Jup, een zinloze emo actie die nergens op sloeg... maar dan ze mekkerde al weken over "Er Nie Zijn Alsternauwatis" met de kintjesssquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zeg het jullie Daan jankt vanavond weer in bed haha dat ze baalt dat ze eruit gestapt is
Het is gelijk een gezellige groep en sfeer geworden!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:08 schreef MMXMMX het volgende:
Mooi hoe die stemming nu al is verbeterd
Dat is Zoey wanneer ze scheetjes laatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor daar heel vaak een piepje, waarvan ik denk dat mijn wasmachine of droger klaar is.
Nu net ook weer
En dat maakt het leuker?quote:
Wat bedoel je?quote:
Komt vanzelf welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:13 schreef Sangha het volgende:
Waar is @:Benny om de OP te veranderen met de plaatjes van de bewoners die weg zijn!
Heeft potjandikkeme ook nog andere dingen te doen, hoest mogelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:13 schreef Sangha het volgende:
Waar is @:Benny om de OP te veranderen met de plaatjes van de bewoners die weg zijn!
Zeker, alleen maar achterbaks zeiken zonder confrontaties aan te durven gaan, is niet leuk om naar te kijken.quote:
Ja mensen denken dat iedereen 24/7 aanwezig is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft potjandikkeme ook nog andere dingen te doen, hoest mogelijk.
Alhoewel het wel jammer is dat hij dit live mist
Of hij zit in de lurk
Hah! Ligt niet aan mij dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor daar heel vaak een piepje, waarvan ik denk dat mijn wasmachine of droger klaar is.
Nu net ook weer
Op zeker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother heeft toch wel ballen gehad hoor
Dan verschillen we van meningquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Zeker, alleen maar achterbaks zeiken zonder confrontaties aan te durven gaan, is niet leuk om naar te kijken.
Het was maar een grapjuh hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft potjandikkeme ook nog andere dingen te doen, hoest mogelijk.
Alhoewel het wel jammer is dat hij dit live mist
Of hij zit in de lurk
No tnxquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef danilel het volgende:
Ik vind het heel jammer voor Rene, die mag van mij nog wel terugkomen.
Ik denk dat ik me maar op moet offeren..quote:
agja, lange termijn investeringquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hah! Ligt niet aan mij dus.
Ik zei eerder nog tegen m'n vriendin dat ze dat ding moest uitzetten.
En nee, ik ben niet ongeëmancipeerd, dat ik dat een vrouwen-ding acht. Ik heb een poos terug een zooi van d'r jurkjes gewassen. Kennelijk mogen die niet op 60 graden.
"omg al mijn jurkjes zijn gekrompen!!"
- "Of jij bent... uh..."
Dus ik mag niet meer wassen of drogen. Hoop binnenkort wel weer op sex
Ditquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
No tnx![]()
Liever gewoon nieuwe mensen waarbij er in elk geval kans is op wat interessants.
Wat een debiele kul plemp je hier neerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hah! Ligt niet aan mij dus.
Ik zei eerder nog tegen m'n vriendin dat ze dat ding moest uitzetten.
En nee, ik ben niet ongeëmancipeerd, dat ik dat een vrouwen-ding acht. Ik heb een poos terug een zooi van d'r jurkjes gewassen. Kennelijk mogen die niet op 60 graden.
"omg al mijn jurkjes zijn gekrompen!!"
- "Of jij bent... uh..."
Dus ik mag niet meer wassen of drogen. Hoop binnenkort wel weer op sex
Precies, iemand die tenminste echt fan was van BB en het echt wilde uitspelen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef danilel het volgende:
Ik vind het heel jammer voor Rene, die mag van mij nog wel terugkomen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Misschien ook wel bijgedragen aan de vette huilbui van net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |