Jup, een zinloze emo actie die nergens op sloeg... maar dan ze mekkerde al weken over "Er Nie Zijn Alsternauwatis" met de kintjesssquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zeg het jullie Daan jankt vanavond weer in bed haha dat ze baalt dat ze eruit gestapt is
Het is gelijk een gezellige groep en sfeer geworden!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:08 schreef MMXMMX het volgende:
Mooi hoe die stemming nu al is verbeterd
Dat is Zoey wanneer ze scheetjes laatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor daar heel vaak een piepje, waarvan ik denk dat mijn wasmachine of droger klaar is.
Nu net ook weer
En dat maakt het leuker?quote:
Wat bedoel je?quote:
Komt vanzelf welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:13 schreef Sangha het volgende:
Waar is @:Benny om de OP te veranderen met de plaatjes van de bewoners die weg zijn!
Heeft potjandikkeme ook nog andere dingen te doen, hoest mogelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:13 schreef Sangha het volgende:
Waar is @:Benny om de OP te veranderen met de plaatjes van de bewoners die weg zijn!
Zeker, alleen maar achterbaks zeiken zonder confrontaties aan te durven gaan, is niet leuk om naar te kijken.quote:
Ja mensen denken dat iedereen 24/7 aanwezig is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft potjandikkeme ook nog andere dingen te doen, hoest mogelijk.
Alhoewel het wel jammer is dat hij dit live mist
Of hij zit in de lurk
Hah! Ligt niet aan mij dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor daar heel vaak een piepje, waarvan ik denk dat mijn wasmachine of droger klaar is.
Nu net ook weer
Op zeker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother heeft toch wel ballen gehad hoor
Dan verschillen we van meningquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Zeker, alleen maar achterbaks zeiken zonder confrontaties aan te durven gaan, is niet leuk om naar te kijken.
Het was maar een grapjuh hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft potjandikkeme ook nog andere dingen te doen, hoest mogelijk.
Alhoewel het wel jammer is dat hij dit live mist
Of hij zit in de lurk
No tnxquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef danilel het volgende:
Ik vind het heel jammer voor Rene, die mag van mij nog wel terugkomen.
Ik denk dat ik me maar op moet offeren..quote:
agja, lange termijn investeringquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hah! Ligt niet aan mij dus.
Ik zei eerder nog tegen m'n vriendin dat ze dat ding moest uitzetten.
En nee, ik ben niet ongeëmancipeerd, dat ik dat een vrouwen-ding acht. Ik heb een poos terug een zooi van d'r jurkjes gewassen. Kennelijk mogen die niet op 60 graden.
"omg al mijn jurkjes zijn gekrompen!!"
- "Of jij bent... uh..."
Dus ik mag niet meer wassen of drogen. Hoop binnenkort wel weer op sex
Ditquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
No tnx![]()
Liever gewoon nieuwe mensen waarbij er in elk geval kans is op wat interessants.
Wat een debiele kul plemp je hier neerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hah! Ligt niet aan mij dus.
Ik zei eerder nog tegen m'n vriendin dat ze dat ding moest uitzetten.
En nee, ik ben niet ongeëmancipeerd, dat ik dat een vrouwen-ding acht. Ik heb een poos terug een zooi van d'r jurkjes gewassen. Kennelijk mogen die niet op 60 graden.
"omg al mijn jurkjes zijn gekrompen!!"
- "Of jij bent... uh..."
Dus ik mag niet meer wassen of drogen. Hoop binnenkort wel weer op sex
Precies, iemand die tenminste echt fan was van BB en het echt wilde uitspelen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef danilel het volgende:
Ik vind het heel jammer voor Rene, die mag van mij nog wel terugkomen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Misschien ook wel bijgedragen aan de vette huilbui van net.
misschien slaan ze een weekje over.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:13 schreef Blackprinces het volgende:
Dussss...
Jill en thomas worden genomineerd denk ik.
Ik zou zeggen, neem een abbo en blacklist mequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een debiele kul plemp je hier neer
Go for it!! Ik wil new vibes!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat ik me maar op moet offeren..
Las ook wel dat Theo er voor open staat op zijn Instagram. En Els is bij wijze van spreken al onderweg...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:17 schreef Sangha het volgende:
[..]
Precies, iemand die tenminste echt fan was van BB en het echt wilde uitspelen!
Met die drie was geen uitzending mee te maken, 1 brok negativiteitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
TR Regenquote:
Vind ik ook. We hebben veel kritiek gehad, maar dit maakt wel een hoop goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou me aan me reet roesten met je jurkjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem een abbo en blacklist me
Dat van die jurkjes is serieus waar.
Reële kans op korte termijn, max 1 inwoer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:17 schreef Denemarken het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat er nieuwe bewoners komen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Daan had gelijk.
Die negatieve vibe van deze groep spat er nu toch echt vanaf hè
Wow, als jij in het BB huis zat had de regie je 5 minuten gegeven om ook je koffers te pakkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou me aan me reet roesten met je jurkjes
Het contrast met vanmorgen is eigenlijk best wel pijnlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef Angelique61 het volgende:
Lang geleden dat er zo gelachen werd..
Gaat nog langer duren, quarantaine, test afwachten. Tenzij er al iemand klaar staatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Komt goed, dat is niet 123 geregeld. Denk niet eerder dan maandag.
Ja die zullen ook wel heel graag willen, ben benieuwd waar ze nu mee gaan komen, ik hoop een interessante wending, zodat het nu niet een gezellig hippie-oord gaat worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Las ook wel dat Theo er voor open staat op zijn Instagram. En Els is bij wijze van spreken al onderweg...
Ga jurkjes wassenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wow, als jij in het BB huis zat had de regie je 5 minuten gegeven om ook je koffers te pakken
Je merkt gewoon de opluchting bij iedereen, alle negativiteit is weg, supergezellig nu!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef Angelique61 het volgende:
Lang geleden dat er zo gelachen werd..
Vrij groot, als ze aan het evenwicht NL-BLG willen vasthouden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:17 schreef Denemarken het volgende:
Denk 't ook. Ik gok 2 nieuwe NL-se bewoners.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vrij groot, als ze aan het evenwicht NL-BLG willen vasthouden.
Kan zijn dat er nog mensen on hold staan voor het geval dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Gaat nog langer duren, quarantaine, test afwachten. Tenzij er al iemand klaar staat
Dat wou iedereen .. ook al waren er geen afspraken geweest.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
Liese zeg gewoon eerlijk dat jullie daan en nathalie wilde nomineren van de week.
on hold, voor onbepaalde tijd afgesloten van alles in lockdown in een kut hotel. Ja vastquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan zijn dat er nog mensen on hold staan voor het geval dat.
Dat was allang duidelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
Liese zeg gewoon eerlijk dat jullie daan en nathalie wilde nomineren van de week.
Nee het was kotsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
naomi zei dat er met stront werd gegooid, maar ZO erg was het toch niet?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit speelt al een tijdje natuurlijk, van Jowi misschien ook al maar Nathalie en ook Daan zijn al dagen aan het dreigen om te vertrekken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
on hold, voor onbepaalde tijd afgesloten van alles in lockdown in een kut hotel. Ja vast
Jawel, was al in de eerste week ofzo! Iets met "overal kaka!"quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yeahhquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
Nou. De OP is bijgewerkt
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Erg" is relatief, ik heb genoten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neequote:
Michel niet, de dames willen hem echt niet kwijt! Waar moeten ze anders omheen dartelen? Denk eerder dat het dan Thomas - Jill wordt. We beschermen Jill!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu wel niet smerig spelen door Jill en Michel te nomineren aub.
Anders kap ik met kijken
Nice!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
Nou. De OP is bijgewerkt
3 weken denk ik niet, denk eerder 2 wekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
3 kandidaten weg, dus wordt misschien gewoon 3 weken ingekort, zou er niet van schrikken
Dat is toch evident?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nopequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef Pino112 het volgende:
Jeetje, van alles gebeurd.
Dat gaat maandag echt niet in een uurtje uitzending passen hoor
heb het ook gevolgd maar dat herinner ik niet van die strontquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:25 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
"Erg" is relatief, ik heb genoten.
Het werd ook geregeld fysiek.
geweld drank drugs seks muziek hoeren viezigheid. geweldig toch?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo, dat ruimt lekker op ......![]()
![]()
![]()
BB stelt een ultimatum - stream 1.thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
BB stelt een ultimatum - stream 1.Jij bent toch een heldje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
![]()
![]()
BB stelt een ultimatum - stream 1.HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nathalie moet blijven. Ik wil zien totdat ze tegenover Liese in de finale staat. Twee karaktermensen samen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
Wat denk je zelf. Zo'n groot project waar producent en zender al jaren mee bezig zijn om het terug te brengen, en dan bij opgave van 3 deelnemers, eigenlijk 4 met Theo erbij, het programma inkorten als ze vertrekken? Dacht het niet. Daar is het te prestigieus voor. Ze zullen zelf voor een oplossing moeten zorgen. Zo gaat dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
3 kandidaten weg, dus wordt misschien gewoon 3 weken ingekort, zou er niet van schrikken
Ook nog even Naomi huismeester makenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
Nou. De OP is bijgewerkt
Stront weet ik ook niet zeker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb het ook gevolgd maar dat herinner ik niet van die stront
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Nee niet letterlijk ook, maar er is met van alles gegooid, stoel tegen camera'squote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoey en zoeyquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens wie mag volgende week op de schopstoel bij jullie?
Thomas
Twijfel tussen Zoey en Julie
Zoey en Juliequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens wie mag volgende week op de schopstoel bij jullie?
Thomas
Twijfel tussen Zoey en Julie
![]()
![]()
BB stelt een ultimatum - stream 1.Joehoe !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik denk dat het nu pas saai gaat wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:28 schreef Benny het volgende:
Streamers: "Deze Big Brother is saai"
TV Kijkers: "Deze Big Brother is saai"
Big Brother: *Hold my beer*
Je kan het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:28 schreef Benny het volgende:
Streamers: "Deze Big Brother is saai"
TV Kijkers: "Deze Big Brother is saai"
Big Brother: *Hold my beer*
Fleurquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lopen rondjes met de psych
Ga Jowi en Naat toch stiekem een beetje missen. Maar vooral Naat was daar niet meer op haar plek! Denk dat ze in haar eigen omgeving een fijner mens zal zijn. Tenminste hoop ik voor haar. Wel even niet in social media duiken!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit speelt al een tijdje natuurlijk, van Jowi misschien ook al maar Nathalie en ook Daan zijn al dagen aan het dreigen om te vertrekken.
Ik zie het nu pas... WTF.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, NL staat er wel slecht op he .. 4 quitters
Donequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook nog even Naomi huismeester maken
Ik had juist gedacht dat Nathalie nog wel bij zou trekken, Daan niet, die zit al haar hele leven in de slachtofferrolquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:31 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ga Jowi en Naat toch stiekem een beetje missen. Maar vooral Naat was daar niet meer op haar plek! Denk dat ze in haar eigen omgeving een fijner mens zal zijn. Tenminste hoop ik voor haar. Wel even niet in social media duiken!
Is uiteindelijk beste keuze van BB! Get over it or leave!
Op zeker, ze kon best met Nathalie op schieten maar ze had de puf niet meer om steeds haar zeurbui om te draaien naar iets leuks.quote:
Jup, de Pot Met Zuur is verwijderd, incl De Blije Homo die zijn vertrek-act tot donderdag wilde uitrekken...quote:
Ik denk voornamelijk dat gedreig met weggaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus zelfs BB was de negativiteit zat![]()
Ik sta perplex!
Ze zijn toch zelf opgestapt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk dat gedreig met weggaan
Denk je dat ze het niet hadden verwacht? Dat is wel grappig ja. Dat ze dachten dat er een boel gedoe was om ze in het huis te houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus zelfs BB was de negativiteit zat![]()
Ik sta perplex!
Toch wel wat, het duurt nog minstens 5 weken toch....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:17 schreef Denemarken het volgende:
Welneequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:31 schreef Hunter het volgende:
Vanavond een ingelaste uitzending op RTL5
Wel nadat BB vanmiddag ingreep en ze voor de keuze stelde : gaan of blijvenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze zijn toch zelf opgestapt?
OMG, is Nathalie er uit of wa?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:34 schreef Denemarken het volgende:
Nathalie heeft het huis vrijwillig verlaten dus wat mij betreft geen post-psychologische hulp voor haar
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel nadat BB vanmiddag ingreep en ze voor de keuze stelde : gaan of blijven
![]()
![]()
BB stelt een ultimatum - stream 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thx DGK
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Fake news.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:33 schreef Hunter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lig-big-brother-huis
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:33 schreef Hunter het volgende:
Tel er maar 5 bij op, dus ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch wel wat, het duurt nog minstens 5 weken toch....
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:33 schreef Hunter het volgende:
Tuukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of de familie eiste dat ze er uit komen vanwege de karaktermoord op zichzelf
Pssssst... Je hebt het niet van mij hè...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:27 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Nathalie moet blijven. Ik wil zien totdat ze tegenover Liese in de finale staat. Twee karaktermensen samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
hoezo datquote:
Ik zie nog wel een paar nieuwe komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:36 schreef spapaars het volgende:
Deze week kunnen we weer kiezen, Patrick of Jill.
Geen stront.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het kan wel he? Het is niet meer als toenquote:
Dat was wel andere koek jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat was veel mooier en beter om naar te kijken dan dit
Als je van soaps houdtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat was veel mooier en beter om naar te kijken dan dit
Buiten dat ik denk ook dat Thomas daarvoor naar de DBK ging. Hij had gezegd tegen Jill ik wil graag ook pokerspelen maar doe dat dan niet voor hun.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Met die drie was geen uitzending mee te maken, 1 brok negativiteit
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pssssst... Je hebt het niet van mij hè...Damned, het was één van de beste in het huis. Veel gebeurd precies sinds ik een dagje niet heb gevolgdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daniii was al weken aan het zeiken over haar kintjesss thuis.. die had aan één druppel in haar emmer genoegquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of de familie eiste dat ze er uit komen vanwege de karaktermoord op zichzelf
Dat zei ik al maar ik sta op negeer ofzo. Het was maar kotsquote:
Wat heeft dat met de familie te maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan wel he? Het is niet meer als toen
Een heleboel wat met social media te maken heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de familie te maken?
Het zijn volwassen mensenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Een heleboel wat met social media te maken heeft.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Een heleboel wat met social media te maken heeft.
Zover gaat het niet komen want voor volgende week donderdag zullen er wel weer nieuwe in zitten en mogen de Belgen enkel de Belgen kiezen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou het wel erg lullig vinden als die Belgen bij de nominaties nu de enige Nederlanders kiezen
Jazeker, maar ook volwassenen hebben mensen die om hun geven.quote:
Fk nationaliteit, het gaat om de leukste , interessantste etc persoonquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou het wel erg lullig vinden als die Belgen bij de nominaties nu de enige Nederlanders kiezen
Wellicht zijn ze nu druk aan het vergaderen achter de schermenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
Heel benieuwd hoe dit op tv wordt gebracht. Want zaken waarover de bewoners, die nu weg zijn, zijn gevallen zijn niet vertoond op tv
Daar geloof ik dus niet inquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik zeg niet dat het zo gegaan is, maar acht het zeker mogelijk.
Dat hele voorval van die reactie van een kijker op het roddelgedrag van Nathalie werd in de uitzending doodgezwegen gisterenavond.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
Heel benieuwd hoe dit op tv wordt gebracht. Want zaken waarover de bewoners, die nu weg zijn, zijn gevallen zijn niet vertoond op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cause she's every inch a winner.quote:
Wat was in het "kort" de hoofdreden dan waarover ze vielen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
Ja doeg he?quote:
Ik geloof daar niet in. Eigen keuze van volwassen mensenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jazeker, maar ook volwassenen hebben mensen die om hun geven.
Ik hoop echt dat het een week overgeslagen wordt. Dan kunnen ze echt voor zichzelf iemand nomineren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:25 schreef cheanny het volgende:
[..]
Michel niet, de dames willen hem echt niet kwijt! Waar moeten ze anders omheen dartelen? Denk eerder dat het dan Thomas - Jill wordt. We beschermen Jill!!
Ik ben er 100 % zeker van ( geen 99 % ) dat nationaliteit nu écht niet gaat spelen hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Onvrede van bepaalde bewoners.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat was in het "kort" de hoofdreden dan waarover ze vielen?
Dat is wel de meest waarschijnlijke , maar soms denk ik wat hardopquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Eigen keuze van volwassen mensen
Daarom. Ik ben heel benieuwd wat ze hiermee gaan doenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hele voorval van die reactie van een kijker op het roddelgedrag van Nathalie werd in de uitzending doodgezwegen gisterenavond.
ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik ben er 100 % zeker van ( geen 99 % ) dat nationaliteit nu écht niet gaat spelen hoor.
Dat heeft trouwens nooit gespeeld bij de belgen.
Deze keuze komt nog harder terug.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Eigen keuze van volwassen mensen
Dus dat !quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:43 schreef odie22 het volgende:
ik zou me kapot schamen als ik zo thuis zou komen, nu had je nog kans gehad om jezelf goed neer te zetten.
Dat complot gedoe gaat mij wat te verquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel de meest waarschijnlijke , maar soms denk ik wat hardop
Ik wou dat ik zo dachtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat complot gedoe gaat mij wat te ver
Dat ze eindelijk door hebben, 2 weken te laat, dat casting gefaald heeft en een drastische bewonerswissel noodzaak wasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:42 schreef UtopiaFreak het volgende:
Toch wel baanbrekend hoor, ik ben gewend dat Febo's en psychologen de deelnemers altijd tot na de laatste seconde proberen over te halen om te blijven.
Dit is de omgekeerde wereld, eens zien hoe dit ontwikkelt.
moet je wel een eerlijke zelfreflectie toepassen, daar schort het nogal eens aan bij bepaalde figuren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:43 schreef odie22 het volgende:
ik zou me kapot schamen als ik zo thuis zou komen, nu had je nog kans gehad om jezelf goed neer te zetten.
In complotten?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik geef hier geen antwoord op. Zoek het zelf maar uit. In de belangstelling staan en toch maar niet. Oh toch gedaanquote:
Nathalie ziet er beter uit zoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
Nou. De OP is bijgewerkt
Mwah, laten we het erop houden dat ze meerderjarig zijn. Klein nuanceverschilletje.quote:
Freaky40, is that you?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:44 schreef Benny het volgende:
Ik geef het trouwens ook nog een kans dat Jowi wel terugkomt en dat hij een manier was om Nathalie en Daan het laatste zetje te geven.
Ik vind het namelijk nog steeds gek dat Jowi zo is gedraaid en plots zo snel weg wilde
Voor de wet welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, laten we het erop houden dat ze meerderjarig zijn. Klein nuanceverschilletje.
Zeg Zuurie, misschien moet je even een BB-break nemen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef hier geen antwoord op. Zoek het zelf maar uit. In de belangstelling staan en toch maar niet. Oh toch gedaan
Vandaag mag het vind ikquote:
Dat zal niet meer lukken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:27 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Nathalie moet blijven. Ik wil zien totdat ze tegenover Liese in de finale staat. Twee karaktermensen samen.
Doe normaal, weg is wegquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:44 schreef Benny het volgende:
Ik geef het trouwens ook nog een kans dat Jowi wel terugkomt en dat hij een manier was om Nathalie en Daan het laatste zetje te geven.
Ik vind het namelijk nog steeds gek dat Jowi zo is gedraaid en plots zo snel weg wilde
vanaf 16:15 vanmiddagquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand wel cos topic nummer dat er wordt commentaar gegeven wanneer daan en naat haar valiezen nemen
De poll is nog nooit zo gelijklopend geweestquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:44 schreef D. het volgende:
[poll=1541]
Naomi heb ik er niet bijgezet, er van uitgaande dat er komende week gewoon genomineerd zal worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Nice hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef suzi1 het volgende:
als je er zelf uitgaat krijg je geen huisgeld a 100pd haha
Voor Daan is dat geen probleem.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef suzi1 het volgende:
net als bij utoop staan de dus onder contract en krijgen ze gewoon salaris.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef Whuzz het volgende:
Ze zeggen dat als je zelf vertrekt, je je dagen niet krijgt uitbetaalt
eeeeeen SL.
Omdat ze een mening geeft? Pleur opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zeg Zuurie, misschien moet je even een BB-break nemen?
Je geeft hier een antwoord op je vraagquote:
Het gaat nog spannend wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
De poll is nog nooit zo gelijklopend geweest
Ja bedanktquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je geeft hier een antwoord op je vraag
Als ze het programma tot april uit willen zenden, en het voor de doorsnee kijker, dus niet 'de cosser' hier, nog het aanzien waard willen maken zetten ze er zo snel mogelijk nieuwe bij. Anders bloed deze show langzaam dood.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef Lobmans het volgende:
Ik verwacht eigenlijk echt geen nieuwe bewoners meer. Gewoon de komende tijd tijdens de live op donderdag afwisselend bekendmaking nominaties, en week erna dan exit, en zo door.
Er zitten dan wel weinig NL'ers in maar het is nu niet dat de vertrokken bewoners nog veel fans hadden :p
Wordt wel een lege bedoening zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:46 schreef Benny het volgende:
Hoe dan?! Meteen drank om te vieren dat ze weg zijn
Gaat soms meer om de manier waarop je je mening brengt dan wat je mening is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze een mening geeft? Pleur op
En hun waren waarschijnlijk ook nog vergeten dat dat virusje nog niet weg is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:47 schreef suzi1 het volgende:
Drank doet een boel goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wordt wel een lege bedoening zo.
Eens, deze overblijvers gaan niet voor vuur zorgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze het programma tot april uit willen zenden, en het voor de doorsnee kijker, dus niet 'de cosser' hier, nog het aanzien waard willen maken zetten ze er zo snel mogelijk nieuwe bij. Anders bloed deze show langzaam dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |