hasselback bieten
Wel echt tof!quote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef fietsie het volgende:
Hadden jullie dat artikel in het AD over keilekker.nl ook gelezen?
https://www.ad.nl/koken-e(...)enbroodjes~acd76e91/
Omg ook leuk! Ik kan echt niks vinden van dit soort dingenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:17 schreef Myraela het volgende:
Volgende week eens een Italiaanse kookworkshop proberen, kwam deze tegen: https://www.salernotravel(...)kookworkshop-napels/
Ik kwam eerst een veel duurdere tegen, en daarna eentje die voor bedrijfsuitjes enzo was, dus het aanbod valt ook nog wel een beetje tegen. Ik zou een keertje Chinees of Vietnamees ofzo ook wel erg tof vinden.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef gcjoel het volgende:
Omg ook leuk! Ik kan echt niks vinden van dit soort dingen
Ja precies van die gerechten waarvan je graag het recept van iemands moeder wilquote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kwam eerst een veel duurdere tegen, en daarna eentje die voor bedrijfsuitjes enzo was, dus het aanbod valt ook nog wel een beetje tegen. Ik zou een keertje Chinees of Vietnamees ofzo ook wel erg tof vinden.
Je bedoelt toen ze erbij kwam?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef fietsie het volgende:
@:PdeHoog is het jou ook opgevallen dat Shawn (blokhutten) na het verhuizen van zn vrouw ineens kleurige kleding draagt, er vanalles nieuw is, nieuwe sneeuwscooteraccessoires enz enz?
En het heeft toch ook echt wel wat gezelligers om zo live mee te koken, in plaats van om gewoon op youtube iets op te zoeken ofzo.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:07 schreef gcjoel het volgende:
Ja precies van die gerechten waarvan je graag het recept van iemands moeder wil
Ja. Ineens rode truien, zonnebrillen, luxe snowbootsquote:
Nu welquote:Op zondag 31 januari 2021 14:55 schreef fietsie het volgende:
Hadden jullie dat artikel in het AD over keilekker.nl ook gelezen?
https://www.ad.nl/koken-e(...)enbroodjes~acd76e91/
Inmiddels weer thuis na het rondje door de velden. Weg van het bos en het park. Daar waar de parkeerplaatsen vol stonden. In de zon was het wel lekker.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:21 schreef AnneX het volgende:
Zijn jullie allemaal wandelen?
Van de box van gister resteert nog een berg charcuterie en kaas voor een borrelplank.
Plus de Toet na het eten van duitse biefstuk en sperciebonensalade.
Vanmorgen een uurtje. Vanmiddag is het languit sport kijken met schaatsen, voetbal en WK Veldrijdenquote:Op zondag 31 januari 2021 17:21 schreef AnneX het volgende:
Van de box van gister resteert nog een berg charcuterie en kaas voor een borrelplank.
Had een vriendin thuis voor lunch, daarna in het zonnetje op de bank zitten lezen. Buiten was helaas te koudquote:Op zondag 31 januari 2021 17:21 schreef AnneX het volgende:
Da’s niet fijn doet het ook zeer?quote:Op zondag 31 januari 2021 17:56 schreef Sarabi het volgende:
3 maanden geleden mijn afgebroken voortand laten fixen maar nu breekt er weer een stuk af
Nee, het is deze keer ook maar een heel heel klein stukje. Maar toch maar even de tandarts gemaild. Wordt wel een duur grapje als dit een paar keer per jaar moetquote:
Alles voor de ragu op het lijstje gezet (de riblappen dus) en zaterdag in de slowcookerquote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef sigme het volgende:
Lekker buiten geweest vanmiddag, wilgentakken slepen & versnipperen.
E daarna lekker eten.
Groene salade vooraf.
Hoofd: spaghetti met ragu
[ afbeelding ]
Toe: custardpudding met bessen & gember.
[ afbeelding ]
Ragu met spaghetti, foeiquote:Op zondag 31 januari 2021 18:01 schreef sigme het volgende:
Lekker buiten geweest vanmiddag, wilgentakken slepen & versnipperen.
E daarna lekker eten.
Groene salade vooraf.
Hoofd: spaghetti met ragu
[ afbeelding ]
Toe: custardpudding met bessen & gember.
[ afbeelding ]
Who cares. Ben je van de kookpolitie?quote:
Ik dacht alleen de roomboter politiequote:Op zondag 31 januari 2021 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who cares. Ben je van de kookpolitie?
Van KaatjeMa: waar t komt hangen ook geen schilderijenquote:
Waarom???quote:Op zondag 31 januari 2021 22:28 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk naar iemand die in Canadese moerassen Elandenpoep verzamelt in tinnen emmers.
Wat een kijkgenot.
Om ze te composteren, zodat het volgend jaar op zn moestuin kan.quote:
En kijkgenot? Dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 31 januari 2021 22:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om ze te composteren, zodat het volgend jaar op zn moestuin kan.
Vraag P maarquote:Op zondag 31 januari 2021 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En kijkgenot? Dat snap ik ook niet helemaal
Ah, een beetje @Lucky _Strike in het extreemquote:Op zondag 31 januari 2021 22:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vraag P maar![]()
Shawn James, een Candanadanadees met een tof kanaal over leven met minder middelen, losser van "het systeem" maar zonder je er vanaf te keren.
Zelf bouwen, je beperken tot wat je gebruikt enz enz. Erg gaaf om te zien dat Canada voorziet in wet- en regelgeving waarin dat (nog) mogelijk is, maar natuurlijk volledig mogelijk door hun inwonertal per km2.
Jup. En hij moet de binnenkant van zijn woning ook nog steeds schilderen.quote:Op zondag 31 januari 2021 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, een beetje Lucky _Strike in het extreem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |